sr-strh3.iso.001
-
[1979] Unknown Pleasures -
► Joy Division - Closer 1981 -
04. Substance [1988] -
05. Permanent [1995] -
07. Preston 28 February 1980 [1999] -
08. Les Bains Douches 18 December 1979 [2001] -
1976 - Rainbow Rising -
1977 - On Stage -
1978 - Long Live Rock 'N' Roll -
1979 - Down To Earth -
1981 - Difficult To Cure -
1982 - Straight Between The Eyes -
1983 - Bent Out Of Shape -
1986 - Finyl Vinyl (2cd) -
1995 - Stranger In Us All -
Anna German -
Antonina Krzysztoń -
Assassin's Creed Revelations -
BEDZIE DOBRZE - Open your mind -
BĘDZIE DOBRZE - Human Energy -
Call of Duty 4 -
Closterkeller Koncert 97 -
Dead Can Dance -
Depeche Mode - Playing The Angel 2005 -
Ewa Braun - love peace noise -
Fate - Ananke -
Fate - Oto człowiek -
Fate - Tworzę i niszczę -
Gothic 3 PL -
GTA Killer City -
GTA VC -
Hey - (1994) Ho! -
Hey - (2005) Echosystem -
Iron Maiden - Brave New World -
Joy Division -
Joy Division - 1997 - Heart and Soul (4CD) -
Joy Division - Still -
Kiedy przyjdzie dzień -
Koli - Szemrany -
krzycz - trauma (1998) -
Lao Che - Gospel -
Perły Przed Wieprze -
Pixies - Bossanova (1990) -
Rainbow-1975 - Ritchie Blackmore's Rainbow -
Sniper Elite V2 -
świetliki -
Varius Manx - Emu -
WIEDŹMIN II -
XIII Stoleti1995 - Nosferatu -
Złe misie
WYMAGANIA SPRZĘTOWE :
Quad Core 1.8 GHz, 2 GB RAM (3 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 512 MB (GeForce 9800 lub lepsza), 5 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Trzecia odsłona cyklu zapoczątkowanego w 2001 roku. Tak jak poprzedniczki gra jest strategią osadzoną w realiach średniowiecza, koncentrującą się na aspekcie ekonomicznym.
Stronghold 3 to osadzona w czasach mrocznego średniowiecza strategia ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest rozbudowa i obrona potężnych zamków. Podobnie jak w przypadku poprzedników, tak i tu kluczem do zwycięstwa jest odpowiednie zadbanie o dobrobyt naszych podwładnych.
Gracz wciela się w pana na włościach. Na początku dysponuje jedynie niewielkim zamkiem i sprawuje władzę nad małą wioską. Rozgrywka polega na zakładaniu i rozwijaniu nowych osad, budowaniu coraz to większych twierdz i toczeniu wojen z konkurencyjnymi lordami. Gra koncentruje się głównie na aspekcie ekonomicznym i budowniczym. Zamczyska można dowolnie projektować i konstruować z szeregu gotowych elementów (wieże, zwodzone mosty, tajemne wejścia, wilcze doły, balisty, kilka rodzajów muru itp.), tak by jak najlepiej pełniły funkcje obronne, umożliwiając mieszkańcom w miarę spokojny żywot nawet podczas oblężenia. Równie bogate możliwości mamy podczas zarządzania osadami. Możemy budować domy mieszkalne, siedziby drwali, targ, farmy itp., słowem struktury, które zapewnią naszym poddanym pracę, jadło i pieniądze. Oczywiście nie zabrakło również bitew, w których położono nacisk na różnorodne techniki oblężnicze. Podczas potyczek pojawiają się jednostki takie jak inżynierowie, saperzy wykonujący podkopy, żołnierze szturmujący mury z drabinami oraz mobilnym sprzętem (wieże oblężnicze, tarany, przenośne tarcze, balisty i katapulty).
Twierdza 3 / Stronghold 3 (2011) SKIDROW