Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Kajko i Kokosz 03 - Szranki i konkury 01.cbr

mar33ks / 1975-90 - Kajko i Kokosz / Kajko i Kokosz 03 - Szranki i konkury 01.cbr
Download: Kajko i Kokosz 03 - Szranki i konkury 01.cbr

9,98 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Brat Mirmiła - Wojmił, który w swych wiecznych kampaniach wojennych stracił całą swą drużynę rycerzy, prosi Mirmiła o przysłanie posiłków. Kajko i Kokosz zostają więc oddelegowani i wyruszają w podróż. Po drodze spotykają woja Wita, który mówi wierszem i jest śmiertelnie zakochany w pięknej Fochnie. Na nieszczęście, Fochna jest córką Mszczuja - sąsiada Wojmiła, z którym toczą się ciągłę wojny. Wojmił podejmuje decyzję, że skoro Fochna nie chce wyjść za Wita dobrowolnie, to trzeba ją porwać i zmusić do tego. Jednak podczas ataku sam zakochuje się w tej pięknej dziewczynie a to oznacza kłopoty dla Kajka i Kokosza, bowiem Wit i Wojmił zaczynają rywalizować w staraniach o wdzięki Fochny. Tymczasem ona wymyśliła sobie, że wyjdzie za tego, który wykona jej trzy zadania - zdobędzie złote jabłko, jajo mitycznego Żar Ptaka oraz koronę króla piratów. Ponieważ Wojmił i Wit leczą rany po ostatnim pojedynku, do wykonania zadania wysyłają Kajka i Kokosza. Nasi przyjaciele wyruszają więc w długą i niebezpieczną podróż...

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika

Zbójcerze wpadają na kolejny "genialny" plan - zarażają Mirmiła grypą. Kasztelan jak zwykle zaczyna desperować, że to już na pewno zakończy jego żywot, więc Kajko i Kokosz wyruszają w podróż do cudownego źródła Pochwista. Woda z tego źródła podobno leczy wszelkie choroby i dolegliwości. Po przybyciu na miejsce trafiają do zamku, gdzie mieszka piękna Kaprylda i stają się obiektem jej machinacji, dostarczając jej w ten sposób rozrywki. Okazuje się także, że przez machinacje tej dziewczyny źródło Pochwista utraciło swą cudowną moc. Udają się więc do żyjącej w górach wróżki Grety. Jednak przed spotkaniem z nią muszą pokonać strzegącego jej spokoju Marzana. Gdy wreszcie docierają do wróżki okazuje się, że jest ona... matką Kapryldy. Dowiadują się od niej w jaki sposób przywrócić źródłu jego dawną moc. Zadanie to nie jest łatwe, jednak naszym bohaterom udaje się tego dokonać. Zdobywają też nieco cudownej wody dla Mirmiła. Przed powrotem postanawiają jeszcze pomóc Grecie odmienić charakter Kapryldy. Porywają ją więc z zamku i wywożą na bezludną wyspę. Gdy księżniczka przeżyje tam dzięki swojej własnej pracy jakiś czas, jej charakter ulegnie zmianie. Po powrocie do zamku dowiadują się, że ojciec Kapryldy popełnił samobójstwo na wieść o jej porwaniu. Kajko i Kokosz wykorzystują więc wodę, żeby przywrócić mu życie. Potem wracają do Mirmiłowa, lecz bez wody i... bez Milusia, który odnalazł swoją miłość - piękną smoczycę i postanowił spędzić z nią resztę swych dni w krainie smoków. Pozostaje pytanie w jaki sposób Kajko i Kokosz przywrócą zdowie kasztelanowi skoro nie mają już cudownej wody?? Sprytny Kajko i na to znajdzie sposób...

Kajko i Kokosz odnajdują ogromne jajo. Pomimo namawiań Kokosza, żeby je po prostu zjeść, przyjaciele decydują się wysiedzieć jajko i zobaczyć co się z niego wykluje. Ku ich i całego grodu przerażeniu, z jajka wykluwa się... smok!! W jednej chwili cały gród ogarnia panika, lecz już wkrótce okazuje się, że jest to niegroźny smok roślinożerny. Kajko i Kokosz postanawiają zaadaptować smoka i nadają mu imię Miluś. Okazuje się jednak, że stwór jest dość kłopotliwy, gdyż ciągle chce się bawić i nie zważa na to, że jego siła powoduje spore spustoszenia w grodzie. Widząc, że rycerze sobie nie radzą, Lubawa postanawia, że ona wraz z Mirmiłkiem zajmą się Milusiem. Jednak i oni muszą się wkrótce poddać. W przypływie złości kasztelan rozkazuje Kajkowi i Kokoszowi opuścić gród wraz ze smokiem. Wywołuje to sprzeciw mieszkańców grodu, którzy ogłaszają strajk powszechny dopóki Mirmił nie sprowadzi rycerzy i smoka z powrotem. Chcąc, nie chcąc, kasztelan wyrusza na poszukiwania. Tymczasem na Milusia, Kajka i Kokosza czeka w lesie pułapka zastawiona przez Zbójcerzy...

Zbójcerze podrzucają Mirmiłowi swoją tajną broń - zmorę senną, która wywołuje w biednym kasztelanie koszmarne sny o baranach. Na pomoc zostaje wezwana ciotka Jaga, która skutecznie usuwa zmorę. Kajko i Kokosz zakupują ją w lesie, gdzie wkrótce zostaje odnaleziona przez Hegemona. I w ten sposób ma on nie-przyjemność poznać skutki działania własnej broni. Tymczasem do Mirmiłowa przybywa książęcy prezes krzepy i turniejów, żeby zaprosić Mirmiłowo i Zbójcerzy do udziału w wielkim turnieju z okazji święta barana. Turniej polega na walce specjalnie wybranych baranów. Kajko i Kokosz zostają oddelegowani z misją zdobycia barana, który zwycięży turniej dla Mirmiłowa. Na droge otrzymują od ciotki Jagi trzy magiczne woreczki, które po wypowiedzeniu odpowiednich zaklęć pomogą bohaterom pokonać różne przeszkody. Jednak, żeby zioła nabrały magicznej mocy Kajko i Kokosz przed ich użyciem muszą zrobić trzy dobre uczynki. Pomagając trzem spotkanym ofiarom zbójcerzy (oni również wyruszyli na poszukiwanie barana) Kajko i Kokosz wydają prawie całe pieniądze przeznaczone na zakup barana. Na szczęście od hodowcy otrzymują jednego barana w prezencie, jednak daleko mu do ideału zwycięskiego barana. Hodowca jednak twierdzi, że jeśli Kajko i Kokosz spełnią trzy skryte życzenia tego barana, to pokona on wszelkich wrogów na turnieju. Tylko czy nasi bohaterowie w porę odgadną o czym marzy baran?

Kajko i Kokosz, którzy zdecydowali się pozostać w grodzie otrzymują zaszczytną funkcję świniarzy. Nie przeszkadza im to w sabotowaniu wszelkich działań Dajmiecha, który tymczasem usiłuje pozbyć się kłopotliwych rycerzy i Łamignata, który niegdyś zdobył list od kanclerza, w którym ujawnione zostały wszelkie machlojki mające na celu przejęcie władzy nad Mirmiłowem. Niestety - list został zjedzony przez myszy (ale Dajmiech o tym nic nie wie) i Kajko z Kokoszem muszą znaleźć inny sposób, żeby zmusić Dajmiecha do przyznania się do winy. A akurat trafia się idealna okazja, bowiem książe przybywa z oficjalną wizytą, żeby sprawdzić jak się sprawuje nowy kasztelan. I w tym momencie do akcji wkracza ciotka Jaga, która pomaga Kajkowi i Kokoszowi zdobyć eliksir prawdy. W napadzie szczerości, wojski Dajmiecha ujawnia wszelkie brudne sekrety Dajmiecha. Książe natychmiast usuwa Dajmiecha z urzędu, przekazując go ponownie Mirmiłowi. Zwalnia także z pracy swego kanclerza. Wkrótce potem w Mirmiłowie znów panuje błogi spokój...

Z pomocą Jagi, Kajko i Kokosz rozprawiają się z Czarnymi Trójkątami i wyrzucają ich z bezprawnie zajętego zamku. Jednak Trójkąty nie rezygnują z planu przejęcia zamku. Wkrótce wymuszają na Mirmile podpisanie dokumentu i udają się do króla, żeby ten umożliwił im zamieszkanie w zamku. Równocześnie do króla wyruszają Kajko, Kokosz i Mirmił, żeby przedstawić swoją wersję wydarzeń. Król zostaje więc zmuszony do rozstrzygnięcia sporu, jednak dysponuje tylko zeznaniami obu stron, które nie potrafią przedstawić rzetelnych dowodów na potwierdzenie swych słów. Wobec niemożności sprawiedliwego rozsądzenia tej sprawy, król zarządza pojedynek pomiędzy Mirmiłem a Wielkim Kompanem Czarnych Trójkątów. Czy Mirmił ma szansę pokonać potężnego rycerza? Z pomocą Ciotki Jagi wszystko jest możliwe!!!

Do spokojnego grodu, władanego przez kasztelana Mirmiła, przybywa grupa rycerzy. To Czarne Trójkąty. Podejmują się oni wybudować dla kasztelana piękny zamek. Rozbijają swój obóz w pobliżu Mirmiłowa i zabierają się do pracy. Tymczasem zostaje skradziony złoty puchar księcia. Jest to jedyne naczynie, z którego Mirmił zwykł pijać miód, toteż jego utrata wywołuje w nim straszną depresję. Ponieważ nie ma innego sposobu, żeby wyleczyć kasztelana, więc Kajko i Kokosz wyruszają na poszukiwanie pucharu. Odkrywają, że sprawcami kradzieży są Czarne Trójkąty, zatem wdzierają się do ich obozu i odbierają puchar. Jednak wkrótce potem naczynie znów wpada w ręce łotrów. Niebawem wychodzi na jaw, że Czarne Trójkąty chcą w ten sposób wymusić na Mirmile zgodę na zajęcie świeżo wybudowanego zamku. Dodatkowo żądają, żeby Mirmił przyniósł podpisany dokument razem z głowami swoich rycerzy - Kajka i Kokosza. Z opresji uratować rycerzy i gród może tylko pomoc Ciotki Jagi - starej czarownicy spokrewnionej z Kokoszem...

Wyjątkowy tom klasycznej polskiej serii fantasy z olbrzymią dawką humoru. Po raz pierwszy w jednym tomie zebrano kilka krótkich historyjek, publikowanych w różnych magazynach komiksowych. To nie lada gratka dla kolekcjonerów i wszystkich wielbicieli dzielnych wojów.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności