Celebrity Deathmatch.rar
-
`►❸NIEMIECKIE XXX -
`►❹GRANNY_BABCIE -
`►❻ MATURE_MAMUŚKI_MILF -
`►Czeskie Prostytutki REAL -
►►Polisz kicz - Polskie Amatorki -
►Lady Sonia -
►PUBLIC AGENT -
►PUBLIC AGENT0 -
● ! FILMY 100-200MB ● -
● xxx krotkie -
★ Compilation -
★ Milf, Mature, Mom -
★ MyFriendsHotMom -
666bukkake -
Bardzo dużo dobrego jebanka -
Bardzo dużo filmów xxx -
Bardzo dużo xxx -
Bukkake nnnn -
Casting XXX -
Cream Pie Mature 111222 -
Cream Pie Mature duży zbiór -
dojrzale -
Dojrzale xxx -
Dojrzałe mamuśki Mature -
Dojrzałe mamuśki Mature▬ -
Dojrzałe panie -
ELEKTRONIKA -
ELEKTRYKA -
Elektryka(1234) -
EVS BIZARRE LATEX(1) -
FILMY PORNO 2 -
GERMAN -
GGG Bukkake mkj -
Gry ukryte obiekty -
hotkinkyjo& fisting -
LATEX2 .1 -
Mamuski, MILF , +30(1) -
Mature , Milf , Cougar -
Mofos -
NYLONOWA FIMOTEKA -
orgie -
orgie(1) -
orgie(2) -
PublicAgent -
PVC -
SATIN NYLON -
space muza -
Trojkaty -
XXX - Milf2 -
XXX Nowe Pełnometrażowe Styczeń 2017
wymagania sprzętowe: procesor: 1,2 GHz pamięć: 128 MB grafika: 32 MB hdd: 2 GB Delta Force One: Next Gen, to swego rodzaju powrót do korzeni słynnego cyklu studia Novalogic. Programiści z tej firmy oddali w ręce graczy znacznie odświeżoną i ulepszoną wersję wydanego w 1998 roku prekursora serii, Delta Force. Delta Force One: Next Gen, znany wcześniej pod nazwą Delta Force: Reloaded, to swego rodzaju powrót do korzeni słynnego cyklu studia Novalogic. Programiści z tej firmy oddali w ręce graczy znacznie odświeżoną i ulepszoną wersję wydanego w 1998 roku prekursora serii, Delta Force. Udało im się zachować wysoką grywalność pierwowzoru, okraszoną spełniającą wymogi dzisiejszych standardów oprawą audio-wizualną , m.in. realistyczne opady atmosferyczne, takie jak deszcz czy śnieg. Dzięki temu gra znakomicie trafia w gusta zarówno weteranów, pamiętających początki serii Delta Force, jak i początkujących graczy, poszukujących ciekawych FPSów. W Delta Force One: Next Gen ponownie wcielamy się w członka elitarnego oddziału Delta Force. Swoje umiejętności możemy sprawdzić w ogniu walki w ponad 20 graficznie ulepszonych misjach dla jednego gracza, wybranych z najlepszych oferowanych przez oryginalną grę. Do tego dochodzą nowe misje, zaprojektowane specjalnie na potrzeby Delta Force One: Next Gen. Oprócz samotnych walk, gra oferuje także zmagania wieloosobowe. Twórcy gry przygotowali ponad 25 map przeznaczonych do rozgrywek w trybie co-op, a także ponad 20 map dla trybów Deathmatch, King of the Hill, Team King of the Hill, Team Deathmatch czy Capture the Flag, na których jednocześnie może zmierzyć się do 32 graczy. Swego rodzaju nowością jest system rankingowy, gdzie w dowolnym momencie możemy porównać swoje umiejętności i osiągnięcia z innymi Delta Force'owcami. Nowy silnik gry, oprócz znacznie ulepszonego modułu odpowiedzialnego za generowanie i wyświetlanie grafiki (wykorzystanego w najnowszych produkcjach Novalogic), oferuje także znacznie szybsze wyszukiwanie i likwidację oszustów.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.2 GB HDD trategia ekonomiczna, w której gracz staje przed obowiązkiem zarządzania średniowiecznym miastem. Musi dbać o prawidłowy rozwój metropolii obejmujący warstwę ekonomiczną i technologiczną (polityka wewnętrzna), a także bronić jej przed atakami sąsiadów. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie wykorzystywanie okolicznych terenów, które równie dobrze mogą pełnić funkcje obronne, jak i czysto ekonomiczne. Przykładowo, miasto zbudowane na wzgórzu ma znacznie większe szanse w odpieraniu ataków wrogich armii, ale rozwiązanie to znacznie ogranicza możliwości jego przyszłej rozbudowy. Same bitwy wymagają posuwania się do określonych działań: należy zadbać o ewakuację ludności, przygotować siły obronne, można również wyburzyć okoliczne mosty, tak aby wrogie armie miały utrudniony dostęp do miejsca, w którym zlokalizowano miasto. Gracz może postawić wiele typów budowli obronnych, wśród których nie mogło zabraknąć kilku rodzajów murów i wież ostrzegawczych. Istotną rolę w trakcie zabawy odgrywa regularne zaspokajanie potrzeb mieszkańców, którzy w przypadku nie spełniania stawianych żądań mogą opuścić zbudowane przez gracza miasto w poszukiwaniu ciekawszych miejsc do osiedlenia. Sporym ułatwieniem są wskaźniki służące do monitorowania aktualnych potrzeb mieszkańców miasta, które podzielone na sześć grup: woda, żywność, spokój, zdrowie, obronność i tzw. „social”. Gracz musi w rozsądny sposób zaplanować rozbudowę miasta, tak aby nie utrudniać mieszkańcom dostępu do ważnych obiektów, ale i jednocześnie zachować spore pole do popisu przy ewentualnej obronie metropolii. Zabawa została zaprezentowana w trójwymiarowym otoczeniu, które obejmuje projekty różnych obiektów, budynków, poszczególnych mieszkańców, itp. Ulice miasta są poprzecinane uliczkami, a budynki, które przy nich stoją można przeważnie upgrade'ować. Zadbano również o realistyczną wizualizację uszkodzeń obiektów, które po odparciu wrogich ataków należy oczywiście zreperować, a także zmianę wystroju miasta przy awansach na kolejne poziomy technologiczne. Gracz ma pełną dowolność w stawianiu konstrukcji, jedynym ograniczeniem są surowce potrzebne do ich postawienia.