Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Super Farmer PC.iso

lolek1536 / ►►GRY PC DO 1GB(1) / Super Farmer PC.iso
Download: Super Farmer PC.iso

655,25 MB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek
Czy na rolnictwie da się zarobić? Wielu naszych rodzimych farmerów twierdzi, że to niewykonalne. Pokaż im, że potrafisz!!! Zdecyduj co zasiać, uprawiaj ziemię, podlewaj rośliny, zbieraj plony, wysyłaj produkty na rynek, obserwuj go i ustalaj cenę. Czekają na Ciebie dziesiątki ulepszeń, wielki rynek zbytu oraz dużo zabawy typu wskaż i kliknij. Zamień zdezelowane gospodarstwo w perłę przynoszącą krocie.

* Osiem rodzajów zbóż
* 15 rodzajów budynków
* 11 produktów
* Trzy ulepszenia pól (farma może liczyć do 60 pól)
* Zmienny rynek (popyt zmienia się co dwie minuty)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: CPU AMD/Intel 500MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D 16MB, 100MB na hdd, Direct-X 8.0, Windows 95/98/ME Typowy przykład niskobudżetowych wyścigów, w których gracz zasiada za kierownicą jednego z tytułowych monster trucków, czyli pojazdów na olbrzymich kołach. Warto przy tym dodać, iż jest to pełnoprawna zręcznościówka, w której szczególny nacisk położono na nieskomplikowaną zabawę.Autorzy „Monster Truck Rumble” przygotowali cztery podstawowe tryby dla pojedynczego gracza. Free Run pozwala na zapoznanie się z dostępnymi trasami. Gracz nie jest w żaden sposób ograniczany dzięki czemu może dokładnie przygotować się do właściwych imprez. Niewielkim urozmaiceniem są pojawiające się tu i ówdzie zwierzęta. W Circuit Race mamy do czynienia z tradycyjnym wyścigiem, gdzie ten z zawodników, który zjawi się na mecie jako pierwszy wygrywa. Podczas zawodów należy oczywiście pokonywać liczne checkpointy (bramki kontrolne), które porozmieszczano po całej okolicy. Warto przy tym dodać, iż wyścig jest rozgrywany na jednej z sześciu dość zróżnicowanych map. Wreck 'n' Crush nawiązuje do słynnych imprez z udziałem monster trucków, w których ich zadaniem jest przejechanie stosunkowo krótkiego odcinka trasy połączonego z widowiskowym miażdżeniem porozstawianych samochodów. Tryb ten, w przeciwieństwie do prawdziwych zawodów, daje graczowi nieco większą swobodę. Wygrywa ta osoba, która w określonym czasie zdoła zniszczyć możliwie jak największą ilość pojazdów znajdujących się w okolicy. Ostatni z dostępnych trybów, Lane Race, jest zbliżony do Circuit Race przy czym gracz musi sobie dodatkowo poradzić z wymijaniem licznych przeszkód. Multiplayer w „Monster Truck Rumble” odgrywa symboliczną rolę, gracze mogą stanąć do pojedynku na podzielonym ekranie (split-screen). W trakcie wyścigu można korzystać z podręcznego radaru, który w zależności od sytuacji może wskazywać drogę wiodącą do kolejnego checkpointu czy samochody wymagające zmiażdżenia. Pomimo tego, iż gra została nakierowana na zręcznościową zabawę, zadbano o uszkodzenia. Niestety, nie są one ukazywane, zamiast tego na ekranie pojawia się specjalny pasek informujący o aktualnym stopniu zniszczeń.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 4 GB HDD,Windows XP/Vista/7 Pole Position 2010 to rozbudowany menedżer Formuły 1, pozwalający graczom wcielić się w rolę szefa jednego z zespołów uczestniczących w prestiżowych wyścigach. Wbrew nazwie PP 2010 ma niewiele wspólnego z legendarnymi grami wyścigowymi Pole Position i Pole Position II stworzonymi w latach 80. ubiegłego wieku przez firmę Namco. Temat może i jest podobny (świat Formuły 1), ale ukazany z zupełnie odmiennej perspektywy. W rzeczywistości Pole Position 2010 znacznie bliżej do innej gry wydanej wcześniej przez Kalypso Media, a mianowicie Racing Team Manager.Zadaniem graczy w PP 2010 nie jest kierowanie szybkim bolidem, ale nadzorowanie pracy całego zespołu. Jeśli szukać porównań z prawdziwymi wyścigami F1, można przyjąć, że chodzi o wcielenie się w rolę Franka Williamsa, Rossa Browna czy do niedawna Jeana Todta. W grze przyjęto, że szefowanie zespołem oznacza udział w podejmowaniu niemal każdej decyzji. Gracze negocjują więc warunki kontraktów z kierowcami, podpisują umowy ze sponsorami, wyznaczają inżynierom kierunki badań, określają ustawienia bolidu na dany wyścig, a nawet ustalają strategię teamu.Kierować można jednym z gotowych zespołów lub od podstaw stworzyć własny. Szef ekipy może wybierać z grona dwustu dostępnych w grze kierowców oraz tysiąca inżynierów, mechaników i pracowników wyścigowego zaplecza. Również konstrukcja samochodów daje duże pole do popisu. Osiągi bolidów można poprawiać dokonując modyfikacji każdego z 17 podzespołów.Co prawda w trakcie wyścigu nie ma szans, by samemu usiąść za kierownicą, ale menedżer zespołu może przez radio wydawać polecenia swoim kierowcom i mechanikom, decydując m.in. o stylu jazdy czy pit-stopach.Szef teamu musi przy tym przez cały czas pilnować budżetu. Większość operacji, jak zatrudnienie dodatkowego pracownika, rozpoczęcie badań nad nowym komponentem itp., wiąże się z określonymi kosztami. Wpływy do kasy zespołu zapewniają sponsorzy - tym hojniejsi im lepsze są osiągane wyniki.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 400MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D Real War: Rogue States to sequel strategii czasu rzeczywistego Real War wydanej przez firmę Simon & Schuster pod koniec 2001 roku. Podobnie jak część pierwsza daje graczom możliwość dowodzenia wojskami w walce z organizacją terrorystyczną zwaną „Independent Liberation Army”. Rogue States zawiera czternaście nowych misji przeznaczonych dla trybu single player, dwadzieścia nowych map dedykowanych rozgrywce w trybie skirmish, a także kilka nowych opcji multiplayer, np. dwóch graczy może dowodzić tymi samymi wojskami, przy czym jeden kontroluje jednostki naziemne, a drugi powietrzne. Dużym ulepszeniom poddane zostały procedury odpowiedzialne za zachowanie się wojsk i dowodzenie nimi przez komputerowego oponenta, a także dodany został nowy system A.I. nazwany „advanced orders”. Gra pozwala na wydawanie indywidualnym jednostkom bardzo specyficznych i sprecyzowanych rozkazów, jak sabotowanie, niszczenie tylko stanowisk obrony przeciwlotniczej czy elektrownii. Ponadto sporym ulepszeniem jest możliwość wydawania rozkazów jednostkom zanim znajdą się one na polu walki, co eliminuje zbędne oczekiwanie oddziałów na komendy w bazie. Real War: Rogue States pozwala na rozgrywkę w trybie single i multiplayer za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: CPU 600MHz Intel/AMD, 128MB RAM, 32MB akcelerator 3D (DirectX8.1), 700MB HDD Stworzona z dużym przymrużeniem oka polska ścigałka. Jest to nieoficjalna kontynuacja a zarazem rozwinięcie pomysłów słynnego Maluch Racera. Tym razem gracz ma okazję przetestować inny twór polskiej motoryzacji - produkowanego przez FSO Poloneza (w najstarszej wersji nadwoziowej).Podobnie jak w przypadku wspomnianego już Maluch Racera, gracz może zasiadać za kierownicą kilku niewiele różniących się między sobą pojazdów. Wszystkie są dość luźnymi wariacjami na temat tytułowego Poldka. Gracz może zasiąść za sterami Mega Speedera (wyróżnia się dość przysadzistymi spoilerami), Shadowa, Rally, Super Rally, Speedera, Low Ridera (nazwa mówi wszystko), Offridera (jeden z ciekawszych modeli - sportowy pick-up), Black Tuning, City oraz Classica (najbardziej zbliżony wyglądem do modelu świetnie znanego z polskich ulic). Dostępne pojazdy różnią się między sobą osiągami i zachowaniem na trasie. Zaczyna się oczywiście od tych najwolniejszych. W miarę postępów gracz dostaje w swe ręce coraz potężniejsze, ale i trudniejsze do opanowania maszyny. Model jazdy jest mocno uproszczony. Nie ma tu mowy o żadnej symulacji - to arcade w najczystszej postaci. W grze pojawił się natomiast model uszkodzeń. Kolejne zderzenia i kolizje są odzwierciedlane na karoseriach aut zostawiając coraz widoczniejsze ślady. Wypadki pogarszają osiągi sterowanego pojazdu przy czym nie ma możliwości całkowitego wyeliminowania go z dalszej jazdy.Poldek Driver oferuje dziesięć tras. Mamy m.in. niewielkie miasteczko, wioskę, podmiejski parking i tor wyścigowy. Z ciekawszych nowości, których nie mieliśmy okazji uraczyć w Maluch Racerze, warto również wymienić widok z wnętrza sterowanego pojazdu. Engine pozostał w praktycznie niezmienionej postaci. W dalszym ciągu mamy więc do czynienia z dość prostą grafiką 3D.
obrazek wymagania sprzętowe: CPU 2GHz, 512MB RAM, akcelerator 3D 128MB Powerdrome to wyjątkowo dynamiczne wyścigi futurystycznych pojazdów, za produkcję których odpowiada studio Argonaut Games. Co ciekawe, dla producenta opisywanej „ścigałki” jest to swego rodzaju debiut na rynku poważniejszych tytułów. W przeszłości firma ta kojarzona była z produkcjami tworzonymi w głównej mierze z myślą o młodszych graczach (Bionicle: The Game, seria Croc, Harry Potter and the Sorcerer's Stone...). Powerdrome pierwotnie ukazał się na konsole PlayStation 2 oraz Xbox, wersja PC jest więc bezpośrednio konwersją z tych platform.Skonstruowane przez producentów gry futurystyczne pojazdy z wyglądu przypominają połączenie tradycyjnego motocykla z myśliwcem odrzutowym. Osiągane przez te wehikuły prędkości są oczywiście odpowiednio duże (nawet kilka tysięcy kilometrów na godzinę) przy czym gra nie jest aż tak dynamiczna jak chociażby konsolowy F-Zero. Główna zasługa leży w tym przypadku po stronie samych tras, które zostały skonstruowane w taki sposób, aby nie utrudniać zbytnio jazdy. Kolizje z innymi pojazdami czy też otaczającymi tor bandami nie są tak częste jak w konkurencyjnych produkcjach. Powerdrome pozbawiony jest jakichkolwiek broni, które pojawiały się w niektórych futurystycznych wyścigach. Jedynym sposobem pozbycia się danego przeciwnika jest zepchnięcie go na jedną z otaczających trasę band.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 133 MHz, 16 MB RAM, SVGA Dark Colony to ciekawa strategia czasu rzeczywistego (RTS), opracowana przez specjalistów z zespołu Strategic Simulations Inc. (SSI). Przenosimy się w niej do połowy XXII wieku, w którym to okresie trwają prace nad kolonizacją Marsa. Ludziom udało się wówczas wykryć źródła surowca o nazwie Petra-7 (po przetworzeniu stanowi świetne źródło energii), jednak wraz z rozszerzaniem wpływów na Czerwonej Planecie odnaleziono również pozostałości po nieznanej, pradawnej cywilizacji. Spokojny proces przekształcania Marsa zostaje jednak przerwany przez jego rodowitych mieszkańców, zwanych Grey, którzy stają do walki przeciwko ludzkim kolonizatorom...W Dark Colony wcielamy w postać dowódcy sił Ziemian lub Marsjan. Do naszej dyspozycji zostało oddanych po 10 jednostek na każdą stronę konfliktu (piechota, artyleria, myśliwce, itd.), jednak różnią się one tylko wyglądem. Zaimplementowano tutaj cykl dnia i nocy, decydujący o skuteczności poddanych oddziałów - Ludzie mają lepszy zasięg i zadają większe obrażenia w czasie dnia, zaś Marsjanie w nocy. Rozbudowa bazy polega na dołączaniu kolejnych sekcji bazy do głównej centrali - w sumie możemy dołączyć ich pięć (zajmują się opracowaniem nowych technologii czy umożliwiają produkcję nowych oddziałów). Autorzy wprowadzili również na pole bitwy postać dowódcy zwiększającego morale i siłę ognia sojuszniczych wojsk, a także leczącego otrzymane obrażenia. Obraz całości dopełniają: dopracowane efekty audio-wizualne (kilka wariantów otoczenia, dużo efektów świetlnych), klimatyczna ścieżka dźwiękowa oraz tryb rozgrywki wieloosobowej, pozwalający ośmiu graczom na rywalizację w sieci lokalnej lub Internecie.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, karta grafiki 4 MB, 128 MB RAM, 600 MB HDD, Windows 98SE/2000/XP Arsenal of Democracy to rozbudowana strategia wojenna, dzięki której możemy przejąć kontrolę nad wybranym przez siebie państwem z okresu II wojny światowej. Całość pod wieloma względami nawiązuje do drugiej części serii Hearts of Iron, a za produkcję omawianej gry odpowiadają między innymi autorzy najlepszych nieoficjalnych modyfikacji do słynnego dzieła Paradox Interactive.W trakcie zabawy zajmujemy się przede wszystkim prowadzeniem zakrojonych na szeroką skalę działań wojennych, choć równolegle musimy mieć też na uwadze wiele innych czynników i to o charakterze globalnym. Mowa tu między innymi o skomplikowanych zależnościach ekonomicznych, społecznych, gospodarczych czy politycznych. Niewątpliwą zaletą gry jest pełna swoboda przy wyborze państwa. Może to być zarówno mało znacząca nacja, która siłą rzeczy nie zdziała zbyt wiele, jak i potężne mocarstwo z realnymi szansami na przyczynienie się do zmiany biegu historii.Właściwe zmagania toczymy na ogromnej planszy podzielonej na kilkaset pól i symbolizującej powierzchnię całego globu. Kolejne ruchy wykonujemy w systemie turowym, mając dużo czasu na podjęcie słusznych decyzji. Lista rozkazów możliwych do wydawania oddziałom jest bardzo pokaźna, a ponadto producent zadbał o duży realizm w ustalaniu wyników poszczególnych starć w oparciu o liczebność oraz zdolności bojowe jednostek. Jeśli zaś chodzi o decyzje nie związane bezpośrednio z akcjami wojskowymi, możemy między innymi wpływać na handel, gospodarkę państwa, opracowywać najbardziej potrzebne w danym momencie technologie czy prowadzić zaawansowane działania o charakterze szpiegowskim. W zależności od własnych upodobań do zabawy możemy przystępować w pojedynkę lub z udziałem innych graczy. Na uwagę zasługują w tym przypadku bardzo zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji. Sterowane przez komputer nacje mogą w rezultacie agresywnie reagować na nasze poczynania, próbować nas zmylić czy zawiązywać ze sobą sojusze. Przewidziano tu naturalnie możliwość utrzymywania stosunków dyplomatycznych z bliższymi i dalszymi sąsiadami.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB (GeForce 2 lub lepsza), 700 MB HDD Castle Strike to strategia czasu rzeczywistego, opracowana przez studio developerskie Related Design (autorzy m.in. No Man's Land oraz America). Jak wskazuje sam tytuł, zajmujemy się tutaj rozbudową własnego zamku, bronieniem go przed agresorami, a także przygotowujemy szereg ataków na fortyfikacje wroga.Polem zmagań gry są czasy Wojny Stuletniej, wzbogacone o wiele fikcyjnych bitew, napadów czy konnych pościgów za bandytami. Do wyboru dostajemy trzy, w pełni grywalne nacje: Anglików, Francuzów i Niemców. W zależności od podjętej decyzji, pod naszą komendą staje 18 różnorodnych jednostek, wśród których znajdziemy: jazdę, rycerzy uzbrojonych w miecze, topory lub włócznie, łuczników, kuszników, a nawet saperów i podrzucających ładunki wybuchowe sabotażystów. Gracz wzmacnia siłę swojej armii poprzez budowę wszelakich baszt, katapult, armat, itp. (w sumie 25 budynków, podzielonych na dwie kategorie: militarne i ekonomiczne).Obraz całości dopełniają dopracowane efekty audio-wizualne (historyczne rekonstrukcje ogromnych średniowiecznych twierdz oraz realistyczny sposób prowadzenia oblężenia).
obrazek wymagania sprzętowe: Cpu 2,0 GHz,1 gb ram,Shader Model 2.0 Karta grafiki 3D, 128 MB RAM,Karta dźwiękowa,2,5 GB wolnego miejsca na dysku Windows 98/ME/2000/XP/Vista, DirectX 9 0.0 lub nowszy Star Sentinel Tactics to turowa gra taktyki, które stawia się w dowodzenie oddziałem elitarnych marines. Po drodze napotkasz gigantyczne potwory, gnijące zombie, mutantów i wiele innych wrogów, wszystkie z zamiarem zniszczenia.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Wolfschanze 1944: The Final Attempt to projekt rodzimej firmy developerskiej, Calaris Studios (m.in. Mortyr czy The Mysterious Island). Gra należy do gatunku pierwszoosobowych shooterów, z akcją osadzoną w realiach II Wojny Światowej. Fabuła gry Wolfschanze 1944 została zainspirowana prawdziwymi wydarzeniami. Historia opowiada o grupie wysokich rangą oficerów, którzy planują zamach na Hitlera (Wolfschanze to Wilczy Szaniec, jedna z największych kwater wodza III Rzeszy).Gracz wciela się w postać młodego pułkownika, hrabiego Clausa Schenka von Stauffenberg, który po rekonwalescencji spowodowanej ciężkimi ranami odniesionymi podczas kampanii afrykańskiej został szefem sztabu przy dowódcy wojsk pomocniczych. Nominacja ta oznaczała, że od tej chwili mógł on często brać udział w naradach sztabowych w kwaterze głównej Hitlera. To właśnie spowodowało, iż został wytypowany przez spiskowców, jako ten, który podejmie próbę powstrzymania nazistowskiej machiny wojennej i ocali życie milionów ludzi. Jego decyzja była wynikiem zrozumienia okrutności wojny, jej bezsensowności, rozmiaru zbrodni oraz zniszczeń. Niestety, jak wiemy z historii, zamach nie powiódł się (Hitler doznał tylko nieznacznych obrażeń) a hrabia został aresztowany i stracony jeszcze tej samej nocy, 20 lipca.Mimo, iż fabuła gry oparta została na prawdziwych wydarzeniach, gracz ma możliwość rozegrania akcji zupełnie inaczej niż to miało miejsce w przeszłości, a tym samym odpowiedzenia na pytanie „Co by było gdyby...?”. Do dyspozycji grającego oddanych zostało kilka rodzajów broni (pistolet Walther P38, MP-40 „Schmeisser”, karabin Mauser 98, MG-42, snajperka K43, Panzerfaust 30, granaty ręczne, a nawet miotacz płomieni 41-P). Jednak najdziwniejszą bronią, choć przydatną w pewnych momentach, jest zwykła ... kiełbasa, dzięki której możemy uspokoić atakujące nas psy. Oprócz etapów „chodzonych”, twórcy umożliwiają nam również na jazdę na motocyklu wojskowym a jeden z etapów rozgrywa się na lecącym Zeppelinie.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności