Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Aleksander PL PC.rar

maeti2 / GRY-STRATEGIE / Aleksander PL PC.rar
Download: Aleksander PL PC.rar

1,26 GB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 64MB

Aleksander III Wielki, zwany także Macedońskim, zasłynął swymi podbojami na tyle, że film o nim, w założeniu biograficzny, nakręcił Oliver Stone (zagrali w nim m.in. Colin Farrell, Anthony Hopkins oraz Angelina Jolie). Studio UbiSoft przygotowało komputerową wersję tego obrazu.

Produkt zatytułowany po prostu Alexander jest strategią czasu rzeczywistego, w której bardzo ważne są elementy bitewne. Z niezwykłą dbałością oddano tło historyczne wydarzeń (choćby liczne boje na terenie Azji Mniejszej), a także zadbano, by schematy taktyczne pojedynków były zgodne z realiami (ustawienia szyku, strategie postępowania, sposób walki). System rozgrywki wciąga w takim samym stopniu doświadczonych co początkujących graczy. Każdą ze wzorowanych na faktycznych wydarzeniach kampanii cechuje unikalny charakter oraz odmienne sposoby zarządzania zasobami naturalnymi i wojskami. W bitwach toczonych w czasie rzeczywistym biorą autentyczni bohaterowie z tamtego okresu. Historyczna zgodność nie oznacza jednak, że zawsze, niczym wielki wódz, komputerowiec bawiący się w taktyka będzie odnosić triumfy. Tytuł ten dopuszcza również zmianę historii, na ogół poprzez klęski grającego...

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64 MB RAM, akcelerator 3D Nowe wydanie klasycznej już strategii ekonomicznej, w której zarządzaliśmy własnymi liniami lotniczymi. Oprócz nowych dziesięciu misji i szesnastu przerobionych, doszła możliwość budowy własnych samolotów i stosowania zabezpieczeń antyterrorystycznych. Airline Tycoon Evolution to nowe wydanie klasycznej już strategii ekonomicznej niemieckiego zespołu Spellbound Studio, w której zarządzaliśmy własnymi liniami lotniczymi. Tym razem umożliwiono graczom rozegranie dziesięciu zupełnie nowych misji, a ponadto dano też możliwość przejścia 16 misji znanych z pierwszej części gry, mając do dyspozycji wszystkie nowo zaprojektowane samoloty w Airline Tycoon Evolution. W wersji Evolution gracze mogą budować własne samoloty (siedem elementów podstawowych, setki dodatków i możliwych kombinacji) przystosowane do potrzeb każdej misji oraz wymieniać się nimi w Internecie. Do tego celu przygotowano dedykowane grze serwery internetowe, na których społeczność graczy może spotykać się i rywalizować ze sobą. POLSKA WERSJA
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 266MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D Pierwszy oficjalny dodatek strategii czasu rzeczywistego Cossacks: European Wars. Cossacks: The Art of War to pierwszy oficjalny dodatek do gry Cossacks: European Wars. W porównaniu do pierwowzoru większy nacisk położony został na ulepszenie i uczynienie bardziej dynamicznym trybu rozgrywki dla jednego gracza. Oczywiście nie zapomniano całkowicie o społeczności pragnącej toczyć wirtualne boje w Internecie czego efektem jest szereg modyfikacji usprawniających także ten tryb. W dodatku tym wprowadzono między innymi: * Siedem nowych statków włączając w to np. słynną „Victorię”. * Nowe nacje: Bawarczycy i Duńczycy. * Pięć nowych kampanii: Prusy, Austria, Saksonia, Algieria oraz Polska. * Możliwość wyboru jednego z czterech stopni trudności. * Nowe misje przeznaczone dla trybu singleplayer. * Nowe historyczne misje w których będzie można wziąć czynny udział i zmienić ich bieg według własnych zapatrywań. * Rozbudowane możliwość tworzenia zespołów złożonych zarówno z żywych jak i komputerowych graczy i rozgrywania walk pomiędzy nimi. * Ulepszony, bardziej intuicyjny interfejs. * Zaimplementowany edytor pozwalający na tworzenie własnych map. * Możliwość nagrywania i późniejszego odtwarzania przebiegu gry. * Szczegółowe statystyki, ranking graczy w Internecie.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.5 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB Dimensity to osadzona w klimatach fantasy gra łącząca w sobie elementy strategii czasu rzeczywistego oraz RPG. Produkcja jest debiutanckim tytułem bułgarskiego studia deweloperskiego Dagger Games. Akcja osadzona została w klasycznym świecie fantasy rozdartym wojną pomiędzy ludźmi a okrutną rasą stworzeń zwanych triends. Jako człowiek wcielamy się w postać młodego myśliwego, który natknął się na umierającego króla Imperium. Posłuszny jego rozkazom wyrusza w długą i pełną niebezpieczeństw drogę do stolicy, gdzie dzięki swoim zasługom dostępuje zaszczytu zostania rycerzem, a w końcu nawet generałem całej armii. Z kolei grając po przeciwnej stronie zostajemy przywódcą triendów, którego zadaniem jest zjednoczyć rozproszone armie i odeprzeć atak ludzkich najeźdźców z jego ojczyzny. Obie historie mają odrębny przebieg, ale pod koniec łączą się ze sobą w zaskakującym finale. Na początku rozgrywki wybieramy bohatera, który może należeć do jednej z czterech grywalnych ras. Następnie określamy, czy chcemy być świetnie posługującym się różnymi rodzajami broni wojownikiem czy też specjalizującym się w jednej z dwóch właściwych danej rasie tajemnych dyscyplin magiem. Wybór nastawionej na czary postaci niesie za sobą liczne konsekwencje. Między innymi nie możemy korzystać z większości rodzajów broni ani nosić zbroi.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, 32MB karta grafiki Soldiers: Heroes of World War II to gra strategiczna, stworzona przez ukraiński zespół Best Way, w której naszym zadaniem jest dowodzenie oddziałem świetnie wyszkolonych żołnierzy, wykonujących rozmaite działania, przeważnie na tyłach wroga, w czasie II Wojny Światowej. Akcja ma miejsce na terytorium Europy, a do przejścia czeka ponad 25 misji bojowych inspirowanych heroicznymi wyczynami żołnierzy w czasów IIWŚ, wchodzących w skład sił Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Rosji i Niemiec. Dużym plusem programu jest dobra, trójwymiarowa grafika z realistycznie zrealizowanymi elementami środowiska, które w trakcie misji, można częściowo, lub całkowicie zniszczyć. Poza tym, Soldiers: Heroes of World War II oferuje: * Akcję widzianą z perspektywy trzeciej osoby, która dzięki solidnej realizacji, pozwala poczuć się, jak podczas oglądania filmu wojennego. * Ponad sto pojazdów i dwadzieścia pięć broni, nawiązujących do epoki. * Bezpośrednią kontrolę nad wyborem celu. W grze, dzięki skutecznemu trafieniu można wyeliminować czołg, niszcząc jego gąsienice, lub zabijać żołnierzy wroga, szybkim strzałem w głowę. * Dopracowany silnik fizyczny, z realistyczną trajektorią lotu wystrzeliwanych pocisków. * Zaawansowaną inteligencję komputerowego przeciwnika: wróg atakuje w formacjach, wycofuje się w sytuacjach zagrożenia, szuka naturalnych barier ochronnych i kryjówek, próbuje zorganizować zasadzkę, itp. * Ponad sto różnych animacji żołnierzy, zwiększających realizm rozgrywki.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Hostile Waters: Antaeus Rising to strategiczna gra akcji 3D, której akcja przenosi nas w rok 2032. Na Ziemi panuje ogólnoświatowy pokój, a wszystkie narody współpracują ze sobą, pragnąc stać się cywilizacją globalną. Z takim stanem rzeczy nie mogą pogodzić się byli prominenci i wojskowi, którzy pragnąc odzyskać władzę i wpływy, organizują tajną armię na wyspach Pacyfiku. Ich celem jest destabilizacja sytuacji politycznej i powrót do starego stylu życia. Sprzyja im ogólnoświatowe rozbrojenie i brak jakichkolwiek lokalnych konfliktów. Jedyną nadzieją ludzkości staje się tytułowy Antaeus, ostatni z super krążowników, posiadający na swym pokładzie nanofabrykę umożliwiającą produkcję różnego typu jednostek bojowych: czołgów, helikopterów, samolotów itp. Jednostki te pilotowane są przez umysły martwych żołnierzy, które dzięki technologii „Soulcatcher” mogą być wielokrotnie wykorzystywane. Antaneus zużywa resztki swoich zapasów energii do stworzenia poszczególnych członków załogi i wyrusza do ostatniej walki. Jego celem jest infiltracja archipelagu podejrzanych wysp i zniszczenie centralnej bazy operacyjnej wroga.
obrazek MechCommander 2 to sequel popularnej strategii czasu rzeczywistego opartej na zasadach świata Battletech. W grze kierujemy poczynaniami olbrzymich bojowych maszyn kroczących, zwanych mechami. Przy ich pomocy bronimy własnego terytorium i poszerzamy jego zasięg. Względem części poprzedniej usprawniono grę sprawiając, że jest ona teraz bardziej intuicyjna i grywalna. Rozgrywka składa się z szeregu misji połączonych jedną, nieliniową fabułą. Przed każdym zadaniem uczestniczymy w odprawie, na której otrzymujemy informacje na temat aktualnej sytuacji i dane dotyczące celów misji, np.: zniszcz określone budynki wroga lub konwój, ochraniaj bazę itp. Później możemy odpowiednio wybrać i uzbroić roboty, obsadzić w nich odpowiednich pilotów (których umiejętności stale wzrastają) i wykonać zadanie. Jedną z najważniejszych nowości jest to, że teraz podczas każdej misji możemy, np.: wezwać posiłki, wsparcie powietrzne i artyleryjskie, pojazd naprawczy, helikoptery zwiadowcze, czy pojazdy ratunkowe. Oczywiście wszystko za odpowiednią opłatą punktów C-bills, standardowej waluty w świecie Battletech. Po zniszczeniu wrogiego mecha, możemy przejąć go przy pomocy poduszkowców VTOL. Naprawiają one wrogie jednostki i obsadzają naszą załogą, dzięki czemu możemy je wykorzystać w walce z przeciwnikami. W nagrodę za przejęcie kluczowych obiektów wroga dostajemy dodatkowe punkty. Po zakończeniu misji również otrzymujemy pewną ilość punktów C-bills.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 1.2 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 4 MB Doomsday to podtytuł rozszerzenia do Hearts of Iron 2 - drugiej części jednej z najlepszych strategii w historii, poruszających temat burzliwych dziejów II Wojny Światowej. W przeciwieństwie do innych wydawnictw tego typu, ów dodatek jest w pełni samodzielną produkcją. Na Hearts of Iron 2: Doomsday składają się: materiał z oryginalnej gry plus wprowadzane nowości. Opisywany add-on przedłuża realia wirtualnych zmagań aż do 1953 roku (pojawiają się tutaj nowe misje w stylu konfliktu w Izraelu). W Doomsday zaimplementowano również całkowicie alternatywny scenariusz II Wojny Światowej do rozegrania, który pozwala na sprawdzenie jak wyglądałby porządek na naszym globie, gdyby działania militarne potoczyły się inaczej, niż znamy to z kart podręczników do historii. Ponadto, twórcy programu oddali grającym bardziej rozbudowane drzewko rozwoju technologicznego (w czasie wyścigu zbrojeń możemy konstruować różne rodzaje broni, w tym atomowej, wynajdujemy śmigłowce bojowe etc.), a także możliwość regularnego kupowania patentów na nowe uzbrojenie od swoich sojuszników.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.5 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 128MB Druga część wyśmienitej gry strategicznej, która w roku 2000 (momencie swej premiery) zachwyciła wszystkich doskonałą i innowacyjną technologią graficzną - rozgrywka toczyła się w całkowicie trójwymiarowo modelowanym terenie, co było swego rodzaju przełomem i wiązało się z całkowicie innym podejściem do tematu dowodzenia oddziałami. W Ground Control 2: Operation Exodus akcja toczy się w 300 lat po wydarzeniach które miały miejsce w pierwszej części, w roku 2741, kiedy to wojna pomiędzy demokratycznym i pokojowo nastawionym Sojuszem Gwiazdy Północnej (Northern Star Alliance), a militarystycznym Imperium Terran weszła w nową fazę. Siły Imperium wyparły Sojusz ze wszystkich kolonii kosmicznych i zmusiły do obrony ostatniej planety znajdującej się pod jego kontrolą - planety Morningstar Prime. Z chwilą gdy Imperium dokonało pierwszego desantu swych sił na powierzchnię owej planety, wojna zmieniła swój charakter, z potyczek kosmicznych, na ciężką, brutalną i wyniszczającą walkę lądową. Gracz staje się Kapitanem Jacobem Angelusem służących w siłach Sojuszu. Na jego barkach spoczywa główny ciężar pokonania sił inwazyjnych – przegrana nie wchodzi w grę... Morningstar Prime jest ostatnim bastionem Sojuszu Gwiazdy Północnej.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 800 MHz, 128 MB RAM, karta grafiki 8MB Space Colony to kolejna gra zespołu Firefly Studios, znanego chociażby ze stworzenia cieszącej się bardzo dużą popularnością Twierdzy (Stronghold). Spoglądając na tytuł gry, nie trudno jest się domyśleć, iż tym razem przenosimy się w przyszłość, w przestrzeń kosmiczną, gdzie czeka nas założenie oraz utrzymanie kolonii na odległej i nieznanej planecie. Rozpoczynamy jak zwykle bardzo skromnie, posiadając jedynie kilka podstawowych budynków, jednak z czasem zaczniemy budować prawdziwe, olbrzymie i tętniące życiem metropolie. Głównym celem przyświecającym graczowi w Space Colony jest uczynienie naszej kosmicznej kolonii źródłem jak największych przychodów. W tym celu musimy dokonywać odpowiednich inwestycji i w ten sposób cały czas dbać o zadowolenie obywateli naszego kosmicznego miasteczka, którzy im będą szczęśliwsi tym z pewnością chętniej przyczynią się do powiększania stanu naszego konta. Będziemy musieli zadbać o wydobycie niezbędnych surowców a także przygotować dla mieszkańców przeróżne atrakcje, np. ZOO pełne obcych, bary, automaty do gier, itd.
obrazek wymagania sprzetowe: Pentium III 1 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 32MB (GeForce 3 lub lepsza), 1 GB HDD Zoo Empire to strategia ekonomiczna umożliwiająca tworzenie zupełnie od podstaw własnego ogrodu zoologicznego. Naszym zadaniem jest opieka nad zwierzętami, dbanie o ich zdrowie, kondycję i wyżywienie, zatrudnianie pracowników i opiekunów zwierząt oraz sprowadzanie nowych gatunków dla uatrakcyjnienia naszego Zoo. Jednak nie tylko inwentarz musimy mieć na oku. Aby ogród zoologiczny przynosił dochody należy zapewnić odwiedzającym komfortowe warunki do jego zwiedzania czyli udostępnić punkty z jedzeniem, piciem oraz pamiątkami
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności