Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

UCZ SIĘ Z NEMO.mdf

lusia27 / GRY / EDUKACJA DZIECI PROGRAMY / UCZ SIĘ Z NEMO.mdf
Download: UCZ SIĘ Z NEMO.mdf

149,63 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek Gra edukacyjna "Gdzie jest Nemo: Ucz się z Nemo" to nowa, fascynująca przygoda dla maluchów u boku lubianych postaci, znanych z popularnego filmu Disneya i studia Pixar. To kolejny program w serii Disney Edukacja przygotowany z myślą o trzylatkach. Dzięki trybowi łatwej gry maluchy z małą pomocą rodziców mogą bawić i uczyć się z Nemo. Podwodne poszukiwanie skarbów czas zacząć! Nemo i Dory zabiorą dzieci w niezapomnianą podróż w głębiny oceanu, gdzie czeka na nie mnóstwo ciekawych i rozwijających zadań oraz wspaniała zabawa. Odwiedzając kolejne miejsca, dzieci będą mogły zagrać w bingo z Pearl i węgorzami, poznając cyfry i kolory, razem z Nemo będą skakać po żółwich skorupach, ucząc się rozpoznawania kształtów i grać w podwodne kręgle, ćwicząc znajomość alfabetu. A to tylko część podwodnej, edukacyjnej przygody, na dzieci czeka wiele innych zadań dostosowanych do ich wieku i możliwości. Odkrywając tajemnice pięknego oceanu, mali gracze będą mogli robić zdjęcia morskim stworzeniom, aby później stworzyć niepowtarzalny album z naklejkami.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek "Misja na Ser-io" to czwarta część serii programów edukacyjnych z Królikiem Bystrzakiem. Przy wsparciu doświadczonych nauczycieli, psychologów i specjalistów od terapii pedagogicznej dostosowaliśmy stymulujący rozwój intelektualny dziecka program zaadaptowaliśmy do wymagań zintegrowanego nauczania w polskich szkołach, tak by utrwalał zdobyte wiadomości oraz poszerzał wiedzę dziecka o nowe odkrycia zgodnie z założeniami podstawy programowej MENiS. System nagród skutecznie motywuje do pokonywania nowych wyzwań, ponieważ zaś poziom trudności każdego zadania dostosowuje się do umiejętności gracza, wyzwania te nigdy nie przerastają jego możliwości. Gra "Misja na Ser-io", pomagając w zdobywaniu wiedzy, przekazuje jednocześnie wartości: uczy znaczenia przyjaźni, pomagania innym, rozwiązywania problemów bez użycia przemocy i szacunku dla przyrody. W programie, który - w obszernej części poświęconej muzyce i rysunkom - umożliwia "naukę poprzez sztukę", znajduje się także narzędzie służące utrwalaniu wiedzy dziecka na temat upływu czasu i rozwijaniu umiejętności organizacji i obserwacji. Gra w przystępny sposób pomaga rozwijać istotne w codziennym życiu umiejętności, takie jak liczenie pieniędzy czy stosowanie różnych sposobów zapisywania czasu, i przekazuje przydatne wiadomości na temat budowy i życia owadów. Dodatkowe zalety programu to oryginalna grafika oraz dowcipne dialogi i piosenki, które są wspólnym dziełem doświadczonych tłumaczy literatury dziecięcej oraz znanych polskich aktorów.
obrazek Program przeznaczony jest dla dzieci, które dopiero poznają literki. Przedstawiany program umożliwia wydrukowanie szablonów do nauki pisania literek.
Image.aspx?id=116782533EduROM Czytam i piszę to pasjonująca interaktywna gra edukacyjna dla dzieci w wieku 6–10 lat, kształcąca umiejętność czytania i pisania. Program wprowadza dziecko w świat emocjonującej przygody z literkami, dzięki której nauczy się płynnie i ze zrozumieniem czytać oraz przyswoi sobie reguły poprawnego pisania. Forma programu, oparta na zabawie, jest atrakcyjna dla dziecka. Różnorodne ćwiczenia interaktywne, animacje, kolorowe ilustracje i narracje – dostosowane do wieku odbiorcy – swobodnie wprowadzają go w świat liter, wyrazów, zdań oraz tekstów (tzw. jednostek językowych). Jest to jedyny program dostępny na polskim rynku, wykorzystujący w tak przemyślany i konsekwentny sposób jednostki językowe, przy realizowaniu fabuły i konstrukcji ćwiczeń. Program Czytam i piszę jest w pełni dostosowany do polskiego systemu edukacyjnego. Pomyślany został jako program edukacyjny do samodzielnej pracy małego dziecka, bez konieczności uciekania się do pomocy rodziców. EduROM Czytam i piszę to jedna z najlepszych propozycji w kategorii programów do nauki pisania i czytania, przewidziana także dla dzieci, które mają problemy z poprawnym opanowaniem tych umiejętności. GŁÓWNE CECHY PROGRAMU: - 176 różnorodnych zadań; - ponad 200 multimedialnych stron; - połączenie zabawy i nauki; - staranne opracowanie metodyczne; - zróżnicowany stopień trudności zadań; - podział na jednostki językowe; - ilustrowany słowniczek ortograficzny; - gry utrwalające pisownię trudniejszych wyrazów; - setki ilustracji i animacji; - piosenki, wierszyki, fragmenty baśni; - przeznaczony również dla dzieci z zaburzeniami czytania i pisania.
Image.aspx?id=153279921Image.aspx?id=153279982Image.aspx?id=153280038Image.aspx?id=153280127Kolejna gra edukacyjna z sympatycznym Koziołkiem Matołkiem w roli głównej. Tym razem tytułowy bohater zaprasza dzieci do odwiedzenia szkoły znajdującej się w Pacanowie, do której chodzi wraz ze swoimi przyjaciółmi. Kolejna gra edukacyjna z sympatycznym Koziołkiem Matołkiem w roli głównej. Tym razem tytułowy bohater zaprasza dzieci do odwiedzenia szkoły znajdującej się w Pacanowie, do której chodzi wraz ze swoimi przyjaciółmi. Opisywany program dedykowany jest najmłodszym użytkownikom komputerów, ze wskazaniem na dzieci rozpoczynające edukację w szkole podstawowej (6-12 lat). W Szkole Koziołka Matołka młodzi gracze dostali do przejścia szereg ciekawych, wciągających gierek - każda z dwoma poziomami trudności, pozwalającymi na dostosowanie stopnia skomplikowania zmagań do aktualnych możliwości beniaminków (poziom „łatwy” obejmuje wiedzę szkolną z zakresu zerówki i pierwszej klasy; poziom „trudny” dotyczy zagadnień poruszanych w klasie drugiej i trzeciej). Wśród nich wypada wymienić: turniej słówek polskich i angielskich, ekscytujące zawody matematyczne, cztery tematyczne turnieje wiedzy, mecze piłki nożnej, a nawet mistrzostwa Pacanowa w grze w kapsle na piasku (można zapisywać najlepsze wyniki). Razem z Koziołkiem Matołkiem, dzieci uczą się tutaj alfabetu, dodawania i odejmowania, rozróżniania kształtów i kolorów, rozpoznawania stron świata, poznają też zagadnienie czasu i 120 angielskich słówek. W programie umieszczono mnóstwo (odblokowywanych po przejściu wybranych gierek) zabawnych animacji z tytułowym Koziołkiem Matołkiem i jego przyjaciółmi, fragmenty serialu animowanego, czy komentarze narratora. Szkoła Koziołka Matołka rozwija szeroko rozumiane logiczne myślenie, jak również umiejętność kojarzenia i zapamiętywania istotnych szczegółów czy informacji.
Image.aspx?id=153279688Image.aspx?id=153279400Image.aspx?id=153279508Image.aspx?id=153279559Image.aspx?id=153279604zainstalować na DAEMON Tools Koziołek Matołek Idzie do Szkoły to gra edukacyjna, przygotowana z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów (dzieci w wieku od 5 do 10 lat). Koziołek Matołek Idzie do Szkoły to gra edukacyjna, przygotowana z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów (dzieci w wieku od 5 do 10 lat). Zadaniem opisywanego programu jest pomoc naszym maluchom w nauce alfabetu, dodawania i odejmowania, rozróżniania kolorów, kształtów, czy kierunków świata. Ponadto, gracze uczą się o zachodzących w świecie zmianach związanych z upływem czasu, logicznego myślenia i kojarzenia faktów, a także ćwiczą ogólną pamięć. Przygotowane zabawy obejmują poziom przedszkola oraz pierwszej klasy szkoły podstawowej. Koziołek Matołek oprowadza małego użytkownika po pełnym niespodzianek Pacanowie. W programie znajduje się jedenaście ciekawych i wciągających zabaw edukacyjnych (trzy poziomy trudności do wyboru). Alfabetu, cyfr i figur uczą naszych milusińskich sympatyczne gąsienice. Dodawania dziecko uczy się podczas zawodów łuczniczych, kierunków świata poszukując skarbu w pacanowskich lochach, kolorów w zabawie z wielką maszyną, spostrzegawczości w pacanowskiej kuźni, z której w tajemniczych okoliczność giną przedmioty, natomiast następstw upływu czasu w studiu filmowym Koziołka Matołka. W formie sprawdzenia postępów w nauce przygotowano jeszcze jedną gierkę: drogę Koziołka Matołka do szkoły. Należy się w niej wykazać wiedzą zdobytą w pozostałych modułach. Program zawiera wiele zabawnych animacji Koziołka Matołka i jego przyjaciół, fragmenty animowanych filmów z tytułowym bohaterem w roli głównej, przyjemną dla ucha muzykę oraz zabawne komentarze lektora.
Image.aspx?id=141870756Image.aspx?id=141871354Image.aspx?id=141871270Image.aspx?id=141870868Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania – literki I, K, R, S - Zwierzęta – kret, ryś, jeż, wiewiórka, lis - Kształty – trójkąt, prostokąt, kwadrat, koło, romb - Technika – statki powietrzne - Gospodarstwo – rozpoznawanie głosów zwierząt domowych - Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę o wesołym miasteczku - Określenie miejsca – nad i pod - Cyferki – 6, 7 - Kolory – mieszanie kolorów podstawowych - Multimedialna bajka – posłuchaj co spotkało małego Jeżyka. Zabawy: - Cyferki w tunelu strachu - Układanki geometryczne - Zabawy z kolorami - Szukanie różnic - Platformówka - Zrób latawiec - Rymowanki - Strzelnica - Rebusy.
Image.aspx?id=141871504Image.aspx?id=141871656Image.aspx?id=141871726Image.aspx?id=141871807Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania –, literki A, T, M - Przyroda –, tęcza, skąd się bierze motylek? - Kształty –, koła i kwadraty - Zwierzęta –, pszczoła, krowa i kura - Muzyczne zabawy –, zaśpiewaj „,Tęczową piosenkę”, - Pomagaj w domu –, jak upiec ciasto? - Kierunki –, prawa-lewa, góra-dół - Cyferki –, 1, 2 - Multimedialna bajka –, posłuchaj bajki o motylku Zabawy: - Układanka-zapamiętywanka - Naprawianie szafy grającej - Czarodziejski kuferek - Spadające owoce - Zbieranie miodu - Mleko od krowy - Kolorowanki - Rymowanki.
Image.aspx?id=143769366NAUKA NA WESOŁO: * Utrwalanie znajomości liter * Czytanie wyrazów wielosylabowych * Przyroda - ślimaki * Zawody - zegarmistrz * Technika - motocykl * Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12 * Czas - rozpoznawanie pełnych godzin * Muzyczne zabawy - gimnastyka z piosenką * Ciekawostki - wszystko o olimpiadzie i sportowcach * Obsługa komputera - znaki charakterystyczne dla polskiej klawiatury ZABAWY: * Odnajdź różnice * Zagraj w koszykówkę * Ćwicz z Barnabą w siłowni (quiz sportowy) * Skoki na skakance * Sportowa przebieranka * Pokonaj Gryziwąsa we florecie * Ustaw budzik * Multimedialna bajka * Rymowanki * Układanki
Image.aspx?id=144611886Z Filipem policzycie lampiony. Barnabie pomożecie odszukać kieszonkowy zegarek. Ze mną dopasujecie stroje karnawałowe, a z Papatką przygotujecie listę zaproszonych gości. "Bal karnawałowy" to opowieść o przygotowaniach mieszkańców Tęczowej Polanki do balu. Papatka, Filip, Tosia i Barnaba odkrywają złe zamiary Gryziwąsa, który chce popsuć zabawę. Dziecko korzystając z programu pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć cztery magiczne elementy dzięki którym bal karnawałowy się odbędzie. NAUKA NA WESOŁO: - Czytanie - czytanie wyrazów ze zrozumieniem - Czas - miesiące i pory roku - Ludzie i zwyczaje - zapusty, karnawał, bal karnawałowy: propozycje zabaw i przepisy kucharskie - Cyfry i liczby - zadania tekstowe na dodawanie i odejmowanie - Muzyczne zabawy - karnawałowa piosenka - Ciekawostki - wszystko o ogrzewaniu i kolekcjonerstwie - Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: - Pogoń za duszkiem - Loteryjka obrazkowa - Wypożyczalnia kostiumów - Szkoła tańca - Odkrywanie pór roku - Magiczne lampiony - Układanka - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
Image.aspx?id=144731481Komputerowa Gratka: Eliksir zamiany. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. Nauka na wesoło: - Czytanie sylab i wyrazów z sylabami typu gra-, kra- - Przyroda – zwierzęta nocne, zioła - Cyfry i liczby – przedmioty występujące parami, liczenie par - Zawody – lekarz, weterynarz, aptekarz - Konstruowanie – ludziki i zwierzątka z kasztanów i żołędzi - Muzyczne zabawy – piosenka o Eliksirze Zamiany - Ciekawostki – hartowanie ciała, higiena i domowe sposoby na przeziębienie - Obsługa komputera – mysz i klawiatura Zabawy: - Literkowe porządki - Zapal lampy - Testuj elektroniczną maszynę - Wyprawa na moczary - Sklep wysyłkowy Pani Sowy - Przygotuj drewno dla Tosi - Kolorowanki - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności