Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Mój Brat Niedźwiedź PL PC.iso

loldamian2 / Gry / ►❏ GRY PC ( DO 1 GB ) / Mój Brat Niedźwiedź PL PC.iso
Download: Mój Brat Niedźwiedź PL PC.iso

280,1 MB

0.0 / 5 (0 głosów)



obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 450 MHz, 256MB RAM, 8MB akcelerator 3D (DirectX 8.0a), Win 95/98/NT/2000/XP/7

Mój Brat Niedźwiedź to gra oparta na motywach filmu animowanego o tym samym tytule, zrealizowanego przez wytwórnię Disney'a.

Mój Brat Niedźwiedź to gra oparta na motywach filmu animowanego o tym samym tytule, zrealizowanego przez wytwórnię Disney'a. Przypomnijmy, iż akcję filmu osadzono w odległej przeszłości, tuż przed nadejściem ery zlodowacenia. Opowiada on historię chłopca o imieniu Kenai, który wyrusza na polowanie, by zabić grizzly odpowiedzialnego za śmierć jego starszego brata. Niespodziewanie jednak Duchy Lasu zamieniają Kenaia w niedźwiedzia, a na dodatek, jego drugi brat, przekonany o tym, że stracił swe rodzeństwo, postanawia wybić wszystkie misie w okolicy. Jak łatwo się domyśleć bohater chcąc odzyskać swoją ludzką postać doświadcza wielu najróżniejszych, ekscytujących przygód, a ponadto zdobywa nowych przyjaciół, w tym niedźwiedzia o imieniu Koda.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować



obrazek

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 1.2 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB Mój wymarzony chłopak to pierwsza część popularnej serii My Boyfriend autorstwa niemieckiego studia dtp young entertainment. Produkt ten opracowano naturalnie z myślą o nastoletnich dziewczynach. Zabawę rozpoczynamy od wyboru jednego z trzech przystojniaków, różniących się między sobą nie tylko wyglądem (wzrost, fryzura, budowa ciała), ale również cechami charakteru czy zainteresowaniami (sportowiec, intelektualista itp.). Proces poznawania wybranego przez siebie chłopaka jest kilkustopniowy, lecz za każdym razem naszym dążeniem jest zdobycie jego serca i tym samym zawarcie trwałego związku. Dla każdej z wymienionych wyżej trzech postaci przygotowano około dwudziestu mniej lub bardziej rozbudowanych form spędzania wolnych chwil. Możemy mianowicie zajmować się poznawaniem znajomych swojego nowego partnera, wybierać się na dyskoteki, decydować się na romantyczne przechadzki w parku czy pogrywać w piłkę nożną. Wiele z tych czynności zobrazowanych zostało w postaci prostych zręcznościowych mini-gier, jak chociażby uderzania w odpowiednie struny podczas gry na gitarze.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Najnowsza część sztandarowej gry firmy NovaLogic, która to od momentu ukazania się pierwszej części w roku 1992 dla wielu graczy nosi miano legendarnego tytułu. Jak to miało miejsce w poprzednich częściach, tak i tu mamy do czynienia z bardzo dobrej jakości trójwymiarową grafiką wykorzystującą większość współczesnych akceleratorów graficznych. Dokładnie odtworzono maszynę, awionikę, teren, instalacje naziemne oraz całą występująca broń. Sama gra nie odbiega od koncepcji gry z 1992 roku (części pierwszej), tzn. nie jest to super realistyczny symulator, do którego opanowania trzeba przeczytać 150 stronicową instrukcję, lecz wciągająca gra o charakterze „first-person shooter”, oczywiście z regulowanym poziomem trudności. Nie znaczy to jednak, że Comanche 4 jest zręcznościówką całkowicie pozbawioną realizmu. Autorzy dokładnie odtworzyli wszystkich naszych przeciwników, między innymi: śmigłowce Ka-50, Ka-52 oraz Mi-24, a także całą gamę wykorzystywanego uzbrojenia, jak: rakiety AIM-9s, AGM-114s, Hydra-70s i działka 20 mm XM301.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB Sublustrum, na zachodzie znana także jako Outcry, jest klasyczną przygodówką typu point&click autorstwa rosyjskiego studia Phantomery Interactive. W trakcie prac nad grą twórcy wzorowali się na dobrze znanej fanom gatunku serii Myst oraz Scratches. Naszym głównym bohaterem jest tu mężczyzna w średnim wieku - pisarz, który niedawno wrócił z długiej podróży po Morzu Północnym. Powodem jego przybycia był list od brata, naukowca i profesora uniwersyteckiego, którego nie widział się już od wielu lat. Niestety po dotarciu na miejsca czekała na niego jedynie informacja, że krewny gdzieś zaginął. Jak się później okazuje naukowiec poświęcił się pracom nad tajemniczą maszyną, potrafiącą podobno oddzielić czyjąś świadomość od ciała. Klimat jaki panuje w grze jest bardzo sugestywny, w powietrzu czuć gęstą atmosferę surrealizmu z początku XX wieku. Sublustrum porusza tematykę mentalności jednostki, wewnętrznych konfliktów i podświadomości.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2 GHz, 1 GB RAM Klasyczny hack-and-slash, w którym wcielamy się w rolę młodych adeptów sztuki magicznej. Bierzemy udział w krucjacie przeciwko złemu czarnoksiężnikowi. Magicka to jedna z najlepszych szwedzkich produkcji 2008 roku. Jest konwencjonalnym hack-and-slashem autorstwa Arrowhead Game Studios, opartym na mitologii nordyckiej. Produkcja została wydana za pośrednictwem serwisów dystrybucji cyfrowej (Steam, Xbox Live Arcade). Wcielamy się w młodego maga i bierzemy udział w krucjacie przeciwko złemu czarnoksiężnikowi, który przy pomocy wykreowanych monstrów stara się opanować spokojne i poukładane dotąd uniwersum Magicki. Główny wątek podzielony został na jedenaście rozbudowanych misji.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.6 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 512 MB Delta Force: Xtreme 2 jest kontynuacją dobrze znanej serii taktycznych FPSów, w której możemy wcielić się w członka elitarnego amerykańskiego oddziału. Przygotowaniem programu zajęli się twórcy poprzednich części - firma Novalogic. Rozgrywka dla pojedynczego gracza podzielona została tu na dwie kampanie składające się łącznie z dziesięciu misji. Głównym atutem Delta Force: Xtreme 2,jest jednak multiplayer oferujący pięć najpopularniejszych trybów rozgrywki: Deathmatch, Team Deathmatch, Team King of the Hill, Capture the Flag i Flagball. Do wyboru mamy ponad czterdzieści map, wśród których znalazły się zarówno niewielkie, zwarte lokacje, jak i rozległe tereny idealnie nadające się do walki z wykorzystaniem pojazdów, przy tym w pojedynczej potyczce może wziąć udział aż do stu pięćdziesięciu graczy. Oczywiście znacznie lepsze efekty przynosi praca zespołowa niż samotna walka, a pomysłowość i taktyka są równie istotne co szybki refleks. Osoby preferujące zabawę w niewielkich zespołach zainteresuje zapewne tryb kooperacji, w którym wraz z maksymalnie trzema innymi graczami możemy przejść dziewięć misji podzielonych na dwie kampanie.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, 32 MB akcelerator 3D Gra przenosi nas w odległą przyszłość, gdzie najpopularniejszym sportem są walki potężnych dziesięciometrowych robotów. Gracz otrzymuje możliwość kierowania jedną z tych monstrualnych maszyn w walce o dominację nad obcą planetą. Mamy pełną swoboda ruchów w pełni trójwymiarowym środowisku (akcja ukazana jest z perspektywy trzeciej osoby). Pojedynki toczą się na ośmiu różnych arenach: City, Blade Pit, Desert, Power Plant, Iceberg, Volcano, Space Station i Canyon. Do wyboru mamy osiem podstawowych typów robotów (Jaguar, Force, Pyros, Mantis, Chronos, Gargoyle, Katana i Warlord), które następnie możemy modyfikować zarówno pod względem wyglądu jak i wyposażenia. Tryb rozgrywki wieloosobowej pozwala na rywalizację w sieli lokalnej i Internecie.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, 64MB RAM akcelerator 3D Lock On: Modern Air Combat to następca słynnego symulatora rosyjskich myśliwców – Flanker 2.0. Tym razem autorzy zdecydowali się umożliwić graczom wypróbowanie również i kilku dzieł amerykańskiej myśli konstrukcyjnej. Do dyspozycji gracza oddano aż osiem maszyn: A-10A Warthog (NATO), F-15C Eagle (NATO), MiG-29 Fulcrum A (wersja NATO), Su-27 Flanker B (Rosja), MiG-29 Fulcrum C (Rosja), Su-25 Frogfoot (Rosja), Su-33 Flanker D (Rosja), MiG-29 Fulcrum A (wersja Rosyjka). Każda posiada specyficzny dla siebie model lotu oraz doskonale odwzorowane plusy i minusy swoich prawdziwych odpowiedników. Poza nimi na terenie zmagań można spotkać cała gamę różnych maszyn obu stron (tj. NATO i Rosji). Są w śród nich myśliwce, zarówno te przeznaczone do przechwytywania celów powietrznych (MiG-31 Foxhound, MiG-25P Foxbat) lub niszczenia instalacji naziemnych (F-117 Black Jet, Tu-22M3 Backfire), jak i wielozadaniowe (F-16C Fighting Falcon, F-4E Phantom, F/A-18C Hornet). Nie brakuje też standardowych dla działań militarnych, samolotów-tankowców czy wielkich AWACS-ów, przeczesujących przestrzeń w obrębie kilkuset kilometrów i naprowadzających sojusznicze myśliwce na odlegle cele. Pojawiają się też helikoptery, zarówno bojowe AH-64D Longbow Apache i Mi-24D Hind, jak również transportowe UH-60 Blackhawk oraz Mi-26 Halo. Poza wyżej wymienionymi autorzy wykorzystali w Lock On jeszcze wiele innych samolotów, pełniących role swoich prawdziwych odpowiedników.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 233 Mhz, 32 MB RAM, akcelerator 3D Kontynuacja przygód najpopularniejszej pary zabawkowych przyjaciół oparta na filmie Toy Story 2 z wytwórni Walt Disney. Pierwsza część filmu była pierwszą produkcją wykonaną całkowicie za pomocą komputerów, zamiast tradycyjną metodą rysowania poszczególnych klatek. W grze kowboj Chudy zostaje porwany przez złe zabawki, roboty którym przewodzi Imperator Zurg. Gracz wciela się w przyjaciela Chudego, kosmonautę Buzza Lightyeara, który za pomocą swojej laserowej broni, zręczności i skafandrowi kosmicznemu wyposażonemu w silniczki rakietowe, zmierza mu z pomocą. Przed Buzzem stoi trudne zadanie przejścia piętnastu trójwymiarowych map wykonując po drodze różnorodne zadania i pokonanie całej armii przeciwników. * wysokiej jakości grafika 3D oraz dźwięk. * 15 ciekawych światów do przejścia, wśród nich pięć trudnych map z bosami. * pełny arsenał broni i akcesoriów: rakietowe buty, lina z kotwiczką, kosmiczna tarcza i inne. * oryginalne głosy z filmu.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 1.3 GHz, 256 MB RAM, karta graficzna 64 Znakiem rozpoznawczym Rainbow Studios są bez wątpienia gry wyścigowe. Grupa ta swego czasu zasłynęła takimi produkcjami jak ATV Offroad Fury, czy też MX Unleashed. To co nas jednak najbardziej interesuje, to zaimplementowane w tych grach maszyny. W ATV Offroad Fury sterujemy tytułowymi quadami, natomiast w drugim programie są to motocykle crossowe. MX vs. ATV Unleashed to właśnie mieszanina tych dwóch tytułów, wskutek czego do naszej dyspozycji oddano oba typy wspomnianych pożeraczy kilometrów. Twórcy gry posunęli się jednak znacznie dalej. O ile wdrożenie do szerokiego wachlarza wyboru takich pojazdów jak monster trucki, czy też rajdowe ciężarówki można zrozumieć, to już obecność wózków golfowych zakrawa na swego rodzaju szaleństwo. Na tym jednak nie koniec, bowiem w MX vs. ATV Unleashed dostępne są także... samoloty oraz helikoptery. Takie nieszablonowe wehikuły są jednak tylko dodatkiem do właściwych maszyn i mają podkreślać zręcznościowy charakter programu, który ma dostarczać jak najwięcej radości z rozgrywanych wyścigów. Każdy kto miał styczność z wcześniejszymi, konsolowymi produkcjami Rainbow Studios, nie powinien mieć żadnych problemów z dostosowaniem się do panujących tu reguł. Technika jazdy dalej pozostaje intuicyjna, jak również serwuje graczom podniebne wyskoki pełne wyrafinowanych trików, dające z biegiem czasu dostęp do sekretnych opcji. Użytkownicy, pierwszy raz uruchamiający program, również nie muszą się obawiać jakichkolwiek problemów, wystarczy jedynie poświecić kilka minut na trening, aby wyuczyć się pewnych schematów.
obrazek wymagania sprzętowe: CPU AMD/Intel 500MHz, 128MB RAM Nietypowy tytuł, który bazuje na wyświetlanym na kanale Discovery Channel i prowadzonym przez Jessego Jamesa programie telewizyjnym „Monster Garage”. Cała zabawa opiera się na przerabianiu seryjnych pojazdów na coś znacznie bardziej oryginalnego (np. mobilną rampę). Podstawowe ograniczenie polega natomiast na tym, że ekipa ma na to tylko siedem dni i niewielki budżet w postaci trzech tysięcy dolarów, który może być powiększany jedynie poprzez sprzedawanie niepotrzebnych części. Bezpośrednie nawiązania do programu telewizyjnego można również zauważyć w wyzwaniach, których trzeba się podjąć w grze. Zadania, których jest w sumie siedem, są idealną kopią tych z telewizyjnej edycji „Monster Garage”. Każde z dostępnych zadań podzielono na cztery etapy, które zalicza się w określonej kolejności. A są to: planowanie (początkowo mamy do dyspozycji tylko jeden plan, w dalszej części gry jest ich więcej), konstruowanie pojazdu, dekoracja oraz ostateczna próba. Znaczną część limitu czasowego (2-6 dni) wykorzystuje się na budowę wehikułu, tak aby sprostać postawionym wcześniej wymaganiom. Gracz musi rozpocząć od całkowitego rozebrania pojazdu, który ma za zadanie przerobić, następnie zamawia odpowiednie części bądź też modyfikuje te istniejące, wykonuje niezbędne prace, a na koniec składa wszystko w całość. Do jego dyspozycji oddano grupę pracowników (w sumie jest ich czterech), którym można wydawać różnorakie polecenia. Każde z nich zabiera jednak określoną ilość czasu, trzeba więc sobie wszystko dokładnie rozplanować, tak aby zdążyć ze zmontowaniem wehikułu. Warto też zaznaczyć, iż do celu prowadzi tylko i wyłącznie jedna droga, nie można więc sobie pozwolić na żadne błędy. Ostatni dzień jest przeznaczony na dopieszczenie stworzonej maszyny, można do niej domontować atrakcyjne dodatki, zmienić kolor nadwozia czy też zakupić naklejki. Po zakończeniu ostatniego dnia przychodzi czas próby, gracz zasiada za kierownicą stworzonej przez siebie maszyny i wykonuje określone wcześniej zadanie. Jest ono dopasowane do typu stworzonego wehikułu, przykładowo, po skonstruowania wozu straży pożarnej należy ugasić ogień, a kosiarka musi się pozbyć określonej ilości trawy.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności