GOTHIC 3 PL-022Y.part4.rar
-
♦ Airborne -
♦ Allied Assault(1) -
♦ Dusza Wojownika -
♦ Dwa Trony -
♦ Hitman 2 Cichy Zabójca -
♦ Hitman Kontrakty -
♦ Hitman Krwawa Forsa -
♦ Hitman Kryptonim 47 -
♦ Hitman Kwadrologia -
♦ Hitman Wyznania Snajpera -
♦ Left 4 Dead 1 -
♦ Left 4 Dead 2 -
♦ Left 4 Dead 2(1) -
♦ Mafia I -
♦ Mafia II -
♦ Medal Of Honor -
♦ Overlord 1 -
♦ Overlord 2 -
♦ Piaski Czasu -
♦ Prince of Persia -
♦ Resident Evil 1 -
♦ Resident Evil 2 -
♦ Resident Evil 3 -
♦ Resident Evil 4 -
♦ Resident Evil 5 -
♦ Resident Evil Operation Raccoon City -
♦ Wojna Na Pacyfiku -
♦ Zapomniane Piaski -
03.Need for Speed III Hot Pursuit (1998) -
04.Need for Speed High Stakes (1999) -
05.Need for Speed Porsche Unleashed (2000) -
06.Need for Speed Hot Pursuit 2 (2002) -
07.Need for Speed Underground (2003) -
08.Need for Speed Underground 2 (2004) -
1. Drużyna Pierścienia -
10.Need for Speed Carbon (2006) -
11.Need for Speed ProStreet (2007) -
13.Need for Speed Shift (2009) -
15.Need for Speed Hot Pursuit (2010) -
16.Need for Speed Shift 2 Unleashed (2011) -
17.Need for Speed The Run (2011) -
2. Powrót Króla -
3. Wojna o Pierścień -
4. Bitwa o Śródziemie -
5. Bitwa o Śródziemie II -
6. Bitwa o Śródziemie II – Król Nazguli -
7. Podbój -
8. Wojna na Północy -
FILMY -
Mount and Blade Ogniem i Mieczem PL
Wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1.5 GB RAM, karta graficzna 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 4.6 GB HDD, Windows 2000/XP
Gothic 3 to ostatnia gra z wielkiej serii rpg-ów stworzonych przez studio Piranha Bytes. Projektanci, chcąc pożegnać się z fanami, zrobili wszystko, by obcowanie z ,,trójką'' było jak najprzyjemniejszym doznaniem.
Fabuła kontynuuje wydarzenia z poprzednich dwóch odsłon Gothica. Po wypędzeniu z Khorinis armii zła i pokonaniu zagrożenia na Dworze Irdorath, Bezimienny wraz z wierną grupą przyjaciół udaje się na Kontynent. 3-letnia podróż zakończyła się w wiosce rybackiej Ardea. Na miejscu okazuje się, że wojna między ludźmi, a orkami zakończyła się. Ludzie ponieśli klęskę i zostali zniewoleni, a nieliczna grupa wierna królowi Rhobarowi II skrywa się w lasach i obozach, skąd prowadzi beznadziejną, partyzancką walkę. Od naszych poczynań zależy, jak zakończy się konflikt - podniesiemy moralnie ludzi i wyzwolimy krainę z orków, czy może przyłączymy się do najeźdźcy, by raz na zawsze stłamsić opór ludzi? Możliwości mamy wiele, gdyż w Gothic 3 istnieje wiele różnorodnych, zwalczających się stron.
Nowością w serii jest system reputacji, ukazujący jak jesteśmy odbierani przez poszczególne frakcje. Jest to o tyle istotne, że życie w zgodzie z określonymi grupami, daje nam szansę na poznanie nowych wątków, dostępu do ciekawych przedmiotów lub pomocy w razie zagrożenia.
Cały kontynent robi piorunujące wrażenie. Na szczególną uwagę zasługuje jego rozmiar; rozciąga się on od pustynnych obszarów Varrantu, przez leśną Myrtanę, na mroźnym Nordmarze kończąc. Wszędzie tam czekają nas różnorakie zadania, miasta, drobne osady i charakterystyczne dla obszarów okazy fauny i flory.
Gothic 3 robi wrażenie także pod względem ekwipunku. Dziesiątki mieczy, toporów, kusz, pancerzy i łuków pozwalają na dostosowanie walki do własnych preferencji. Warto odnotować, że w grze pojawiły się także nieobecne wcześniej tarcze.
Zmianie uległ także system walki; przede wszystkim stał się bardziej zręcznościowy i dynamiczny, niż w poprzednich odsłonach. Możliwe jest także korzystanie z dwóch mieczy naraz, bądź kombinacji miecza i tarczy. System strzelania z łuku i kuszy także uległ zmianie - teraz musimy samodzielnie namierzyć cel i oddać strzał. Sprawia to, że strzelanie nabrało realizmu i stało się nieco trudniejsze.
Całości dopełnia kapitalna oprawa audiowizualna. Muzyka napisana przez Kaia Rosenkratza działa kojąco na nasze nerwy, zaś oprawa graficzna zachwyca widokami i szczegółami; w dniu swej premiery Gothic 3 był najładniejszą dostępną na rynku grą.
Gothic 3 w sumie składa się z setek misji pobocznych i dosyć rozbudowanego wątku głównego, co doprowadzi nas w czasie ok. 40 godzin do jednego z trzech różnych zakończeń. Warto nadmienić, że tym razem zrezygnowano z podziału gry na rozdziały.
Świetny klimat zaś sprawia, że wsiąkniemy w ten świat na wiele setek mile spędzonych godzin.