Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

HUGO - Tajemnice Oceanu PL.zip

margit777 / GRY / ►★GRY - HUGO PL / HUGO - Tajemnice Oceanu PL.zip
Download: HUGO - Tajemnice Oceanu PL.zip

243,36 MB

0.0 / 5 (0 głosów)



obrazek

ITE Media APS ( producent )
ITE Media APS ( wydawca )
Cenega Poland ( dystrybutor PL )
familijne / zręcznościowe
22 listopada 2002 ( światowa data premiery )
22 listopada 2002 ( data wydania w Polsce )

wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 16MB RAM

obrazek

Kolejny tytuł z popularnej w naszym kraju serii gier familijnych opowiadających o przygodach trolla Hugo. Tym razem nasz bohater zainspirowany dziennikiem swojego starego dziadka, kapitana Bardzobrodatego, postanawia wyruszyć w podmorskie głębiny. Jego dziadek opisał w dzienniku, jak to żeglował przez siedem mórz, wioząc na pokładzie swego statku bezcenny skarb. W drodze do domu został zaatakowany przez swego odwiecznego wroga, kapitana Mackę i jego bandę nieustraszonych piratów. Statek, niestety, utonął, zaś kapitan Bardzobrodaty i jego załoga odpłynęli szalupą, pozostawiając bezcenny skarb na dnie morza. Teraz Hugo postanawia skorzystać ze swej łodzi podwodnej i odnaleźć skarb dziadka. Odwieczny wróg dziadka Bardzobrodatego, kapitan Macka, narysował mapę wskazującą drogę do skarbu i podzielił ją na cztery części – jedną zatrzymał sam, a pozostałe rozdał trzem najbardziej zaufanym piratom. Zadaniem gracza jest pomóc Hugo tak, aby mały Troll odnalazł wszystkie części mapy i odzyskał skarb, który prawnie należy do jego rodziny.

Gra edukacyjna, która bawi i uczy dzieci w wieku od 6 do 12 lat.
Cztery strefy klimatyczne w których poszukujemy kawałków mapy, tj. strefa arktyczna, umiarkowana, subtropikalna i tropikalna.
Misje polegające na karmieniu ośmiornic i lwów morskich, a także - unikaniu żarłocznych rekinów i straszliwych węży morskich.
Dodatkowo na płycie z grą znajduje się interaktywna encyklopedia, omawiająca wody wszystkich czterech stref klimatycznych z komentarzami oraz obrazkami ponad 40 zwierząt występujących w grze.
Dodatkowe gry „Dyscypliny sportowe” - uczestniczą w nich różne morskie zwierzaki, współzawodnicząc między sobą pod względem szybkości, wagi, umiejętności nurkowania czy składania jaj.
Na płycie z grą znajdują się cztery wygaszacze ekranu ze zwierzętami z morskich głębin.


Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek

Producent: NDS Ltd. Wydawca: CD PROJEKT Dystrybutor: CD Projekt Premiera Świat: 27 listopada 2008 Premiera Polska: 27 listopada 2008 Gatunek: akcja / platformowa Kategoria wiekowa: od 4 lat System operacyjny: Windows XP SP2/Vista Pamięć RAM: 256 MB Karta graficzna: 64 MB Karta dźwiękowa: 16 bitowa zgodna z DirectX 9.0c Dysk twardy: 400 MB wolnego miejsca *gra nie działa na kartach GeForce 4 MX. Gra może działać na laptopach ale działanie gry na komputerach przenośnych nie jest oficjalnie wspierane.

obrazek

Gra zręcznościowa z elementami przygodówki. Gra zręcznościowa z elementami przygodówki. Agent Hugo wybiera się na wakacje na Hawaje, a tam zastaje mnóstwo brudu. Zamiast odpoczynku, ma więc zadanie posprzątać wyspę. Agent zawsze wyposażony jest w kosmiczne gadżety, tym razem użyje pistoletu bańkowego, a pomogać mu będą śmiecioludki. -Cechy produktu: 17 rozbudowanych etapów Niezwykle dynamiczna gra, wymagająca od gracza koncentracji, sprawności manualnej, spostrzegawczości i wyobraźni

obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / logiczne 16 lipca 2002 ( światowa data premiery ) 16 lipca 2002 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM

obrazek

Magiczny Napój to gra pomagająca w nauce biologii. Składa się z ośmiu minigier - by odwrócić zaklęcie Scylli, trzeba ukończyć je wszystkie. Będziemy musieli pomóc kijance zmienić się w żabę, pozbierać zwierzęce szkielety, wybudować mrowisko i za pomocą karate zwalczać wirusy. Trzeba także pomóc zwierzętom znaleźć właściwy pokarm, nałapać much dla jaskółki, tworzyć łańcuchy pokarmowe i odnaleźć zwierzęta ukryte na dnie morza. Podczas szkolnej wycieczki przyrodniczej uczniowie zawędrowali odrobinę za blisko domu czarownicy Scylli. Wiedźma zajęta jest zbieraniem składników zaklęć i eliksirów, które zamierza zaprezentować na Dorocznym Kongresie Czarownic. Kiedy okazuje się, że jedno z dzieci zebrało resztkę niezwykle rzadkich grzybów, wpada w furię i zamienia całą klasę w kamień. Wszystko to widzi ukryta w krzakach mała Rut, która przy okazji znajduje leżący na ziemi stary zwój pokryty tajemniczymi symbolami. Zaprzyjaźniony jeż pomaga go jej odczytać. Okazuje się, że znalazła przepis na magiczny napój, który odwróci zaklęcie Scylli. Teraz trzeba pomóc Rut i jej przyjacielowi zebrać wszystkie składniki napoju, by uwolnić zaczarowane dzieci.

obrazek

ITE Media APS ( producent ) 1C / Cenega ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / logiczne 16 października 2004 ( światowa data premiery ) 16 listopada 2004 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 256MB RAM, karta grafiki 32MB, 500 MB HDD tryb gry: single player

obrazek

Czwarty tytuł z serii „Tropikalna Wyspa” firmy ITE Media ponownie przenosi dzieci w realia malowniczej dżungli. Tym razem ich zadaniem jest pomoc trollowi Hugo w organizacji tropikalnego przyjęcia. W trosce o ogarnięcie niemalże każdego ważnego elementu udanej imprezy, młody użytkownik bierze udział w szeregu zręcznościowych mini-gierek. W „Hugo idzie na ryby” pomagamy łapać ryby do bufetu, aby każdy zwierzak mógł najeść się do syta. Druga gra, „Kapela weselna Jean Paula” polega na odnajdowaniu właściwej tonacji, by wszyscy mogli bawić się przy dobrej muzyce. W trzeciej, zatytułowanej „Owocowy szał Fernanda” gracz skacze od drzewa do drzewa, zbierając składniki pysznej sałatki owocowej. Z kolei dwie następne konkurencje znane są doskonale z programu telewizyjnego. „Tajemnice Oceanu” oraz „Magiczne Ręce” kolejno polegają na zbieraniu jak największej ilości diamentów oraz uwalnianiu Hugoliny i dzieci (główny bohater musi wybrać właściwą butelkę z eliksirem, który zmniejszy złowrogą Scyllę oraz Don Kroka do miniaturowych rozmiarów).

obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 20 lutego 2001 ( światowa data premiery ) 20 lutego 2001 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM tryb multiplayer: LAN liczba graczy: 1 - 4 Interaktywna zabawa połączona z nauką matematyki. Trzy poziomy trudności dla dzieci w wieku od 6 do 12 lat. 8 różnych zabaw. Wspaniała dwu i trójwymiarowa grafika. Matematyczne i logiczne gry z rodzinką Hugo. Gra została wydana w polskiej wersji językowej.

obrazek

Pomóż małemu trollowi Hugo odnaleźć drogę do domu, przeżywając po drodze mnóstwo ciekawych przygód i rozwiązując logiczne zagadki. Kolejna przygoda Hugo rozpoczyna się, gdy podczas beztroskiego pikniku w gronie rodzinnym mały troll zostaje nagle porwany. Gracz musi umożliwić mu w powrót do ukochanych, w czym pomocni będą przyjaciele, np. Kret da nam starą, zakurzoną mapę puszczy. Trzeba pomóc małemu Hugo odszukać drogę do domu zanim skończy się piasek w klepsydrze. Po drodze pomożemy królikom uniknąć strasznego wodospadu, pokażemy jak należy strzelać z łuku, ułożymy wzór z klocków domino, uratujemy rybkę przed zjedzeniem lub też pozbędziemy się w sprytny sposób wilków, które staną nam na drodze. Gra Zaczarowany Dąb jest idealnym połączeniem interaktywnej zabawy i edukacji. Dzieci przeżyją tu wiele niespodziewanych i niesamowitych przygód oraz będą miały wiele ciekawych zadań do wykonania. Gra uczy elementów matematyki, ćwiczy pamięć, rozwija zdolności logicznego myślenia i kojarzenia faktów. Gra posiada trzy poziomy trudności dla dzieci w wieku od 6 do 12 lat.

obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 31 maja 2001 ( światowa data premiery ) 03 grudnia 2001 ( data wydania w Polsce ) Gatunek: familijna Kategoria wiekowa: od 6 lat Wersja językowa: w całości po polsku wymagania sprzętowe: Pentium 233Mz, 32MB RAM Edukacja przez zabawę. Dwu- i trójwymiarowa grafika. Trzy poziomy trudności. Osiem różnych gier.

obrazek

Dzieci Hugo: Rit, Rat i Rut, będąc na spacerze, zawędrowały do wesołego miasteczka, które właśnie przyjechało do lasu. Pomimo tego, iż lunapark był zamknięty, postanowiły sprawdzić jego atrakcje. Najciekawszą okazuje się kolejka górska, wokół której postawiono wyrzeźbione w drewnie figury, przedstawiające postacie historyczne. Kolejka jednak nie działa, gdyż zła czarownica Scylla zesłała błyskawicę, która zniszczyła wiatrak zaopatrujący kolejkę w prąd. Obsługująca wszystkie urządzenia w wesołym miasteczku mucha Buzzy, potrzebuje ośmiu przedmiotów koniecznych do naprawy zepsutej kolejki. Rat i Buzzy wyruszają więc w podróż na poszukiwanie potrzebnych przedmiotów.

obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 16 stycznia 2001 ( światowa data premiery ) 16 stycznia 2001 ( data wydania w Polsce ) tryb gry: single / multiplayer tryb multiplayer: LAN liczba graczy: 1 - 4 wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 64MB RAM

obrazek

Tym razem szalona wiedźma, Scylla, nie mogąc znieść radosnej atmosfery Bożego Narodzenia w malutkim mieście skrzatów Świętego Mikołaja, rzuciła najstraszniejszy czar jaki znała i zamroziła wszystkie skrzaty w bryłkach lodu. Sam Święty Mikołaj wpadł do studni, gdzie też zamarzł. Na wszelki wypadek Scylla przywiązała też do drzewa swojego wiernego kruka, by jego oczami obserwować, co dzieje się w miasteczku i aby w razie potrzeby powstrzymał on każdego, kto mógłby pomóc skrzatom. Na szczęście pierwszego grudnia Hugo przyjeżdża do miasteczka i szybko orientuje się, że tylko on może pomóc biednym skrzatom. Teraz musimy pomóc trollowi w złamaniu zaklęcia Scylli, aby skrzaty zdążyły przygotować wszystkie prezenty przed Wigilią. Codziennie, od pierwszego dnia aż do samej Wigilii, postawione zostaje przed nami nowe zadanie, które trzeba wykonać. Można także wysłuchać opowieści Świętego Mikołaja, wystarczy otworzyć księgę z baśniami u niego w domu. Każda pomyślnie wykonana misja przybliża ciche miasteczko do pełnych radości Świąt.

obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe ( przygodowa ) 04 marca 2003 ( światowa data premiery ) 04 marca 2003 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium II 450 MHz, 64 MB RAM, karta graficzna 32 MB VRAM (DirectX 9.0), 500 MB HDD

obrazek

Hugo: Wielka Ucieczka jest kolejną grą wirtualną, gdzie rolę nadrzędnej postaci pełni sympatyczny troll imieniem Hugo - przyjaciel wszystkich dzieci i dorosłych, znany głównie z różnych programów telewizyjnych. Tym razem nieustraszony bohater musi wydostać się z niewoli, zaserwowanej mu przez plemię Kawa. Zabawa stanowi świetną propozycję dla całej rodziny, chociażby ze względu na wesołość i przystępność (intuicyjny interfejs etc.). Przygodę rozpoczynamy w sercu ogromnej kamiennej świątyni, kryjącej wewnątrz skomplikowany system korytarzy. Pomyślne przebycie niebezpiecznego labiryntu otwiera przejście do pilnie strzeżonych pól uprawnych, po przemierzeniu których lądujemy wreszcie w domowych pieleszach u boku ukochanej Hugoliny i małoletnich latorośli. Jednakże w drodze do szczęśliwego końca należy omijać mnóstwo rozmaitych pułapek i pokonać sporo odmiennych przeciwników. Zatem trzeba nieustannie robić użytek ze zdolności zręcznościowych i sprytu. Wśród pozostałych charakterystycznych cech niniejszego produktu figurują m.in. następujące elementy: Atrakcyjna oprawa wizualna, złożona ze szczegółowo dopracowanych motywów trójwymiarowych. Multum rozbudowanych etapów fabularnych i porywający scenariusz. Profesjonalna lokalizacja językowa, precyzyjnie przygotowana dzięki polskiemu dystrybutorowi.

obrazek

Developer: ITE Media Dystrybutor PL: CD Projekt Premiera: 17. listopada 2006 Gatunek: familijna Kategoria wiekowa: od 3 lat Wydanie / seria: edycja premierowa

obrazek

Agent HUGO wraca, aby po raz kolejny stawić czoło niebezpiecznym szaleńcom - tym razem wyposażony w inteligentną deskolotkę TEX 2000, posiadającą takie funkcje jak: doładowanie, antygrawitacja, pole siłowe i wyposażoną w cały arsenał broni. Tym razem HUGO musi zmierzyć się z najbardziej szalonym wśród szaleńców, niebezpiecznym i niegodziwym Geekdorph'em. Władca robotów chce, by światem rządziły maszyny, a wszystkie inne stworzenia zostały niewolnikami. Aby zrealizować swój demoniczny plan, Geekdorph stworzył potężną armię robotów. Na pierwszy cel wybrał miasto Aquapolis. Obywatele miasta są zaskoczeni i przerażeni inwazją. W obliczu niebezpieczeństwa tajna agencja wywiadowcza S.O.S. podejmuje decyzję o wysłaniu na akcję swego najlepszego agenta. Agent HUGO wyrusza na niebezpieczną misję, pokonując przeszkody na terenie Aquapolis i sąsiadującej z miastem pustyni. Wznosi się nawet w przestrzeń kosmiczną, poszukując kryjówki lorda Geekdorph'a. Tam też odbywa się ostateczna bitwa z niepokonanym robotem WorldToaster 4000.

obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 05 sierpnia 2002 ( światowa data premiery ) 05 sierpnia 2002 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 16MB RAM

obrazek

Hugo Bohaterowie Sawanny to kolejna część szalenie popularnej wśród dzieci serii gier edukacyjnych, powiązanych z programem telewizyjnym nadawanym w niedzielę o 9.00 na Polsacie. Tym razem Troll Hugo i jego przyjaciele - tukan Fernando i małpka Jean Paul przenieśli się do domku Huga na sawannie. Nagle pojawił się tam bardzo zapracowany i zmęczony bocian. Poprosił naszych bohaterów, by pomogli mu dostarczyć trzy ostatnie jajka, które zostały mu z dzisiejszej dostawy. Zadanie na pozór proste, w praktyce okazuje się być bardzo wymagające. Trzy otrzymane jajka musimy dostarczyć do strusiego gniazda, do orlego gniazda oraz do krokodylego gniazda. Przed naszymi trzema przyjaciółmi, trollem Hugiem, tukanem Fernandem i małpką Jean Paul droga pełna niebezpieczeństw i przeszkód, napotkamy, m.in. na rozgniewanego lwa, na stado niebezpiecznych hipopotamów, oraz na nieznośne małpy. Rozgrywka stanowi połączenie elementów przygodowych, zręcznościowych oraz edukacyjnych, dzięki czemu gra jednocześnie bawi i uczy - dzieci poznają świat roślin i zwierząt afrykańskich.

obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 18 czerwca 2002 ( światowa data premiery ) 18 czerwca 2002 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium II 266MHz, 64MB RAM

obrazek

Troll Hugo wraca do dżungli, razem ze swoimi przyjaciółmi - małpką Jean-Paulem i tukanem Fernandem. Jeszcze raz musi spotkać się ze starymi wrogami - czarownicą Scyllą i jej wiernym sługą, Donem Kroko. Znowu pojawiają się nieznośne małpy, wciąż próbujące uniemożliwić Hugowi uratowanie jego pięknej żony, Hugoliny, oraz trójki dzieci. Do przejścia przygotowano kilka różnych zabaw. W zabawie „dżokej” Hugo musi pokonać labirynt, jadąc na grzbiecie szybkiego strusia. Trzeba uważać na lwy i inne groźne zwierzęta, które bynajmniej nie śpią. W grze „Wulkan” trzeba pomóc Hugowi wdrapać się na szczyt wulkanu zanim dogoni go fala gorącej lawy. Oprócz lawy grożą mu także spadające kamienie i bezczelne małpy. „Głośna jazda” to szalone wyścigi ciężarówką przez sztolnie kopalni ukrytej głęboko w Wulkanie. Za to „Bitwa żuków” to fascynująca gra planszowa, w którą można zagrać tylko na wyspie. Trzeba w niej pokonać Jean-Paula w bitwie zwierząt. Wreszcie w „Pojedynku Małp” możemy odgryźć się nieznośnym małpom siedzącym na pniu i przedostać się na drugą stronę. Ostatnia zabawa to „Mahjongg”, gdzie należy wykazać się bystrym wzrokiem i sprytem – Hugo powinien zdejmować cegiełki we właściwej kolejności, by opróżnić planszę.

więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności