Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Theatre of War Korea 2011 PC.iso

kubik25kuba25 / GRY PC OD 1-6 GB / Theatre of War Korea 2011 PC.iso
Download: Theatre of War Korea 2011 PC.iso

1,2 GB

0.0 / 5 (0 głosów)




wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 512 MB

Strategia czasu rzeczywistego należąca do popularnej serii Theatre of War, przenosząca graczy na tereny objęte wojną koreańską.

Theatre of War 2: Korea to strategia czasu rzeczywistego, należąca do popularnej serii Theatre of War. Gracz otrzymuje w niej szansę wzięcia udziału w wojnie koreańskiej, rozgrywającej się w latach 1950-53. Produkcja została wyprodukowana przez rosyjską firmę 1C Company.

Wraz z Theatre of War 2: Korea popularna seria RTS-ów wychodzi poza okres II wojny światowej. Gracz bierze tu bowiem udział w dwóch zupełnie nowych kampaniach, rozgrywających się w czasach wojny koreańskiej: północnokoreańskiej (rozgrywającej się w okresie 25 czerwca – 20 sierpnia 1950 roku) oraz amerykańskiej (15 września – 8 października 1950 roku).

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować




Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.5 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB Dimensity to osadzona w klimatach fantasy gra łącząca w sobie elementy strategii czasu rzeczywistego oraz RPG. Produkcja jest debiutanckim tytułem bułgarskiego studia deweloperskiego Dagger Games. Akcja osadzona została w klasycznym świecie fantasy rozdartym wojną pomiędzy ludźmi a okrutną rasą stworzeń zwanych triends. Jako człowiek wcielamy się w postać młodego myśliwego, który natknął się na umierającego króla Imperium. Posłuszny jego rozkazom wyrusza w długą i pełną niebezpieczeństw drogę do stolicy, gdzie dzięki swoim zasługom dostępuje zaszczytu zostania rycerzem, a w końcu nawet generałem całej armii. Z kolei grając po przeciwnej stronie zostajemy przywódcą triendów, którego zadaniem jest zjednoczyć rozproszone armie i odeprzeć atak ludzkich najeźdźców z jego ojczyzny. Obie historie mają odrębny przebieg, ale pod koniec łączą się ze sobą w zaskakującym finale. Na początku rozgrywki wybieramy bohatera, który może należeć do jednej z czterech grywalnych ras. Następnie określamy, czy chcemy być świetnie posługującym się różnymi rodzajami broni wojownikiem czy też specjalizującym się w jednej z dwóch właściwych danej rasie tajemnych dyscyplin magiem. Wybór nastawionej na czary postaci niesie za sobą liczne konsekwencje. Między innymi nie możemy korzystać z większości rodzajów broni ani nosić zbroi.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.0 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki GeForce 7600 lub lepsza, 12 GB HDD, Windows XP/Vista Saw to survival horror z widokiem TPP, stworzony na podstawie znanej serii filmów. Gra przenosi pomysły i koncepcje znane z serii przerażających i brutalnych horrorów do wirtualnego świata. Filmy opowiadają o tajemniczym psychopatycznym sadyście o pseudonimie Jigsaw. Zastawia on na ludzi pułapki, zmuszając ich do dokonywania wieloznacznych wyborów. W grze wcielamy się w detektywa Davida Tappa, któremu Jigsaw zniszczył życie. Najpierw zabił jego partnera, a potem uwięził Davida w opuszczonym szpitalu psychiatrycznym. Musimy przedrzeć się przez serię niebezpiecznych zagadek i przetrwać, a być może odkryjemy prawdę skrywaną przez seryjnego mordercę.Piła oferuje graczom zupełnie nowy wątek fabularny, a jej akcja toczy się pomiędzy wydarzeniami znanymi z filmów Saw i Saw II. Rozgrywka skupia się przede wszystkim na wspomnianych, charakterystycznych pułapkach Jigsawa, które na potrzeby gry zostały ukazane w formie łamigłówek. Najbardziej rozpoznawalne z nich zostały przeniesione bezpośrednio z filmów, chociaż autorzy przedstawili także sporo nieznanych wcześniej pomysłów. Podobnie jak w obrazach kinowych niejednokrotnie podejmujemy moralne wybory, decydując o życiu innych ludzi. Oprócz mechanicznych tworów Jigsawa musimy zmierzyć się też z jego sługusami, wykorzystując znalezioną broń.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.6 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8600 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows XP/Vista/7 Men of War: Oddział Szturmowy to samodzielny (a więc nie wymaga posiadania wersji podstawowej) dodatek do taktycznej gry wojennej Men of War. Autorem rozszerzenia jest ekipa Digitalmindsoft, która pomagała przy tworzeniu podstawowej wersji.Gra oferuje możliwość pokierowania oddziałami amerykańskimi, radzieckimi, niemieckimi, brytyjskimi i - co ucieszy weteranów - po raz pierwszy w historii cyklu również japońskimi. Zadbano też o odpowiednią różnorodność lokacji. Poszczególne poziomy rozgrywają się na frontach wschodniej Europy, terenach północnej Afryki oraz na wyspach Pacyfiku. Oddział Szturmowy koncentruje się na rozgrywkach wieloosobowych. Autorzy przygotowali 15 misji typu skirmish, które można rozegrać z przyjaciółmi lub z botami. W obu przypadkach reguły są identyczne. Na początku trafiamy na mapę z niewielkim oddziałem. Z racji tego, że na całym poziomie rozrzucone są opanowane przez komputer punkty kontrolne, naszym zadaniem jest odbicie ich z rąk nieprzyjaciela. Wraz z każdym naszym zwycięstwem sztuczna inteligencja robi się coraz bardziej agresywna. Tak samo wpływa na nią upływ czasu, co sprawia, że gra zmienia się w dynamiczny wyścig między człowiekiem a komputerem. Zabawę dodatkowo uatrakcyjniają specjalne jednostki i umiejętności, mogące gwałtownie przechylić szalę zwycięstwa na naszą stronę.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce FX 5200 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows XP Art of Murder: Cards of Destiny to trzecia część cyklu gier przygodowych, tworzonych przez rzeszowski oddział firmy City Interactive. Po raz kolejny wcielamy się w postać agentki FBI, Nicole Bonnet i bierzemy udział w śledztwie dotyczącym seryjnego mordercy.Fabuła rozpoczyna się w chwili, gdy do Nicole trafia tajemnicza przesyłka. Po jej otwarciu nasza podopieczna domyśla się, że w ten dość skomplikowany sposób ktoś pragnie przekazać je ważną wiadomość. Wkrótce przekonuje się, że to informacja od poszukiwanego od tygodni zabójcy. Psychopata drażni się z FBI, zostawiając na każdym z miejsc zbrodni pojedyncze karty do gry – swój znak rozpoznawczy. Zadaniem Nicole, a zatem również i gracza, jest odnalezienie mordercy i powstrzymanie go przed popełnieniem kolejnych przestępstw na terenie USA.Podczas zabawy gromadzimy rozmaite dowody obciążające zbrodniarza, badamy tropy, rozmawiamy ze świadkami, rozwiązujemy łamigłówki i poddajemy znalezione materiały ekspertyzom w laboratorium FBI. Rozwój całej historii obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby, widząc na ekranie trójwymiarowe postacie na dopracowanych, prerenderowanych tłach.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7800 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows XP/Vista/7 Painkiller: Redemption to gra należąca do zapoczątkowanego przez polskie studio People Can Fly popularnego cyklu FPS-ów. Tym razem produkcję powierzono nowemu zespołowi Eggtooth Team, który swoją karierę zaczął jako grupa fanów tworząca modyfikacje. Jeden z ich projektów tak bardzo spodobał się wydawcy, że zadecydowano ostatecznie o przerobieniu go na pełnowymiarową komercyjną produkcję.Gra stanowi kontynuacje losów Daniela i Beliala, którzy po raz pierwszy muszą połączyć siły by ostatecznie zakończyć krwawy konflikt pomiędzy niebem a piekłem. W Redemption znajdziemy naturalnie nową kampanię, która powinna starczyć na około 3-5 godzin zabawy. By ją ukończyć będziemy musieli pozbawić życia ponad sześć tysięcy wrogów, czyli więcej niż w którejkolwiek poprzedniej odsłonie serii. Map jest łącznie sześć, co oznacza, że na każdej z nich czeka na nas ponad tysiąc potworów.Pokonanie takich hord stanowi niemałe wyzwanie, zwłaszcza że znacznemu ulepszeniu uległa sztuczna inteligencja sterowanych przez komputer nieprzyjaciół. W osiągnięciu sukcesu pomaga graczom zdolność przeobrażania się w demona po zebraniu odpowiedniej ilości dusz.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8800 GT lub lepsza), 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7 TRON: Evolution to przygodowa gra akcji TPP powiązana z kinowym obrazem TRON Legacy w reżyserii Josepha Kosinskiego. Akcja ma miejsce przed wydarzeniami opowiedzianymi w filmie, uzyskujemy więc szansę poznania całej historii, zapoczątkowanej w latach 80. przez reżysera i scenarzystę Stevena Lisbergera. Co ciekawe, w filmie zawarte zostały odniesienia do gry, więc jego zrozumienie w pewnym stopniu wymaga znajomości TRON: Evolution. Rozgrywka toczy się wewnątrz systemu komputerowego, a sterowany przez gracza bohater nosi imię Anon (określa ono anonimowy program). Fabułę otwiera uroczysta gala, podczas której następuje wybór i zaprezentowanie nowego administratora, czyli władcy systemu. Uroczystość zostaje przerwana, gdy uczestniczące w niej najważniejsze osobistości systemu zostają zaatakowane przez zamaskowanych zabójców - wirusy niszczące strukturę świata TRON. Tytuł swoją konstrukcją przypomina trójwymiarową grę platformową, a to oznacza że każdy z etapów wymaga od gracza częstego skakania, wspinania się, biegania po ścianach i wykonywania innych akrobacji. Od czasu do czasu na naszej drodze stają przeciwnicy, z którymi można rozprawić się na wiele efektownych sposobów, wykorzystując przy tym sztandarową broń świata TRON, czyli dysk.Oprócz kampanii dla pojedynczego gracza, twórcy przygotowali również rozbudowany multiplayer, w którym gracze mogą się bawić w kilku trybach rozgrywki. Do dyspozycji oddano znane i lubiane Deathmatch, Team Deathmatch, a także Bit Runner (odmiana Capture The Flag) oraz Power Lust, polegający na zajmowaniu strategicznych punktów mapy w określonej kolejności. Plansze podzielone są na dwie grupy. Pierwsza składa się z aren charakteryzujących się ciasną zabudową, a więc przystosowanych do walki wręcz. Druga natomiast skupia mapy cechujące się występowaniem wielkich, rozległych hal, po których gracze mogą poruszać się z wykorzystaniem tzw. Światłocykli, a nawet czołgów.W procesie dewelopingu TRON: Evolution udział wziął Joseph Kosinski. Pełnił on rolę konsultacyjną, dbając o wyeliminowanie wszelkich nieścisłości i niedociągnięć fabularnych. W produkcję TRON: Evolution zaangażowano także firmę, która w kinowym obrazie odpowiedzialna była za realizację efektów specjalnych. W pracach nad grą wzięło udział również sporo aktorów i aktorek występujących w kinowej wersji nowego TRON-a. Wśród nich znaleźli się między innymi: Bruce Boxleitner, jako Alan Bradley (występował również pierwszej części filmu z 1982 roku), James Frain (Jarvis) oraz Olivia Wilde (Quorra). W grze nie usłyszymy natomiast kluczowej postaci obydwu filmów - Jeffa Bridgesa, wcielającego się w informatyka Kevina Flynna.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3.5 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB Lost to przygodowa gra akcji, w bardzo wyraźny sposób nawiązująca do emitowanego od 2004 roku hitowego serialu sensacyjnego, polskim widzom znanego jako „Zagubieni”. W trakcie zabawy gracz eksploruje tropikalną wyspę zajmując się odkrywaniem jej kolejnych sekretów, a także wchodzi w interakcje z głównymi bohaterami opowieści. Są to między innymi Kate, Jack, Sawyer, Hurley, Claire, Locke czy Sayid. Nie zabrakło również osób określanych mianem Innych. Grupa ta reprezentowana jest między innymi przez Bena, Toma czy Juliet. Fabuła gry bazuje głównie na dwóch pierwszych sezonach serialu, choć nie zabrakło również pojedynczych odwołań do postaci i wydarzeń z trzeciego sezonu. Akcja Via Domus, podobnie jak ma to miejsce w przypadku serialu, rozgrywa się na bliżej nieokreślonej wyspie, zlokalizowanej na Pacyfiku. Gracz przejmuje kontrolę nad postacią Elliotta Maslowa, jednego z rozbitków fikcyjnego lotu 815, podróżującego na trasie pomiędzy Sydney, a Los Angeles. Główny bohater w wyniku katastrofy traci pamięć. Zadaniem gracza staje się odkrywanie kolejnych szczegółów z przeszłości Elliotta. Odbywa się to na dwa sposoby – poprzez oglądanie ukazujących się mu wizji oraz uczestniczenie w interaktywnych retrospekcjach. WYPAKUJ KLIKNIJ NA SETUP BAT ZAINSTALUJ GRAJ
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB Perseus Mandate to drugi dodatek do gry F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon, pierwszoosobowej strzelaniny z 2005 roku, która odniosła spory sukces komercyjny. Podobnie jak w przypadku pierwszego rozszerzenia, za powstanie programu odpowiada firma TimeGate Studios, Inc., znana głównie z serii Kohan. Z racji tego, że koncern Sierra Entertainment, Inc. nie dysponuje prawem do kontynuacji fabuły zapoczątkowanej w pierwowzorze (w rękach firmy jest wyłącznie tytuł, cała reszta należy do studia Monolith Productions, Inc.), autorzy zdecydowali się opowiedzieć w drugim rozszerzeniu jeszcze raz tę samą historię, ale z perspektywy innej drużyny komandosów. Wcielając się w rolę nieustraszonego żołnierza jednostki F.E.A.R., powrócimy do kompleksu Armacham z zadaniem znalezienia informacji na temat tajemniczego projektu Perseusz. Zanim to jednak nastąpi, trzeba będzie uporać się z liczną armią klonów, co sprowadza się do nieustannej wymiany ognia z wrogami za pośrednictwem bogatego arsenału środków zagłady. Wśród doskonale znanych broni, znalazły się trzy nowe pukawki: Advanced Rifle, Grenade Launcher oraz Chain Lightning Gun. Dodatek prezentuje nam również nowego przeciwnika, którym jest Nightcrawler.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300 Mhz, 64 MB RAM W drugiej połowie lat 90. ubiegłego wieku triumfy święciły gry fabularne bazujące na storytellingu. Jeden z najlepszych narracyjnych systemów RPG był wówczas wydawany przez firmę White Wolf – Vampire: The Masquerade (Wampir: Maskarada). Karkołomną próbę przeniesienia mechaniki i klimatu gry rozgrywanej głównie w wyobraźni na komputery PC podjęło studio Nihilistic Software. Akcja Vampire The Masquerade: Redemption rozgrywa się w dwóch, rozdzielonych ośmioma wiekami, epokach. Fabuła ma swój początek w średniowieczu. Ranny w bitwie weteran wypraw krzyżowych, rycerzy Christof Romuald trafia pod troskliwą opiekę zakonnicy Anezki, w której wkrótce się zakochuje. Główny bohater, wciąż nie w pełni sił, wyrusza do kopalni Bonn Silver nieopodal Pragi, by rozprawić się z grasującym tam wampirem Ahzrą. Triumfalny powrót rycerza do miasta nie pozostaje niezauważony. Szykujące się do wojny wampirze rody upatrują w Christofie cennego sprzymierzeńca. Niebawem krzyżowiec zostaje przemieniony w wampira przez przywódczynię klanu Brujah. Odkrywa wówczas, że był jedynie pionkiem w trwającej od stuleci grze. W tym samym czasie konkurencyjny klan Tzimisce porywa Anezkę i czyni z niej krwiożerczego ghula. Rycerz-wampir usiłuje odnaleźć i uratować ukochaną a także ocalić własną duszę.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB Exodus from the Earth jest stricte pecetową grą z gatunku FPS, opracowaną przez rosyjskich developerów z firmy Parallax Arts Studio. Niniejsza pozycja przenosi nas w niezbyt odległą przyszłość, kiedy cywilizacji ludzkiej grozi ogromne niebezpieczeństwo. Ziemia przestaje być odpowiednim miejscem do życia z uwagi na stale rosnącą temperaturę, co spowodowane jest przekształcaniem się Słońca w czerwonego olbrzyma. Świadomość nieuchronnej zagłady motywuje ludzi do rozpoczęcia przygotowań, mających zaowocować skolonizowaniem odległej i nie zbadanej do końca planety. Ziemski rząd wysyła więc agenta imieniem Frank, którego zadaniem jest zdjęcie woalu tajemnicy, okrywającego tę ostatnią oraz pewną korporację, prowadzącą wydobycie niezwykłego minerału o nazwie A.X. Trójwymiarową oprawę graficzną w Exodus from the Earth generuje engine Riposte. Wirtualna rzeczywistość obejmuje dwa równoległe światy, w których toczy się akcja – Ziemię z przyszłości oraz wspomnianą planetę, zamieszkiwaną przez obce człowiekowi stworzenia. Rzecz jasna nasze główne zadanie stanowi przechodzenie do kolejnych etapów zabawy poprzez torowanie sobie drogi brutalną siłą. W trakcie rozgrywki ogień kierujemy na ziemskich agentów służby bezpieczeństwa, roboty, mutanty, cyborgi etc. Okazjonalnie trzeba radzić sobie z prostymi zadaniami logicznymi. Całości dopełnia wysoce interaktywne środowisko, w którym funkcjonują realistyczne prawa fizyki.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności