Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Kajko i Kokosz 10 - Na wczasach.pdf

margozap / Ksiazki / komiksy / kajko i kokosz / Kajko i Kokosz 10 - Na wczasach.pdf
Download: Kajko i Kokosz 10 - Na wczasach.pdf

30,45 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek
Zbójcerze realizują przygotowania do swego genialnego planu zdobycia Mirmiłowa. Rozpoczynają prace nad tunelem, którym dostaną się do grodu bez konieczności forsowania fosy i murów. Tymczasem do grodu przybywa urzędnik rozdzielający skierowania na wczasy. Niestety - tym razem przywiózł tylko jedno skierowanie. Drogą losowania zostaje ustalone, że na wczasy wyjedzie Kajko, lecz ponieważ Kokosz nie chce opuścić przyjaciela, więc udaje się razem z nim, na gapę. Po drodze rycerze spotykają woja Wita. Kłopoty zaczynają się gdy docierają do sanatorium, w którym mają wykupione wczasy. Okazuje się, że jest to ośrodek nastawiony na leczenie i ku rozpaczy Kokosza jako posiłki serwowane tam są tylko warzywka. Później nasi bohaterowie wpadają w jeszcze większe kłopoty, gdyż zostają zdemaskowani i muszą uciekać w morze. Tam spotykają piratów i im także "podpadają". Wreszcie udaje im się dotrzeć do wioski, jednak jeszcze tej samej nocy docierają tam piraci oraz... zbójcerze, którzy właśnie ukończyli swój tunel. Obie strony ścierają się w wielkiej bitwie, ku radości mieszkańców grodu, którzy ze spokojem obserwują z wałów grodu zmagania zbójcerzy i piratów. Na drugi dzień wystarczy tylko pozbyć się nieprzytomnych wojaków z terenu grodu i zasypać tunel, by Mirmiłowo znów zatopiło się w błogim spokoju...

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Wyjątkowy tom klasycznej polskiej serii fantasy z olbrzymią dawką humoru. Po raz pierwszy w jednym tomie zebrano kilka krótkich historyjek, publikowanych w różnych magazynach komiksowych. To nie lada gratka dla kolekcjonerów i wszystkich wielbicieli dzielnych wojów.
obrazek Na Mirmiłowo i jego kasztelana pada blady strach, bowiem do grodu przybywa NIK. Wszyscy zakładają, że jest to skrót od Najwyższa Inspekcja Kaszteli - czyli instytucji, która mogłaby pozbawić Mirmiła stanowiska. Tymczasem za sprawą Zbójcerzy, którzy podrzucają do grodu tajną broń - ducha lenistwa, nic nie idzie tak jak powinno. Wielkie sprzątanie grodu odbywa się tylko dzięki poświęceniu Kajka i Kokosza oraz Ciotki Jagi a na przybywającego NIKa przypadkiem napada Łamignat, co powoduje, że już od początku dostojny gość nie jest zachwycony grodem. Tymczasem Woj Wit, który w wolnych chwilach zajmuje się dokonywaniem wynalazków właśnie odkrył proch, co również nie spotkało się z przychylnością NIKa, gdyż wynalazek został mu zaprezentowany w środku nocy. Aby udobruchać gościa, Mirmił dochodzi do wniosku, że trzeba mu zaoferować wszelkie luksusy. Aby zdobyć wielkie łoże Kokosz musi się ożenić, gdyż taki luksus przysługuje tylko małżeństwom. Na szczęście udaje mu się w ostatniech chwili wymigać od tego. Wreszcie okazuje się, że NIK to skrót od "Niższy Instruktor Konkursów" i celem jego wizyty jest zaproszenie Mirmiłowa do turnieju przeciwko Zbójcerzom. Oczywiście wszyscy się zgadzają wziąć udział lecz gdy docierają na miejsce okazuje się, ze Zbójcerze oddali pojedynek walkowerem i w tym czasie opanowali gród. Czy Kajko i Kokosz znajdą sposób na wyrzucenie Zbójcerzy z Mirmiłowa?
obrazek Zbójcerze wpadają wreszcie na nowy, odkrywczy pomysł jak pognębić Mirmiłowo. Zanieczyszczają wodę w studni grodu co wywołuje kompletną suszę. Aby ratować mieszkańców, Kajko i Kokosz wyruszają do Pani Przyrody by prosić ją o "ożywienie" studni. Ich podróż wiedzie prosto przez krainę borostworów - tajemniczych leśnych istot. Podczas podróży pomagają rozwikłać kilka problemów borostworów, dzięki czemu mogą liczyć na ich pomoc. Od skrzatów otrzymują na przykład zioła, dzięki którym mogą zrozumieć język istot lasu. Uspokajają także dokuczliwego dowcipnisia - Bugiego oraz pomagają uporać się z niesfornym dzieckiem jednej z borostworów. Wreszcie docierają do Pani Przyrody i otrzymują od niej liść, który po wrzuceniu do studni przywróci jej wodę. Nasi bohaterowie bez ociągania wracają do Mirmiłowa i wrzucają listek do studni. Okazuje się, że Kokosz na wszelki wypadek wziął jeszcze jeden listek i również wrzucił go do studni. Tymczasem Zbójcerze, którzy weszli w posiadanie maczugi Łamignata szykują się do ataku na Mirmiłowo...
obrazek Podczas wędrówki po lesie, Kajko i Kokosz spotykają dzida borowego, który informuje ich, że Zbójcerze wycinają bez zezwolenia lasy i prosi o pomoc w przerwaniu tego procederu. Wkrótce nasi rycerze odkrywają do czego Zbójcerzom potrzebne są takie ilości drzewa. Okazuje się, że budują oni wieżę oblężniczą, dzięki której chcą zdobyć Mirmiłowo. Na szczęście Kajko i Kokosz w porę skracają platformę wieży i zamiast napaści na gród, Zbójcerzy czeka kąpiel w fosie. Na drugi dzień w Mirmiłowie zaczynają się dziać dziwne rzeczy - Kokosz budzi się w swoim łóżku, lecz odkrywa, że jest... na dachu!! Mirmił w nocy zniósł jajko, komuś innemu latają poduszki. Wkrótce okazuje się, że tego dnia jest Dzień Śmiechały - dzień w którym wszyscy robią sobie psikusy. Kajko i Kokosz postanawiają zadrwić ze Zbójcerzy. Dają więc Ofermie dużą chustkę informując go, że jest to cudowny obrus. Jeśli pójdzie z nim do karczmy i rozłoży na stole, karczmarz uraczy go czym tylko zechce i nie zażąda za to zapłaty. Oczywiście karczmarz był opłacony wcześniej, niemniej Oferma uwierzył, że jest to magiczny obrus. Co więcej - uwierzyli w to także Hegemon i Kapral, którzy postanowili wypróbować obrus w innym lokalu - kategorii S. Nietrudno się domyśleć jak zakończył się ich posiłek na "czarodziejskim" obrusie. Tymczasem okazuje się, żę Zbójcerze wcale nie zrezygnowali z planu zdobycia Mirmiłowa za pomocą wieży oblężniczej. Od kilku dni budują kolejną!! Czy i tym razem Kajko i Kokosz zdążą pokrzyżować im szyki??
obrazek Mirmiłowo zwiera tymczasowy pokój ze Zbójcerzami, z okazji zbliżającego się Festiwalu Czarownic. Jest wielka impreza na której czarownice z całego świata prezentują swoje najnowsze osiągnięcia w dziedzinie czarów. Zbójcerze postanawiają wykorzystać konkurs dla własnych celów - wystawiają własną "zawodniczkę" i pragną wygrac konkurs dzięki oszustwu. Oczywiście jury szybko rozpoznaje fałszywą czarownicę i Zbójcerze zostają zdyskwalifikowani. Ostatecznie konkurs wygrywa ciotka Jaga, ze swoim płynem powiększającym. Na drugi dzień Mirmił, który od wielu lat obawiał się, że jego niewielki wzrost czyni go mniej poważanym, postanawia skorzystać ze specyfiku Jagi. Wkrótce staje się olbrzymem. Równocześnie z jego ciałem rośnie jego mniemanie o sobie - staje się przesadnie pewny siebie. Aby odzyskać dawnego kasztelana, Kajko i Kokosz podrzucają Mirmiłowi butelkę, ze specyfikiem o przeciwnym działaniu. Wkrótce Mirmił staje się krasnoludkiem. Najgorsze, że właśnie w tym momencie Zbójcerze przypuszczają ataka na gród!! Kasztelan musi obronić swoich poddanych nawet jako liliput. Jednak dzięki pomocy krasnoludków przekona się, że wzrost wcale nie świadczy o człowieku...
obrazek Zbójcerze wpadają na kolejny "genialny" plan - zarażają Mirmiła grypą. Kasztelan jak zwykle zaczyna desperować, że to już na pewno zakończy jego żywot, więc Kajko i Kokosz wyruszają w podróż do cudownego źródła Pochwista. Woda z tego źródła podobno leczy wszelkie choroby i dolegliwości. Po przybyciu na miejsce trafiają do zamku, gdzie mieszka piękna Kaprylda i stają się obiektem jej machinacji, dostarczając jej w ten sposób rozrywki. Okazuje się także, że przez machinacje tej dziewczyny źródło Pochwista utraciło swą cudowną moc. Udają się więc do żyjącej w górach wróżki Grety. Jednak przed spotkaniem z nią muszą pokonać strzegącego jej spokoju Marzana. Gdy wreszcie docierają do wróżki okazuje się, że jest ona... matką Kapryldy. Dowiadują się od niej w jaki sposób przywrócić źródłu jego dawną moc. Zadanie to nie jest łatwe, jednak naszym bohaterom udaje się tego dokonać. Zdobywają też nieco cudownej wody dla Mirmiła. Przed powrotem postanawiają jeszcze pomóc Grecie odmienić charakter Kapryldy. Porywają ją więc z zamku i wywożą na bezludną wyspę. Gdy księżniczka przeżyje tam dzięki swojej własnej pracy jakiś czas, jej charakter ulegnie zmianie. Po powrocie do zamku dowiadują się, że ojciec Kapryldy popełnił samobójstwo na wieść o jej porwaniu. Kajko i Kokosz wykorzystują więc wodę, żeby przywrócić mu życie. Potem wracają do Mirmiłowa, lecz bez wody i... bez Milusia, który odnalazł swoją miłość - piękną smoczycę i postanowił spędzić z nią resztę swych dni w krainie smoków. Pozostaje pytanie w jaki sposób Kajko i Kokosz przywrócą zdowie kasztelanowi skoro nie mają już cudownej wody?? Sprytny Kajko i na to znajdzie sposób...
obrazek Kajko i Kokosz odnajdują ogromne jajo. Pomimo namawiań Kokosza, żeby je po prostu zjeść, przyjaciele decydują się wysiedzieć jajko i zobaczyć co się z niego wykluje. Ku ich i całego grodu przerażeniu, z jajka wykluwa się... smok!! W jednej chwili cały gród ogarnia panika, lecz już wkrótce okazuje się, że jest to niegroźny smok roślinożerny. Kajko i Kokosz postanawiają zaadaptować smoka i nadają mu imię Miluś. Okazuje się jednak, że stwór jest dość kłopotliwy, gdyż ciągle chce się bawić i nie zważa na to, że jego siła powoduje spore spustoszenia w grodzie. Widząc, że rycerze sobie nie radzą, Lubawa postanawia, że ona wraz z Mirmiłkiem zajmą się Milusiem. Jednak i oni muszą się wkrótce poddać. W przypływie złości kasztelan rozkazuje Kajkowi i Kokoszowi opuścić gród wraz ze smokiem. Wywołuje to sprzeciw mieszkańców grodu, którzy ogłaszają strajk powszechny dopóki Mirmił nie sprowadzi rycerzy i smoka z powrotem. Chcąc, nie chcąc, kasztelan wyrusza na poszukiwania. Tymczasem na Milusia, Kajka i Kokosza czeka w lesie pułapka zastawiona przez Zbójcerzy...
obrazek Zbójcerze realizują przygotowania do swego genialnego planu zdobycia Mirmiłowa. Rozpoczynają prace nad tunelem, którym dostaną się do grodu bez konieczności forsowania fosy i murów. Tymczasem do grodu przybywa urzędnik rozdzielający skierowania na wczasy. Niestety - tym razem przywiózł tylko jedno skierowanie. Drogą losowania zostaje ustalone, że na wczasy wyjedzie Kajko, lecz ponieważ Kokosz nie chce opuścić przyjaciela, więc udaje się razem z nim, na gapę. Po drodze rycerze spotykają woja Wita. Kłopoty zaczynają się gdy docierają do sanatorium, w którym mają wykupione wczasy. Okazuje się, że jest to ośrodek nastawiony na leczenie i ku rozpaczy Kokosza jako posiłki serwowane tam są tylko warzywka. Później nasi bohaterowie wpadają w jeszcze większe kłopoty, gdyż zostają zdemaskowani i muszą uciekać w morze. Tam spotykają piratów i im także "podpadają". Wreszcie udaje im się dotrzeć do wioski, jednak jeszcze tej samej nocy docierają tam piraci oraz... zbójcerze, którzy właśnie ukończyli swój tunel. Obie strony ścierają się w wielkiej bitwie, ku radości mieszkańców grodu, którzy ze spokojem obserwują z wałów grodu zmagania zbójcerzy i piratów. Na drugi dzień wystarczy tylko pozbyć się nieprzytomnych wojaków z terenu grodu i zasypać tunel, by Mirmiłowo znów zatopiło się w błogim spokoju...
obrazek Zbójcerze podrzucają Mirmiłowi swoją tajną broń - zmorę senną, która wywołuje w biednym kasztelanie koszmarne sny o baranach. Na pomoc zostaje wezwana ciotka Jaga, która skutecznie usuwa zmorę. Kajko i Kokosz zakupują ją w lesie, gdzie wkrótce zostaje odnaleziona przez Hegemona. I w ten sposób ma on nie-przyjemność poznać skutki działania własnej broni. Tymczasem do Mirmiłowa przybywa książęcy prezes krzepy i turniejów, żeby zaprosić Mirmiłowo i Zbójcerzy do udziału w wielkim turnieju z okazji święta barana. Turniej polega na walce specjalnie wybranych baranów. Kajko i Kokosz zostają oddelegowani z misją zdobycia barana, który zwycięży turniej dla Mirmiłowa. Na droge otrzymują od ciotki Jagi trzy magiczne woreczki, które po wypowiedzeniu odpowiednich zaklęć pomogą bohaterom pokonać różne przeszkody. Jednak, żeby zioła nabrały magicznej mocy Kajko i Kokosz przed ich użyciem muszą zrobić trzy dobre uczynki. Pomagając trzem spotkanym ofiarom zbójcerzy (oni również wyruszyli na poszukiwanie barana) Kajko i Kokosz wydają prawie całe pieniądze przeznaczone na zakup barana. Na szczęście od hodowcy otrzymują jednego barana w prezencie, jednak daleko mu do ideału zwycięskiego barana. Hodowca jednak twierdzi, że jeśli Kajko i Kokosz spełnią trzy skryte życzenia tego barana, to pokona on wszelkich wrogów na turnieju. Tylko czy nasi bohaterowie w porę odgadną o czym marzy baran?
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności