crack.rar
-
♦LEGO Star Wars III - The Clone Wars -
♦The Sims - Średniowiecze.[PL] -
♠ CALL OF DUTY BLACK OPS PL -
♠ STAR WARS THE FORCE UNLEASHED 2 -
• Wiedźmin 2 Zabójcy Królów 2011 -
52 Dębiec - Pięć Dwa - Deep Hans -
52 dębiec - poznań VI -
Alicja w krainie czarów -
Assassin's Creed 2 -
Assassin's Creed Brotherhood -
Assassin's Creed PL -
Avatar -
Ciekawe -
Crash. Time_ 4 -
Crysis 2 2011 -
Delta Force Helikopter w Ogniu -
Dzień Niepodległości lektor pl avi -
FEAR 3 -
Gothic 4 PL -
Gry java -
Gry JAVA na telefon -
gry psp full -
Gry-Bijatyki -
GRY-do -50- MB -
Gta IV -
Harry Potter i Insygnia Śmierci 2010 -
Horrory 2011 -
Jamal - Rewolucje -
Lego Indiana -
Lego Indiana Jones 2 The Adventure Continues -
Lego Racer 1 i 2 -
Manhunt 1 -
Manhunt 1 +18 -
Manhunt 2 -
MIRRORS EDGE -
Najstraszniejsze horrory! -
PEJA REEDUKACJA 2011 -
Peja Solufka -
Prince of Persia Dwa Trony PL -
Prince of Persia Zapomniane Piaski PL -
Romeo musi umrzec -
Splinter Cell Pandora Tomorrow PL -
The Hulk -
Tony Hawk Pro Skater 3 -
Total Overdose -
Toy Story 3 - The Video Game -
Włatcy Móch - Magiczni Wojownicy -
Wybraniec Śmierci -
X-Men 1,2,3 -
Zaplątani - The Video Game
Max Payne 2: The Fall Of Max Payne
producent: Remedy Studios
wydawca: Take 2 Interactive
kategoria: gry akcji / TPP
Data Premiery:
Świat: 15 października 2003
Polska: 28 października 2003
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: 16+
Wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, 64 MB akcelerator 3D, 1.5 GB HDD.
Galeria: http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=1635
Opis:
Sequel znakomitej gry akcji/TPP z roku 2001 opowiadającej o dramatycznej walce gliniarza, tytułowego Max Payne’a, z organizacją przestępczą odpowiedzialną za rozprowadzanie nowego, groźnego narkotyku Valkyra. Akcja tej części toczy się rok po wydarzeniach, w których uczestniczyliśmy w części pierwszej i rozgrywa się na terenie Nowego Jorku. Spotykamy się również z postaciami, które widzieliśmy poprzednio i udało im się przeżyć. Max powrócił w szeregi policji i przez krótki okres wydawało się, że wszystko wróciło do normy. Niestety do jego życia powróciła też przeszłość, tj. czyhający na jego życie przestępcy oraz Mona, tajemnicza kobieta, zabójczyni (znana z części pierwszej), w której zakochuje się nasz bohater (notabene jak się później okazuje z wzajemnością). Sprawy dodatkowo komplikują się, gdy Max powodowany wątpliwościami i uczuciami do Mony zabija swoją partnerkę...
Cała fabuła gry została skonstruowana w sposób przypominający budowę filmów kryminalnych z lat 40-tych XX-wieku (tzw. konwencja „noir”), gdzie mamy jednego „dobrego” bohatera, kobietę (femme fatale) i wątek miłosny oraz detektywistyczną historię pełną licznych niespodzianek oraz zwrotów akcji. Ogólnie rzecz biorąc scenariusz Max Payne: The Fall Of Max Payne jest trzy razy większy niż poprzednio, jednakże sama gra ma podobną długość. Fabuła jest głębsza i treściwsza. Twórcy chcieli uniknąć typowego „znudzenia” się grających i wszystko tak skonstruowano, by przejść grę z zapartym tchem, od początku do końca. Co więcej w pierwszym Max Payne opowiadana historia oraz walka stanowiły odrębne części, tzn. grający mógł w ogóle ominąć przerywniki filmowe i skończyć grę. Tym razem wszystko jest zgrabnie scalone. Naturalnie, pomimo wszelkich zmian koncepcyjnych, mamy tu do czynienia z tytułem przeznaczonym tylko dla dorosłych osób (18+), w którym nie ominięto straszliwych scen przemocy, morderstw, itp.
Autorzy postarali się też o to by ponownie zachwycić graczy znakomitą oprawą audiowizualną i zastosowanymi efektami. Gra wykorzystuje nowy engine graficzny, lokacje i modele postaci zostały zrealizowane z jeszcze większa dbałością o szczegóły, zatrudniono też prawdziwych aktorów (w części pierwszej wdzieliśmy twarze członków zespołu Remedy, ich przyjaciół i rodziny). Rozszerzono możliwości walki bohatera. Teraz poza strzelaniem z różnych typów broni palnej może on, po skończeniu się amunicji, użyć np. karabinu w walce wręcz.
Nie zapomniano również o osławionym trybie Bullet-Time i postarano się doprowadzić go do doskonałości. W tym celu użyto w grze znakomity silnik fizyczny Havok 2. Przelatujące w powietrzu pociski, łuski wylatujące z broni, odłamki latające w powietrzu – wszystko to wygląda niezwykle efektownie, (niemal tak jak ma to miejsce w Matrixie), a odgłosy w zwolnionym tempie budują niesamowite wrażenie. Zwiększono ilość ruchów, które może wykonać Max w trybie Bullet-Time. Przykładowo można wymijać lecące pociski stojąc w miejscu odpowiednio manewrując ciałem, podobnie jak to widzieliśmy w filmie Matrix (poprzednio należało skakać). Dopracowano też system kolizji obiektów i dzięki temu nie ma już sytuacji, w których Max skacząc w bok przenika ręką ścianę.