LOGOMOCJA.IMAGINE.2.0.(PL).iso
-
[2010] Pih - Dowod Rzeczowy nr. 1 -
Bek-On - Nie wszystko jedno [2011] -
Biomutant PL (2021) -
Delphi ds150e 2015.r3 PL Full -
Hemp Gru -
Hemp Gru - Droga -
Hemp Gru - Jedność -
Hemp gru - klucz -
Hemp Gru - Klucz -
Hemp Gru - Lojalność -
Hemp Gru- Lojalność -
Hemp Gru- Lojalność_ -
Hemp_Gru_-_Droga -
Hemp_klucz -
HG_Jednosc_2011 -
Jamal -
Jamal - Urban Discotheque [2008] -
Jamal_-_Rewolucje-Promo-PL-2005-BFPMP3 -
O.S.T.R -
O.S.T.R. - Jazzurekcja -
O.S.T.R. - 7 -
O.S.T.R. - HollyŁódź (Biz00) -
O.S.T.R. - Ja tu tylko sprzątam -
O.S.T.R. - Jazz Dwa Trzy CD 1 -
O.S.T.R. - Jazz Dwa Trzy CD 2 -
O.S.T.R. - Jazz, dwa, trzy [2011] -
O.S.T.R. - Masz to jak w banku -
O.S.T.R. - Ostatnia Szansa Tego Rapu -
O.S.T.R. - Saturator -
O.S.T.R. - Tabasko -
Ostr - Tylko dla dorosłych (2010) -
Pamiętniki Wampirów -
Phi -
Pih - Dowód Rzeczowy nr.2 (2011) -
Pih - Dowód Rzeczowy nr.2 (2011) Oleej -
PIH-Krew Pot I Łzy -
PIH-Kwiaty Zła -
PW se4 -
Rena -
Rena-Moj Monopol-PL-2011-ADH -
ROM Lark Freeme X2 7 -
Sezon 2 -
Sezon 3 -
Sobota -
Sobota - Gorączka Sobotniej Nocy [2011] -
Sobota - Sobotaz (2009) Up by breku -
Sobota - Sobotaż_by_medyk007 -
Sobota - Urodzony by przegrać żyje by wygrać -
W.E.N.A. - Dalekie Zblizenia (2011)-Oleej18 -
W.E.N.A.-Dalekie_Zblizenia-PL-2011-Oleej18
Jest to program wprowadzający w początki programowania. Można w nim zrobić dosłownie wszystko związane z grafiką. Programuje się w języku Logo. Instalacja jest w Języku PL i trzeba wpisywać komendy po polsku. Ale język logomocji można zmienić na ENG wtedy komendy wpisujemy w języku angielskim. Nie można wpisywać komend mieszanych tzn. np. połowo po polski a połowa po angielsku typu "np 100 rt 90".
Logo jest to język programowania stworzony jako środek do nauczania informatyki i matematyki. Składa się z gotowych elementarnych procedur, które służą do definiowania procedur użytkownika. Został zaprojektowany przez pracującego pod koniec lat 60. na MIT Seymoura Paperta. Jest on oparty o LISP, z zupełnie inną składnią i używa tzw. "grafiki żółwia" (ang. turtle graphics). Po grecku logos znaczy słowo.
Programowanie zorientowane obiektowo zdobywa coraz większą popularność, coraz częściej początkujący programiści marzą o tym, by nauczyć się pracować "obiektowo". W Imagine wszystkie elementy - żółwie, przyciski, pola edycyjne, itd., to właśnie obiekty, a mówiąc precyzyjniej jednostki pewnych predefiniowanych klas z własnymi metodami i zmiennymi. W Imagine możemy podczas pracy programu dynamicznie zmieniać oraz uzupełniać klasy i jednostki, klonować obiekty. Możliwa jest także tradycyjna praca w LOGO, bez odwoływania się do programowania zorientowanego obiektowo.
Oto kilka podstawowych komend w logo w języku polskim:
np - (naprzód) przesuwa zółwia do przodu o daną liczbę np. np 100.
ws - (wstecz) cofa żółwia o daną liczbę np. ws 50.
lw - (lewo) przesuwa żółwia o dany kąt w lewo np. lw 90.
pw - (prawo) przesuwa żółwia o dany kąt w prawo np. pw 90.
pż - (pokaż żółwia) jeśli jest nie widoczny, pokazuje zółwia.
sż - (schowaj żółwia) chowa żółwia.
cs - (clear screen) czyści cały ekran z wpisanych procedur i ustawia żółwia na środku.
odnowa - zresetuj ekran.
pod - podnieś pisak.
opu - opuść pisak.
pówtórz - powtarza daną operację X razy np. powtórz 4.
ustaltło - ustala dane tło
ukp - ustal kolor pisaka.
ugp - ustal grobość pisaka.