Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Komputerowa Gratka - Zimowa olimpiada.iso

mars2323 / Wszystko dla dzieci / Komputerowa Gratka / Komputerowa Gratka - Zimowa olimpiada.iso
Download: Komputerowa Gratka - Zimowa olimpiada.iso

205,88 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
ChomikImage.aspx?k=1299310&t=633827333561549438&id=5776446&vid=5776446
Nauka na wesoło:
- Czytanie – podział wyrazów na sylaby
- Przyroda – tundra, lemingi, piżmowół, renifer
- Cyfry i liczby – przeliczanie elementów
- Ludzie i środowisko – Eskimosi, igloo, lodowce
- Zjawiska atmosferyczne – zorza polarna
- Muzyczne zabawy – zimowa piosenka
- Ciekawostki – wszystko o zimowych dyscyplinach sportowych
- Obsługa komputera – mysz i klawiatura

Zabawy:
- Rozmrażanie pingwina
- Skoki narciarskie
- Zjazd na sankach
- Zabawy na lodowisku
- Łapanie lemingów
- Kolorowanka
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
2007-1-cover.jpg "Samochodowa wyprawa" jest programem z serii Komputerowa Gratka mającym na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy, a także nauki poprzez zabawę. Jest to gra utrzymana w bajkowej konwencji. Dziecko wraz z przyjaciółmi z Tęczowej Polanki wyrusza na samochodową przejażdżkę wraz z misiem Barnabą, czarodziejką Papatką, myszką Tosią i skrzatem Filipem. W trakcie zabawy dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Do czasopisma i gry dołączone zostały karty lub magiczne klocki-układanka, oraz dwa kolejne fragmenty układanki typu puzzle. Elementy te stanowić mają zachętę do podejmowania aktywności zabawowych także bez wykorzystania komputera.
2006-4-cover.jpg NAUKA NA WESOŁO: * Utrwalanie znajomości liter * Czytanie wyrazów wielosylabowych * Przyroda - ślimaki * Zawody - zegarmistrz * Technika - motocykl * Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12 * Czas - rozpoznawanie pełnych godzin * Muzyczne zabawy - gimnastyka z piosenką * Ciekawostki - wszystko o olimpiadzie i sportowcach * Obsługa komputera - znaki charakterystyczne dla polskiej klawiatury ZABAWY: * Odnajdź różnice * Zagraj w koszykówkę * Ćwicz z Barnabą w siłowni (quiz sportowy) * Skoki na skakance * Sportowa przebieranka * Pokonaj Gryziwąsa we florecie * Ustaw budzik * Multimedialna bajka * Rymowanki * Układanki
obrazek "Urodziny Filipa" jest programem z serii Komputerowa Gratka mającym na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy i nauki poprzez zabawę. Jest to gra utrzymana w bajkowej konwencji, w toku której dziecko pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki przygotować się do urodzin sympatycznego skrzata Filipa. W zabawie dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Do czasopisma i gry dołączone zostały, powiązane z nimi tematycznie, foremki do wykrawania ciastek oraz dwa kolejne fragmenty układanki typu puzzle. Elementy te stanowić mają zachętę do podejmowania aktywności zabawowych także bez wykorzystania komputera.
ChomikImage.aspx?k=1290265&t=633827334247581640&id=5776400&vid=5776400 Nauka na wesoło: - Czytanie - wysłuchiwanie pierwszej i ostatniej głoski - Przyroda – kret, nornica, osy, szerszenie, mchy i paprocie - Konstruowanie – budowanie mostów - Cyfry i liczby – składniki liczby i dopełnianie do określonej liczby - Muzyczne zabawy – Słodka piosenka - Ciekawostki – wszystko o miodzie - Obsługa komputera – mysz i klawiatura Zabawy: - Ruchome piaski - Budowanie mostów - Zagadki sowy - Rozpoznaj cienie - Chodzenie po kłodzie - Ratunek dla świetlików - Kolorowanki - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
obrazekW tym numerze Komputerowej Gratki zapraszamy Was do Szkoły jazdy. Z misiem Barnabą odkrywajcie tajemnice ruchu drogowego. Filipowi pomóżcie zatankować samochody, a Tosi pilnować porządku na drodze. Ze mną rozwiążcie krzyżówkę. Zapraszamy do zabawy! NAUKA NA WESOŁO: * Litery G i H - pisanie i odczytywanie wyrazów w krzyżówkach * Technika - samochód * Cyfry i liczby - dopełnianie do 20 * Miara pojemności - litr * Ciekawostki - wszystko o poruszaniu się na drodze * Muzyczne zabawy - Piosenka Barnaby * Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: * Rozwożenie gazet * Składanie samochodów * Manewry samochodem * Tankowanie * Krzyżówki * kolorowanka * Wyścig z Gryziwąsem * Znaki drogowe - quiz * Z pamiętnika dziadka Patryka * Rymowanki i wierszyki
obrazek W tym numerze Komputerowej Gratki zapraszamy Was za przygodę z „Zakochanym Filipem”. Ze skrzatem Filipem - treserem policzcie piłki. Z misiem Barnabą przygotujcie wesołego klauna i magiczny cylinder, Tosi pomóżcie przejść po linie. A z Paptką spróbujcie zostać cyrkowymi iluzjonistami. Zapraszamy do zabawy! Nauka na wesoło: • Litery Ó i Ż – pisanie i odczytywanie wyrazów • Zasady pisowni „ó” • Cyfry i liczby – dwa (trzy) razy tyle • Magiczne słowa – porównania i idiomy • Ciekawostki – wszystko o sztuce cyrkowej • Muzyczne zabawy – Piosenka Filipa • Obsługa komputera – mysz i klawiatura
2007-6-cd.png NAUKA NA WESOŁO: Litery – układanie wyrazów według wzoru Kolory i kształty – porządkowanie według cech Liczby – dodawanie w zakresie 12 Pojęcia – niższy - wyższy, dłuższy - krótszy, mniejszy - średni - większy Muzyka – wyczucie rytmu, odgrywanie prostych melodii, Smocza piosenka Ćwiczenia pamięciowe Obsługa komputera – myszka ZABAWY: Przebieranki Smocze węzły Tańce brzdąkańce Turniej rycerski Uporządkuj pionki Oczkowe wyliczanki Klejnoty i skarby Owce na manowcach Kolorowanki augen051.gif
2007-3-cover.jpg "Szkoła czarowania" to program z serii Komputerowa Gratka, który ma na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy oraz nauki poprzez zabawę. Jest to utrzymana w bajkowej konwencji gra, w której dziecko pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć czarodziejskie czapeczki i dyplomy ukończenia szkoły czarowania. W zabawie dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Do czasopisma i gry dołączona została zabawka – magiczna butelka oraz kolejne dwa fragmenty układanki typu puzzle. Elementy te stanowić mają zachętę do podejmowania aktywności zabawowych także bez wykorzystania komputera.
okladka.jpg Gry z serii Komputerowa Gratka 3D stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańcow Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. Bawi i uczy: - Wyprawa w góry po ukryty skarb - Poznawanie górskich roślin i zwierąt - Wspólna przejażdżka podziemną kolejką - Pokonywanie przeszkód - Labirynty
Image.aspx?id=144611886Z Filipem policzycie lampiony. Barnabie pomożecie odszukać kieszonkowy zegarek. Ze mną dopasujecie stroje karnawałowe, a z Papatką przygotujecie listę zaproszonych gości. "Bal karnawałowy" to opowieść o przygotowaniach mieszkańców Tęczowej Polanki do balu. Papatka, Filip, Tosia i Barnaba odkrywają złe zamiary Gryziwąsa, który chce popsuć zabawę. Dziecko korzystając z programu pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć cztery magiczne elementy dzięki którym bal karnawałowy się odbędzie. NAUKA NA WESOŁO: - Czytanie - czytanie wyrazów ze zrozumieniem - Czas - miesiące i pory roku - Ludzie i zwyczaje - zapusty, karnawał, bal karnawałowy: propozycje zabaw i przepisy kucharskie - Cyfry i liczby - zadania tekstowe na dodawanie i odejmowanie - Muzyczne zabawy - karnawałowa piosenka - Ciekawostki - wszystko o ogrzewaniu i kolekcjonerstwie - Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: - Pogoń za duszkiem - Loteryjka obrazkowa - Wypożyczalnia kostiumów - Szkoła tańca - Odkrywanie pór roku - Magiczne lampiony - Układanka - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności