Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

10. Komputerowa Gratka 3D - Na ratunek zwierzętom.iso

maniecki76 / GRY / Komputerowa Gratka 3D / 10. Komputerowa Gratka 3D - Na ratunek zwierzętom.iso
Download: 10. Komputerowa Gratka 3D - Na ratunek zwierzętom.iso

200,34 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazekNa ratunek zwierzętom
Podstępny Gryziwąs tym razem naprawdę przesadził! Porwał wszystkie zwierzęta z Tęczowej Polanki i uwięził je w rozmaitych egzotycznych krainach. Cała nadzieja w Papatce, Tosi, Barnabie, Filipie i tobie!
Wraz z bohaterami wędruj po tropikalnym lesie, sawannie, pustyni, oceanicznych wysepkach, ogromnych górach oraz niedostępnych jaskiniach i pomagaj uwolnić zwierzątka!

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Gry edukacyjne z serii Komputerowa Gratka są utrzymane w bajkowej konwencji. Pozbawiona przemocy zabawa zapewni maluchom wiele radości, doskonale przygotuje do nauki w szkole, a także nauczy podstaw obsługi komputera. Bawiąc się, dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy zdolność koncentrowania uwagi, rozumienia instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową.

Wraz z Papatką i mieszkańcami Tęczowej Polanki - myszką Tosią, skrzatem Filipem i misiem Barnabą - dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów.

W skład zestawu wchodzą:
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazekPrzyjaciele Tęczowej Polanki wyruszają po skarb. Mapę prowadzącą do skarbu posiada Papatka i czarodziej Gryziwąs. Droga po skarb wiedzie przez góry. Głównym bohaterem gry jest Filip, który, przy pomocy gry na flecie, może kruszyć skały, otwierać przejścia oraz czarować przeciwników. Mieszkańcy Tęczowej Polanki wędrują przez skalne przejścia, pokonują rozpadliny, spotykają dzikie górskie zwierzęta.
obrazekPorwanie Łakomczucha. Wyruszcie z nami na ratunek Łakomczuchowi Pyzatemu, porwanemu przez przebiegłego Gryziwąsa! Podstępny czarodziej, na domiar złego, ukradł wszystkie słodycze z Pałacowego Skarbca i ukrył je w swojej Fortecy Węgielnej. Odczytajcie wiadomość od Łakomczucha, przeprawcie się przez rzeczny labirynt i zaczarujcie strażników Fortecy Węgielnej.
obrazekTajemnicza wyspa Gryziwąs jak zwykle nie przestaje knuć. Tym razem wybudował wielką tamę, która zagroziła mieszkańcom Tęczowej Polanki. Drużyna Papatki wyrusza więc z odsieczą, także ty wyrusz więc na spotkanie przygodzie! Porwanie króla Montezumy Słynny podróżnik Witkor otrzymuje tajemniczy list od kuzynów z Ameryki Południowej. Zły Don Kroko uwięził ich ukochanego króla Montezumę. Czy Wiktor zdąży z odsieczą? Zdaje się, że twoja pomoc okaże się niezbędna!
obrazekPapatka i wieczna zima Tym razem zapraszam Cię na wyprawę do pokrytej śniegiem i skutej lodem krainy, w której podstępny Gryziwąs ukrył tajemniczą i niebezpieczną maszynę... generator zimy! Pomóż nam uchronić Tęczową Polankę przed groźbą wiecznej zimy. Pokonaj ze mną zaklęcie złego czarownika i odczytaj zaszyfrowaną wiadomość. Przeprowadź Tosię przez labirynt pełen groźnych niedźwiedzi, a razem z Barnabą zrób porządek w sterowcu i skompletuj skrzynkę na narzędzia.
obrazekWielka tama W poprzedniej części Papatka i przyjaciele dotarli do Złotego Wybrzeża. To jednak nie koniec naszej wyprawy. Ruszaj z Papatką, by odkryć mroczne zamczysko, w którym ukrywa się Gryziwąs! Tajemnice miasta Azteków Witkor dotarł do Miasta Azteków i przedostał się przez silnie chronioną bramę. Teraz musi odnaleźć uwięzionego króla Montezumę. Pomóż mu złamać szyfr i pokonać Dona Kroko w ostatniej bitwie!
obrazekZaczarowana księga Podstępny Gryziwąs uwolnił Zaczarowaną Księgę Przemiany. Od lat zamknięta w zamkowej bibliotece, teraz wyfrunęła przez okno wprost na Tęczową Polankę, zmieniając otoczenie nie do poznania. Pomóż drużynie Papatki odczarować zmienione zwierzęta oraz drzewa! Złoty smok Dzielny poszukiwacz przygód Wiktor trafił do Chin. Tam odnalazł mapę, na której zaznaczono miejsce przechowywania magicznej statuetki Złotego Smoka. Aby odnaleźć statuetkę, Wiktor musi odkryć tajemnice Wielkiego Muru i zmierzyć się z licznymi przeciwnościami losu.
obrazekPojedynek w Koloseum Pewnego wieczoru ktoś włamał się do domku Wiktora. Zginęło kilka cennych rzeczy. Wiewiór postanawia je odzyskać. Pozostawione na miejscu ślady wskazują, że włamywacz uciekł do Rzymu! Rozpoczyna się pościg za bandytą... Szybko okazuje się, że rabunek jest elementem większej, zaplanowanej kradzieży antycznego skarbu!
obrazekKlątwa Gryziwąsa Czwórka mieszkańców Tęczowej Polanki walczy z zaklęciem lenistwa, rzuconym przez Gryziwąsa na Rubinowy Las. Aby odwrócić zły czar, musimy przygotować magiczny wywar ze zdobytych na targu z warzyw i ziół oraz znaleźć wszystkie kawałki czarodziejskiego amuletu Gryziwąsa. Do pokonania mamy 6 poziomów gry: Rubinowy Las, Góry Koronne, Podziemia, Jeziora Głębinowe, Jaskinie Solne, Wulkany Magmowe.
obrazekPapatka i przyjaciele wyruszają do Egiptu. Czarodziej Gryziwąs za pomocą czarów porwał przyjaciółkę Papatki, Bantuti, i uwięził ją w piramidzie. Mieszkańcy Tęczowej Polanki wędrują po pustyni. Muszą skakać po ruchomych kładkach i omijać przepaście, by w końcu dotrzeć do piramidy, gdzie walczą z wojownikami faraona i ostatecznie uwalniają Bantuti.
obrazekMagiczna kula Papatki Na początek odszukaj Magiczną Kulę Papatki, którą ukradł podstępny Gryziwąs. Odczytaj zaklęcie i pomóż Barnabie zbudować leśne śmigłowce. Pingwin Zenek w opałach Potem wyrusz na ratunek porwanemu przez złego czarodzieja Pingwinowi Zenkowi. Zbierz dla niego zapas szprotek i złam kod, który rozbroi bombę Gryziwąsa.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności