Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

TRYST [ 2012 ] PC.iso

maeti2 / █ STRATEGIE chomikuj / TRYST [ 2012 ] PC.iso
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.5 GHz, 256 MB RAM, karta graficzna 64 MB (GeForce3 lub lepsza), 2.5 GB HDD World War I to klasyczna strategia czasu rzeczywistego. Za jej produkcję odpowiedzialne jest niewielkie studio developerskie o nazwie Dark Fox. Warto jednocześnie dodać, iż WW I działa na zmodyfikowanym silniku graficznym gry Blitzkrieg autorstwa Nival Interactive.Akcja gry, jak sam tytuł zresztą wskazuje, osadzona została w czasie I Wojny Światowej. Jest to dość nietypowe posunięcie, gdyż w większości wydawanych obecnie historycznych RTS-ów gracz koncentruje się na wydarzeniach, które miały miejsce podczas II WŚ. Jeszcze przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki należy wybrać jedną z trzech dostępnych stron konfliktu - Rosjan, Aliantów lub Niemców. Wybór ten jest niezwykle ważny, gdyż dla każdej z walczących stron przygotowano odrębną kampanię. Warto dodać, iż w trakcie zabawy mamy okazję wziąć udział w wielu słynnych bitwach z tego okresu. Podobnie jak w przypadku wspomnianej wcześniej strategii Blitzkrieg, WW I pomija całkowicie ekonomiczny aspekt rozgrywki. Gracz koncentruje się wyłącznie na prowadzeniu działań wojennych, zarówno ofensywnych, jak i obronnych. Nie mniej istotne jest odpowiednie wykorzystanie podległych jednostek. Gracz może dowodzić między innymi kawalerią, piechotą, artylerią, a nawet organizować ataki z powietrza. Autorzy zadbali o realistyczne uzbrojenie i wyposażenie walczących jednostek.Akcja obserwowana jest w rzucie izometrycznym. Jednym z podstawowych atutów oprawy wizualnej World War I są same bitwy, w których bierze spora ilość jednostek. Zadbano również o realistyczne animacje widocznych na planszy obiektów (głównie walczących ze sobą wojsk).
wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D Outforce to tradycyjna gra RTS rozgrywająca się na polu bitwy w przestrzeni. Aby ułatwić kontrolę i prowadzenie strategii gracz musi tylko czuwać nad swoimi jednostkami na dwuwymiarowym polu walki z niewielkimi tylko, kosmetycznymi zmianami głębokości. Pole bitwy jest usiane asteroidami, chmurami gazowymi i gruzami, a także stacjami kosmicznymi, obiektami handlowymi i bazami wojskowymi, które to są częścią interaktywnego środowiska. Fabuła gry rozgrywa się w odległej przyszłości XXV wieku. Ludzka rasa musiała opuścić rodzimą Ziemię po uderzeniu asteroidu. Teraz pozostali przy życiu starają się osiąść w pobliskim systemie gwiezdnym, Epsilon Eridani, walcząc o przetrwanie z dala od Ziemi. Okazało się, że nie jesteśmy sami w tej części galaktyki. Nowy dom ludzkości leży na linii ognia dwóch obcych ras, z których każda chce rządzić na tym obszarze. Obce rasy, Gobińczycy oraz Crionowie, prowadzili wojnę przez setki lat wyniszczając się nawzajem. Armia Criona niemalże uzyskała przewagę nad ważnym obszarem Gobina. Chce wykorzystać swoją ostatnią szansę, aby przełamać sytuację patową po 50 latach.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.5 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB Takeda 3 to kolejna odsłona serii gier strategicznych stworzonych przez studio Magitech Corporation. Firma odpowiada za opracowanie kilku innych pozycji strategicznych, jak chociażby Strength & Honor, The Chronicles of the Three Kingdoms i Sango 2. Wszystkie części sagi Takeda przenoszą nas do feudalnej Japonii i pozwalają wcielić się w dowódcę prowadzącego własną armię w bardzo burzliwym okresie historycznym znanym jako Sengoku Jidai. W trzeciej odsłonie wcielamy się w potężnego Daimyo, czyli po prostu władcę jednego z 25 historycznych klanów działających w tamtych czasach. Naszym zadaniem jest nie tylko dowodzenie wojskiem, ale też angażowanie się w sprawy dyplomacji oraz zarządzanie terytorium i zamkami.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 3.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB Fate of Hellas to rozszerzenie do strategii czasu rzeczywistego zatytułowanej Ancient Wars: Sparta. Produkcją zajęła się ekipa z World Forge, natomiast za wydanie dodatku odpowiedzialna jest firma JoWood. Trafiamy do starożytnej Grecji, na kilkaset lat przed powstaniem Rzymu. Akcja rzuca nas na pola bitwy, gdzie walczymy ramię w ramię z Aleksandrem Wielkim i innymi Macedończykami. Do zadań gracza należy podbijanie ziem oraz zaprowadzanie pokoju na terenie starożytnej Grecji. Ponadto celem ostatecznym jest zostanie najwybitniejszym z dowódców tych czasów. Rozgrywka pozwala nam na odbycie dwóch kampanii, przy czym każda składa się z siedmiu misji. W jednej i w drugiej kierujemy losami jednego spośród wybitnych Greków. Główną atrakcją Fate of Hellas jest walka. Bitwy sprowadzają się do otwartych starć w terenie, oblężeń miast, a nawet do potyczek na morzu. Dodatek oddaje w nasze ręce aż sześćdziesiąt różnych typów jednostek, a wśród nich znajdują się oczywiście oddziały piesze, rydwany oraz maszyny oblężnicze. Każdej grupie wojowników możemy narzucić jedną z trzech formacji bojowych, co bezpośrednio wpływa na strategiczną stronę gry. Co więcej, na polu walki nasi podkomendni mogą odbierać oręż od pokonanych przeciwników i używać go w dalszej bitwie.
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 3.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB Order of War to strategia stworzona przez studio Wargaming.net. Firma specjalizuje się w tego typu produkcjach i w przeszłości opracowała już między innymi: Massive Assault oraz Galactic Assault: Prisoner of Power. Latem 1944 roku II Wojna Światowa wkroczyła w swoją prawdopodobnie najważniejszą fazę. Alianci rozpoczęli dwie poważne operacje, które miały odeprzeć siły niemieckie na obu frontach – Zachodnim i Wschodnim. Właśnie o tych wydarzeniach opowiada Order of War, pozwalający graczom wcielić się zarówno w dowódcę armii amerykańskiej (Front Zachodni) oraz niemieckiej (Front Wschodni).
wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB The Guild 2 jest oryginalną grą, która przy pomocy mikstury dwóch gatunków, strategii i cRPG, stara się w możliwie najbardziej realistyczny sposób odwzorować egzystencję w późnym średniowieczu. Po odpaleniu programu, gracz zostaje w magiczny sposób przeniesiony do XIV wieku, a więc okresu mocno niespokojnego, pełnego konfliktów, bitew i intryg – krótko mówiąc, wymarzonego dla oportunistów i spryciarzy, pragnących szybko się wzbogacić i awansować w społecznej drabince. Taki właśnie cel przyświeca nam w sequelu gry Europa 1400: The Guild, zaś to, w jaki sposób owe zadanie zrealizujemy, zależy tylko i wyłącznie od naszej inwencji i pomysłowości.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 1.2 GHz, 1 GB RAM, 700 MB HDD, Windows XP/Vista/7 Storm over the Pacific to turowa strategia wojenna przedstawiająca wydarzenia, które miały miejsce w Azji oraz na Pacyfiku podczas II wojny światowej. Za produkcję odpowiada studio Wastelands Interactive - doświadczony zespół, który wcześniej stworzył World War 2: Road to Victory oraz World War 2: Time of Wrath.Gracz przewodzi jednym z 26 krajów lub też kieruje sojuszem kilku z nich. Do wyboru są potęgi takie jak Stany Zjednoczone czy Japonia, jak i wiele innych mniejszych nacji. Dostępne są 4 rozległe kampanie oraz dodatkowo 15 samodzielnych scenariuszy. Teatr działań obejmuje niezliczone wyspy na Pacyfiku, Chiny oraz Australię. Twórcy zadbali o realizm rozgrywki. Wszystkie mapy, struktury armii, dowódcy i tym podobne detale odtworzone są zgodnie z wiedzą historyczną.Podczas zabawy mamy dużą swobodę. Decydujemy o działaniach wojennych na lądzie i morzu, rozwijamy technologię naszego pastwa, podejmujemy decyzje polityczne i gospodarcze. Od nas zależy jak zareagujemy na znane z historii wydarzenia. Ostatecznie możemy nawet stanąć przed decyzją czy użyć bomby atomowej.Dużą wagę przyłożono do interfejsu użytkownika. Jest on intuicyjny i czytelny, dzięki czemu ułatwia ogarnięcie dużej ilości informacji. Ponadto można go dowolnie konfigurować tak, by odpowiadał naszym upodobaniom.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM, karta grafiki 8MB Legion to strategia pozwalająca graczom stać się wielkim Imperatorem Starożytnego Rzymu i rozwijać swoje państwo. Gra ideowo bazuje na znanym przeboju z początku lat 90-tych Centurion. Pozwala graczowi rozwijać ekonomie (cztery typy surowców: żelazo, drewno, tkaniny i płótna oraz pożywienie) i miasta imperium, budować nowe budynki, dbać o nastroje ludu oraz o dobre stosunki dyplomatyczne z sąsiadami (możliwość pokojowego rozstrzygania konfliktów), a w razie potrzeby na tworzenie wielkich armii i dowodzenie nimi w boju. Nasze zmagania toczą się na terenie starożytnej Italii i Francji (terytoria odtworzone na podstawie autentycznych map), podzielonym na szereg regionów będących pod władaniem ponad 20 nacji i plemion.Gra wiernie odtwarza realia wielkich antycznych bitew, w których może wziąć udział nawet 16 tysięcy wojowników, każdy odziany i wyposażony w autentyczne uzbrojenie swej nacji (np. inne legiony rzymskie, inne plemiona galijskie) oraz posiadający własne doświadczenie i morale. Mamy pełną nad przebiegiem każdego starcia, możemy ustawiać nasze wojska w różne formacje i szyki oraz stosować dowolnie taktyki walki, oskrzydlenia, obejścia, itp.
wymagania sprzętowe: Pentium II 266 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 2 MB For the Glory jest tytułem należącym do serii Europa Universalis, opracowanym przez studio Crystal Empire Games. Stworzono go w oparciu o bardzo popularną modyfikację fanowską przeznaczoną do części drugiej cyklu - AGCEEP (Alternative Grand Campaign / Event Exchange Project), która rozszerzała możliwości oryginalnej gry o szereg nowych wydarzeń historycznych, alternatywną kampanię oraz przeróżne zmiany mające na celu podniesienie autentyczności zabawy. Gra oferuje możliwość objęcia rządów w jednym z ponad 180 krajów na przestrzeni 400 lat (w okresie 1419-1819). Zajmujemy się każdym aspektem funkcjonowania państwa, polityką wewnętrzną i zewnętrzną, gospodarką, dyplomacją, konfliktami militarnymi itd. Czy postanowimy wzmacniać nasze imperium pokojowo poprzez handel i rozwój ekonomiczny, czy też poprzez ekspansję, na drodze agresywnej dyplomacji i konfliktów zbrojnych – zależy tylko od nas. Nie jesteśmy tym samym w żadnej mierze zobowiązani do podążania wyznaczoną ścieżką historii, więc gdy nadarzy się sprzyjająca nam okazja możemy ją pochwycić, pisząc tym samym nowe dzieje świata. Rozgrywkę dodatkowo urozmaica około 10 tysięcy przeróżnych wydarzeń historycznych, które mają wpływ na przebieg wydarzeń oraz rozwój naszego państwa.
wymagania sprzętowe: Pentium II 400MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D Colobot to strategia czasu rzeczywistego przeznaczona dla najmłodszych miłośników komputerowej rozrywki. Gracze mają za zadanie pomóc dzielnemu astronaucie, który w wyniku cięć budżetowych w NASA, musi samotnie znaleźć nowy dom dla Ziemian. Jego jedynym wsparciem są: Centrum Kontroli Lotów oraz rozmaite mechaniczne gadżety. Żeby nie było za wesoło, szybko okazuje się, że niektóre poznawane planety mają już mieszkańców. Obok konieczności prowadzenia badań naukowych na powierzchni planety, rozbudowywania bazy i zaplecza dochodzi jeszcze obrona naszych włości przed natrętnymi robakami. Przyjdzie nam odkrywać, wynajdować, walczyć, zdobywać i programować. W późniejszych etapach gry nasz kosmonauta zamiast biegać w poszukiwaniu minerałów wyśle do tego swą armię robotów. Dzięki nowym technologiom przysyłanym z Houston będzie mógł konstruować kilkanaście typów najprzeróżniejszych zabawek, od zwykłych „Łunochodów” aż po ruchome wieżyczki i generatory pól siłowych. Ale zbudowanie bota to dopiero początek. Tylko od nas zależeć będzie, jak nasza metalowa puszka sprawi się na powierzchni planety. Modyfikacje gotowych programów, przysyłanych z Centrum Kontroli Lotów pozwolą udoskonalić zdolności robotów.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności