-
59 -
2400 -
213 -
27
3469 plików
871,45 GB
Core 2 Duo 2 GHz, 2 GB RAM , karta grafiki 512 MB , Windows XP/Vista/7
Branża elektronicznej rozrywki usłyszała po raz pierwszy o Prey w 1995 roku, kiedy to studio Apogee (późniejszy 3D Realms) ukończywszy strzelaninę Rise of the Triad, postanowiła wziąć się za kolejny produkt. Projektem dowodził Tom Hall, jeden z byłych pracowników firmy id Software, która z kolei w tamtym czasie opracowywała pierwszą odsłonę Quake’a. Mimo zastosowania nowatorskiego silnika 3D i kilkukrotnym podejściu programistów do projektu, nie udało się ostatecznie sfinalizować powstania programu. Prace ostatecznie zarzucono w marcu 2000 roku, by po pięciu latach, 15 kwietnia 2005 roku ogłosić je ponownie. Nowym projektem zajęła się firma Human Head Studio.
Prey stawia zarówno na wartką akcję, jak i specyficzną atmosferę. Tę ostatnią podkreśla olbrzymi statek kosmiczny, tak naprawdę będący organicznym tworem. Tkanki łączą się z charakterystyczną dla świata przyszłości technologią, co sprawia jedyne w swoim rodzaju wrażenie i wprowadza do zmagań dużą różnorodność. Również w kwestii projektu przeciwników, artyści z Human Head Studio popuścili wodze fantazji, tworząc przerażające istoty, nierzadko będące hybrydą kilku odmiennych organizmów.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB