Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
lukaszwalki
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Mężczyzna lukasz

widziany: 28.05.2021 13:56

  • pliki muzyczne
    54
  • pliki wideo
    2589
  • obrazy
    17
  • dokumenty
    41

2824 plików
2114,06 GB

obrazek
3DMark 11 Professional Edition v1.0 [ENG] [Serial]

Legenda benchmarków już w DirectX 11.

Najnowsza odsłona profesjonalnego programu do testowania wydajności kart graficznych.

--------------------

Nowa wersja programu testującego jest miernikiem wydajności kart graficznych obsługujących standard DirectX 11, pozwala na dokonanie czterech rodzajów testów
graficznych, testu fizyki oraz testu łączonego.

Zadaniem 3DMark 11 jest testowanie wydajność naszego komputera pod względem renderowania grafiki trójwymiarowej. 3DMark 11 wykorzystuje Bullet Physics Library, czyli opensourceowy silnik symulacji fizyki oraz został zoptymalizowany pod kątek DirectX 11 oraz ma obsługiwać wszystkie jego funkcje - w tym teselację.

---------

W 3DMark 11 został zmieniony i nieco uporządkowany interfejs użytkownika. Od razu po włączeniu aplikacji oczom ukazuje się okno ustawień podstawowych (zakładka Basic). Tu możemy wybrać jeden z trzech głównych trybów testowania oraz sposób uruchomienia benchmarku.

Można wybrać następujące tryby:

Entry – przeznaczony dla konfiguracji z dolnej półki, w tym urządzeń przenośnych, np. netbooków. Ten tryb działa w rozdzielczości 1024×600, co nie jest wielkim wyzwaniem nawet dla słabszych konfiguracji.

Performance – domyślny, najbardziej popularny tryb. Test odbywa się w rozdzielczości 1280×720. Obecnie może działać niezbyt płynnie nawet na komponentach z wyższej półki.

Extreme – wydajność jest mierzona w rozdzielczości 1920×1080. Ten tryb jest przeznaczony dla najwydajniejszych komputerów. Wydawca zapewnia, że ma on płynnie działać dopiero na sprzęcie, który pojawi się w nadchodzącym roku.

Wyniki uzyskane w poszczególnych trybach nie są ze sobą porównywalne. Zasady punktacji oraz wagę poszczególnych ocen w wyniku końcowym przedstawiliśmy na stronie Punktacja.

---------

Dostępny jest także tryb, w którym można ręcznie dopasować parametry testu, jak: rozdzielczość, rodzaj filtrowania, jakość tekstur. Służy do tego następna zakładka, Advanced. Znalazły się tu także przyciski, którymi łatwo można wprowadzić ustawienia dla jednego z trzech podstawowych trybów.

Aby uzyskać pełny wynik w programie testującym, należy zaznaczyć wszystkie cztery testy graficzne oraz Physics wraz z Combined.

W zakładce Results poznamy swój wynik po zakończeniu testu.

--------------------

[ENG]

3DMark11 is a PC benchmark suite designed to test the DirectX9 performance of your graphics card.
A 3DMark score is an overall measure of your system’s 3D gaming capabilities, based on comprehensive real-time 3D graphics and processor tests. By comparing your score with those submitted by millions of other gamers you can see how your gaming rig performs, making it easier to choose the most effective upgrades or finding other ways to optimize your system.


3DMark11 has been downloaded more than any other 3D benchmark and the ORB database now contains
over 8.5 million 3DMark06 benchmark scores from around the world.
3DMark is an essential tool for every PC gamer, hardware enthusiast or component manufacturer in the industry.

3DMark11 Advanced and Professional Edition Features

3DMark11 includes advanced Shader Model 2.0 and 3.0 graphics tests as well as single CPU, multiple core and multiple processor tests as part of the 3DMark score.

With 3DMark06 Advanced and Professional Editions, you get a comprehensive suite of 3D gaming benchmarking tools. All the tests, settings and options needed to run accurate and dependable performance analysis are included in one easy to use application.

Please note that all the tests and options listed below can only be found in 3DMark06 Advanced or 3DMark06 Professional Editions. Please go to the "Buy it" -page for details of the Basic Edition.
3DMark06 Online Services

The ORB, a searchable online database of benchmark results is an essential part of the 3DMark experience. The ORB lets you compare the performance of your PC with other similar systems by searching through over 27 million results.

From the ORB comparison graphs, you can easily see how your PC's performance could be improved by upgrading to a faster processor, adding memory or installing a more powerful graphics card for example.

Advanced and Professional Edition users benefit from advanced search and won’t see any banner advertising while using the ORB.

SM2.0 Graphics Test 1: Return to Proxycon
This 3rd person shooter emulation makes use of very complex SM2.0 shaders. Large interior spaces accommodate more characters for lots of action. With 26 total lights, two are directional with one casting CSM (Cascading Shadow Maps), 12 point lights provide fill, most cast shadows using 1024x1924x6 cube depth maps and hardware shadows, some are masked and animated, and finally 12 small spot lights with non-overlapping shadow-maps produce a richly lit and shadowed game scene.

SM2.0 Graphics Test 2 - Firefly Forest
A large outdoor scene is dense with vegetation and grass is dynamically distributed and altered according to the camera's location. A pair of fireflies flit about among animated trees, branches and leaves dramatically highlighting the benefits of cascading shadow maps (CSM) and high resolution shadow-mapped point lights. The scene is lit with one directional light casting CSM to create a moonlight effect. The two illuminated fireflies are shadow-mapped point lights with cube-map masks. A procedural light scattering shader is used for the humid night time sky. Materials have Blinn-Phong reflections using lookups for materials. The ground material has diffuse, diffuse detail, normal and normal details maps added. Rock surfaces have an added specular map. Tree branches are similar to the rock materials but with an added diffuse cube map and no specular or bump map.

SM3.0 Graphics Test 1 - Canyon Flight
The updated game engine supports extremely complex SM3.0 shaders in this test for exquisite HDR (High Dynamic Range) rendering effects, as well as highlighting the benefit of dynamic shadows. This period style adventure game scene makes extensive use of smooth shadows. A massively complex outdoor canyon and seascape is rendered in very realistic HDR. Sky and atmospheric effects rely on a complex atmospheric light scattering algorithm with cloud blending; adding great depth to distant scene elements. A heterogeneous fog effect creates deep humidity throughout the canyon. Water effects are recreated using HDR reflections and refractions, plus a depth fog is used below the surface, and the water surface is distorted with two scrolling maps and Gerstner wave functions. Smoke and fire particle effects emanate from the airship. Subsurface scattering and a Blinn-Phong shading model with two normal maps and one color map are used for the sea-monster. Strauss shading is used for the captain, crew and airship. The canyon wall material uses three color maps, three normal maps and Lambertian diffuse shading. One directional light, casting CSM is used to create the bright sunlight, producing dramatic dynamic shadows, while showcasing the challenging effect of dynamic shadows on large round shapes.

SM3.0 Graphics Test 2 - Deep Freeze
This test emulates a movie-like horror adventure scene and showcases CSM with dynamic long, soft shadows for a striking daytime to night-time transition. As the sun sets, shadows dynamically increase in length for a very realistic effect. For the snow storm, heterogeneous fog and particles with an added diffuse cube map are used. A simple atmospheric light scattering algorithm is used for the sky. A Blinn-Phong shader with two normal maps, one color map and subsurface scattering is used for the snow material. Metallic and other surfaces use the Strauss shading model. One directional light casting CSM recreates the sunlight. By blending a pair of cube-maps, (one diffuse, the other specular) an ambient effect is created.

CPU Tests - Red Valley
Both CPU tests rely on AI, physics and game logic to generate a multi-threaded workload that can be distributed on multiple processors, cores or even on a single processor. Aegia PhysX library and D* Lite path finding AI algorithm are used to produce demanding CPU loads. Tests are run in a fixed frame rate of 2FPS for more equal CPU loading. Resolution is locked to 640x480 to decrease GFX influence of performance. The shader profile is locked to 2_0 and no dynamic shadows are used.
CPU Test 1:
The test uses a high level of path finding complexity, tight AI synchronization intervals over 40 frames, locked to fixed frame rate of 2FPS with a Shader Profile of 2_0 and a resolution of 640x480.
CPU Test 2:
The test uses a lower level of path finding complexity, lax AI synchronization intervals over 60 frames, locked to a fixed frame rate of 2FPS with a Shader Profile of 2_0 and a resolution of 640x480.

Feature Tests

Fill Rate (Single-Texturing)
The size of the texture used is 2x2 in order to decrease bandwidth limitation of the performance. 64 quads cover the screen and are single textured and additively blended.

Fill Rate (Multi-Texturing)
The size of the texture used is 2x2 in order to decrease bandwidth limitation of the performance. Eight quads cover the screen and each quad has eight textures additively blended.

Pixel Shader
One of the more complex materials in the graphics tests is the rock face shader. This is separated to a feature test, showing the lighting change on the rough surface.

Vertex Shader (Simple)
This test does simple transformation and single light lighting on four high polygon sea monster models. Each sea monster has over one million vertices to transform and illuminate, so the total workload is quite substantial.

Vertex Shader (Complex)
This illuminates, but above all transforms a large number of grass straws. Each straw is skinned and bent separately, more towards the tip of the straw, like real grass straws waving in the wind.

Shader Particles
This test runs simple particle physics in the pixel shader and then uses the results through vertex texture fetches. The use of graphics hardware for physics computations in games is increasing. Simple physics computations are inherently parallelizable, which allows them to be implemented on graphics hardware fairly effortlessly.

Perlin Noise
This test computes six octaves of three dimensional Perlin simplex noise using a combination of arithmetic instructions and texture lookups. Perlin noise is a basic building block in many procedural texturing and modeling techniques, which are expected to increase in popularity in future games.

---------

Minimum requrirements:

3DMark 11 requires DirectX 11, a DirectX 11 compatible video card, and Windows Vista or Windows 7.

- OS: Microsoft Windows Vista or Windows 7
- Processor: 1.8GHz dual-core Intel or AMD CPU
- Memory: 1 GB of system memory
- Graphics: DirectX 11 compatible graphics card
- Hard drive space: 1.5 GB
- Audio: Windows Vista / Windows 7 compatible sound card

--------------------

strona producenta: http://www.futuremark.com/
system operacyjny: Windows Vista / 7 (32bit & 64bit)


--------------------

Sumy kontrolne 3DMark_11_100_installer.exe

CRC32: 4C592127
MD5: 0DBAE3416950D06E703C24E181A5FEED
SHA-1: 002D208D87D5CE1D8BC986D795DCC939ADBA8257


--------------------

UWAGA:
Aby móc uruchomić 3DMark 11 należy posiadać kartę graficzną zgodną z DirectX 11 w przeciwnym razie program się nie uruchomi.

--------------------

- zainstaluj program, zrestartuj komputer
- uruchom program
- aktywuj

Nie ma plików w tym folderze

  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

0 plików
0 KB




dodo01234

dodo01234 napisano 1.06.2012 02:43

zgłoś do usunięcia
7dni=12 tyś.pkt
centrum_downloadu

centrum_downloadu napisano 1.06.2012 13:19

zgłoś do usunięcia
.

MAX PAYNE 3 - JUŻ JEST CRACK !!!!!
PARTY PO 700mb ! 99% WŁASNY UPLOAD! 100% SPRAWDZONE PLIKI! GRY FILMY MUZYKA CAŁY CZAS COŚ NOWEGO!

normanPL napisano 1.07.2012 19:53

zgłoś do usunięcia
free

NAJLEPSZA MUZYKA NA CHOMIKUJ

SKŁADANKI , ALBUMY , PREMIERY MP3 oraz Filmy , Filmy XXX Porno , Mapy GPS Navigacja , Gry

marcinpudlo napisano 7.10.2012 20:30

zgłoś do usunięcia
10tys./7dni lub do ustalenia czasu i pkt.
LIMAK7777

LIMAK7777 napisano 15.12.2013 21:44

zgłoś do usunięcia
FILMY (NOWOŚCI),FILMY NAUKOWE,MAGIA,TELEDYSKI,EROTYKA,GRY I PROGRAMY ZAPRASZAM !!!

Boleslaw3333 napisano 16.05.2015 07:45

zgłoś do usunięcia
SERIALE 2015 FILMY NOWOŚCI ZAPRASZAM

anya.86 napisano 12.07.2015 10:31

zgłoś do usunięcia
NOWE FILMY 2015 - ZAPRASZAM
Najlepszyy5890

Najlepszyy5890 napisano 22.11.2020 20:22

zgłoś do usunięcia
Zapraszam
DZIACHO1966

DZIACHO1966 napisano 6.02.2021 03:34

zgłoś do usunięcia
POZDRAWIAM I ZAPRASZAM
casavo8677

casavo8677 napisano 1.02.2023 00:30

zgłoś do usunięcia
Super chomik

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności