-
257 -
94 -
9671 -
4862
16480 plików
199,63 GB
Troll Hugo wraca do dżungli, razem ze swoimi przyjaciółmi - małpką Jean-Paulem i tukanem Fernandem. Jeszcze raz musi spotkać się ze starymi wrogami - czarownicą Scyllą i jej wiernym sługą, Donem Kroko. Znowu pojawiają się nieznośne małpy, wciąż próbujące uniemożliwić Hugowi uratowanie jego pięknej żony, Hugoliny, oraz trójki dzieci.
Do przejścia przygotowano kilka różnych zabaw. W zabawie „dżokej” Hugo musi pokonać labirynt, jadąc na grzbiecie szybkiego strusia. Trzeba uważać na lwy i inne groźne zwierzęta, które bynajmniej nie śpią. W grze „Wulkan” trzeba pomóc Hugowi wdrapać się na szczyt wulkanu zanim dogoni go fala gorącej lawy. Oprócz lawy grożą mu także spadające kamienie i bezczelne małpy. „Głośna jazda” to szalone wyścigi ciężarówką przez sztolnie kopalni ukrytej głęboko w Wulkanie. Za to „Bitwa żuków” to fascynująca gra planszowa, w którą można zagrać tylko na wyspie. Trzeba w niej pokonać Jean-Paula w bitwie zwierząt. Wreszcie w „Pojedynku Małp” możemy odgryźć się nieznośnym małpom siedzącym na pniu i przedostać się na drugą stronę. Ostatnia zabawa to „Mahjongg”, gdzie należy wykazać się bystrym wzrokiem i sprytem – Hugo powinien zdejmować cegiełki we właściwej kolejności, by opróżnić planszę.
* Są trzy sposoby, by dostać się do kryjówki wiedźmy. Wspinanie się po drabinkach we wnętrzu wulkanu ćwiczy zręczność i refleks dziecka. Mały gracz musi być szybki, bo poziom lawy podnosi się szybko, a ta może poparzyć stopy i ogon trolla. Powodzenie misji zależy również od koncentracji dziecka i jego zdolności rozumienia komunikatów. Fernando daje graczowi pewne wskazówki, ale nie wprost. Informacja, jak dziecko może pomóc Hugo, pojawia się przy okazji pewnej swobodnej rozmowy, ale to od gracza zależy, czy będzie potrafił z niej skorzystać. A jeśli dziecko lubi gry na orientację w terenie i uwielbia szybką jazdę, powinno, wcielając się w postać Hugo, wskoczyć na grzbiet strusia i pędzić przez dżunglę do podnóża wulkanu, unikając zderzeń z tłoczącymi się zwierzętami. Albo wsiąść do wagonika i zacząć szaleńczą jazdę po torach starego szybu, omijając przeszkody. Każda z trzech pomyślnie zakończonych misji doprowadzi do uwolnienia rodziny trolla. Każde dziecko będzie miało satysfakcję z tego, że zdołało pomóc swojemu przyjacielowi. Gra mobilizuje dzieci do osiągania wyznaczonego sobie celu, rozwijając refleks i zręczność. Po trudach misji poszukiwawczych na graczy czekają jeszcze trzy gry: strategiczna, zręcznościowa i pamięciowa.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
1 plików
644,1 MB