Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
marcincader03
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

widziany: 12.09.2022 23:47

  • pliki muzyczne
    0
  • pliki wideo
    182
  • obrazy
    1
  • dokumenty
    7

209 plików
30,81 GB

  • 3,2 MB
  • 17 mar 12 7:12
Doskonały program edukacyjny dla szkoły podstawowej i gimnazjum traktujący o przyrodzie. Program zawiera 80 fotografii.
Program ma na celu przyswojenie przez ucznia podstawowych wiadomości przyrodniczych.
To nie jest kurs przyrody na jakimkolwiek poziomie. To raczej "Miliard w rozumie".
Tu możesz sprawdzić swoją wiedzę i przyswoić sobie garść nowości. Program będzie Ci życzliwym pomocnikiem.
Program składa się z sześciu części poruszających różne zagadnienia przyrodnicze.
Każdy, zarówno początkujący jak i orzeł może z korzyścią sięgnąć po ten program.
Program jest duży objętościowo, ponieważ zawiera kilkadziesiąt zdjęć różnych zwierząt.
Został sprawdzony w codziennej pracy. Polecam.

Od ver. 2.5 istnieje możliwość dołączania dodatkowych zestawów obrazków.

zachomikowany

  • 4,1 MB
  • 17 mar 12 7:12
Program ma na celu przyswojenie przez ucznia podstawowych wiadomości geograficznych o świecie, przy czym nie pretenduje do miana kompendium wiedzy z tego przedmiotu.
Przedstawia on świat tak, jak chcą znać uczniowie, tj. garść informacji i trochę charakterystycznych obrazów.
Aby umożliwić w miarę bezbolesne zdobycie wiedzy, program ma charakter zabawowy w myśl zasady "przez rozrywkę do wiedzy".
Program składa się z siedmiu części poruszających różne zagadnienia geograficzne.
Możesz poćwiczyć określanie współrzędnych ale i sprawdzić się przy rozwiązywaniu testu. Możesz układać puzzle lub przeczytać o wielkich odkrywcach. Dla każdego coś.
Program jest duży objętościowo, ponieważ zawiera ponad 80 zdjęć z różnych stron świata.
Został sprawdzony w codziennej pracy i jest wyczekiwanym przez ucznia zamiennikiem do tradycyjnych lekcji.

zachomikowany

  • 205,9 MB
  • 17 mar 12 7:12
Image.aspx?id=148262078Nauka na wesoło:
- Czytanie – podział wyrazów na sylaby
- Przyroda – tundra, lemingi, piżmowół, renifer
- Cyfry i liczby – przeliczanie elementów
- Ludzie i środowisko – Eskimosi, igloo, lodowce
- Zjawiska atmosferyczne – zorza polarna
- Muzyczne zabawy – zimowa piosenka
- Ciekawostki – wszystko o zimowych dyscyplinach sportowych
- Obsługa komputera – mysz i klawiatura

Zabawy:
- Rozmrażanie pingwina
- Skoki narciarskie
- Zjazd na sankach
- Zabawy na lodowisku
- Łapanie lemingów
- Kolorowanka
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 144,3 MB
  • 17 mar 12 7:12
Image.aspx?id=148801391Gry z serii Komputerowa Gratka 3D stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańcow Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Bawi i uczy:
- Wyprawa w góry po ukryty skarb
- Poznawanie górskich roślin i zwierąt
- Wspólna przejażdżka podziemną kolejką
- Pokonywanie przeszkód
- Labirynty

zachomikowany

  • 130,0 MB
  • 17 mar 12 7:12
Image.aspx?id=141870756Image.aspx?id=141871354Image.aspx?id=141871270Image.aspx?id=141870868Nauka na wesoło:
- Przygotowanie do pisania – literki I, K, R, S
- Zwierzęta – kret, ryś, jeż, wiewiórka, lis
- Kształty – trójkąt, prostokąt, kwadrat, koło, romb
- Technika – statki powietrzne
- Gospodarstwo – rozpoznawanie głosów zwierząt domowych
- Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę o wesołym miasteczku
- Określenie miejsca – nad i pod
- Cyferki – 6, 7
- Kolory – mieszanie kolorów podstawowych
- Multimedialna bajka – posłuchaj co spotkało małego Jeżyka.

Zabawy:
- Cyferki w tunelu strachu
- Układanki geometryczne
- Zabawy z kolorami
- Szukanie różnic
- Platformówka
- Zrób latawiec
- Rymowanki
- Strzelnica
- Rebusy.

zachomikowany

  • 434,1 MB
  • 17 mar 12 7:12
obrazek Gra ma za zadanie zapewnić dzieciom bezpieczną i pełną emocji zabawę, połączoną z nauką. Ponadto dzieci poznają tu ponad 11 000 słów, z czego 3000 w wersji audio. Zadania zawierają zabawy logiczne, rozwijające spostrzegawczość u najmłodszych. * 5 zadań, które ułatwią dzieciom naukę kolorów, dopasowywania kształtów, zachęcą do tańczenia oraz wykorzystywania wyobraźni w zabawie
* gra przy użycia myszki, z której obsługi uczy dzieci specjalny kursor
* dużo filmowych wstawek z zabawami roześmianych dzieci oraz mnóstwo muzyki

zachomikowany

  • 187,9 MB
  • 17 mar 12 7:12
Image.aspx?id=148273493Komputerowa Gratka: Tajemnice Zamku Borsuka

Nauka na wesoło:
- Przygotowanie do pisania – literki B, C, G
- Nauka czytania sylab
- Technika – narzędzia w kuźni
- Zwierzęta – borsuk, nietoperz
- Historia – zwyczaje dawnych mieszkańców zamku
- Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę z duchami
- Liczebność zbiorów – mniej, tyle samo, więcej
- Geografia – planety Układu Słonecznego

Zabawy:
- Wykuwanie podków
- Ułóż portret
- Gra w kości
- Strzelanie z kuszy
- Szyfrowane zamki
- Zamkowy quiz
- Ciepło – zimno (znajdź kryjówkę ducha)
- Multimedialna bajka
- Układanki
- Rymowanki

zachomikowany

  • 158,7 MB
  • 17 mar 12 7:12
Image.aspx?id=148278940Komputerowa Gratka: Tajemnica Szamana. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Nauka na wesoło:
- Przyroda – kojot, skunks, piesek preriowy, bizon
- Technika – układanie linii kolejowych
- Muzyczne zabawy
- Westernowa piosenka
- Ciekawostki – wszystko o Indianach i Dzikim Zachodzie

Zabawy:
- Odczytaj wyrazy dymne
- Zagraj w generała
- Przepłyń rzekę
- Złóż lokomotywę

zachomikowany

  • 75,4 MB
  • 17 mar 12 7:12
obrazekZalety
ćwiczenia liczbowe
zabawy logiczne
zagadki obrazkowe
edukacyjne kolorowanki
rymowanki o cyferkach
rytmiczna piosenka
poradnik metodyczny dla rodziców
nauka cyfr
poznawanie wartości liczb
porównywanie liczebności
ćwiczenia na spostrzegawczość
kształcenie logicznego myślenia
przygotowanie do nauki w szkole
malownicza grafika
fantastyczna muzyka i radosne dźwięki
wesołe rysunkowe animacje

zachomikowany

  • 193,5 MB
  • 17 mar 12 7:12
Image.aspx?id=147286397Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Cechy charakterystyczne:
Nauka na wesoło:
* Czytanie - wysłuchiwanie pierwszej i ostatniej głoski
* Przyroda – kret, nornica, osy, szerszenie, mchy i paprocie
* Konstruowanie – budowanie mostów
* Cyfry i liczby – składniki liczby i dopełnianie do określonej liczby
* Muzyczne zabawy – Słodka piosenka
* Ciekawostki – wszystko o miodzie
* Obsługa komputera – mysz i klawiatura

Zabawy:
* Ruchome piaski
* Budowanie mostów
* Zagadki sowy
* Rozpoznaj cienie
* Chodzenie po kłodzie
* Ratunek dla świetlików
* Kolorowanki
* Multimedialna bajka
* Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 27,0 MB
  • 17 mar 12 7:12
Ćwiczenia z literkami, cyferkami i słowami
# Uczy czytać, liczyć i rozumieć
# Rozwija umiejętności szkolne
# Zwiększa rozumienie słyszanego i czytanego tekstu
Program zawierający szereg gier i ćwiczeń matematyczno-językowych przeznaczonych dla dzieci w wieku 5-8 lat. Poszczególne zabawy zawierają ćwiczenia z literkami, cyferkami i słowami. Uczą i rozwijają sprawność czytania i liczenia oraz rozumienia słyszanego i czytanego tekstu.
Pomysłowość i atrakcyjna multimedialna oprawa wszystkich gier sprawiają, że dzieci chętnie sięgają po program, korzystając z niego samodzielnie. Ćwiczenia są dokładnie omówione i przedstawione na przykładach, a ich obsługa przemyślana w taki sposób, by samodzielne korzystanie z programu nie sprawiało dzieciom żadnych kłopotów.
Każde ćwiczenie posiada 3 stopnie trudności, pozwala to indywidualnie dopasować go do aktualnych możliwości dziecka. Umożliwia też długie używanie programu w miarę rozwoju dziecka.

Instalacja:
1.Rozpakuj
2.Wypal lub emuluj w Daemon Tools
3.Zainstaluj i graj

z chomika MarcinJustyna

  • 561,3 MB
  • 17 mar 12 7:12
obrazek
produkcja: Polska
gatunek: Dla Dzieci, Edukacja
data premiery: 2010-01-30 (Polska)
Program ma charakter edukacyjny. Każdy z kilkuminutowych odcinków poświęcony jest jednej literze alfabetu. Program poprowadzi rybka MiniMini wraz z zaproszonym do studia dzieckiem. Dzieci w przyjazny i zabawny sposób będą uczyć się liter oraz poznawać nowe słownictwo.

z chomika Fantazja001

  • 3,0 MB
  • 17 mar 12 7:12

z chomika jonka80

  • 200,1 MB
  • 17 mar 12 7:12
ImagePreview.aspx?id=67911189nagrać na cd i gra z płytki cd


Kubusiowe Przedszkole Maluchy

nośnik: 1 CD
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium 150MHz (lub kompatybilny), 16 MB RAM, karta graficzna zgodna z DirectX,
Windows 95/98se/Me/XP

„Kto lubi?...” rozwija umiejętność obserwacji i uważnego słuchania. Dzięki tej zabawie dziecko pozna
także wiele nowych słów.
„Kubusiowe Przedszkole Maluchy” to gra familijna dla najmłodszych dzieci (od 3 lat)
W „Wesołych balonikach” nasze pociechy uczą się rozpoznawać litery, cyfry, kolory jak również kształty
geometryczne.
„Megajęzykofon Pana Sowy” pozwala zapamiętać wiele przydatnych słówek w języku angielskim i
francuskim.

zachomikowany

  • 227,6 MB
  • 17 mar 12 7:12
Image.aspx?id=147297404Komputerowa Gratka: Gdzie są skrzypce Filipa. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańcow Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Nauka na wesoło:
- Utrwalanie znajomości liter
- Rozpoznawanie pierwszej głoski
- Przyroda - mrówki, pająki, biedronki, modliszki, motyle i ćmy
- Muzyka - kompozytor, nuty, orkiestra, koncert, metronom, instrumenty muzyczne
- Zawody - lutnik
- Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12, porównywanie liczebności zbiorów
- Muzyczne zabawy - zaśpiewaj Roztańczoną Piosenkę
- Ciekawostki - wszystko o owadach
- Obsługa komputera - klawiatura i myszka

Zabawy:
- Magiczne domino
- Upleć struny
- Zbuduj wodne cymbałki
- Maszyna dźwiękowa
- Posprzątaj mrowisko
- Zagraj na leśnym pianinie
- Multimedialna bajka
- Rymowanki
- Kolorowanki

zachomikowany

  • 221,1 MB
  • 17 mar 12 7:12
Image.aspx?id=144731602Nauka na wesoło:
- Przygotowanie do pisania: Ą, Ę, Ń, Ź
- Czytanie - ukryte wyrazy
- Przyroda - dokarmianie zwierząt zimą
- Cyfry i liczby - przeliczanie, porównywanie
- Technika - wszystko o prądzie, pojazdy śnieżne
- Czas - miesiące
- Muzyczne zabawy - zaśpiewaj 2 zimowe piosenki
- Obsługa komputera - klawiatura, myszka
- Polskie tradycje świąteczne

Zabawy:
- Uwolnij Mikołaja
- Ubierz choinkę
- Złóż skuter śnieżny
- Ulep bałwana
- Zapakuj prezenty
- Piernikowa fabryka
- Gwiazdkowa pamięciówka
- Wygraj bitwę z Gryziwąsem
- Multimedialna bajka
- Rymowanki
- Układanki

zachomikowany

  • 388,2 MB
  • 17 mar 12 7:12
obrazekCóż za wciągająca książka o przyrodzie! Aaaaa... Znowu jakieś czary. Nowa przygoda przed nami!
Adibu za sprawą magicznej książki trafia do jej wnętrza. Okazuje się, że mieszka w niej sympatyczny dinozaur Dino, który na niektórych stronach książeczki o naturze narysował śmieszne obrazki. Ale gdzie on się podział? Razem z Adibu ruszaj na poszukiwania przyjaciela, rozwiązuj zadania i odkrywaj tajemnice przyrody i nauki. W każdej grze serii Adibu jest "Kącik rodziców", który pozwala sprawdzić postępy dziecka oraz ustawić czas, jaki dziecko może spędzić przed komputerem.

zachomikowany

  • 236,6 MB
  • 17 mar 12 7:12
obrazek
Adibu wraz z przyjacielem robotem przenosi się do wnętrza ludzkiego ciała.
W czasie wyprawy chłopiec poznaje działanie organów, dzięki którym może funkcjonować ludzki organizm.
1.Dlaczego mam czerwoną krew?
2.Dlaczego mogę się poruszać?
3.Dlaczego moje włosy rosną?
4.Dlaczego widzę?
5.Dlaczego słyszę?

z chomika zbuntowana30

  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    5
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    1
  • pliki muzyczne
    0

22 plików
3,33 GB




dsgfsdg10

dsgfsdg10 napisano 7.02.2023 23:50

zgłoś do usunięcia
Super chomik

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (22)Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (22)
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności