ABC z Reksiem.rar
-
♫ BAJKI O LITERKACH CD1♫ -
♫ BAJKI O LITERKACH CD2♫ -
♫ ODGŁOSY NATURY ♫ -
♫ ODGŁOSY ZWIERZĄT ♫ -
Artykuły -
Diety -
Dokumenty -
dr Ewa Dąbrowska -
Dzieci -
E-book -
EBOOKS -
EFT -
Energia -
Filmiki -
Fizyka kwantowa -
Głodna tygrysica -
Inteligencja Emocjonalna -
Jak przestać się martwić i zacząć żyć -
Joe Vitale- Podróż do wnętrza siebie -
Kod Uzdrawiania audiobook mp3 całość(1) -
KROLIK BYSTRZAK -
Książki -
Kuchnia Pieciu Przemian -
Kurs cudów MP3 -
Kurs Cudów nagrania(1) -
Kurs uwalniania -
Louise L. Hay(1) -
Matryca energrtyczna -
Matryca energrtyczna(1) -
Matryca energrtyczna(2) -
Medytacja Małgorzata Braunek -
METODA 2 PUNKTOWA(1) -
METODA DWUPUNKTOWA -
Metoda Sedony -
Newsletter EFT -
NLP -
OSHO -- książki i medytacje audio -
Paul McKenna -
Pierwsza pomoc -
Poskramiacze kwantów PLANETE -
Poskramiacze kwantów PLANETE(1) -
Procedura -
Rozwoj -
Surowa dieta RAW FOOD -
Sutra Diamentowa -
Szlachetne zdrowie -
Tipping Colin Radykalne wybaczanie -
Ustawienia-rundki -
Zioła -
ZWIERZĘTA I ICH ODGŁOSY
Reksio i Ufo to gra przygodowa stworzona z myślą o najmłodszych użytkownikach. Bohaterem programu jest znany z filmu rysunkowego, sympatyczny pies Reksio. Fabuła gry rozpoczyna się, kiedy Reksio dowiaduje się, że wszystkie kury mieszkające na jego podwórku zostały uprowadzone przez Ufo. Dzielny pies postanawia uratować ofiary tajemniczego porwania i razem z przyjaciółmi wyrusza z misją. Okazuje się, że złowrogi Kurator buduje potężne jajo, przy pomocy którego chce podbić cały świat. Do dyspozycji gracza jest ponad 60 zróżnicowanych plansz oraz około 30 zagadek logicznych i zręcznościowych do rozwiązania. Gra została również wyposażona w filmowe przerywniki oraz interesującą ścieżkę dźwiękową. Grafika programu nawiązuje do stylistyki, w której utrzymany jest rysunkowy pierwowzór. |
Familijna gra przygodowa dla dzieci, po raz pierwszy wyposażona w dwa poziomy trudności: od 6 i od 8 lat. Uwięzieni na przełomie XIX i XX wieku Reksio i Kretes muszą przemierzyć pół świata aby odnaleźć drogę do domu. Pomóc może im słynny detektyw Shlafrock Holmes. Niestety, bohaterom nie będzie dane dotrzeć do niego bez przeszkód, bowiem ich plany pokrzyżuje tajemniczy Kapitan Nemo i jego podwodny okręt Nautilus... Piąta część kultowej serii Przygód Reksia obfituje w przygody oraz niespodzianki i to w skali dotychczas niespotykanej. Wielka podróż, wielka przygoda, wielka miłość.... Łamigłówki, gry zręcznościowe, liczne sekwencje filmowe, dwa poziomy trudności i dużo radości - to wszystko zapewni wiele godzin doskonałej zabawy dzieciom .. i nie tylko. |
Fabuła przedstawiona w omawianym programie jest niejako kontynuacją wydarzeń opowiedzianych w poprzednich częściach cyklu. Od zakończenia ostatniej przygodny minęło kilka miesięcy, Reksio wraz ze swoim przyjacielem Kretesem odpoczywają i rozkoszują się spokojem. Pewnego dnia odbierają przesyłkę z Ameryki, w której znajduje się ekskluzywny zestaw gier zręcznościowych o przygodach… Reksia i Kretesa. Kierowani ciekawością bohaterowie zasiadają przed konsolą, skonstruowaną przez Koguta Wynalazcę, i rozpoczynają rozgrywkę. Szybko odkrywają, że owe gry zawierają wiele nieścisłości… |
Reksio i Kretes: Tajemnica Trzeciego Wymiaru to gra zręcznościowa stworzona z myślą o najmłodszych użytkownikach. Bohaterem programu jest znany z kreskówki, sympatyczny pies Reksio. Fabuła gry zaczyna się w nocy, kiedy Reksia i jego przyjaciół (Kretesa i Koguta Wynalazcę) budzi tajemniczy dźwięk dobiegający z pobliskiego lasu. Zaciekawieni bohaterowie postanawiają sprawdzić źródło dźwięku. Na polanie zauważają czarny monolit. Kiedy ciekawski Kretes dotknął tajemniczego znaleziska, cała trójka została wciągnięta w otchłań trzeciego wymiaru. Zadaniem użytkownika jest pomoc bohaterom oraz odkrycie, kto stoi za tajemniczym zniknięciem. Do dyspozycji gracza są 54 labirynty-poziomy do przejścia. W pokonaniu każdego z nich przydatne są umiejętności charakterystyczne dla każdej z postaci, na przykład Reksio wspina się po drabinach i przenosi przedmioty, Kretes obsługuje windy i blokuje emitery cząsteczek, natomiast Kogut Wynalazca fruwa, może popychać kule i przetaczać skrzynie. |
Gdzieś w chylącej się ku upadkowi Krainie Czarów Burektor Uniwersytetu Magii studiuje tekst pradawnej przepowiedni. Wynika z niej, że jedynie tajemniczy Wybraniec ma moc wystarczającą, aby zdemaskować Tego, Który Tak Potwornie Mąci i powstrzymać jego niecne knowania. Brzęk tłuczonego lustra przerywa gorączkowe rozważania Czarodzieja - oto przez jego gabinet przelatuje z okrzykiem: "No nie wierzę!" monstrualnych rozmiarów kret. W ślad za nim do Krainy Czarów wkracza dzielny pies Reksio... Czy Reksio jest Wybrańcem, o którym mówi przepowiednia...? Który z siedmiu Czarodziejów jest Tym, Który Tak Potwornie Mąci? Czy przy pomocy wiecznie niezadowolonego kreta, gadatliwego kamienia i garści magicznych przedmiotów można uratować Krainę Czarów od zagłady? W jaki sposób sprawdzić, czy jest się zwykłą żabą, czy też zaklętą królewną? ..Oraz jak nauczyć się potężnych zaklęć w weekend? Wszystkiego dowiesz się, towarzysząc Reksiowi w kolejnej, jeszcze bardziej obfitującej w przygody i niespodzianki, wyprawie... Trzecia część przygód Reksia gwarantuje wiele godzin doskonałej zabawy. Wraz z Reksiem gracz odwiedzi 5 różnorodnych krain, gdzie pozna 30 barwnych i oryginalnych postaci. Czeka na niego mnóstwo zakręconych zabaw - od gier zręcznościowych po zadania logiczne. Nauka czarów, latanie na miotle, podróże na smoku, magiczne pojedynki, tajemnicze labirynty, liczne zagadki i łamigłówki to jedynie mała część atrakcji, które czekają na Reksia w Krainie Czarów. A wszystko to tradycyjnie doprawione dużą dawką humoru... Nowością w grze jest alternatywne zakończenie. Dzięki temu każda rozgrywka będzie się różnić od poprzednich. Oczywiście tak jak wszystkie nasze gry, ta także pozbawiona jest przemocy!rrrr |
Połączenie multimedialnej przygody z nauką i kompleksowym sprawdzeniem znajomości matematyki z zakresu nauczania początkowego. Zadaniem gracza jest pomóc Reksiowi w uratowaniu zwierząt, które porwał Wilk. Aby tego dokonać, trzeba zagłębić się w świat matematyki. W rozbudowanej grze matematycznej przeżyjesz niezapomniane przygody. Przed Tobą labirynty, podchody, tajne akcje, dziwne maszyny, łamigłówki, pasjonujące zadania i arytmetyczne pojedynki z Wilkiem. Ale to nie wszystko! Czekają na Ciebie także puzzle, kolorowanki i Wielki Turniej Matematyczny dla kilku graczy!A jeśli chcesz udać się na lekcję matematyki i poznać nowe zagadnienia, Reksio zaprasza do swojej szkoły! |
Czwarta część niesamowitych przygód dzielnego psa Reksia i jego towarzysza, komandora Kretesa! "Pokonawszy złego Czarodzieja, Reksio i Kretes mieli zamiar wreszcie odpocząć. Nie było im to jednak dane. Pojmani przez Zakon Ryżokitowców resztę życia spędzili w lochach. Reksio nie przeżył już żadnych przygód, a Kretes nigdy nie wrócił do swojej Molly..." Jeżeli nie chcesz, by tak potoczyła się historia, pomóż Reksiowi przebudować starą sofę na wehikuł czasu i sofnij się... cofnij się wraz z nim w odległą przeszłość. Bowiem właśnie tam żyje jedyna osoba, która wie, jak naprawić zegar historii, odmienić przebieg zdarzeń i wyprostować meandry czasu. Osobą tą jest tajemniczy Nostradamus... Kim jest Nostradamus i dlaczego jest tajemniczy? Skąd się wzięły oraz jak działają Leje i Kopce Czasowe? Czy dinozaury rzeczywiście wyginęły? Czy może tylko gdzieś poszły? Kim są strażnicy tajemnej mantry, która stanowi klucz do pokonania Rozpadliny Węży w Piramidzie Strachu? Jak wygrać turniej rycerski, będąc psem? Jaka jest prawdziwa historia uśmiechu Mony Lisy? Jakie liczby warto obstawić w Dużym Lotku? Większość odpowiedzi poznacie, towarzysząc Reksiowi i Kretesowi w kolejnej, czwartej już, jakże obfitującej w przygody i niespodzianki, wyprawie.. |
Gdzieś na Oceanie Niespokojnym, w tajemniczych okolicznościach znika dowódca piratów Kapitan O'Gryzek. Razem z nim ginie jedyna mapa prowadząca do legendarnego skarbu. Tymczasem, pływający na desce windsurfingowej Reksio zostaje porwany przez szalejący sztorm. Wśród błysków piorunów i ryku fal Reksio rozbija się u wybrzeży tajemniczej wyspy. Wkrótce znajduje wyrzuconą przez ocean butelkę z zagadkową zawartością i w ten sposób, wraz z graczem, zostaje wplątany w wielką piracką przygodę. To dynamiczna, wielowątkowa gra przygodowa, rozgrywająca się w ciekawej scenerii tropikalnej wyspy obfitująca w wartkie akcje i niespodziewane zwroty. Zawiera wiele interesujących zabaw, od gier zręcznościowych po zadania logiczne, a także bogato animowane postacie i sekwencje filmowe oraz niezwykle dowcipne komentarze lektora. |