Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

HUGO - Gwiazdkowa Przygoda PL.exe

lwica62 / GRY / ►★GRY - HUGO PL / HUGO - Gwiazdkowa Przygoda PL.exe
Download: HUGO - Gwiazdkowa Przygoda PL.exe

187,26 MB

0.0 / 5 (0 głosów)



obrazek

ITE Media APS ( producent )
ITE Media APS ( wydawca )
Cenega Poland ( dystrybutor PL )
zręcznościowe / familijne
16 stycznia 2001 ( światowa data premiery )
16 stycznia 2001 ( data wydania w Polsce )
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN
liczba graczy: 1 - 4

wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 64MB RAM

Tym razem szalona wiedźma, Scylla, nie mogąc znieść radosnej atmosfery Bożego Narodzenia w malutkim mieście skrzatów Świętego Mikołaja, rzuciła najstraszniejszy czar jaki znała i zamroziła wszystkie skrzaty w bryłkach lodu. Sam Święty Mikołaj wpadł do studni, gdzie też zamarzł. Na wszelki wypadek Scylla przywiązała też do drzewa swojego wiernego kruka, by jego oczami obserwować, co dzieje się w miasteczku i aby w razie potrzeby powstrzymał on każdego, kto mógłby pomóc skrzatom.

Na szczęście pierwszego grudnia Hugo przyjeżdża do miasteczka i szybko orientuje się, że tylko on może pomóc biednym skrzatom. Teraz musimy pomóc trollowi w złamaniu zaklęcia Scylli, aby skrzaty zdążyły przygotować wszystkie prezenty przed Wigilią. Codziennie, od pierwszego dnia aż do samej Wigilii, postawione zostaje przed nami nowe zadanie, które trzeba wykonać. Można także wysłuchać opowieści Świętego Mikołaja, wystarczy otworzyć księgę z baśniami u niego w domu. Każda pomyślnie wykonana misja przybliża ciche miasteczko do pełnych radości Świąt.


Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe ( przygodowa ) 04 marca 2003 ( światowa data premiery ) 04 marca 2003 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium II 450 MHz, 64 MB RAM, karta graficzna 32 MB VRAM (DirectX 9.0), 500 MB HDD

Hugo: Wielka Ucieczka jest kolejną grą wirtualną, gdzie rolę nadrzędnej postaci pełni sympatyczny troll imieniem Hugo - przyjaciel wszystkich dzieci i dorosłych, znany głównie z różnych programów telewizyjnych. Tym razem nieustraszony bohater musi wydostać się z niewoli, zaserwowanej mu przez plemię Kawa. Zabawa stanowi świetną propozycję dla całej rodziny, chociażby ze względu na wesołość i przystępność (intuicyjny interfejs etc.). Przygodę rozpoczynamy w sercu ogromnej kamiennej świątyni, kryjącej wewnątrz skomplikowany system korytarzy. Pomyślne przebycie niebezpiecznego labiryntu otwiera przejście do pilnie strzeżonych pól uprawnych, po przemierzeniu których lądujemy wreszcie w domowych pieleszach u boku ukochanej Hugoliny i małoletnich latorośli. Jednakże w drodze do szczęśliwego końca należy omijać mnóstwo rozmaitych pułapek i pokonać sporo odmiennych przeciwników. Zatem trzeba nieustannie robić użytek ze zdolności zręcznościowych i sprytu. Wśród pozostałych charakterystycznych cech niniejszego produktu figurują m.in. następujące elementy: Atrakcyjna oprawa wizualna, złożona ze szczegółowo dopracowanych motywów trójwymiarowych. Multum rozbudowanych etapów fabularnych i porywający scenariusz. Profesjonalna lokalizacja językowa, precyzyjnie przygotowana dzięki polskiemu dystrybutorowi.

obrazek

Developer: ITE Media Dystrybutor PL: CD Projekt Premiera: 17. listopada 2006 Gatunek: familijna Kategoria wiekowa: od 3 lat Wydanie / seria: edycja premierowa

obrazek

Agent HUGO wraca, aby po raz kolejny stawić czoło niebezpiecznym szaleńcom - tym razem wyposażony w inteligentną deskolotkę TEX 2000, posiadającą takie funkcje jak: doładowanie, antygrawitacja, pole siłowe i wyposażoną w cały arsenał broni. Tym razem HUGO musi zmierzyć się z najbardziej szalonym wśród szaleńców, niebezpiecznym i niegodziwym Geekdorph'em. Władca robotów chce, by światem rządziły maszyny, a wszystkie inne stworzenia zostały niewolnikami. Aby zrealizować swój demoniczny plan, Geekdorph stworzył potężną armię robotów. Na pierwszy cel wybrał miasto Aquapolis. Obywatele miasta są zaskoczeni i przerażeni inwazją. W obliczu niebezpieczeństwa tajna agencja wywiadowcza S.O.S. podejmuje decyzję o wysłaniu na akcję swego najlepszego agenta. Agent HUGO wyrusza na niebezpieczną misję, pokonując przeszkody na terenie Aquapolis i sąsiadującej z miastem pustyni. Wznosi się nawet w przestrzeń kosmiczną, poszukując kryjówki lorda Geekdorph'a. Tam też odbywa się ostateczna bitwa z niepokonanym robotem WorldToaster 4000.

obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 14 kwietnia 2003 ( światowa data premiery ) 14 kwietnia 2003 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM Pięć ekscytujących misji na różnych planetach i księżycach w Układzie Słonecznym. Dodatkowe zagadki, wygaszacz ekranu i rysunki, które można wydrukować i pokolorować. Trzy poziomy trudności. Profesjonalna, polska wersja językowa.

Hugo w Kosmosie to gra przeznaczona dla dzieci w wieku 6-12 lat, która jednocześnie bawi i uczy. Tym razem komputerowy przyjaciel dzieci, troll Hugo zabierze je na wspaniałą przygodę z astronomią, kolorową i pełną ciekawych wydarzeń wycieczkę, w czasie której razem będą się bawić i uczyć. Podstępnie szpiegując Profesora Kosmoska, zła wiedźma Scylla odkryła, że po drugiej stronie planety Pluton znajduje się asteroid, którego jądro zbudowane jest niemal w całości z czarnych diamentów. Ukradła więc najnowszą rakietę Profesora, ulepszyła ją kilkoma mrocznymi czarami i razem z Don Kroko i jego żołnierzami ruszyła w podróż, aby zdobyć całą energię zawartą w czarnych diamentach. Energia ta umożliwi jej stworzenie złowrogiego promienia. Jeżeli promień trafi w Magiczny Las Trolli, zamieni wszystkie mieszkające w nim delikatne stworzenia w niewolników złej wiedźmy.

obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 05 sierpnia 2002 ( światowa data premiery ) 05 sierpnia 2002 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 16MB RAM

Hugo Bohaterowie Sawanny to kolejna część szalenie popularnej wśród dzieci serii gier edukacyjnych, powiązanych z programem telewizyjnym nadawanym w niedzielę o 9.00 na Polsacie. Tym razem Troll Hugo i jego przyjaciele - tukan Fernando i małpka Jean Paul przenieśli się do domku Huga na sawannie. Nagle pojawił się tam bardzo zapracowany i zmęczony bocian. Poprosił naszych bohaterów, by pomogli mu dostarczyć trzy ostatnie jajka, które zostały mu z dzisiejszej dostawy. Zadanie na pozór proste, w praktyce okazuje się być bardzo wymagające. Trzy otrzymane jajka musimy dostarczyć do strusiego gniazda, do orlego gniazda oraz do krokodylego gniazda. Przed naszymi trzema przyjaciółmi, trollem Hugiem, tukanem Fernandem i małpką Jean Paul droga pełna niebezpieczeństw i przeszkód, napotkamy, m.in. na rozgniewanego lwa, na stado niebezpiecznych hipopotamów, oraz na nieznośne małpy. Rozgrywka stanowi połączenie elementów przygodowych, zręcznościowych oraz edukacyjnych, dzięki czemu gra jednocześnie bawi i uczy - dzieci poznają świat roślin i zwierząt afrykańskich.

obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / logiczne 16 lipca 2002 ( światowa data premiery ) 16 lipca 2002 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM

Magiczny Napój to gra pomagająca w nauce biologii. Składa się z ośmiu minigier - by odwrócić zaklęcie Scylli, trzeba ukończyć je wszystkie. Będziemy musieli pomóc kijance zmienić się w żabę, pozbierać zwierzęce szkielety, wybudować mrowisko i za pomocą karate zwalczać wirusy. Trzeba także pomóc zwierzętom znaleźć właściwy pokarm, nałapać much dla jaskółki, tworzyć łańcuchy pokarmowe i odnaleźć zwierzęta ukryte na dnie morza. Podczas szkolnej wycieczki przyrodniczej uczniowie zawędrowali odrobinę za blisko domu czarownicy Scylli. Wiedźma zajęta jest zbieraniem składników zaklęć i eliksirów, które zamierza zaprezentować na Dorocznym Kongresie Czarownic. Kiedy okazuje się, że jedno z dzieci zebrało resztkę niezwykle rzadkich grzybów, wpada w furię i zamienia całą klasę w kamień. Wszystko to widzi ukryta w krzakach mała Rut, która przy okazji znajduje leżący na ziemi stary zwój pokryty tajemniczymi symbolami. Zaprzyjaźniony jeż pomaga go jej odczytać. Okazuje się, że znalazła przepis na magiczny napój, który odwróci zaklęcie Scylli. Teraz trzeba pomóc Rut i jej przyjacielowi zebrać wszystkie składniki napoju, by uwolnić zaczarowane dzieci.

obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 16 stycznia 2001 ( światowa data premiery ) 16 stycznia 2001 ( data wydania w Polsce ) tryb gry: single / multiplayer tryb multiplayer: LAN liczba graczy: 1 - 4 wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 64MB RAM

Tym razem szalona wiedźma, Scylla, nie mogąc znieść radosnej atmosfery Bożego Narodzenia w malutkim mieście skrzatów Świętego Mikołaja, rzuciła najstraszniejszy czar jaki znała i zamroziła wszystkie skrzaty w bryłkach lodu. Sam Święty Mikołaj wpadł do studni, gdzie też zamarzł. Na wszelki wypadek Scylla przywiązała też do drzewa swojego wiernego kruka, by jego oczami obserwować, co dzieje się w miasteczku i aby w razie potrzeby powstrzymał on każdego, kto mógłby pomóc skrzatom. Na szczęście pierwszego grudnia Hugo przyjeżdża do miasteczka i szybko orientuje się, że tylko on może pomóc biednym skrzatom. Teraz musimy pomóc trollowi w złamaniu zaklęcia Scylli, aby skrzaty zdążyły przygotować wszystkie prezenty przed Wigilią. Codziennie, od pierwszego dnia aż do samej Wigilii, postawione zostaje przed nami nowe zadanie, które trzeba wykonać. Można także wysłuchać opowieści Świętego Mikołaja, wystarczy otworzyć księgę z baśniami u niego w domu. Każda pomyślnie wykonana misja przybliża ciche miasteczko do pełnych radości Świąt.

obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 11 września 2003 ( światowa data premiery ) 11 września 2003 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM Sport, jakiego jeszcze nie było - bardzo wciągający i oparty na umiejętnościach zawodników. Prosty w obsłudze interfejs i zasady gry. Gracze podpowiadają zagrywki w czasie gry i komentują zagrania. Osiem znanych postaci ze świata Hugo. Możliwość rozwoju wybranych zdolności danej postaci. Specjalne premie rozrzucone po całej planszy. Kolorowa grafika i przyjemne animacje.

obrazek

Kolejna gra familijna z ulubieniec dzieci, trollem Hugo, w roli głównej. Tym razem nasi milusińscy (gra powstała z myślą o dzieciach w wieku od 6 do 10 lat) mogą uczestniczyć w dynamicznych i przynoszących wiele satysfakcji zawodach zwanych – Smakkaball. Hugo wraz z rodziną i przyjaciółmi przygotowuje się do fantastycznych zawodów - wielkiego turnieju Smakkaballa. Smakkaball to szybka, pełna akcji gra, zawierająca dziesiątki zabawnych animacji, szalonych efektów dźwiękowych i dynamicznej muzyki. Gra toczy się na różnorodnych arenach, gdzie musimy zdobywać własny teren, ogrywając przeciwnika. W Smakkaballu walczysz o kontrolę nad jak największym obszarem areny. Możesz jednak zdobywać tylko kawałki podświetlone lub oznaczone przez przeciwnika. A dokonujesz tego poprzez rzucanie i uderzanie specjalną Smakkapiłką o ściany.

obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 20 lutego 2001 ( światowa data premiery ) 20 lutego 2001 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM tryb multiplayer: LAN liczba graczy: 1 - 4 Interaktywna zabawa połączona z nauką matematyki. Trzy poziomy trudności dla dzieci w wieku od 6 do 12 lat. 8 różnych zabaw. Wspaniała dwu i trójwymiarowa grafika. Matematyczne i logiczne gry z rodzinką Hugo. Gra została wydana w polskiej wersji językowej.

obrazek

Pomóż małemu trollowi Hugo odnaleźć drogę do domu, przeżywając po drodze mnóstwo ciekawych przygód i rozwiązując logiczne zagadki. Kolejna przygoda Hugo rozpoczyna się, gdy podczas beztroskiego pikniku w gronie rodzinnym mały troll zostaje nagle porwany. Gracz musi umożliwić mu w powrót do ukochanych, w czym pomocni będą przyjaciele, np. Kret da nam starą, zakurzoną mapę puszczy. Trzeba pomóc małemu Hugo odszukać drogę do domu zanim skończy się piasek w klepsydrze. Po drodze pomożemy królikom uniknąć strasznego wodospadu, pokażemy jak należy strzelać z łuku, ułożymy wzór z klocków domino, uratujemy rybkę przed zjedzeniem lub też pozbędziemy się w sprytny sposób wilków, które staną nam na drodze. Gra Zaczarowany Dąb jest idealnym połączeniem interaktywnej zabawy i edukacji. Dzieci przeżyją tu wiele niespodziewanych i niesamowitych przygód oraz będą miały wiele ciekawych zadań do wykonania. Gra uczy elementów matematyki, ćwiczy pamięć, rozwija zdolności logicznego myślenia i kojarzenia faktów. Gra posiada trzy poziomy trudności dla dzieci w wieku od 6 do 12 lat.

obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 31 maja 2001 ( światowa data premiery ) 03 grudnia 2001 ( data wydania w Polsce ) Gatunek: familijna Kategoria wiekowa: od 6 lat Wersja językowa: w całości po polsku wymagania sprzętowe: Pentium 233Mz, 32MB RAM Edukacja przez zabawę. Dwu- i trójwymiarowa grafika. Trzy poziomy trudności. Osiem różnych gier.

obrazek

Dzieci Hugo: Rit, Rat i Rut, będąc na spacerze, zawędrowały do wesołego miasteczka, które właśnie przyjechało do lasu. Pomimo tego, iż lunapark był zamknięty, postanowiły sprawdzić jego atrakcje. Najciekawszą okazuje się kolejka górska, wokół której postawiono wyrzeźbione w drewnie figury, przedstawiające postacie historyczne. Kolejka jednak nie działa, gdyż zła czarownica Scylla zesłała błyskawicę, która zniszczyła wiatrak zaopatrujący kolejkę w prąd. Obsługująca wszystkie urządzenia w wesołym miasteczku mucha Buzzy, potrzebuje ośmiu przedmiotów koniecznych do naprawy zepsutej kolejki. Rat i Buzzy wyruszają więc w podróż na poszukiwanie potrzebnych przedmiotów.

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 30 września 2004 ( światowa data premiery ) 30 września 2004 ( data wydania w Polsce ) 30 września 2004 ( data premiery w USA ) tryb gry: single / multiplayer tryb multiplayer: split screen liczba graczy: 1 - 2 wymagania sprzętowe: Pentium II 450 MHz, 128MB RAM, karta grafiki 32MB, 500 MB HDD

Hugo CannonCruise to następna gra zręcznościowa z sympatycznym, tytułowym trollem w roli głównej, dedykowana dzieciom i młodzieży. Gracz pomaga głównemu bohaterowi prowadzić łódź, zmierzającą do błękitnej pustyni, na której to spoczywa korona władzy. Jeśli pierwsza dotrze do niej złowroga Scylla, obejmie ona władzę nad wyspami, pustynią oraz górami, zaś dla samego Hugo oznaczać to będzie utratę miejsca zamieszkania i ostateczną klęskę. Podczas morskiej eskapady, na którą składa się seria misji wraz z dodatkowymi zagadkami i mini-gierkami (niekoniecznie związanymi z główną akcją gry), Hugo towarzyszą jego wierni przyjaciele - Fernando, Jean Paul, Rit, Rat lub Rut - którzy m.in. pomagają kontrolować statek. Wraz z rozwojem akcji, wyposażenie łodzi – począwszy od nowych rodzajów sprzętu, a skończywszy na lepszych działach – ciągle się zmienia i ewoluuje, powodując tym samym, że rozgrywka szybko się nie nudzi. Ponadto, grając obserwujemy zmienne warunki atmosferyczne, na które wpływ ma również sam Hugo – uczy się on bowiem różnych zaklęć, które pozwalają mu na przykład wywoływać groźne sztormy i huragany. Ciekawostką wartą odnotowania jest unikalny tryb gry dwuosobowej, w której jeden gracz wciela się w tytułowego trolla, drugi zaś kontroluje postać jego pomocnika. Hugo CannonCruise jest programem w pełni zlokalizowanym, przeznaczonym dla pociech starszych graczy.

więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności