Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Własna Firma - przewodnik.pdf

kriss7 / Audiobooki / Audiobooki - mix / Własna Firma - przewodnik.pdf
Download: Własna Firma - przewodnik.pdf

144 KB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Przewodnik krok po kroku omawia proces rozpoczynania działalności gospodarczej.

Własna Firma - Poradnik

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Facebook i marketing w social media Już 26 kwietnia 2010 r. o godzinie 22:30 w magazynie komputerowym Trącić myszką tematem będzie marketing w social media. Porozmawiamy na temat promocji marki w social media. Powiemy też o działaniach marketingowych na Facebooku. Naszymi gośćmi będą Kasia Anosowicz z agencji Oskar Wegner oraz Marcin Skonieczny i Artur Sławnikowski z agencji Dige. Czas trwania: 104 min Format: mp3, 64kbps, 22kHz, mono
Dotacje UE dla startupów Już 1 marca 2010 r. o godzinie 22:30 w magazynie komputerowym Trącić myszką tematem będą dotacje dla startupów. Porozmawiamy o funduszach europejskich dla startupów i zapowiadanych zmianach w działaniach 8.1 / 8.2 POIG. Powiemy też jak pozyskać dotację z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Naszym ekspertem będzie Przemysław Żyła – dyrektor ds. funduszy europejskich w UBIK Business Consulting, autor bloga e-startup.pl, Katarzyna Wiśniewska ze Szczecińskiego Parku Naukowo Technologicznego, Arkadiusz Kamiński z firmy BTC oraz Maciej Jankowski z Netcampa. Czas trwania: 109 min 21 sek Format: mp3
Marketing w serwisach społecznościowych i Augmented reality Już 16 listopada 2009 o godzinie 22:30 w audycji magazynu komputerowego Trącić myszką tematem będzie reklama w serwisach społecznościowych. Porozmawiamy o reklamie na blogach, mikroblogach (twitter, blip, flaker), facebooku, you tube i naszej klasie. Powiemy o Augmented Reality czyli wizji świata z Raportu Mniejszości która jest coraz bliżej. Wyjaśnimy też czym jest Alternate Reality Games - czyli e-marketing poza Internetem. Naszym ekspertem będzie Szymon Wesołowski z agencji eFresh oraz Marcin Skonieczny i Artur Sławnikowski z Dige. Czas trwania: 104 min 40 sek Format: mp3
Usability i user experience 13.11 obchodzimy po raz piąty Światowy Dzień Usability, dlatego w tej audycji tematem jest właśnie usability i user experience. Porozmawiamy o użyteczności stron internetowych oraz jak wygląda to w praktyce. Powiemy też o optymalizacji stron docelowych. Nasi goście to: Marcin Skonieczny z Dige, Maciej Jankowski z Netcampa - partnera World Usability Day oraz Mariusz Dziechciaronek z UCD Project. Czas trwania: 107 min 25 sek Format: mp3
Marketing internetowy Jaki jest wpływ kryzysu na rozwój reklamy internetowej? Audycja omawia potencjał branży reklamowej i nowe sposoby dotarcia do klientów, jak reklama behawioralna. Doradza co zrobić aby uzyskać maksymalną skuteczność przekazu reklamowego. Omawia też przyszłość rynku domen internetowych w Polsce i spekuluje, kiedy internet stanie się platformą jednoczącą wszystkie metody reklamy w mediach i czy klasyczne formy reklamy przestaną istnieć? Gośćmi byli: Jarosław Sobolewski z Interactive Advertising Bureau Polska, Mariusz Jańczuk - szook.pl i Marcin Zmaczyński z AZ.pl. Czas trwania: 100 min 23 sek Format: mp3
Pozycjonowanie stron internetowych Audycja omawia branżę pozycjonowania stron internetowych i skuteczność najnowszych technik pozycjonowania. Gośćmi byli Robert Sadowski z Netsprinta i Mariusz Jańczuk z Szook.pl. Czas trwania: 98 min 01 sek Format: mp3
Eye tracking i usability czyli użyteczność stron internetowych Tematem audycji jest eye tracking i usability czyli użyteczność stron internetowych. Mowa jest o badaniu funkcjonalności stron i serwisów internetowych, oraz na czym polega eye tracking. Gościem był Maciej Dziurla prezes firmy Millenium Project. Millenium Project to poznańska firma działająca od 2000 roku. Zajmuje się tworzeniem aplikacji sieciowych, stron internetowych oraz interaktywnych kampanii reklamowych. Prowadzi również badania funkcjonalności serwisów internetowych. Wykorzystuje przy tym m. in. urządzenia do eyetrackingu umożliwiające śledzenie i rejestrację ruchu gałek ocznych. W tej dziedzinie jest autorem i realizatorem projektu funkcjonalnosc.net.pl. Czas trwania: 53 min 19 sek Format: mp3
Marketing internetowy w wyszukiwarkach Podstawy pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych. Jak działa reklama w wyszukiwarkach internetowych i czym jest etyczne pozycjonowanie. Gośćmi byli pan Tomasz Frontczak - autor bestsellera "Marketing internetowy w wyszukiwarkach" oraz pan Mariusz Janczuk z firmy szook.pl zajmujący się optymalizacją i pozycjonowaniem stron internetowych, znany z forum optymalizacja.com. Czas trwania: 57 min 22 sek Format: mp3
Reklama internetowa i nowe media Jak reklama internetowa wpłynęła na tradycyjny rynek reklamy. Czy nowe media wyprą tradycyjne formy reklamy? Gośćmi byli Krzysztof Żochowski (Eltrix Reklama internetowa), Jarosław Jankowski (Wydział Informatyki Politechniki Szczecińskiej) i Michał Malanowski (Demiurg Studio). Czas trwania: 55 min 11 sek Format: mp3
Polski rynek e-commerce 22 marca 2006 Niezależne Zrzeszenie Studentów w Szczecinie zorganizowało konferencję e-commerce 2006 na temat nowych technologi w e-biznesie. W audycji magazynu Trącić myszką była mowa na temat handlu elektronicznego w Polsce. Ekspertami udzielającymi wywiadu byli pan Rafał Karczewski i Robert Hałacz z firmy Gemius SA. Czas trwania: 53 min 32 sek Format: mp3
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności