Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Settlers 2 Dziesieciolecie PC.iso

maeti2 / █ STRATEGIE chomikuj / Settlers 2 Dziesieciolecie PC.iso
Download: Settlers 2 Dziesieciolecie PC.iso

527,74 MB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta graficzna 128MB

The Settlers II: The Next Generation to odświeżona wersja drugiej odsłony cyklu gier strategicznych, która na rynku elektronicznej rozrywki zadebiutowała w 1996 roku. Program został przygotowany przez niemiecką firmę Blue Byte z okazji dziesiątych urodzin pierwowzoru.

Fabuła nowej edycji gry nie różni się niczym od historii opowiedzianej w pierwowzorze. Po upadku Imperium Rzymskiego, wielu ówczesnych przywódców postanowiło wyruszyć w długi rejs statkiem, poszukując krainy, gdzie możliwe stałoby się stworzenie nowego państwa. Jednym z nich był Nautius, który po wylądowaniu w nieskalanym ludzką obecnością świecie, postanowił założyć małą kolonię. Jak nietrudno się domyśleć, trud przerodzenia wioski w wielkie imperium, spada na barki gracza.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 3 Ti200 lub lepsza), 2.5 GB HDD, Windows 98 SE/Me/2000/XP Winter Assault to pierwszy, oficjalny dodatek znakomitej strategi czasu rzeczywistego, Dawn of War, osadzonej w realiach uniwersum Warhammer 40,000. Twórcy gry znacznie rozbudowali tryb rozgrywki dla jednego gracza oraz wprowadzili sporo funkcjonalności i nowości, które powinny usatysfakcjonować fanów oryginalnego produktu. Fabuła dodatku koncentruje się wokół Emperor Class Titan, pojazdu bitewnego o niewyobrażalnej potędze, ukrytego w ruinach wielopoziomowego miasta. Ten kto posiądzie pojazd otrzyma moc zdolną zniszczyć lub ocalić świat. Siły Imperium użyją go do pokonania zła, armie Chaosu wykorzystają go do własnych celów, żądni krwi Orkowie po prostu go zniszczą, a aroganccy Eldarowie zlekceważą jego potęgę.Jedną z nowości, którą dostajemy dzięki Winter Assault jest nowa grywalna frakcja zwana Imperial Guard. Została ona wprowadzona do gry przez programistów z Relic głównie jako odzew na sugestie i prośby graczy. Imperial Guard, znana również pod mianem „młota Imperatora”, powodzenia swoich ataków upatruje głównie w przewadze liczebnej oraz wysokich bonusach obronnych. Taktyka walki żołnierzy Imperial Guard skupia się na stylu obronnym i prowadzeniu walki na odległość. Oprócz żołnierzy piechoty pojawiają się także jednostki zmechanizowane: czołgi, mechy oraz artyleria. Jednak prawdziwą „perełką” jest tzw. Baneblade, wyposażony w 11 egzemplarzy broni ciężkiej, w tym jedno działo obsługiwane przez dwóch żołnierzy. W oddziałach Imperial Guard pojawiają się postacie komisarzy, którzy podobnie do swoich rosyjskich pierwowzorów z okresu II Wojny Światowej, „motywują” żołnierzy do walki, strzelając w plecy wycofującym się osobnikom. Szeregi armii zasilają także psykerzy, szaleni magowie miotający błyskawicami, oraz Imperialni Kapitanowie, wizualizowani jako „pół generał Patton, pół Wolverine”.
obrazek Przypominająca pod wieloma względami legendarne Heroes of Might & Magic III, gra RTS / RPG w klimatach fantasy. Złoty wiek świata Urak przeminął wiele dziesiątków lat temu. Siły śmierci przez cały czas rosły w siłę i szykowały się do decydującego rozwiązania. Pozostałych przy życiu siedmiu lordów, zdając sobie sprawę z nadchodzącego, musi zapomnieć o wzajemnych obrazach , zniewagach i pchnąć na dalszy plan własną dumę i wzajemną odrazę. Muszą się zjednoczyć by stawić czoła , nadchodzącym czarnym chmurom w postaci Lorda śmierci, który postanowił zmienić cykl życia. Tak przedstawia się sytuacja w świecie, w którym przyjdzie nam zmierzyć się i pokonać Lorda śmierci Balkotha. Nie będzie to jednak łatwe zadanie do wykonania. Oprócz wojsk zwaśnionych Lordów, Lorda śmierci po naszym świecie włóczą się różne bandy renegatów. Ty drogi graczu startujesz z namiastką surowców i minimalną gwardią przyboczną. W takich oto realiach przyjdzie Ci stoczyć bój ze złem.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB, Moscow to Berlin to już czwarta odsłona cyklu strategii czasu rzeczywistego (RTS), nawiązującego do burzliwych wydarzeń na frontach II Wojny Światowej i opracowywanego przez pracowników zespołu Digital Reality. W pierwszej części serii, Desert Rats vs. Afrika Korps, gracze walczyli na obszarze Afryki Północnej, w D-Day („dwójka”) działania wojenne koncentrowały się na lądowaniu Aliantów w Normandii, zaś trzecia z gier - 1944: Battle of the Bulge - przedstawiała największą kontrofensywę niemiecką z 1944 roku, jaka miała miejsce w Ardenach. Tym razem, developerzy zaoferowali graczom możliwość wzięcia udziału w najbardziej krwawych walkach na froncie wschodnim. Ogółem, program zawiera trzy rozbudowane kampanie, składające się w sumie z dwudziestu scenariuszów. Zmagania rozpoczynają się w momencie, gdy nazistowskie Niemcy zrywają pakt ze Związkiem Radzieckim. W grze m.in. bierzemy udział w wielkiej ofensywie, zatrzymanej dopiero pod Moskwą głównie dzięki mroźnej, rosyjskiej zimie. Walczymy również w bitwie pod Stalingradem i rozpoczynamy kontratak w kierunku Berlina, by tam statecznie zakończyć drugi, największy w historii ludzkości konflikt zbrojny. Podczas starcia, pod komendą gracza znajduje się około 80 zróżnicowanych jednostek, w tym aż piętnaście typowych tylko i wyłącznie dla frontu wschodniego (np. samoloty IL-2 Sturmovik, czołgi T-34, Elephant, czy KV-1). Sporą uwagę przywiązano tutaj do strategicznego aspektu sztuki wojennej: zarządzania armią, wcześniejszego planowania ataków czy zasadzek. Jeżeli chodzi o oprawę graficzną, to w Moscow to Berlin zastosowano ulepszoną wersję autorskiego silnika graficznego firmy Digital Reality, znanego chociażby z poprzednich odsłon serii. Oprócz rozbudowanego trybu singleplayer, twórcy programu przygotowali także dziesięć map do rywalizacji wieloosobowej (w sieci lokalnej lub Internecie).
wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB The Guild 2 jest oryginalną grą, która przy pomocy mikstury dwóch gatunków, strategii i cRPG, stara się w możliwie najbardziej realistyczny sposób odwzorować egzystencję w późnym średniowieczu. Po odpaleniu programu, gracz zostaje w magiczny sposób przeniesiony do XIV wieku, a więc okresu mocno niespokojnego, pełnego konfliktów, bitew i intryg – krótko mówiąc, wymarzonego dla oportunistów i spryciarzy, pragnących szybko się wzbogacić i awansować w społecznej drabince. Taki właśnie cel przyświeca nam w sequelu gry Europa 1400: The Guild, zaś to, w jaki sposób owe zadanie zrealizujemy, zależy tylko i wyłącznie od naszej inwencji i pomysłowości.
wymagania sprzętowe: Pentium 200MHz, 32MB RAM Abomination to taktyczna gra strategiczna wzorująca się na takich hitach jak Jagged Aliance, Fallout czy X-Com. Gracz kieruje genetycznie zmodyfikowaną drużyną komandosów, której zadaniem jest uratowanie świata przed zarazą roznoszoną przez złowieszczy kult. Otrzymujemy izometryczny widok 3D, możliwość trenowania głównego bohatera i członków jego drużyny, ponad 150 różnych broni oraz ponad 1,2 mln losowo generowanych misji. Dzięki zaawansowanej strategii i taktyce walki drużynowej można stosować skradanie aby ustalić położenie wroga, bronić swoich kluczowych obiektów czy odkryć nowe technologie zdobyte na wrogu.Duże możliwości modyfikacji drużyny umożliwiają wyekwipowanie oddziału w ponad 150 wojskowych i eksperymentalnych broni. Przed każdą misją możemy rekrutować nowych członków drużyny oraz właściwego wyposażenia. Postacie rozwijają się w czasie walki zyskując parametry i nowe umiejętności. Rozbudowany tryb gry wieloosobowej pozwala na rozgrywkę do ośmiu osób w sieci lokalnej lub przez Internet. Multiplayer zawiera kampanię, tryb kooperacyjny i przeciwko sobie. Możemy również wysłać znajomym nasze rozegrane misje przez e-mail.Specjalnie przygotowany generator tworzy unikalne misje gwarantując niepowtarzalność rozgrywki w ponad 1,2 mln wyjątkowych miejscach rozmieszczonych na ponad 25 rodzajach terenu. Gra charakteryzuje wyśmienita grafika z ponad 25000 klatek animacji, w pełni mapowanymi teksturami, źródłami światła oraz trójwymiarowymi modelami ze szczegółowo oddanym terenem. Realistyczna fizyka pozwala choćby na rozwalenie przeciwnika w kawałki, które polecą w różnych kierunkach.
wymagania sprzętowe: Pentium III 1.2 GHz, 512MB RAM, 64MB akcelerator 3D, 1.2 GB HDD Polanie II to sequel pierwszej całkowicie polskiej strategii czasu rzeczywistego, kontynuujący wszystkie dobre tradycje poprzedniczki (Polanie) i jednocześnie przenoszący serię w XXI wiek. Akcja osadzona została w świecie znanym w pierwszej części gry, spotkamy się tu ze znanymi już postaciami, tzn.: krowami, pastuszkami, niedźwiedziami i rycerzami, ale oczywiście nie brakuje też nowych bohaterów oraz wielu ciekawych ulepszeń. W grze zaimplementowano elementy znane z gatunku cRPG, dzięki czemu nasze postacie zdobywają doświadczenie, używają różnorodnych typów broni, czarów i innych przedmiotów, a każda z nich posiada unikalne imię np. Maćko syn Kowala. Zależności ekonomiczne pozostały podobne jak w pierwszej części, tzn. ekonomia świata Polan oparta jest na mleku, którego produkcję możemy zwiększyć stosując na przykład specjalne techniki wypasu krów. Całkowicie trójwymiarowa grafika oparta jest na zmodyfikowanym engine serii Earth, z możliwością obserwacji terenu z dowolnie umieszczonej kameryGra składa się z 3 kampanii połączonych ze sobą wątkami fabularnymi układającymi się w historię księcia Mirko. Cel każdej kampanii jest odmienny, a do jego osiągnięcia prowadzą inne drogi. Każda z kampanii rozpoczyna się i kończy filmem prezentującym fabułę oraz podsumowującym historię, której stał się świadkiem i twórcą. W Polanach pojawia się ponadto rozbudowany tryb potyczki i gry sieciowej. Daje to graczowi dodatkowe możliwości przetestowania swoich zdolności taktycznych i zmierzenia się nie tylko z AI, lecz również z umiejętnościami innych graczy. Gra sieciowa oferuje kilka różnych trybów rozgrywki, w każdym z nich do osiągnięcia zwycięstwa wymagane jest spełnienie innych warunków.
obrazek wymagania sprzętowe: Windows98,2000,ME,XP,Vista,96 MB RAM,Direct X 7.0 Virtual Families - Wirtualne Rodziny to gra w czasie rzeczywistym. Zaczynasz, wybierając osobę z tysięcy możliwych kombinacji. Kształtuj ich osobowość poprzez pochwały lub nagany. Dorosłych członków rodziny zachęcaj do pracy, dzieciom pozwól się bawić. Odwiedzaj sklepy by zaopatrzyć się w niezbędne rzeczy, idź do lekarza gdy jesteś chory. W grze masz czas zsynchronizowany z zegarem Twojego komputera. Gdy zapada noc lub też budzi się dzień czy też następuje zmiana pogody za oknem w grze dzieje się to samo. Życie w grze toczy się nawet gdy ją wyłączysz.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 900 MHz, 128 MB RAM, karta graficzna 16MB, 800 MB HDD Master of Orion III to trzecia część jednej z najlepszych w historii strategicznych gier turowych rozgrywanych w scenerii science fiction. Zadaniem gracza jest rozwój i ekspansja w całej galaktyce. W grze możemy posmakować ciekawej fabuły opartej na klasycznych kosmicznych operach w stylu Helinleina czy Asimova. Mamy do dyspozycji olbrzymi wszechświat z setkami układów do odkrycia i skolonizowania (około 256 układów słonecznych wykonanych w całkowicie trójwymiarowej grafice - każdy może mieć maksymalne po osiem planet, a każda planeta maksymalnie po osiem księżyców), a nasze działania nastawione są umiejętne połączenie polityki, administracji, szpiegostwa i walki. Gra rozszerza tradycyjne strategie typu 4X (eXplore, eXpand, eXploit, i eXterminate) o piąte 'X', które twórcy dodali jako eXperience.W Master of Orion III gracz ma znacznie większe znaczenie i możliwości niż w poprzednich częściach gry. Tym razem nie jesteśmy zwykłym reprezentantem międzyplanetarnego dyktatora a przedstawicielem sił kontrolujących całą galaktyczną cywilizację. Dyktatorzy, prezydenci, konsulowie i przywódcy, którzy przychodzą i odchodzą są tylko narzędziami w naszych rękach. Musimy wykorzystywać tych polityków oraz ich przywódców aby ochronić przyszłość jednej cywilizacji i manipulować jej polityką zarówno na gruncie wewnętrznym jak i międzygalaktycznym.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM, karta grafiki 8MB Legion to strategia pozwalająca graczom stać się wielkim Imperatorem Starożytnego Rzymu i rozwijać swoje państwo. Gra ideowo bazuje na znanym przeboju z początku lat 90-tych Centurion. Pozwala graczowi rozwijać ekonomie (cztery typy surowców: żelazo, drewno, tkaniny i płótna oraz pożywienie) i miasta imperium, budować nowe budynki, dbać o nastroje ludu oraz o dobre stosunki dyplomatyczne z sąsiadami (możliwość pokojowego rozstrzygania konfliktów), a w razie potrzeby na tworzenie wielkich armii i dowodzenie nimi w boju. Nasze zmagania toczą się na terenie starożytnej Italii i Francji (terytoria odtworzone na podstawie autentycznych map), podzielonym na szereg regionów będących pod władaniem ponad 20 nacji i plemion.Gra wiernie odtwarza realia wielkich antycznych bitew, w których może wziąć udział nawet 16 tysięcy wojowników, każdy odziany i wyposażony w autentyczne uzbrojenie swej nacji (np. inne legiony rzymskie, inne plemiona galijskie) oraz posiadający własne doświadczenie i morale. Mamy pełną nad przebiegiem każdego starcia, możemy ustawiać nasze wojska w różne formacje i szyki oraz stosować dowolnie taktyki walki, oskrzydlenia, obejścia, itp.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium II 350 MHz (lub kompatybilny), 64 MB RAM, 16MB karta graficzna zgodna z DirectX, Windows 95/98/Me/2000/XP Akcja Industry Tycoon II przenosi nas w gospodarcze realia Ameryki XIX i XX wieku. Ponownie mamy możliwość stworzenia przedsiębiorstwa o globalnym zasięgu, zajmującego się praktycznie wszystkim co przynosi dochody (kupujemy i transportujemy surowce, ustalamy produkcję, logistykę i sprzedaż). Zaczynamy jako przysłowiowa „płotka” i stopniowo budujemy wielkie finansowe imperium. Rozgrywka nastawiona jest głównie na realistyczne odwzorowanie rzeczywistych zależności. Jak w świecie realnym, występują tu sezonowe wahania koniunktury, a ponadto po raz pierwszy mamy możliwość interakcji z konkurencją, z którą możemy współpracować lub walczyć. Industry Tycoon II posiada udoskonaloną w stosunku do części pierwszej grafikę (rozdzielczość do 1600x1200), szczegółowo przedstawia budynki i pojazdy, łącznie z takimi niuansami jak spaliny samochodowe.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności