zaawansowane programowanie w linuksie.rar
-
!Remixy(2012)!!! -
## ADOBE PHOTOSHOP---KSIĄŻKI K U R S Y -
(!) MOBI PACK FANTASY & SF -
~Gry PC 3D XXX i inne -
■ ANGIELSKI+ -
■ GTA 4 -
► GRY -
►SERIE- DUŻO ► -
● Scooby w RMVB -
✘✘✘ Big Tits at School -
✘✘✘ Big Tits In Uniform -
Bajki RMVB PL -
BAŚNIE -
Brygada RR -
Dragon Ball Z -
ebooki Fantasy i horrory -
Ewa Dąbrowska -
Filmy chomikuj -
Filmy XXX (EROTYKA PORNO XXX) XXX CHOMIKUJ -
Hanna Barbera -
HTML5 -
Japoński Oryginał ##BEZ CENZURY## -
Język Norweski -
Johny Bravo -
KETO Wizualizacje -
Klasyka Gier Na PC -
Kosmos -
Książki -
Książki Helion -
Książki-prasa -
Kulturystyka i Fitness -
Kursy -
Kursy Excela -
KURSY PO POLSKU -
Laboratorium Dextera -
napisy PL -
OŚ -
podróże pana kleksa -
Python - Programowanie -
Reksio -
Różności -
Scooby-Doo -
Sensacje XX wieku - avi Wołoszański -
Stare Gry PC -
Tom i Jerry -
Wilk i Zajac -
Zaczarowany Olowek -
Ziemia -
Zwariowane Melodie 1937-2003 [342] -
Życie
Niniejszy zestaw ćwiczeń ma pomóc zrozumieć zasadę działania programu 3DS MAX 4 i nauczyć rozwiązywać problemy z tym związane. Książka może być przydatna zarówno posiadaczom wersji 4, jak również wcześniejszych wersji programu. Dzięki opisom i ćwiczeniom można odkryć, co nowego zawiera pakiet 3DS MAX 4 w stosunku do wersji wcześniejszych. "3DS MAX 4. Ćwiczenia praktyczne" to książka przeznaczona dla osób początkujących i średnio zaawansowanych w obsłudze aplikacji 3D, niemniej jednak osoby na co dzień korzystające z 3DS MAX 4 znajdą również coś dla siebie. Książka wprowadza bowiem czytelnika niepostrzeżenie w świat profesjonalnej obsługi programu...
Firma Corel postanowiła stworzyć program, którego możliwości byłyby równie nieograniczone jak wyobraźnia artysty. I chyba jej się to udało! Z racji niewielkiej objętości książki, w tekście znalazło się omówienie jedynie wybranych zagadnień związanych z korzystaniem z programu Corel PHOTO-PAINT. Dobór tematów ma na celu pokazanie ogromnych możliwości programu i ułatwienie późniejszej pracy. W książce opisano i zilustrowano ćwiczeniami: * wczytywanie i importowanie plików, * zapisywanie i eksportowanie plików, * korzystanie z elektronicznego katalogu obrazków Scrapbook, * optymalizację rozmiarów plików do publikacji w Internecie, * różnice pomiędzy formatami wektorowymi i bitmapowymi, * konwersję plików bitmapowych na formaty wektorowe i plików wektorowych na formaty bitmapowe, * konfigurowanie programu, * posługiwanie się narzędziami malarskimi, * stosowanie wypełnień, * pracę z tekstem, * używanie masek, * stosowanie efektów specjalnych, * tworzenie animacji, * automatyzację pracy za pomocą skryptów.