nfsshiftx360.iso.012
-
»»» FILMY 3D ««« -
♣ ArmA 2 Reinforcements -
♥♥ Chichot Losu -
♥♥ Prosto W Serce -
♥♥ Przepis na Życie -
♥♥ Rodzinka.pl -
♥♥ Szpilki na Giewoncie -
♦Harry Potter i Insygnia Śmierci.[PL] -
♦Need For Speed - Hot Pursuit.[PL] -
Assassin's Creed; Brotherhood PL -
Battle Los Angeles -
Battlefield Bad Company 2 - Vietnam PL -
Call Of Duty Black Ops PL -
Crysis 2 -
DRAGON AGE II [PL] -
Far Cry - Delta Sector -
FIFA 2011 -
FILMY -
FILMY 2011 -
FILMY1 -
FILMY2 -
GRY PC 2011 -
Homefront PL -
Klub przyjaciół Myszki Miki -
Major League Baseball 2K11 -
NBA 2K11 -
PES 2011 -
PIŁA - The Video Game.[PL] -
PRECURSORS -
Prototype 2 [ PC ] REPACK-PL [4.3 GB] -
Shogun 2 Total War PL -
SINGULARITY -
Split Second Velocity -
Still Life 2 PL -
StreetDance 3D NAP PL -
Summer Challenge Athletics Tournament -
Superstars V8 Next Challenge -
Test Drive Unlimited 2 PL -
The Scourge Project -
The Sims - Średniowiecze.[PL] -
Tom Clancy's H.A.W.X 2 PL -
Tom Clancys Splinter Cell Conviction -
Toy Story 3 - The Video Game -
Transformers War For Cybertron -
WERSJA PL -
Wings of Prey - Skrzydła Chwały -
Worms Reloaded -
WRC FIA World Rally Championship -
Zaplątani - The Video Game PL -
Zostan Modelka
Slightly Mad Studios ( producent )
Electronic Arts Inc. ( wydawca )
Electronic Arts Polska ( dystrybutor PL )
wyścigi ( samochodowe )
15 września 2009 ( światowa data premiery )
18 września 2009 ( data wydania w Polsce )
18 września 2009 ( Europejska data premiery ) (PAL)
15 września 2009 ( data premiery w USA ) (NTSC)
Następna część znanej serii wyścigów. Tym razem, twórcy postawili na realizm i stworzyli dzieło starające się jak wiernie odwzorować wrażenia z jazdy najpotężniejszymi samochodami znanymi ludzkości.
Need for Speed Shift to następna odsłona znanej serii wyścigów, która na rynku gier elektronicznych obecna jest już od 1995 roku. Za stworzenie tego dzieła odpowiadają: firma Slightly Mad Studios (zrzeszająca twórców między innymi GT Legends i GTR 2) oraz Micheal Mann (studio Black Box) i Patrick Soderlund (EA Games).
Twórcy Shift zdecydowali się na dość symulacyjne podejście do tematu wyścigów i starali się dokładnie odwzorować wrażenia z jazdy niezwykle szybkimi samochodami. Opracowali bardzo realistyczny model prowadzenia aut oraz nowy, widowiskowy system kolizji i zniszczeń. Jednocześnie położyli szczególny nacisk na zbalansowanie rozgrywki i zapewnienie graczom wrażeń oraz satysfakcji z osiąganych wyników nawet, jeżeli odbiorcy preferują zręcznościowy styl jazdy.
W tej odsłonie serii Need for Speed najważniejszy jest jednak kierowca, z którym możemy identyfikować się dzięki widokowi z wnętrza samochodu (z realistycznie odwzorowanym kokpitem i kamerą przyczepioną do kasku). Liczne wstrząsy i widok pękającej przedniej szyby to tylko niektóre z efektów, jakich wtedy doświadczamy. Dzięki kamerze FPP wrażenie prędkości staje się bardziej autentyczne i łatwiej wyobrazić sobie przeciążenia towarzyszące przełączaniu biegów.
W drodze do zwycięstwa na 18 torach - zarówno prawdziwych (Willow Springs, Laguna Seca), jak i fikcyjnych – przeszkadzają nam liczni oponenci. Programiści wyposażyli przeciwników w zaawansowane algorytmy Sztucznej Inteligencji, dzięki czemu są oni aktywniejsi w walce o czołowe pozycje oraz znacznie bardziej bezpardonowi, gdy chodzi o utrzymanie zdobytych miejsc. Na skutek powyższych ulepszeń Shift zyskał kształt, pozwalający porównywać go do konkurencyjnego GRID-a, wydanego przez studio Codemasters.