-
39018 -
44485 -
240 -
3000
95778 plików
61584 GB
Core 2 Duo 2.5 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 768 MB ,Windows XP/Vista/7
Akcja gry zaczyna się kilka miesięcy po wydarzeniach z pierwszej części. Quincy Sharp, były naczelnik zakładu Arkham, po przypisaniu sobie zasług Batmana został mianowany burmistrzem Gotham. Jedną z jego pierwszych decyzji było wykupienie znacznej części lokalnych slumsów, wyrzucenie z nich normalnych mieszkańców, ogrodzenie terenu, a następnie wpuszczenie tam zbirów z Arkham. O dziwo, zamiast się nawzajem powyrzynać lokatorzy tego nietypowego więzienia zgrupowali się w kilka gangów i każdym z nich dowodzi jeden klasyczny łotr z komiksów o Batmanie. Z ramienia burmistrza całym tym terenem zarządza tajemniczy szaleniec znany jako Hugo Strange. Daje on więźniom pełną swobodę, a jedyną regułą jest zakaz podejmowania prób ucieczki.
Ogólna mechanika rozgrywki w Arkham City jest bardzo zbliżona do poprzedniej części serii. Batman w zależności od upodobań może więc przystępować do bezpośrednich walk z przeciwnikami, polegając na bogatym wachlarzu ruchów (kopnięcia, ciosy nokautujące, kontrataki, uniki, kombinacje uderzeń itp.), bądź też pozostawać w ukryciu i skupiać się na eliminowaniu wrogów z zaskoczenia. Same walki są tym razem jeszcze bardziej emocjonujące i w wielu przypadkach trudniejsze, wymagając radzenia sobie między innymi z więźniami wyposażonymi w broń palną, tarcze, zbroje, noże czy paralizatory. W grze nie zabrakło także niezwykle ekscytujących pojedynków z bossami, wymuszającymi wykazywanie się kreatywnością oraz dużą zręcznością.
Oprócz brania udziału w bójkach Człowiek-Nietoperz zajmuje się również eksploracją okolicy i rozwiązywaniem licznych zagadek. Świat gry jest znacznie bardziej otwarty niż w poprzedniej części cyklu, a także oferuje większą liczbę zadań do wykonania. Oprócz przechodzenia głównego wątku fabularnego możemy zaliczać misje poboczne, odnajdywać porozmieszczane po całej okolicy zagadki czy rozwiązywać łamigłówki autorstwa Człowieka-Zagadki. W opisywanej kontynuacji dostępne są wszystkie gadżety Batmana znane z Arkham Asylum, przy czym część z nich doczekała się istotnych zmian (możemy teraz np. zmieniać kierunek przemieszczania się podczas korzystania z wyrzutni lin). Tytułowy bohater może również korzystać z wielu zupełnie nowych zabawek, jak chociażby urządzenia wysyłającego impulsy elektrycznego czy granatu pozwalającego na zamrażanie wybranych elementów otoczenia.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
2 plików
150,36 MB