Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Asystent.Stowarzyszenie.2010.v10.11.17.POLiSH.WinAll.Incl.Keygen-MAZE.rar

korzenp / Asystent / Asystent.Stowarzyszenie.2010.v10.11.17.POLiSH.WinAll.Incl.Keygen-MAZE.rar
Download: Asystent.Stowarzyszenie.2010.v10.11.17.POLiSH.WinAll.Incl.Keygen-MAZE.rar

34,12 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Asystent Stowarzyszenie to program do prowadzenia bazy danych członków dowolnego stowarzyszenia czy współpracowników danej organizacji. Program umożliwia przechowywanie najbardziej potrzebnych informacji np. dane kontaktowe, płeć, datę urodzenia, doświadczenie zawodowe, dorobek pracy, znajomość języków obcych itp. Pozwala również na obsługę finansów związanych z członkami. Moduł finansowy umożliwia naliczanie cyklicznych składek poszczególnym członkom i rozliczanie ich z ich uiszczania. Składki te mogą być uzależnione od różnych globalnych współczynników ale również od zmiennych zdefiniowanych dla poszczególnych członków.
Program pozwala także rejestrować bieżące wydarzenia odbywające się w stowarzyszeniu. Jego prosty i intuicyjny interfejs oraz możliwość zaawansowanego przeszukiwania danych, dostęp do róznych wydruków czynią ten program praktycznym i użytecznym w każdym stowarzyszeniu, partii politycznej itp.

Cechy Wersji BIZNES

* możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnienionym pliku w Windows
* obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS

Cechy Wersji PRO

* brak możliwości pracy w sieci i obsługi serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle
* brak obsługi masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS
* brak zintegrowanej skrzynki pocztowej

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Asystent Faktura 2010 to zestaw narzędzi do prowadzenia sprzedaży oraz kontrolowania stanów magazynowych. Posiada wsparcie dla drukarek fiskalnych zgodnych z protokołami POSTNET, NOVITUS (Vivo), ELZAB, INNOVA. Umożliwia tworzenie różnorodnych dokumentów magazynowych, raportów sprzedaży itp. Posiada moduł zamówień pozwalający na obsługę zamówień od klientów. Program obsługuje dowolną liczbę magazynów, kont bankowych. Obsługuje dokumenty: PZ - przyjęcie zewnętrzne, WZ- wydanie zewnętrzne, MM- przeniesienie między magazynowe, RW - rozchód wewnętrzny, ZW - zwrot zewnętrzny, PL - protokół likwidacji. Wybrane możliwości modułu faktury, rachunki i paragony * Wystawiania faktur sprzedaży i zakupu: VAT, Marża, Proforma, RR, Korygująca, Wewnętrzne, Eksportowe, Zaliczkowe * Wystawianie Rachunków, Paragonów, KP (Kasa przyjmie) i KW (Kasa wyda) * Drukowanie faktur i innych dokumentów do formatu PDF * Wysyłanie faktur poprzez zintegrowany klient e-mailem * Oznaczanie statusu faktury: wysłana / opłacona * Wystawianie faktur od cen brutto lub netto * Sprzedaż produktów według kolejności FIFO, LIFO i innych * Możliwość dodania komentarza na fakturze przed podpisem i po podpisie * Możliwość dodania załączników do faktur, przypisania do grup oraz dodawanie opisu do faktur * Możliwość zmiany podmiotu wystawiającego fakturę z poziomu faktury * Możliwość importowania danych (produktów) bezpośrednio do faktury z Innych baz danych oraz z plików DBF i CSV * Możliwość wydruku samych produktów z faktury oraz sortowanie pozycji na fakturze według wyświetlanych pól * Wydruki standardowe oraz do formatu PDF * Możliwość wydruków kopert z poziomu faktury oraz podgląd adresu bezpośrednio na mapie (wymagane połączenie internetowe) * Raporty zmian (zapisywanie operacji wykonywanych na fakturze) * Możliwość definiowania stawek VAT * Możliwość definiowania jednostek miary Cechy Wersji BIZNES * możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnienionym pliku w Windows * moduł Zamówienia * obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * zintegrowany klient poczty e-mail Cechy Wersji PRO * brak możliwości pracy w sieci i obsługi serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle * brak modułu Zamówienia * brak obsługi masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * brak zintegrowanej skrzynki pocztowej
Pakiet narzędzi do prowadzenia firmy. Posiada wbudowany funkcjonalny CRM (ang. Customer Relationship Management) do zarządzania danymi kontaktowymi i relacjami z klientami, moduł sprzedaży, książkę korespondencji, magazyn, moduł zamówień, rejestr umów itp. Dedykowany jest użytkownikom indywidualnym jak również grupom użytkowników działających w sieci. Program potrafi weryfikować numery NIP, REGON, PESEL, adresy e-mail oraz kody pocztowe. Pozwala na tworzenie grup drzewiastych oraz możliwość przypisywania klientów do wielu grup jednocześnie. Możliwości dodatkowe to: szyfrowanie danych, szybkie wyszukiwanie, rozbudowane dane kontaktowe, możliwość prowadzenia wielu baz danych jednocześnie i wiele więcej. Polecany jest szczególnie handlowcom, agentom ubezpieczeniowym oraz firmom prowadzącycm sprzedaż. Program potrafi współpracować z serwerami MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle. Asystent Firma to narzędzie do prowadzenia małej i średniej firmy. Zawiera w sobie m.in. moduły Sprzedaży, Magazynu, Książki Korespondencji, Ofert, Rejestru umów itp. Najważniejsze funkcje programu to: * funkcjonalny system CRM do zarządzania relacjami z klientami i danymi kontaktowymi; * zintegrowany klient poczty e-mail pozwalający na pracę nie tylko z indywidualnymi kontami pocztowymi ale również ze wspólnymi skrzynkami; * moduł sprzedaży pozwalający na wystawianie faktur, paragonów, rachunków, generowanie raportów kasowych, raportów ze sprzedaży itp.; * elektroniczna książka korespondencji pozwalająca na gromadzenie, kontrolę i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji; * narzędzie do przygotowywania i wysyłania mailingu. Pozwoli ono poinformować wszystkich swoich klientów o nowych promocjach, wysłać im życzenia świąteczne itp. * po dokupieniu dodatkowego modułu, istnieje możliwość uruchomienia własnego sklepu internetowego on-line i zarządzania nim w całości za pośrednictwem Asystenta; * narzędzie do tworzenia różnorodnych raportów i statystyk; * pełna współpraca z syntezatorem mowy IVONA; dzięki temu Asystent może do Ciebie przemawiać, informować Cię słownie o nowych zadaniach, zamówieniach, czytać wiadomości e-mail itp. * możliwość instalacji i pracy programu z urządzeń przenośnych USB; * funkcje importu i eksportu pozwalające na synchronizację danych pomiędzy różnymi kopiami programu; * i wiele wiele innych Program Asystent Firma umożliwia na pracę z wykorzystaniem wielu rodzajów baz danych. Może pracować na wewnętrznej bazie lokalnej, ale można go również podłączyć do bazy MySQL, PostgreSQL, MS SQL, Oracle, Firebird. Asystent Firma pomoże w zarządzaniu i działaniu każdej małej i średniej firmy. Umożliwia na pracę na jednym stanowisku komputerowym jak również w sieci lokalnej. Dostępne są dwie wersje programu: * PROFESJONALNA * BIZNES Cechy Wersji BIZNES * możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnienionym pliku w Windows * moduł Oferty * moduł Rejestr umów * obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * zintegrowany klient poczty e-mail
Pełny opis Asystent Gabinet Lekarski 2010 to program dla lekarzy. Jego zadaniem jest wspomaganie obsługi gabinetu lekarskiego. Pozwala na gromadzenia danych o pacjentach i ich chorobach. Program posiada możliwość prowadzenia kartotek pacjentów, historii ich wizyt oraz chorób. W module danych o pacjencie można dodawać załączniki, (np. skany zdjęć z prześwietleń), wprowadzać diagnozę choroby itp. Zawiera moduły * Pacjenci * Zaplanowane zadania * Historia wizyt * Faktury * Ustawienia Niektóre możliwości programu: * prowadzenie kartoteki pacjentów * prowadzenie historii wizyt pacjenta * obsługa załączników, skanów itp. * łatwe i błyskawiczne wyszukiwanie informacji w poszczególnych modułach * możliwość tworzenia dowolnie wielu grup Cechy Wersji BIZNES * możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnienionym pliku w Windows * obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * zintegrowany klient poczty e-mail Cechy Wersji PRO * brak możliwości pracy w sieci i obsługi serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle * brak obsługi masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * brak zintegrowanej skrzynki pocztowej
Asystent HRM 2010 to narzędzie przeznaczone do zarządzania zasobami ludzkimi (ang. Human Resource Management, HRM). Jego głównymi odbiorcami są agencje pracy i inne firmy zajmujące się prowadzeniem procesów rekrutacyjnych i pośredniczących w zatrudnianiu. Program pozwala na gromadzenie danych o kandydatach, przetwarzanie ich i analizowanie. Umożliwia również przechowywanie danych o zleceniodawcach, prowadzenie projektów, planowanie zadań, mechanizm przypomnień, historię kontaktów i wiele innych. Umożliwia także dodawanie załączników do różnych rekordów, skanowanie dokumentów bezpośrednio do programu, obsługę grup drzewiastych itp. Niektóre możliwości programu: * kartoteki pracowników i pracodawców, możliwość dodawania zdjęć oraz załączników np. CV, listów motywacyjnych; * funkcje planowania spotkań z potencjalnym pracownikiem lub pracodawcą, określanie etapu realizacji zadania lub projektu; * historia kontaktów ze zleceniodawcą (pracodawcą) oraz rekrutowaną osobą; * prowadzenie finansów / poniesionych kosztów kampanii rekrutacyjnej; * kontrola projektów rekrutacyjnych przez koordynatora agencji pracy; * pełna obsługa danych kontaktowych kontrahentów oraz osób poszukujących pracy; * łatwe wyszukiwanie w poszczególnych modułach programu; * możliwość tworzenia dowolnie wielu grup po których można przeszukiwać bazę; Cechy Wersji BIZNES * możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnienionym pliku w Windows * obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * zintegrowany klient poczty e-mail Cechy Wersji PRO * brak możliwości pracy w sieci i obsługi serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle * brak obsługi masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * brak zintegrowanej skrzynki pocztowej
Asystent Kancelaria Prawnicza 2010 to program do prowadzenia kancelarii prawniczej, np. radców prawnych, adwokackiej itp. W programie możemy przechowywać informacje o klientach, zleceniach, sprawach oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Dzięki modułowi planowania zadań możemy planować spotkania, dodawać różne przypomnienia o ważnych wydarzeniach i terminach itd. W ramach każdej sprawy możemy dodawać załączniki lub zdjęcia (np. skany dokumentów), prowadzić historię czynności związanych ze sprawą, czy też prowadzić finanse danej sprawy. Asystent posiada również moduł książki korespondencji, który zintegrowany jest z poprzednimi modułami i automatycznie przydziela korespondencje pod określone sprawy (np. na podstawie sygnatury akt). Asystent Kancelaria Prawnicza to narzędzie dzięki któremu prowadzenie kancelarii jest prostsze i bezpieczniejsze. Niektóre możliwości programu: * funkcje planowania zadań oraz przypomnień np. o sprawach, ważnych spotkaniach; * historia wizyt i kontaktów z klientami; * prowadzenie finansów spraw; * ewidencja korespondencji (dziennik korespondencyjny); * pełna obsługa danych kontaktowych; * dodawanie załączników i zdjęć do osób, kontrahentów; * łatwe wyszukiwanie informacji; * możliwość tworzenia dowolnie wielu grup i przypisywania klientów do tych grup; Cechy Wersji BIZNES * możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnienionym pliku w Windows * moduł wystawiania faktur; * moduł pozwalający na prowadzenie rejestru umów; * obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * zintegrowany klient poczty e-mail Cechy Wersji PRO * brak możliwości pracy w sieci i obsługi serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle * brak modułu wystawiania faktur; * brak modułu pozwalającego na prowadzenie rejestru umów; * brak obsługi masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * brak zintegrowanej skrzynki pocztowej
Asystent Książka Korespondencji to elektroniczna wersja tradycyjnych książek korespondencji stosowanych w wielu firmach. Najważniejsze funkcje programu to: rozbudowany moduł elektronicznej książki korespondencji pozwalający na gromadzenie, przetwarzanie i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji przychodzącej i wychodzącej z firmy, zintegrowany klient poczty e-mail... narzędzie do przygotowywania i wysyłania mailingów (masowej korespondencji), narzędzie do tworzenia raportów i statystyk oraz wiele wiele innych. Program pozwala także na zaawansowane drukowanie kopert, etykiet, obsługuje czytnik kodów kreskowych itp. Niektóre funkcje programu: * zintegrowany klient poczty e-mail pozwalający na pracę nie tylko z indywidualnymi kontami pocztowymi ale również ze wspólnymi skrzynkami; * moduł elektronicznej książki korespondencji pozwalający na gromadzenie, kontrolę i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji; * narzędzie do przygotowywania i wysyłania mailingu. Pozwoli ono poinformować wszystkich swoich klientów o nowych promocjach, wysłać im życzenia świąteczne itp. * narzędzie do tworzenia różnorodnych raportów i statystyk; * i wiele wiele innych Program Asystent Książka Korespondencji umożliwia na pracę z wykorzystaniem wielu rodzajów baz danych. Może pracować na wewnętrznej bazie lokalnej, ale można go również podłączyć do bazy MySQL, PostgreSQL, MS SQL, Oracle, Firebird. Cechy Wersji BIZNES * możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnienie pliku w Windows * obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * zintegrowany klient poczty e-mail Cechy Wersji PRO * brak możliwości pracy w sieci i obsługi serwerów MySQL, PostgreSQL, MSSQL, Oracle * brak obsługi masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * brak zintegrowanej skrzynki pocztowej
Zaawansowany pakiet narzędzi do prowadzenia małej i średniej firmy. Zawiera w sobie większość modułów występujących w innych programach serii 2010. Najważniejsze z nich to: funkcjonalny system CRM do zarządzania relacjami z klientami, zintegrowany klient poczty e-mail, moduł sprzedaży, moduł przyjmowania zapytań ofertowych, generowania ofert, przyjmowania i realizowania zamówień, książka korespondencji itd. Dodatkowo Asystent Korporacja 2010 wyposażony został w moduły serwis i reklamacje, rejestr umów, wyciągi bankowe i wiele więcej. Program pozwala na pracę w sieci. Obsługuje liczne drukarki fiskalne, drukarki etykiet, skanery i czytniki kodów kreskowych. Najważniejsze możliwości programu: * funkcjonalny system CRM do zarządzania relacjami z klientami i danymi kontaktowymi; * zintegrowany klient poczty e-mail pozwalający na pracę nie tylko z indywidualnymi kontami pocztowymi ale również ze wspólnymi skrzynkami; * moduł sprzedaży pozwalający na wystawianie faktur, paragonów, rachunków, generowanie raportów kasowych, raportów ze sprzedaży itp.; * moduł przyjmowania zapytań ofertowych, generowania ofert, przyjmowania i realizowania zamówień; * elektroniczna książka korespondencji pozwalająca na gromadzenie, kontrolę i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji; * moduł serwisu i reklamacji pozwalający na prowadzenie działu reklamacji w firmie; przyjmowanie produktów na serwis, nadawanie numerów RMA i numerów rewersu itp.; * narzędzie do tworzenia różnorodnych raportów i statystyk; Program Asystent Korporacja umożliwia na pracę z wykorzystaniem wielu rodzajów baz danych. Może pracować na wewnętrznej bazie lokalnej, ale można go również podłączyć do bazy MySQL, PostgreSQL, MS SQL, Oracle, Firebird. Asystent Korporacja pomoże w zarządzaniu i działaniu każdej małej i średniej firmy. Umożliwia na pracę na jednym stanowisku komputerowym jak również w sieci lokalnej. Cechy Wersji BIZNES * możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnienie pliku w Windows * obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * zintegrowany klient poczty e-mail Cechy Wersji PRO * brak możliwości pracy w sieci i obsługi serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle * brak obsługi masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * brak zintegrowanej skrzynki pocztowej
Program do prowadzenia gospodarki magazynowej o podstawowej funkcjonalności. Jego możliwości to łatwe wyszukiwanie produktów, dodawanie opisów do produktów, definiowanie drzewiastych kategorii, obsługa szeregu dokumentów: przyjęcie PZ, wydanie WZ, przesunięcie MM i inne. Program pozwala na drukowanie sumarycznych zestawień zapasów i obrotów magazynowych.... Pozwala także na zapisywania załączników do produktu, tworzenie galerii zdjęć dla danego produktu, definiowanie własnych pól dodatkowych, eksport i import danych itp. Jego najważniejsze funkcje to: * łatwe wyszukiwanie produktów * dodawanie opisów do produktów * dodawanie galerii zdjęć * zapisywanie załączników do produktów * dodawanie drzewiastych kategorii * tworzenie dokumentów PZ, WZ, MM i RW * drukowanie sumarycznych zestawień zapasów i obrotów magazynowych Program Asystent Magazyn pozwala na pracę z wykorzystaniem wielu rodzajów baz danych. Może pracować na wewnętrznej bazie lokalnej, ale można go również podłączyć do bazy MySQL, PostgreSQL, MS SQL, Oracle, Firebird. Asystent Magzyn pomoże w zarządzaniu i działaniu każdej małej i średniej firmy. Umożliwia pracę na jednym stanowisku komputerowym jak równięż w sieci lokalnej. Dostępne są dwie wersje programu: * PROFESJONALNA * BIZNES Cechy Wersji BIZNES * możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnienie pliku w Windows * obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * zintegrowany klient poczty e-mail Cechy Wersji PRO * brak możliwości pracy w sieci i obsługi serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle * brak obsługi masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * brak zintegrowanej skrzynki pocztowej
Asystent Rejestr Pojazdów to program do prowadzenia ewidencji pojazdów. Pozwala na rejestrowanie wymian i napraw, historii przebiegu, kontroli ubezpieczeń i przeglądów dla wszystkich wprowadzonych pojazdów. Program ma możliwość szybkiego wyszukiwania interesujących nas danych. Dzięki Asystentowi możemy w pełni kontrolować całą flotę samochodową. Dodatkowe funkcje programu to m.in. możliwość dodawanie załączników do utworzonych rekordów oraz rozbudowany moduł planowania zadań, w którym można precyzyjnie określać zadania do wykonania, określać postęp realizacji zadania itp. W wersji Biznes współpracuje z serwerami baz zdalnych takich jak: MySQL, PostgreSQL, MSSQL, Oracle. Podstawowe funkcje programu: * Możliwość kontroli przeglądów i ubezpieczeń; program pokazuje m.in. ile dni pozostało do kolejnego ubezpieczenia; * Możliwość ewidencjonowania przebiegu kilometrów oraz wymian i napraw samochodu; * Rozbudowana kartoteka pojazdu; Możemy zapisać takie informacje jak np. numer rejestracyjny, numer nadwozia, typ pojazdu, rodzaj paliwa, data pierwszej rejestracji itd. Cechy Wersji BIZNES * możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnienie pliku w Windows * obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS
Program Asystent Rejestr Umów służy do zarządzania umowami zawartymi z różnymi podmiotami gospodarczymi. Pozwala rejestrować wszelkie niezbędne informacje na temat umów, takie jak: daty zawarcia i zakończenia umowy, przedmiot, typ i wartość umowy, szczególne warunki realizacji itp. Posiada moduły zaplanowanych zadań i danych kontaktowych. Niektóre cechy programu: * data zawarcia i data zakończenia umowy oraz przejrzysty widok na postęp realizacji umowy dzięki przedstawieniu realizacji poprzez pasek postępu * przedmiot umowy, wartość umowy, typ umowy, rodzaj oraz szczególne warunki realizacji umowy zawarte w jednym miejscu dają pełen obraz zawartej umowy * szybkie wyszukiwanie, możliwość przeszukiwania zaawansowanego, sortowanie po dowolnej kolumnie na liście umów, daje pełną kontrolą nad zawartymi umowami * kontrola finansów zawartych umów, raport zmian, skanowanie załączników bezpśrednio do programu to jedne z wielu funkcji programu * możliwość tworzenia aneksów do umów, dodawania załączników, raport zmian, tworzenie grup umów czyni program skutecznym w codziennej pracy Do każdego wpisu można dodać załączniki dowolnych formatów np. dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy, treść umowy, wszelkie aneksy i uwagi. Dzięki prostemu szukaniu szybko odnajdziemy informacje na temat aktualnych warunków, wartości, czy o zbliżających się terminach końca umowy z danym partnerem handlowym. Program pozwala również na pełną kontrolę zleconych zadań wewnętrznych do wykonania - daje możliwość określenia postępu realizacji projektu, wykonawcę, dodanie przypomnienia jednorazowego lub powtarzającego się. Informuje o procentowym upływie czasu do założonego terminu realizacji. Wbudowany moduł danych kontaktowych pozwoli w łatwy sposób na zarządzanie kontaktami. W bazie kontrahentów do każdego z kontaktów możliwe jest dodawanie załączników, przypisanie ich do grup. Program doskonale sprawdzi się w praktycznej każdej firmie, działach zawierających umowy z partnerami, dziale kadrowym firmy, a także w jednostkach, które są związane różnego rodzaju umowami z innymi podmiotami. Cechy Wersji BIZNES * możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnienionym pliku w Windows * obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * zintegrowany klient poczty e-mail Cechy Wersji PRO * brak możliwości pracy w sieci i obsługi serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle * brak obsługi masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * brak zintegrowanej skrzynki pocztowej
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności