Company of Heroes - spolszczenie.zip
-
# a WKLEJ org -
■ LEGO Star Wars III The Clone Wars PL -
● Dom -
1. TEMP itp. Windows XP-Vista-7-8 -
1.NOWOŚCI !!! -
2. AdwCleaner -
2.SUPERNOWOŚCI (z napisami) -
3. JRT -
3.DLA DZIECI -
32 bit -
4. ComboFix -
4.DOBRE FILMY (nowe wrzuty) -
5. FRST -
5.KLASYKA KINA ŚWIATOWEGO -
64 bit -
Andrzej Mleczko -
AVG -
AVG Remover 2014 -
CZYSZCZENIE -
FILMY avi -
FILMY AVI -
FRST FIX (21.12.2016) -
JULIA ROBERTS -
KEANU REEVES -
KEVIN COSTNER -
LEONARDO DiCAPRIO -
MATRIX 1-3 -
MEL GIBSON -
MILLA JOVOVICH -
netreplikator -
NICOLAS CAGE -
Park Jurajski - Kolekcja -
RAMBO 1 - 4 -
Resident Evil - Kolekcja -
RICHARD GERE -
ROBERT DeNIRO -
RUSSELL CROWE -
SANDRA BULLOCK -
SCHWARZENEGGER -
SKAN Win 8.1 -
SYLVESTER STALLONE -
Szybcy i wściekli - KOLEKCJA -
test -
TOM CRUISE -
TOM HANKS -
VAN DAME -
VIN DIESEL -
WILL SMITH -
Wspaniałe Stulecie -
Zulus Czaka
Company of Heroes jest strategią czasu rzeczywistego, stworzoną przez autorów Warhammer 40,000: Dawn of War i popularnej serii Homeworld. Omawiany produkt nawiązuje do burzliwych lat II Wojny Światowej, ale koncentruje się na działaniach Stanów Zjednoczonych w zachodniej części kontynentu europejskiego.
Company of Heroes jest strategią czasu rzeczywistego, stworzoną przez autorów Warhammer 40,000: Dawn of War i popularnej serii Homeworld. Omawiany produkt nawiązuje do burzliwych lat II Wojny Światowej, ale koncentruje się na działaniach Stanów Zjednoczonych w zachodniej części kontynentu europejskiego.
Scenariusz niniejszej pozycji otwiera moment słynnego morsko-powietrznego desantu Aliantów w Normandii, zaciekle bronionej przez okupacyjne wojska III Rzeszy. Kampania dla pojedynczego gracza, niczym wysokiej klasy film fabularny, przedstawia losy dzielnych amerykańskich żołnierzy z tytułowej „Kompanii Bohaterów”. Natomiast tryb multiplayer umożliwia zabawę (sieć lokalna, albo Internet) maksymalnie ośmiu osobom, kontrolującym siły sprzymierzone lub dowodzącym Niemcami. Naturalnie twórcy zaimplementowali mnóstwo autentycznych lokacji, maszyn militarnych itd.
Za sprawą graficznego „silnika” o nazwie Essence Engine wirtualna rzeczywistość prezentuje się niezwykle sugestywnie. Trójwymiarowy świat podatny jest na zniszczenia, więc oglądamy np. rozjeżdżanie przez czołgi kamiennych krzyży na cmentarzach, powstawanie lejów po eksplozjach oraz spektakularne walenie się budynków pod wpływem ciężkiego ostrzału. Dodatkowo realistycznie funkcjonująca Sztuczna Inteligencja czyni z towarzyszy broni znakomicie działający zespół, wykorzystujący przeszkody terenowe w charakterze osłon, błyskawicznie reagujący na ruchy przeciwnika etc. Z kolei technologia Havok (vide m.in. Painkiller, Max Payne 2: The Fall of Max Payne i Thief: Deadly Shadows) gwarantuje należyte odzwierciedlenie praw fizyki.