-
228 -
122 -
452 -
36
1026 plików
94,22 GB
- System: Windows XP/Vista;
- Procesor: 2.8 GHz albo lepszy (Windows Vista zalecane 3.0 GHz);
- Pamięć: 512 MB (Windows Vista 1 GB);
- Karta Graficzna: 128 MB z Pixel Shader 2.0, kompatybilna z DirectX 9.0c;
- HDD: 8.1 GB wolnego miejsca na dysku;
- DirectX: Wersja 9.0c;
- Napęd DVD: 8x;
- Multiplayer: minimalnie 512 kb/s
Need for Speed ProStreet to kolejna odsłona najpopularniejszej na świecie serii zręcznościowych wyścigów opatrzonych logiem koncernu Electronic Arts. W odróżnieniu od swego poprzednika, Carbona, opisywana część znanej sagi całkowicie zrywa z ideą nocnych, nielegalnych wyścigów, a jej akcja - dla wywołania kontrowersji wśród graczy - przenosi się wreszcie na profesjonalne, zamknięte tory.
Zgodnie z pomysłem nadania NFS-owi nowego charakteru programiści skupili się m.in. na dokładnym przedstawieniu uszkodzeń prowadzonych przez nas wozów. Dzięki pomocy fizyków pracujących na co dzień na uniwersytecie w Vancouver autorzy projektu szczegółowo odtworzyli efekty kolizji z innymi samochodami oraz nieruchomymi elementami otoczenia. Dane jest nam zatem oglądać porozbijane szyby, wgniecione maski, zderzaki, spojlery i inne fragmenty pojazdów, które po zakończeniu wyścigów mogą pełnić rolę odznak – pamiątek po emocjonujących zawodach. Uszkodzenia, jakich dorobiliśmy się w trakcie potyczek z rywalami, mają nie tylko ujemny wpływ na wygląd naszego wozu, ale także na jego wydajność. Należy jednakże od razu zaznaczyć, że do całkowitego zdezelowania gabloty potrzeba nieco więcej aniżeli kilka muśnięć o karoserię innego auta.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB