Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Już Wiem Potrafię. Nad morzem - zeszyt ćwiczeń.rar

magda_2067 / GRY dla dzieci i nie tylko / Już Wiem Potrafię. Nad morzem - zeszyt ćwiczeń.rar
Download: Już Wiem Potrafię. Nad morzem - zeszyt ćwiczeń.rar

9,34 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Kubusiowe Przedszkole: Starszaki Kiedy Krzyś poszedł po raz pierwszy do szkoły, Kubuś i jego przyjaciele także zapragnęli się uczyć - twoje dziecko może to zrobić razem z nimi. Kubuś i jego przyjaciele poprowadzą twoje dziecko przez zabawne, rozwijające zajęcia, a gdy zdobędzie ono wszystkie umiejętności, zostanie nagrodzone dyplomem i specjalną ceremonią z okazji ukończenia Akademii Stuwiekowego Lasu. W Akademii Stuwiekowego Lasu czekają na twoje dziecko zadania, dzięki którym nauczy się ono klasyfikowania obiektów według cech, rozpoznawania liter i głosek na początku wyrazu, rozpoznawania liczb oraz liczenia w zakresie 20. Uczestnicząc w zabawie z Tygryskiem "Gdzie jest skarb?", dzieci uczą się strategicznego myślenia oraz rozwiązywania problemów, ćwiczą także rozumienie i wykonywanie poleceń ustnych. W programie "Kubusiowe Przedszkole: Starszaki" dzieci, podobnie, jak w dwóch poprzednich grach z tej serii, mają możliwość poznania przydatnych słówek w języku angielskim i francuskim. "Kubusiowe Przedszkole" to seria trzech programów edukacyjnych dla najmłodszych dzieci, które przeprowadzą twoje dziecko przez kolejne etapy rozwoju. Współpracując z najlepszymi specjalistami z dziedziny edukacji, przygotowaliśmy programy, które zachęcają dzieci do samodzielnego poszukiwania i odkrywania. Znani i kochani bohaterowie, ciekawa fabuła gry oraz dostosowany do umiejętności dziecka poziom trudności zadań sprawiają, że dziecko, w atmosferze wspaniałej zabawy, szybko zdobywa nową wiedzę i umiejętności. Program "Kubusiowe Przedszkole: Starszaki" dostarcza dzieciom wielu nowych wiadomości oraz rozwija umiejętności, które są niezbędne do rozpoczęcia systematycznej nauki w szkole.
3397_1.jpg Zalety ćwiczenia liczbowe zabawy logiczne zagadki obrazkowe edukacyjne kolorowanki rymowanki o cyferkach rytmiczna piosenka poradnik metodyczny dla rodziców nauka cyfr poznawanie wartości liczb porównywanie liczebności ćwiczenia na spostrzegawczość kształcenie logicznego myślenia przygotowanie do nauki w szkole malownicza grafika fantastyczna muzyka i radosne dźwięki wesołe rysunkowe animacje
obrazekobrazekobrazek WYGINAJ ŚMIAŁO PALCE Pierwsza myśl po zagraniu w “Madagaskar 2"? Nie warto latać liniami lotniczymi obsługiwanymi przez pingwiny, bo - jak powszechnie wiadomo - akurat te ptaki nie są w sprawach lotnictwa specjalistami. Historia, opowiedziana wiernie względem filmowego pierwowzoru, wygląda tak: Znani nam już uciekinierzy z nowojorskiego zoo postanawiają powrócić do cywilizacji. Za środek transportu ma posłużyć znaleziona w dżungli nieśmiertelna dakota, wyremontowana przez pingwiny przy użyciu takich materiałów jak bambusowe patyki i liany i za pomocą wielkiej katapulty wystrzelona w powietrze. Ta pierwsza część gry, dziejąca się jeszcze na Madagaskarze, pozwala nam zapoznać się ze sterowaniem i specjalnymi zdolnościami bohaterów.A potem, kiedy już pełna wdzięku hipopotamica Gloria o kształtach powszechnie określanych jako “rubensowskie” naciągnie linę startową, samolot wystrzeli w stronę N.Y. Jednak biodegradowalny aeroplan nie zdoła dolecieć do celu i w sposób dość gwałtowny wyląduje w sercu afrykańskiego buszu. I tu dopiero zobaczymy, na co naprawdę stać każdego z bohaterów. Najważniejszą postacią “Madagaskaru 2" jest lew Aleks, którego animowana kreacja do złudzenia przypomina Achillesa w interpretacji Brada Pitta - ryczącego, potrząsającego złotą grzywą i wdającego się w awantury. Aleks występuje wszędzie tam, gdzie trzeba przetrzepać komuś skórę (lub pióra), poza tym świetnie skacze, wspina się i zjeżdża na linie. Zebra Marty to świetny biegacz i kopacz - potrafi nie tylko grać w piłkę, ale też za pomocą kopyt przesyła na duże odległości rozmaite rzeczy. Melman, hipochondryczna żyrafa posiada umiejętność latania, machając nogami jak helikopter, toczenia się, wbijania nitów głową oraz zna się nieco na medycynie. Pozostali bohaterowie to sympatyczna Gloria, lemur Julian (ten, co “wygina śmiało ciało”), będące bytem zbiorowym komando pingwinów oraz nowa postać - wielki (dosłownie) bajerant i casanowa, hipopotam z klatą i świetnym poczuciem rytmu - Moto Moto. Środowisko gry to 12 kolorowych (choć na szczęście nie “bajecznie”) plansz w pełnym 3D, na których aktywne są tylko elementy konieczne do ukończenia poziomu (np. toczące się głazy). Obraz płyty utworzony programem Nero Burning ROM

Przygodowy

data premiery: 2005-02-25 (Polska) , 2004-12-17 (Świat)

Remake filmu z 1965 roku. Pilot (Dennis Quaid) i jego ekipa zostaje uwięziona wśród piasków pustyni Gobi po katastrofie swojego samolotu. Zdesperowani, walczą o przetrwanie i czekają na pomoc. Po pewnym czasie orientują się jednak, że szanse na znalezienie ich są bliskie zeru i próbują odbudować maszynę, używając ocalałych części wraku.

 

więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności