F.E.A.R.2.Origin.Reborn.rar.017
-
Assassin's Creed Brotherhood -
Batman Arkham Asylum -
Battlefield 2 -
Black Mirror 2 -
Blood Bowl Legendary Edition -
Civilization V -
Crash Time 4 The Syndicate -
Crime Craft -
Darksiders -
DeathSpank Thongs of Virtue -
District Wars -
Divinity 2 The Dragon Knight Saga -
Drakensang The River Of Time -
Empire Earth II -
Fear Zone Strefa 22 -
filmy inne -
Industry Giant II -
Lego Harry Potter -
Mass Effect 2 -
metro 2033 -
Monday Night Combat -
MX vs ATV Reflex -
Nail'd -
Napoleon Total War Imperial Edition -
Ninja Blade -
Poradnik -
Pound of Ground -
Prey -
Prince of Persia Zapomniane Piaski -
Prototype -
Sezon 10 -
Sezon 11 -
Sezon 6 -
Sezon 7 -
Sezon 8 -
Sezon 9 -
Sims 3 -
Spartakus Krew i Piach -
Spider Man Shattered Dimensions -
Szkoła Przetrwania -
Szkoła Przetrwania - Sezon 1 -
Szkoła Przetrwania - Sezon 2 -
Szkoła Przetrwania - Sezon 3 -
Szkoła Przetrwania - Sezon 4 -
Szkoła Przetrwania - Sezon 5 -
Szkoła Przetrwania - Sezon 6 -
The Settlers 7 - Droga do Królestwa -
Tron Evolution -
Two Worlds II -
World of Warcraft Cataclysm
gry akcji ( FPS )
10 lutego 2009 ( światowa data premiery )
13 lutego 2009 ( data wydania w Polsce )
10 lutego 2009 ( data premiery w USA )
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.2 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8600 lub lepsza), 12 GB HDD, Windows XP SP3/Vista SP1
Kontynuacja głośnej gry akcji/FPS z roku 2005. Akcja rozpoczyna się w dystrykcie Auburn, na pół godziny przed końcem wydarzeń przedstawionych w poprzedniej odsłonie.
F.E.A.R. 2: Project Origin to obserwowana z perspektywy pierwszej osoby gra akcji, stworzona przez programistów z amerykańskiej grupy Monolith Productions. Produkt ten stanowi pełnoprawną kontynuację wydanego w 2005 r. shootera pt. F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon.
Akcja gry rozpoczyna się w dystrykcie Auburn, na pół godziny przed końcem wydarzeń przedstawionych w poprzedniej odsłonie. Tym razem wcielamy się nie w postać Point Mana, lecz w skórę Michaela Becketa, członka jednostki antyterrorystycznej Delta. Naszym zadaniem jest aresztowanie Genevieve Aristide, kierowniczki znanej korporacji Armacham, zamieszanej w niszczenie dowodów, świadczących o jej nielegalnych badaniach w dziedzinie bioinżynierii. W trakcie akcji dochodzi jednak do znanego z pierwszej części gry wybuchu, po którym budzimy się w szpitalu. Nie jest to jednak wybawienie, a szybko okaże się, że naszym podstawowym zadaniem będzie walka o przetrwanie.
Klimat F.E.A.R. 2 odpowiada atmosferze japońskich horrorów, których często nieodłącznym elementem jest postać małej, tajemniczej dziewczynki o paranormalnych zdolnościach. W Project Origin osobą tą jest Alma Wade, znana z pierwszego F.E.A.R.-a bohaterka, mająca ścisły związek z niewytłumaczalnymi wydarzeniami wokół nas. W stosunku do poprzedniej części jej umiejętności uległy rozwinięciu - potrafi kontrolować nie tylko ludzkie umysły, ale także w bardzo dużym stopniu wpływać na zjawiska fizyczne, zmieniając w ten sposób ukształtowanie danych lokacji. Alma stała się też bardziej dojrzała – pojawia się teraz pod postacią młodej kobiety.
Fundamentalną rolę w całej rozgrywce pełni walka, polegająca na wymianie ognia z napotkanymi oponentami. Starcia te toczą się zarówno we wnętrzach rozmaitych budynków jak i na zewnątrz, w scenerii zdewastowanego miasta. Autorzy podkreślają wagę przywiązywaną do odwzorowania tej ostatniej. Nowością w stosunku do poprzedniczki jest również obecność robotów bojowych. Mechy mogą być wykorzystywane zarówno przez gracza jak i wrogów, co wprowadza nową jakość do rozgrywki.
Project Origin pozwala odbiorcom na dużą swobodę w kwestii eliminowania przeciwników. Do naszej dyspozycji oddano m.in. opcję zwalniania akcji (bullet time), a także zagwarantowano wysoki stopień interakcji z otoczeniem (możliwość niszczenia lamp, telewizorów, przesuwania przedmiotów, np. mebli o dużych gabarytach, służących następnie jako osłony). Warto zwrócić też uwagę na szeroki zakres typów broni, składający się – oprócz najpopularniejszych broni z jedynki - chociażby z kilku futurystycznych karabinów (m.in. pulsacyjnego) czy miotacza płomieni.
Tytuł grupy Monolith Productions bazuje na zmodyfikowanej wersji autorskiego silnika Lithtech Jupiter Ex, docenionego przez branżowych specjalistów po tym, jak efektownie zastosowano go w First Encounter Assault Recon oraz Condemned: Criminal Origins. Korzystając ze swego narzędzia twórcy F.E.A.R. 2 skupili się na wyeksponowaniu częstych rozmyć obrazu oraz budującej napięcie grze świateł. Elastyczność engine’u przydała się również w projektowaniu nowego trybu multiplayer, pozwalającego odbiorcom na oderwanie się od mrocznej kampanii single i zagłębienie w zabawie sieciowej.