Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Hugo_Runamukka _Wielka_Ucieczka.rar

mario17564 / gry / hugo kolekcja / Hugo_Runamukka _Wielka_Ucieczka.rar
Download: Hugo_Runamukka _Wielka_Ucieczka.rar

412,83 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Inne kultury często wydają się dziwne i niezrozumiałe. Hugo właśnie znalazł się w miasteczku plemienia Kawaha, którego mieszkańcy mają obsesję rogów. Uprawiają je, ozdabiają nimi ubrania, czczą rogate zwierzęta. Trolle mają rogi, dlatego Kawaha okrzyknęli Hugo swoim bożkiem. Umieścili go w wybranym miejscu, posadzili na tronie i oddają mu cześć. Hugo czuje się coraz bardziej znudzony. Chce szybko wrócić do domu. Kiedy mówi o tym Kawaha, staje się natychmiast ich więźniem. Nieustannie obserwowany troll próbuje jednak znaleźć jakiś sposób, by się uwolnić. Miasteczko jest otoczone wysokim murem i pilnowane przez strażników. Jedyne wyjście prowadzi przez bramę. Trzeba ją wysadzić. To jedyna możliwość. Dziecko musi odnaleźć dynamit, kabel i detonator. Nie jest to łatwe, bo wszędzie czają się obserwujący pilnie teren Kawaha. Z pomocą przybyli Rut i Rat. Mały gracz może wybrać, czy gra sam, wcielając się w Hugo, czy raczej zaprosi do wspólnej gry przyjaciela, który może wybrać postać Rata lub Rut. Trolle mają specjalne przedmioty, które ułatwiają grę. Hugo ma buteleczkę z magicznym eliksirem, z której może korzystać w chwilach zbliżającego się niebezpieczeństwa, Rat kamień, a Rit bicz.

Gra ma trzy poziomy trudności, dzięki czemu gra bez trudu dostosuje poziom do umiejętności dziecka. W tych rozgrywkach liczy się spryt, zręczność, spostrzegawczość i umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów. Dzięki tej zabawie mały gracz uczy się także pomagania innym.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
sterix i Obelix
Podły Doktor Hypno rozpoczął realizację swego nikczemnego planu przejęcia kontroli nad światem. Zbudował hipnosatelitę, którego ma zamiar wystrzelić w kosmos z fortecy na tajnej wyspie, strzeżonej przez jego szalonych zahipnotyzowanych podwładnych. Po raz kolejny Agent Hugo powraca jako niezniszczalny tajny agent, by zmierzyć się z czasem i powstrzymać szalonego naukowca. Ciesz się godzinami zabawy jako Agent Hugo w ekscytującej przygodzie – razem z jego ściśle tajną ekipą, która zawsze spieszy z pomocą podczas najbardziej śmiałych misji. Czy uda mu się odnaleźć tajną kryjówkę Doktora Hypno i powstrzymać go przed realizacją zbrodniczego planu, zanim będzie za późno
sterix i Obelix
Gra zręcznościowa z elementami przygodówki. Agent Hugo wybiera się na wakacje na Hawaje, a tam zastaje mnóstwo brudu. Zamiast odpoczynku, ma więc zadanie posprzątać wyspę. Agent zawsze wyposażony jest w kosmiczne gadżety, tym razem użyje pistoletu bańkowego, a pomogać mu będą śmiecioludki. Cechy produktu 17 rozbudowanych etapów Niezwykle dynamiczna gra, wymagająca od gracza koncentracji, sprawności manualnej,spostrzegawczości i wyobraźni
sterix i Obelix
Tym razem troll Hugo zabierze dzieci w kosmiczną podróż. Rakieta Hugo jest już w przestrzeni kosmicznej, a załoga statku ma do wykonania niebezpieczną misję. Magiczny Las Trolli, którego mieszkańcem jest Hugo, znalazł się w niebezpieczeństwie. Zła wiedźma Scylla leci w kierunku asteroidy, której jądro jest zbudowane z czarnych diamentów. Gdy je zdobędzie, stworzy promień czystego zła, a wtedy zmieni miłych mieszkańców lasu w, spełniające jej rozkazy, potwory. Zadanie małego gracza polega na poruszaniu się rakietą z ogromną prędkością, którą zapewni superpaliwo. Ale taka substancja jeszcze nie istnieje, wiadomo jednak, jak je otrzymać. Dziecko musi odnaleźć na planetach Układu Słonecznego odpowiednie składniki i stworzyć z nich paliwo kosmiczne. To świetna zabawa połączona z nauką astronomii. Żeby ułatwić sobie zadanie i pomyślnie zakończyć misję, dziecko powinno wcześniej wysłuchać wskazówek profesora Kosmoska. Mając wiedzę przekazywaną przez uczonego, dziecko bez trudu poradzi sobie z zadaniami: uporządkuje planety Układu Słonecznego, dopasuje liczbę księżyców do odpowiednich planet, sprawdzi, jakie konstelacje gwiazd widać na nocnym niebie i dowie się jeszcze wielu niezwykłych rzeczy o wszechświecie.
sterix i Obelix
Bawiąc się z Hugo w kolejnej części jego przygód, dziecko odkryje radość matematyki. Dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie, rozpoznawanie figur oraz inne zadania matematyczne i logiczne pomogą dziecku doprowadzić trolla Hugo na rodzinny piknik. Wiedźma Scylla zaczarowała stary dąb, w pobliżu którego rodzina Hugo zorganizowała piknik. Drzewo, wykorzystując gotowość Hugo do niesienia pomocy, podstępnie połknęło go i przeniosło w nieznane mu miejsce. Troll musi znaleźć drogę do domu, ale bez mapy nie jest to możliwe. Mapę puszczy ma kret, którego dziecko musi odwiedzić, rozpoczynając przygodę z Hugo. Korzystając z tej mapy, mały gracz musi poruszać się we właściwym kierunku, rozwiązując po drodze zadania matematyczne, logiczne i zręcznościowe. Gra ma trzy poziomy trudności, dzięki czemu może swobodnie dostosować się do poziomu matematycznych umiejętności dziecka. Ciekawa, wartka fabuła powoduje, że mały gracz, skupiając się na zabawie, bez trudu da się wciągnąć w rozwiązywanie zadań. Hugo ma niewiele czasu na powrót. W klepsydrze ciągle przesypuje się piasek, a zadania wykonuje się na czas. Za każde właściwe rozwiązanie dziecko otrzymuje premię w postaci garści piasku dosypywanego do klepsydry, ma zatem więcej czasu na rozwiązanie kolejnych, stojących przed nim zadań. Poza doskonaleniem matematycznych umiejętności dzieci uczą się również, jak ważna jest gotowość niesienia pomocy innym.
sterix i Obelix
Nazywa się Hugo - Agent Hugo! Już pierwszego dnia pracy jako tajny agent otrzymuje bardzo niebezpieczną misję. Musi stawić czoła groźnej organizacji przestępczej SPEKTRUM, które chce zniszczyć całe miasto. To tajne zadanie zmusi Agenta Hugo do licznych, zawrotnych pościgów zarówno na lądzie jak i na ziemi. Stawiając czoła gradowi kul i ogniowi eksplozji, musi przemykać ukradkiem, niezauważony przez nikogo, bo czas ucieka, a niebezpieczeństwo rośnie z każdą chwilą! - Zapierające dech w piersiach pościgi i pojedynki z wrogiem! - Niezwykle dynamiczna gra, wymagająca od gracza koncentracji, sprawności manualnej, spostrzegawczości i wyobraźni. - Jak każdy tajny agent, Hugo może korzystać z róznych rodzajów broni oraz z unikalnych gadżetów, które okażą się niezbędne przy wykonywaniu niebezpiecznych zadań! - W każdym rejonie miasta na Agenta Hugo czeka inna misja specjalna! - Agent Hugo, dla zmylenia wroga może zmieniać stroje a także jednostki, którymi się porusza.
sterix i Obelix
Kolejna gra z przyjacielem dzieci, sympatycznym trollem Hugo, przeniesie małych graczy w czasie. Podróż przez wieki stanie się dla nich okazją do świetnej zabawy i do odkrywania historii. Małe trolle znajdują opuszczone wesołe miasteczko. Chciałaby się w nim pobawić, ale żadna z kolejek nie działa, bo do miasteczka nie dopływa prąd. To dlatego, że wiatrak, wytwarzający energię, został zniszczony przez wiedźmę Scyllę. Zadanie, które stoi przed graczem, polega na znalezieniu części niezbędnych do naprawienia wiatraka. Każdej z nich trzeba szukać w innej epoce historycznej. Dziecko, poruszając się zaklętą kolejką, której załogę stanowią zaprzyjaźnione z nim trolle, odwiedzi aż osiem różnych miejsc i trafi aż do ośmiu różnych, ważnych dla dziejów świata, okresów historycznych. Epoka kamienia łupanego, Cesarstwo Rzymskie, starożytna Grecja, średniowiecze, XIX i XX wiek - czekają na odkrycie przez małych graczy. Mała wyprawa do epoki kamienia łupanego i układanie potłuczonych fragmentów figurki Wenus z Willendorfu to zetknięcie dziecka z historią sztuki. Przeniesienie do dnia 21 lipca 1969 i kosmiczna podróż rakietą Neila Armstronga, to zapoznanie z najnowszą historią. Na małych podróżników w czasoprzestrzeni, czeka jeszcze sześć innych, pasjonujących zadań. "Zaklęta kolejka" jest doskonałą grą edukacyjną, dzięki której dzieci będą się doskonale bawić, poszerzać swoją wiedzę i rozwijać ciekawość. Piękna grafika, ciekawy scenariusz i sympatyczny, znany dzieciakom bohater sprawią to gwarancja wspaniałej zabawy.
sterix i Obelix
Niewiarygodna rzecz przytrafiła się Hugo. Zła wiedźma Scylla zaczarowała pewne zwierciadło i uwięziła trolla w tafli szkła. A żeby mieć pewność, że nikt go nie uwolni, potłukła lustro na trzy części i kawałki rozrzuciła na trzy strony świata. Każdy z fragmentów trafił w inne ręce. Jeden do Wikingów, drugi do szefa gangu wiewiórek, trzeci do imperatora Cesarstwa Rzymskiego Bobrów. Trzeba je odzyskać. W niebezpieczną misję wyruszają dzieci Hugo: Rit, Rat i Rut. Gracz, wcielając się w ich postacie, weźmie udział w corocznym Wyścigu Dzikich Świń, zmierzy się z ochroną Cesarza Bobrów, będzie próbował wkraść się do kryjówki szefa szajki wiewiórek.
sterix i Obelix
Troll Hugo z przerażeniem odkrywa, że jego rodzina zniknęła. Uznaje to za sprawkę okropnej wiedźmy Scylli i oczywiście się nie myli. Czarownica porwała rodzinę Hugo i więzi trolle na Tropikalnej Wyspie. Trzeba działać szybko. Dziecko może włączyć się do misji, której celem jest uwolnienie sympatycznych trolli. Dziecko przeżywając wielką przygodę, rozwija zręczność i sprawność manualną. Uczy się, jak ważną wartością jest niesienie pomocy innym, i jak przyjemnym uczuciem jest zadowolenie z siebie wtedy, kiedy udało się dobrze wykonać zadanie. Na szczyt wulkanu można się dostać na trzy sposoby. Specjalny helikopter uniesie Hugo do góry. Wcielając się w postać trolla, gracz musi kontrolować poziom paliwa, a także unikać zderzeń z latającymi zwierzętami i wystającymi konarami drzew. Inna droga prowadzi przez pradawną piramidę Inków. Budowli pilnują groźne zwierzęta, ale też sami Inkowie zadbali o to, by w pobliże tego miejsca nie mogli się dostać obcy. Na małego gracza czeka mnóstwo zasadzek i niespodzianek. Mały gracz znajdzie ukryte pomieszczenie połączone z wulkanem tajnym przejściem. Teraz już nie grozi mu żadne niebezpieczeństwo. A może warto byłoby się wspiąć na najwyższe drzewo w dżungli? Tukan Fernando zauważył, że na wierzchołku drzewa jest magiczna lina. Wykorzystując ją, można przeskoczyć i wylądować wprost na szczycie wulkanu. Wspinaczka wymaga zręczności, gdyż dziecko musi omijać przeszkody, przeskakując z liany na lianę
sterix i Obelix
Zła wiedźma Scylla ma straszliwy plan: chce zapełnić świat klonami! Zanim jednak tego dokona, musi skuć powierzchnię ziemi lodem, a pomoże jej w tym armia niegodziwych pingwinów. Podczas, gdy coraz większe połacie ziemi zamieniają się w lód, z pomocą nadchodzi Hugo, wyposażony w Hugokopter i maszynę roztapiającą. Tylko dzięki niemu świat ma szansę na nowo pokryc się zielenią. Pomóż mu pozbyć się lodu. Spraw by lód ztopniał, a ślizgające się po nim pingwiny zniknęły. Uważaj! Pingwiny zrobią wszystko, by cię powstrzymać!
sterix i Obelix
"Tropikalna Wyspa 2" to aż sześć minigier z sympatycznym trollem Hugo w roli głównej. Całość jest dla dziecka solidną porcją zabawy i rozrywki. Hugo nadal próbuje uwolnić swoją rodzinę. Robi wszystko, by dostać się na szczyt wulkanu, gdzie wiedźma Scylla przetrzymuje Hugolinę i dzieci. Mały gracz może przyjść mu z pomocą. Są trzy sposoby, by dostać się do kryjówki wiedźmy. Wspinanie się po drabinkach we wnętrzu wulkanu ćwiczy zręczność i refleks dziecka. Mały gracz musi być szybki, bo poziom lawy podnosi się szybko, a ta może poparzyć stopy i ogon trolla. Powodzenie misji zależy również od koncentracji dziecka i jego zdolności rozumienia komunikatów. Fernando daje graczowi pewne wskazówki, ale nie wprost. Informacja, jak dziecko może pomóc Hugo, pojawia się przy okazji pewnej swobodnej rozmowy, ale to od gracza zależy, czy będzie potrafił z niej skorzystać. A jeśli dziecko lubi gry na orientację w terenie i uwielbia szybką jazdę, powinno, wcielając się w postać Hugo, wskoczyć na grzbiet strusia i pędzić przez dżunglę do podnóża wulkanu, unikając zderzeń z tłoczącymi się zwierzętami. Albo wsiąść do wagonika i zacząć szaleńczą jazdę po torach starego szybu, omijając przeszkody. Każda z trzech pomyślnie zakończonych misji doprowadzi do uwolnienia rodziny trolla. Każde dziecko będzie miało satysfakcję z tego, że zdołało pomóc swojemu przyjacielowi. Gra mobilizuje dzieci do osiągania wyznaczonego sobie celu, rozwijając refleks i zręczność. Po trudach misji poszukiwawczych na graczy czekają jeszcze trzy gry: strategiczna, zręcznościowa i pamięciowa.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności