-
117 -
788 -
989 -
297
11273 plików
3933,58 GB
Pentium IV 1.4 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB , 2 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Football Manager 2011 to kolejna część serii doskonale znanej wszystkim fanom managerów piłkarskich. Produkcja Sports Interactive, od lat uważana za najlepszą w tym gatunku, jak co roku ukazuje się z kosmetycznymi poprawkami w stosunku do poprzedniczek.
Tak jak przyzwyczaiła już nas do tego ta marka, wcielamy się w postać menedżera, który ma okazję prowadzić określoną drużynę w wybranym przez nas kraju. Podejmując decyzje strategiczne, ustalając taktykę na następny mecz i przeprowadzając transfery mamy duży wpływ na to, jak nasz zespół będzie się prezentował na przestrzeni kolejnych sezonów.
Chociaż gra nie wprowadza rewolucyjnych zmian i opiera się na znanych miłośnikom cyklu zasadach, to mimo wszystko pokuszono się o kilka nowinek. Na pierwszy plan wyłania się wprowadzenie funkcji agentów oraz rozbudowanego modułu poszukiwania nowych zawodników dla swojej drużyny. Szczególnie ta pierwsza zmiana w znacznym stopniu wpływa na rozgrywkę w Football Managerze 2011 i zmienia sposób dokonywania transferów.
Agenci mają pod swoją opieką kilkudziesięciu zawodników i rozmowy o sprowadzeniu gracza do naszej drużyny lub przedłużeniu kontraktu prowadzimy właśnie z nimi. Menadżerowie zawodników różnią się miedzy sobą cechami charakteru, co powoduje, że negocjacje za każdym razem wyglądają w inny sposób – niektórzy agenci z łatwością godzą się na proponowane przez nas warunki, inni starają się podbijać stawkę i wywalczyć jak najlepszy kontrakt dla swojego klienta.
Drugą istotną nowością w Football Manager 2010 jest wprowadzenie nowego systemu treningowego. Zmiany objęły zarówno sposób prowadzenia indywidualnych zajęć dla piłkarzy jak i ćwiczenia dla całej drużyny. W tym drugim przypadku zespołowi możemy zaaplikować trening przedmeczowy, przygotowując graczy pod najbliższego rywala. Ustalamy poziom intensywności treningu, oraz decydujemy który z elementów zawodnicy powinni poprawić przed zbliżającym się spotkaniem: grę ofensywną lub defensywną, rozgrywanie stałych fragmentów w obronie lub ataku lub zgranie całego zespołu. Poziom znajomości taktyki przez zespół obrazuje teraz specjalny ekran postępów.
Ważnym elementem jest też ustalanie taktyki na każdy kolejny mecz. W zależności od poziomu sportowego następnego przeciwnika, dobieramy odpowiednią strategię i ustawiamy piłkarzy w taki sposób, by jak najskuteczniej obnażyć braki rywala. Ekran taktyczny w tegorocznej edycji wzbogacił się o edytor rozgrywania stałych fragmentów gry, działający na identycznej zasadzie jak kreator taktyk. W kilku prostych krokach wybieramy sposób zagrania piłki z rzutu wolnego lub rożnego oraz ustawienie graczy ofensywnych i defensywnych.
Nie zapomniano o szlifach w temacie oprawy wizualnej. W tego typu produkcjach nie jest ona najważniejsza, ale autorzy mimo wszystko poprawili tryb wyświetlania meczu w 3D. Dodatkowym smaczkiem jest możliwość rozgrywania spotkań wieczorem przy sztucznym oświetleniu oraz odpowiednie zróżnicowanie warunków pogodowych. Interfejs po raz kolejny został delikatnie usprawniony, dzięki czemu obsługa jest prostsza i bardziej przejrzysta.
W tegorocznej edycji zaimplementowano również obsługę popularnych serwisów społecznościowych. Bezpośrednio z poziomu gry na YouTube można wysyłać filmy prezentujące bramki z naszych spotkań oraz dzielić się wiadomościami ze świata gry za pomocą Twittera.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB