Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Trzy Czarownice.iso

Download: Trzy Czarownice.iso

190,89 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
ImagePreview.aspx?id=96787830Zapraszam Was na przygodę z Czarownicami.
Z Filipem policzcie koraliki. Barnabie pomożecie zbudować samolot. Ze mną rozwiążcie rebusy, a z Tosią zróbcie porządki.

Zapraszam do zabawy!

NAUKA NA WESOŁO:
Przygotowanie do czytania i pisania - litery I, Y, K, L, R; czytanie sylab
Technika - samoloty
Figury geometryczne: trójkąt, koło, prostokąt, kwadrat
Dobre obyczaje - zachowanie przy stole, zasady prawidłowego odżywiania
Cyfry i liczby - dodawanie i odejmowanie w zakresie 10
Muzyczne zabawy - Piosenka czarownicy
Ciekawostki - wszystko o czarownicach i czarowaniu
Obsługa komputera - mysz i klawiatura

ZABAWY:
Wyprawa do jaskini
Składanie samolotu
Skoki na linie
Porządki w kuchni
Liczydło Filipa
Układanka
Pamięciówka
Z pamiętnika dziadka Patryka
Rymowanki i wierszyki
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
System operacyjny Microsoft Windows 98 lub nowszy
Komputer zgodny z IBM PC
Procesor: klasy Pentium II
64 MB RAM
CD-ROM x24
Karta graficzna zgodna z Windows (800x600 TrueColor)
Karta muzyczna zgodna z Windows (16 bitów)

Program jest przystosowany do rozdzielczości 800x600 TrueColor. Przed uruchomieniem pojawi się pytanie, czy taką rozdzielczość ustawić (po wyjściu z programu są przywracane pierwotne ustawienia). Po zmianie rozdzielczości może być wymagana regulacja monitora, aby obraz w całości mieścił się na ekranie.
Zainstalowanie QuickTime'a polepsza synchronizację dźwięku i animacji. Program można ściągnąć ze strony www.quicktime.com.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pliki po pobraniu należy wypakować TYLKO RAZ ponieważ po wypakowaniu obraz .iso może wygladać jak plik .rar.Obraz następnie można zamontować w wirtualnym napędzie lub wypalić na płycie(opcja "Nagraj plik z obrazu" lub podobnie,w zależności jakiego programu użyjecie).
Gra wymaga obecności płyty w napędzie.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek "Po gwiazdkę z nieba" jest przeznaczonym dla dzieci w wieku przedszkolnym programem edukacyjnym z serii z Królikiem Bystrzakiem. Ten stymulujący rozwój intelektualny dziecka program zaadaptowaliśmy - przy wsparciu doświadczonych nauczycieli, psychologów i specjalistów od terapii pedagogicznej - do wymagań zintegrowanego nauczania w polskich szkołach, tak by utrwalał i rozszerzał wiedzę oraz rozwijał umiejętności dziecka zgodnie z założeniami podstawy programowej MENiS. Gra ma postać wielowątkowej, interaktywnej historii z licznymi ambitnymi zadaniami, które kształtują matematyczne i językowe umiejętności z zakresu nauki przedszkolnej. Poziom trudności każdego zadania dostosowuje się do umiejętności gracza, tak że wyzwania nigdy nie przerastają jego możliwości, zaś system nagród skutecznie motywuje do pokonywania nowych trudności. Gra "Po gwiazdkę z nieba" przekazuje jednocześnie wartości, ucząc pomagania innym, rozwiązywania problemów bez użycia przemocy i szacunku dla przyrody. W programie, który - w obszernej części poświęconej muzyce i rysunkom - umożliwia "naukę poprzez sztukę", znajduje się także narzędzie służące utrwalaniu wiedzy dziecka na temat upływu czasu i rozwijaniu umiejętności organizacji i obserwacji.
Prosty program do robienia komputerowych puzzli z kazdego dowolnie wybranego zdjęcia.
obrazek "Po gwiazdkę z nieba" jest przeznaczonym dla dzieci w wieku przedszkolnym programem edukacyjnym z serii z Królikiem Bystrzakiem. Ten stymulujący rozwój intelektualny dziecka program zaadaptowaliśmy - przy wsparciu doświadczonych nauczycieli, psychologów i specjalistów od terapii pedagogicznej - do wymagań zintegrowanego nauczania w polskich szkołach, tak by utrwalał i rozszerzał wiedzę oraz rozwijał umiejętności dziecka zgodnie z założeniami podstawy programowej MENiS. Gra ma postać wielowątkowej, interaktywnej historii z licznymi ambitnymi zadaniami, które kształtują matematyczne i językowe umiejętności z zakresu nauki przedszkolnej. Poziom trudności każdego zadania dostosowuje się do umiejętności gracza, tak że wyzwania nigdy nie przerastają jego możliwości, zaś system nagród skutecznie motywuje do pokonywania nowych trudności. Gra "Po gwiazdkę z nieba" przekazuje jednocześnie wartości, ucząc pomagania innym, rozwiązywania problemów bez użycia przemocy i szacunku dla przyrody. W programie, który - w obszernej części poświęconej muzyce i rysunkom - umożliwia "naukę poprzez sztukę", znajduje się także narzędzie służące utrwalaniu wiedzy dziecka na temat upływu czasu i rozwijaniu umiejętności organizacji i obserwacji.
Ćwiczenia z literkami, cyferkami i słowami # Uczy czytać, liczyć i rozumieć # Rozwija umiejętności szkolne # Zwiększa rozumienie słyszanego i czytanego tekstu Program zawierający szereg gier i ćwiczeń matematyczno-językowych przeznaczonych dla dzieci w wieku 5-8 lat. Poszczególne zabawy zawierają ćwiczenia z literkami, cyferkami i słowami. Uczą i rozwijają sprawność czytania i liczenia oraz rozumienia słyszanego i czytanego tekstu. Pomysłowość i atrakcyjna multimedialna oprawa wszystkich gier sprawiają, że dzieci chętnie sięgają po program, korzystając z niego samodzielnie. Ćwiczenia są dokładnie omówione i przedstawione na przykładach, a ich obsługa przemyślana w taki sposób, by samodzielne korzystanie z programu nie sprawiało dzieciom żadnych kłopotów. Każde ćwiczenie posiada 3 stopnie trudności, pozwala to indywidualnie dopasować go do aktualnych możliwości dziecka. Umożliwia też długie używanie programu w miarę rozwoju dziecka. Instalacja: 1.Rozpakuj 2.Wypal lub emuluj w Daemon Tools 3.Zainstaluj i graj
Image.aspx?id=147297404Komputerowa Gratka: Gdzie są skrzypce Filipa. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańcow Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. Nauka na wesoło: - Utrwalanie znajomości liter - Rozpoznawanie pierwszej głoski - Przyroda - mrówki, pająki, biedronki, modliszki, motyle i ćmy - Muzyka - kompozytor, nuty, orkiestra, koncert, metronom, instrumenty muzyczne - Zawody - lutnik - Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12, porównywanie liczebności zbiorów - Muzyczne zabawy - zaśpiewaj Roztańczoną Piosenkę - Ciekawostki - wszystko o owadach - Obsługa komputera - klawiatura i myszka Zabawy: - Magiczne domino - Upleć struny - Zbuduj wodne cymbałki - Maszyna dźwiękowa - Posprzątaj mrowisko - Zagraj na leśnym pianinie - Multimedialna bajka - Rymowanki - Kolorowanki
Image.aspx?id=148273493Komputerowa Gratka: Tajemnice Zamku Borsuka Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania – literki B, C, G - Nauka czytania sylab - Technika – narzędzia w kuźni - Zwierzęta – borsuk, nietoperz - Historia – zwyczaje dawnych mieszkańców zamku - Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę z duchami - Liczebność zbiorów – mniej, tyle samo, więcej - Geografia – planety Układu Słonecznego Zabawy: - Wykuwanie podków - Ułóż portret - Gra w kości - Strzelanie z kuszy - Szyfrowane zamki - Zamkowy quiz - Ciepło – zimno (znajdź kryjówkę ducha) - Multimedialna bajka - Układanki - Rymowanki
Image.aspx?id=141871504Image.aspx?id=141871656Image.aspx?id=141871726Image.aspx?id=141871807Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania –, literki A, T, M - Przyroda –, tęcza, skąd się bierze motylek? - Kształty –, koła i kwadraty - Zwierzęta –, pszczoła, krowa i kura - Muzyczne zabawy –, zaśpiewaj „,Tęczową piosenkę”, - Pomagaj w domu –, jak upiec ciasto? - Kierunki –, prawa-lewa, góra-dół - Cyferki –, 1, 2 - Multimedialna bajka –, posłuchaj bajki o motylku Zabawy: - Układanka-zapamiętywanka - Naprawianie szafy grającej - Czarodziejski kuferek - Spadające owoce - Zbieranie miodu - Mleko od krowy - Kolorowanki - Rymowanki.
Image.aspx?id=141870756Image.aspx?id=141871354Image.aspx?id=141871270Image.aspx?id=141870868Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania – literki I, K, R, S - Zwierzęta – kret, ryś, jeż, wiewiórka, lis - Kształty – trójkąt, prostokąt, kwadrat, koło, romb - Technika – statki powietrzne - Gospodarstwo – rozpoznawanie głosów zwierząt domowych - Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę o wesołym miasteczku - Określenie miejsca – nad i pod - Cyferki – 6, 7 - Kolory – mieszanie kolorów podstawowych - Multimedialna bajka – posłuchaj co spotkało małego Jeżyka. Zabawy: - Cyferki w tunelu strachu - Układanki geometryczne - Zabawy z kolorami - Szukanie różnic - Platformówka - Zrób latawiec - Rymowanki - Strzelnica - Rebusy.
Fantastyczny program logopedyczny pomagający w nauce czytania.Pierwsza część to multimedialny lizak logopedyczny umozliwiający czytanie 2 głosek.Dalsze ćwiczenia kształcą czytanie sylabowe .Wszystkie napisy czytane są również przez lektora.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności