F.E.A.R.2.Project.Origin.MULTi9-PROPHET.part09.rar
-
1 -
2 -
30 -
500_18 (1) -
500_23 -
500_8 -
aaa -
afilmu -
afilmy -
am28 -
am31 -
ama 2 -
amat l -
Amateur -
Amateur [100 pic] -
Amateur1 -
Amateur3 -
Amateur8 -
amatorki -
amatorki143 -
amatorki144 -
amatorki145 -
amatorki146 -
amatorki148 -
amatorki149 -
amatorki150 -
amatorki418 wysoka jakosc -
AmazingBody -
blowjob-series_167 -
corinna-fucked -
Couples-Getting-Drunk-And-Fucking-Hard -
cowgirl-abby-masturbating-and-giving-handjob -
dragon ball z -
filmy -
Forza Horizon 3 [FitGirl Repack] -
Hellooo_China -
hgk -
Hot26yoWife -
JIMp -
Kamila -
licealistki -
MD5 -
Mixed_amateur2_577photos -
na rapida foty -
Nowy folder -
passat -
pictures -
romb -
set.24 -
Star.Wars.Jedi.Fallen.Order-CODEX
Core 2 Duo 2.2 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB , 12 GB HDD, Windows XP SP3/Vista SP1
F.E.A.R. 2: Project Origin to obserwowana z perspektywy pierwszej osoby gra akcji, stworzona przez programistów z amerykańskiej grupy Monolith Productions. Produkt ten stanowi pełnoprawną kontynuację wydanego w 2005 r. shootera pt. F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon.
Akcja gry rozpoczyna się w dystrykcie Auburn, na pół godziny przed końcem wydarzeń przedstawionych w poprzedniej odsłonie. Tym razem wcielamy się nie w postać Point Mana, lecz w skórę Michaela Becketa, członka jednostki antyterrorystycznej Delta. Naszym zadaniem jest aresztowanie Genevieve Aristide, kierowniczki znanej korporacji Armacham, zamieszanej w niszczenie dowodów, świadczących o jej nielegalnych badaniach w dziedzinie bioinżynierii. W trakcie akcji dochodzi jednak do znanego z pierwszej części gry wybuchu, po którym budzimy się w szpitalu. Nie jest to jednak wybawienie, a szybko okaże się, że naszym podstawowym zadaniem będzie walka o przetrwanie.
Klimat F.E.A.R. 2 odpowiada atmosferze japońskich horrorów, których często nieodłącznym elementem jest postać małej, tajemniczej dziewczynki o paranormalnych zdolnościach. W Project Origin osobą tą jest Alma Wade, znana z pierwszego F.E.A.R.-a bohaterka, mająca ścisły związek z niewytłumaczalnymi wydarzeniami wokół nas. W stosunku do poprzedniej części jej umiejętności uległy rozwinięciu - potrafi kontrolować nie tylko ludzkie umysły, ale także w bardzo dużym stopniu wpływać na zjawiska fizyczne, zmieniając w ten sposób ukształtowanie danych lokacji. Alma stała się też bardziej dojrzała – pojawia się teraz pod postacią młodej kobiety.
Fundamentalną rolę w całej rozgrywce pełni walka, polegająca na wymianie ognia z napotkanymi oponentami. Starcia te toczą się zarówno we wnętrzach rozmaitych budynków jak i na zewnątrz, w scenerii zdewastowanego miasta. Autorzy podkreślają wagę przywiązywaną do odwzorowania tej ostatniej. Nowością w stosunku do poprzedniczki jest również obecność robotów bojowych. Mechy mogą być wykorzystywane zarówno przez gracza jak i wrogów, co wprowadza nową jakość do rozgrywki.
Project Origin pozwala odbiorcom na dużą swobodę w kwestii eliminowania przeciwników. Do naszej dyspozycji oddano m.in. opcję zwalniania akcji (bullet time), a także zagwarantowano wysoki stopień interakcji z otoczeniem (możliwość niszczenia lamp, telewizorów, przesuwania przedmiotów, np. mebli o dużych gabarytach, służących następnie jako osłony). Warto zwrócić też uwagę na szeroki zakres typów broni, składający się – oprócz najpopularniejszych broni z jedynki - chociażby z kilku futurystycznych karabinów (m.in. pulsacyjnego) czy miotacza płomieni.
![](http://images7.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/353069218.jpg)
![](http://images7.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/353068828.jpg)
![](http://images7.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/353067656.jpg)
![](http://images7.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/353066171.jpg)
![](http://images7.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/353064625.jpg)
![](http://images7.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/353063812.jpg)
![](http://images7.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/353062250.jpg)