Split Second.rar.004
-
Assassin's Creed Brotherhood -
Batman Arkham Asylum -
Battlefield 2 -
Black Mirror 2 -
Blood Bowl Legendary Edition -
Civilization V -
Crash Time 4 The Syndicate -
Crime Craft -
Darksiders -
DeathSpank Thongs of Virtue -
District Wars -
Divinity 2 The Dragon Knight Saga -
Drakensang The River Of Time -
Empire Earth II -
Fear Zone Strefa 22 -
filmy inne -
Industry Giant II -
Lego Harry Potter -
Mass Effect 2 -
metro 2033 -
Monday Night Combat -
MX vs ATV Reflex -
Nail'd -
Napoleon Total War Imperial Edition -
Ninja Blade -
Poradnik -
Pound of Ground -
Prey -
Prince of Persia Zapomniane Piaski -
Prototype -
Sezon 10 -
Sezon 11 -
Sezon 6 -
Sezon 7 -
Sezon 8 -
Sezon 9 -
Sims 3 -
Spartakus Krew i Piach -
Spider Man Shattered Dimensions -
Szkoła Przetrwania -
Szkoła Przetrwania - Sezon 1 -
Szkoła Przetrwania - Sezon 2 -
Szkoła Przetrwania - Sezon 3 -
Szkoła Przetrwania - Sezon 4 -
Szkoła Przetrwania - Sezon 5 -
Szkoła Przetrwania - Sezon 6 -
The Settlers 7 - Droga do Królestwa -
Tron Evolution -
Two Worlds II -
World of Warcraft Cataclysm
wyścigi
18 maja 2010 ( światowa data premiery )
21 maja 2010 ( data wydania w Polsce )
18 maja 2010 ( data premiery w USA )
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 6.5 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Wyścigi samochodowe, w których poza zdobyciem pierwszego miejsca równie ważne jest niszczenie pojazdów pozostałych zawodników.
Split/Second to gra wyścigowa stworzona przez Black Rock Studio – twórców Pure. Wcielamy się w niej w kierowcę biorącego udział w wielkim telewizyjnym show. Do dyspozycji dostajemy wachlarz stuningowanych sportowych aut, którymi mkniemy po zwycięstwo ku uciesze tłumów.
Znakiem rozpoznawczym Split/Second są „pokazy mocy” - możliwość wysadzenia w powietrze kawałka trasy. Autorzy porozmieszczali na torach ładunki wybuchowe, które możemy aktywować w trakcie wyścigu. By to zrobić należy napełnić specjalny pasek (tzw. Power Bar) i znaleźć się odpowiednio blisko rzeczy, którą chcemy wysadzić. Służy to oczywiście uprzykrzaniu życia oponentom (którzy rzadko pozostają nam dłużni) oraz odblokowywaniu skrótów. By zapewnić sobie odpowiedni poziom napełnienia paska musimy dużo driftować, skakać i siedzieć na ogonie samochodu z przodu. Cierpliwi gracze mogą detonować naprawdę ogromne obiekty – wieże kontrolne, tamy czy mosty.
Model jazdy ma zręcznościowe zacięcie, a w oprawie graficznej ciężko dopatrzyć się jakichś niedociągnięć. Każdy wyścig to bardzo dynamiczny, pełen wyzwań festiwal kraks, stłuczek, przepychanek i płonących wraków przypominający to, co obserwujemy w kinowych hitach wprost z Hollywood.