Total Annihilation - The Core Contingency.ISO
-
! Adobe Photoshop CS5.PL -
! G Data InternetSecurity 2012 Full -
! ★NAJLEPSZE FILMY 2012 -
! ★NAJLEPSZE FILMY 2012(1) -
! AutoCAD 2011 PL .32-bit -
! AutoCAD 2011 PL x64 -
!▣ Filmy z 2012 roku -
!►۩ NAJNOWSZE PROGRAMY ZA FREE!!!!! -
■ ! FILMY CHOMIKUJ -
► 1987 - Appetite For Destruction -
► 1988 - Lies -
► 1991 - Use Your Illusion I -
► 1991 - Use Your Illusion II -
► 1993 - The Spaghetti Incident -
► 2008 - Chinese Democracy -
► 2009 - Get In The Ring -
◄● 3GP ●► -
★ FILMY 3GP ★ ═══════════════ -
2012 -
2013 -
AC-DC -
Adobe Photoshop CS5 portable -
CCleaner PEŁNA WERSJA -
Czas honoru sezon 1 -
czas honoru- sezon 2 -
Czas honoru-sezon 3 -
DIO -
FILMY NOWOSCI 2013 -
Filmy 2012 avi lektor -
Filmy 2012 napisy -
Filmy 2013 avi lektor -
Filmy 2013 napisy -
FILMY 2013 NOWE -
GRY -
GRY(1) -
Guns N' Roses -
IRON MAIDEN -
MÖTLEY CRÜE -
Na wspolnej od 1255 - 1465 -
NAJNOWSZE FILMY !!! -
NAWIGACJA GPS -
nowe HD -
OZZY OSBOURNE -
Pliki do zachomikowania -
POISON -
programy -
Spartakus bogowie areny lektor pl -
TES V Skyrim Legendary Edition chomikuj -
VAN HALEN -
wet
Przez jednych uznawana za najlepszy RTS wszechczasów. Przez innych również. Total Annihilation, bo o niej mowa, w chwili swojej premiery zamieszała jak żadna inna gra. Momentalnie okrzyknięto ją megahitem. Jak grzyby po deszczu wyrosły serwery dla trybu multiplayer, w którym Total Annihilation sprawdzał się wyśmienicie. Jakiś czas temu ta ponad pięcioletnia produkcja ponownie zawitała na polskim rynku jako dodatek do jednej z gazet. Magia tytułu magią tytułu, jednakże w ciągu tych paru lat na rynku gier komputerowych zmieniło się bardzo wiele. Czy aby nie zbyt wiele, by móc zaakceptować TA?
Rewolucyjność produkcji Cavedog polegała w znacznej mierze na zastosowanym engine graficznym. Składały się nań mapy, trójwymiarowe jednostki oraz niespotykane efekty specjalne. Z mapami było tak, iż w przeciwieństwie do innych produkcji tutaj stanowiły całość zamiast zbitki różnorakich elementów. Innymi słowy mapa w Total Annihilation nie składa się z tła, na to nałożonych cieni, drzewek, pagórków i tym podobnych. W TA każda mapa została od początku do końca narysowana przez grafików. Efektem tego były duże wymagania pamięciowe (jak na owe czasy), gdyż wszystko to musiano gdzieś zmieścić. Dzięki zastosowaniu takiej technologii uzyskano naprawdę ładne ukształtowanie terenu (co widać nawet i obecnie) oraz różnice w wysokościach (które wpływały na pole widzenia i zasięg strzału). Właśnie Total Annihilation było bodaj pierwszym RTSem, na którego mapach świat nie był płaski jak stół. Nareszcie wyżej postawione jednostki mogły ostrzeliwać bezbronnych przeciwników, bez niebezpieczeństwa, iż ci odwzajemnią się tym samym. Dzisiaj to nic nowego, jednakże w 1997 roku graczom opadały szczęki z nieukrywanej radości.
Nie mniej ważną rolę odegrały jednostki w pełnym 3D. Dopiero dzisiaj przyzwyczajeni jesteśmy do wszelakich akceleratorów graficznych. Różnorakie modele Geforceów tudzież Radeonów przejmują zarządzanie całą grafiką naszych gier. Wtedy akceleracja dopiero raczkowała, zaś na rynku panował niepodzielnie 3DFX. Total Annihilation przecierał szlak pod to, z czym mamy przyjemność obcować w dzisiejszych czasach. W miarę szczegółowe modele jednostek i budowli, anti-aliasing, efektowne wybuchy. Mało kto mógł przejść nad tym tytułem do porządku dziennego.
Tym, którzy nigdy nie mieli styczności z Total Annihilation, warto przypomnieć skrótowo, o co chodzi. Po wiekach rozwoju, pokoju i sprawiedliwości, w łonie ludzkości wyłoniły się dwie siły. Progresywne "The Core" oraz konserwatyści z "The Arm". Naturalną koleją rzeczy sprawy bardzo szybko przybrały zły obrót. Oba ugrupowania stanęły do walki na śmierć i życie. Celem była wieczna wiktoria pod wodzą zwycięzców. Organizacje, jakkolwiek reprezentujące odmienne punkty widzenia, posiadały zbliżone do siebie możliwości techniczne. W końcu wywodziły się z tego samego źródła.
Metody dojścia do sukcesu nie wychodzą poza ramy gatunku. Rozwój naszej armii oparto na metalu oraz energii. Metalu potrzebujemy jako materiału do budowanych jednostek, energia zaś wymagana jest do uruchomienia nanotechnologicznych generatorów. Moc uzyskujemy z energii słonecznej, wiatru albo wody. Co ciekawe, zyskasz ją także przerabiając rosnące tu i ówdzie drzewa.
Zdobywanie metalu polega na budowie odkrywek tudzież przetwarzaniu wraków jednostek zniszczonych w trakcie bitwy.
Jeśli graliście w najnowszego Warcrafta, to zdajecie sobie sprawę z roli, jaką grali w nim dowódcy. Wygląda na to, iż twórcy z Westwood wzorowali się właśnie na TA, gdyż i tutaj występują mocarni dowódcy, o znacznej sile i możliwościach, których śmierć oznacza przegranie danej misji. Nie mniej interesujące są trzy poziomy rozwoju technologicznego. Na każdym z nich zyskujemy nowe, bardziej mocarne jednostki oraz ulepszone budowle.
Już nie musisz mieć szarej codziennej rzeczywistości w swoim systemie. Program służy do wstawiania tła do folderów, czyli ogółem mówiąc zamiast białego tła w folderze jest tapeta. Instrukcja obsługi: 1. Ściągamy plik Backgrounder, potem go uruchamiamy. 2. Uruchamia się program widziany na screenshocie. 3. Pierwsza opcja selet służy do wyboru folderu który ma być zmieniony. Process subfolders zaznaczamy jeśli chcemy aby dana tapeta była także w podfolderach w tym folderze który zmieniamy. 4. Druga opcja select służy do wyboru obrazu jaki ma być tłem tapety dla wybranego folderu. Po prostu wskazujemy obrazek który nam się podoba 5. Trzecia opcja select służy do wyboru czcionki. 6. Jeśli odpowiednio ustawiliśmy wszystkie opcje select klikamy na Add 7. Gotowe. 8. Zaś opcja Delete pict. służy do kasowania tapety z folderu, znów tło folderu będzie takie jak dawniej, czyli białe