Painkiller Resurrection.iso.005
-
Alicja w Krainie Czarów PL PC -
Aliens vs Predator PL PC -
Alpha Protocol - Szpiegowska gra RPG PL PC -
Anno 1404 PL PC -
APB - All Points Bulletin PL PC -
Arcania - Gothic 4 PL PC -
Assassins Creed II PL PC -
Assassins Creed PL PC -
Avatar - The Game PL PC -
Battlefield - Bad Company 2 PL PC -
BioShock 2 PL PC -
Call of Duty - Modern Warfare 2 PL PC -
Call of Duty - World at War PL PC -
Call of Juarez - Więzy Krwi PL PC -
Colin McRae - DiRT 2 PL PC -
CRACK -
CSI - Mordercze Zamiary PL PC -
DVD1 -
DVD2 -
Fallout 3 PL PC -
FIFA Manager 10 PL PC -
Gothic 2 PL PC -
Gothic 3 PL PC -
Gothic PL PC -
GTA - San Andreas PL PC -
GTA - Vice City PL PC -
GTA III PL PC -
GTA IV PL PC -
Król Artur PL PC -
Left 4 Dead 2 PL PC -
Napoleon - Total War PL PC -
NBA Live 08 PL PC -
NFS - Carbon PL PC -
Painkiller - Resurrection PL PC -
Prince of Persia - Zapomniane Piaski PL PC -
S.T.A.L.K.E.R - Zew Prypeci PL PC -
SBK X - Superbike World Championship PL PC -
Shrek Forever PL PC -
Silent Hunter 5 - Bitwa o Atlantyk PL PC -
Split-Second PL PC -
Spolszczenie -
SPOLSZCZENIE -
The Settlers 6 PL PC -
The Settlers 7 - Droga do Królestwa PL PC -
Tom Clancy's Splinter Cell - Conviction PL PC -
Tomb Raider - Anniversary PL PC -
Tomb Raider - Legenda PL PC -
Toy Story 3 PL PC -
Transformers - Wojna o Cybertron -
Wiedźmin PL PC
podobne gry
Krwawa strzelanina FPP, opowiadająca historię wojny pomiędzy zastępami anielskimi a piekielną armią. Gracz wcielający się w postać Dzikiego Billa Shermana wkracza w nią bez kompleksów i nie przebierając w środkach likwiduje wszytko, co tylko się rusza.
Painkiller: Resurrection to trzecia odsłona popularnego cyklu strzelanin, zapoczątkowanych hitowym dziełem polskiego studia deweloperskiego People Can Fly, zarządzanego przez Adriana Chmielarza. Przygotowała ją austriacka grupa Homegrown Games, na zlecenie firmy JoWood będącej właścicielem praw do marki.
W Painkiller: Resurrection wcielamy się rolę Dzikiego Billa Shermana, zabójcy działającego na zlecenie CIA i wysoko postawionych urzędników państwowych. Właśnie ci ostatni zlecają Dzikiemu Billowi intratne zadanie, które bardzo szybko komplikuje się i wymyka spod kontroli bohatera. Mogłoby się wydawać, że banalna likwidacja politycznego rywala zleceniodawców Billa będzie przysłowiową kaszką z mleczkiem. I tak też było – przynajmniej do momentu, kiedy w pobliże służbowego pojazdu, należącego do celu Shermana, nie podjechał szkolny autobus wypełniony gromadką dzieciaków. Bomba podłączona do stacyjki wybuchła z chwilą przekręcenia kluczyka. W efekcie śmierć poniosły nie tylko dzieci i polityk, ale również Dziki Bill, który starał się powstrzymać całe zdarzenie. Śmierć protagonisty jest początkiem właściwej gry.
W Painkiller: Resurrection podtrzymana została zatem tradycja wcielania się w nieumarłych bohaterów, przed którymi stawiane jest zadanie rozprawienia się z przeważającymi siłami piekielnej armii. Tak było w jedynce, w której pomagaliśmy ukończyć ową misję Danielowi Garnerowi, a także w Overdose, gdzie mieliśmy okazję poznać zarówno wydarzenia sprzed jedynki, jak i te, mające miejsce po historii opowiedzianej w dziele People Can Fly. W Resurrection akcję również osadzono w Czyśćcu, lecz tym razem wydarzenia mające w nim miejsce nabiorą zupełnie nowego znaczenia. Dziki Bill wyląduje bowiem w samym środku konfliktu pomiędzy siłami Nieba i Piekła. Gracz wykonuje misje dla obu frakcji, lecz finał historii nosi znamiona typowe dla Painkillera. Jego osiągnięcie wymaga rozprawienia się z ogromną liczbą przeciwników. Dokonujemy tego przy wykorzystaniu wielu rodzajów broni, w tym kultowego Painkillera.
Jedną z najistotniejszych zmian zastosowanych w Painkiller: Resurrection jest z pewnością wprowadzenie trybu kooperacji. W jego ramach gracze (maksymalnie dwóch) może ukończyć zarówno główną kampanię, jak i kilka dodatkowych poziomów, które zostaną opracowane z myślą o tejże opcji rozgrywki. Produkcja oferuje także standardowy multiplayer, stanowiący jeden z głównych atutów cyklu Painkiller.
Painkiller: Resurrection powstał w oparciu o mocno zmodyfikowany silnik graficzny znany z jedynki. Wprowadzenie kilku nowości – w tym efektów takich, jak motion blur czy też dynamiczne oświetlenie – spowodowało, że produkcja straszy wyglądem jedynie w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Za projekty wszelkich elementów oprawy graficznej odpowiada austriacki artysta Peter Siedl.