Child.part5.rar
-
01. 1994 - NFS 1 Special Edition -
02. 1997 - NFS 2 -
03. 1998 - Hot Pursuit -
04. 1999 - NFS High Stakes -
05. 2000 - NFS Porsche Unleashed -
06. 2002 - Hot Pursuit 2 -
07. 2003 - Underground -
08. 2004 - Underground 2 -
09. 2005 - Most Wanted -
10. 2006 - Carbon -
11. 2007 - ProStreet -
12. 2008 - Undercover -
13. 2009 - Shift -
14. 2010 - Hot Pursuit -
15. 2011 - Shift 2 Unleashed -
16. 2011 - The Run -
17. 2012 - NFS Most Wanted -
Empire Earth kolekcja -
Football Manager -
Football Manager 2009 -
Football Manager 2010 -
Football Manager 2012 -
Max Payne -
Max payne 2 -
Microsoft Office 2007 [PL] -
Microsoft Office 2010 Standard Edition [PL] -
Moto GP 2007 -
NBA -
Need For Speed Kolekcja -
NERO 7; 8; 9 [PL] -
RTL Skijumping 2007 [PL] -
sim city -
Sim City [2013] -
Skoki Narciarskie -
Skoki Narciarskie 2001 [PL] -
Skoki Narciarskie 2002 [PL] -
Skoki Narciarskie 2003 [PL] -
Skoki Narciarskie 2003 [PL] Złota Edycja -
Skoki Narciarskie 2004 [PL] -
Skoki Narciarskie 2004 [PL](1) -
Skoki Narciarskie 2005 [PL] -
Skoki Narciarskie 2006 [PL] -
Summer Athletics 2009 [PL] -
Tennis Masters Series [PL] -
the sims 3 Rajska wyspa -
The sims 4 -
twierdza -
Twierdza [PL] -
Twierdza Legendy [PL] -
Władca Pierścieni - Bitwa o Śródziemie 1 i 2
(2011) XBOX360-STRANGE
Region: Free
ABG: http://s2.ifotos.pl/img/abg_heanhhx.png
Child of Eden to nietypowa gra zręcznościowa, obsługiwana za pośrednictwem technologii Kinect, gdzie tradycyjny kontroler zastąpiony jest ruchami ciała samego gracza. Całość projektu została opracowana na skutek pomysłu Tetsuyi Mizuguchiego, japońskiego dewelopera, który zasłynął w branży jako współautor takich tytułów, jak Ninety-Nine Nights czy seria Lumines, kładąca podwaliny pod Child of Eden.
Fabuła przenosi nas do Edenu, abstrakcyjnego archiwum, w którym przechowywane są wszystkie ludzkie wspomnienia. Zasoby te miały zostać wykorzystane do odtworzenia osobowości człowieka w ramach procesu o nazwie Project Lumi. Niestety, przed zakończeniem operacji Eden został zainfekowany tajemniczym wirusem. Zadaniem gracza jest uporanie się z tym niebezpieczeństwem.
Child of Eden kładzie nacisk na doznania zmysłowe – grę przechodzimy, wykonując gesty służące łączeniu oglądanego obrazu i słyszanego dźwięku. Poprzez ruchy dłońmi rozbijamy różnokształtne struktury, rysujące się na ekranie; wyznaczamy kierunek, w którym chcemy się poruszać. Wygląda to niczym połączenie dyrygowania orkiestrą z rzucaniem czarów, gdyż zaprojektowane przez autorów poziomy pełne są efektów specjalnych oraz krętych ścieżek, jakimi z wykorzystaniem dużej dozy zręczności musimy przemieszczać się w przestrzeni kosmicznej.