Hugo wielka ucieczka 2008 pl.nrg
-
Abundante -
Age of Mythology - Złota Edycja -
Atlantis Sky Patrol -
Bengal Game Of Gods 2009 (Full) -
Bricks Of Atlantis -
Cannon Blast(full) -
Charma -
Chicken Invaders 3 -
dekoracje wnętrz -
filmy -
Galapago -
GRY -
Gry logiczne -
Harry Potter 1-7 Kolekcja -
Hidden Object Games [Ukryte Obiekty] -
Hidden objects -
Jigsaw World Crack -
kabarety -
KOPCIUSZEK-SINDBAD -
książki -
kuchnia -
Kurczaki strzelanie kulkami -
lektury -
Logiczne ! -
Logiczne E -
Łazienka -
Młody Doktor 2 -
na mszyce -
Nalewki -
Nowy folder -
Ocean Quest -
ogród -
pancherotto -
ParadiseQuest -
Pet Vet 3D Animal Hospital -
płaszcz i inne -
podwieszany sufit i bojler -
pokój gościnny ,salon -
pokój z książkami -
pytaniacz.i instruktor modelarstwa -
Sudoku Początek -
Sypialnia -
ściany -
UKRYTE PRZEDMIOTY- do opisu -
UKRYTE PRZEDMIOTY- do opisu(1) -
w pustyni i puszczy (jaceksten) -
wnętrza -
Yard Sale Junkie - HOG -
zachomikowane gry -
zachomikowane gry(1)
„Hugo: Wielka ucieczka” to klasyczna arkadówka, w której grające dziecko porusza się postacią trolla po widzianym z góry labiryncie. Celem gracza jest zebranie trzech losowo rozrzuconych przedmiotów: dynamitu, lontu oraz detonatora, za których pomocą będzie w stanie wysadzić ścianę przegradzającą wyjście na zewnątrz. W zadaniu tym przeszkadzają mu wrodzy Kawachowie – plemię czcicieli rogów – którzy starają się nie dopuścić do ucieczki Hugo. Hugo bowiem został obrany przez nich na boga ze względu na swoje różki i nie ma takiej siły, która miałaby go z tego posterunku zwolnić.
Kawachowie biegają za Hugo po labiryncie, ciskają w niego magicznymi a wybuchającymi miksturami, rzucają strzałkami oraz sieciami. Sterowany przez gracza trollek może im odpłacać pięknym za nadobne, gdyż jest w stanie posługiwać się tymi samymi broniami z tym wyjątkiem, że sieciami nie rzuca, lecz może uderzać biczykiem. Zapas amunicji może on uzupełniać za pomocą rozsianych po labiryncie bonusów. W analogiczny sposób Hugo regeneruje nadwątlone przez Kawachów zdrowie.
Labirynty w grze występują w trzech odmianach, przy czym różnią się one li tylko scenerią – przeciwnicy i bonusy są takie same. Razem daje to kilkanaście niewielkich poziomów do przebycia, z których na ukończenie każdego przewidziane jest maksymalnie koło 10 minut (w praktyce wystarcza część tego czasu).