COD.2.PL.part8.rar
-
001 -
002 -
003 -
004 -
005 -
006 -
007 -
008 -
009 -
010 -
011 -
012 -
013 -
014 -
015 -
016 -
017 -
018 -
019 -
020 -
021 -
022 -
023 -
024 -
025 -
026 -
ActiveSync -
Aktualizacja mapy do MapaMaps + instrukcja -
Arrow Lektor PL -
Call of Duty - Black Ops CRACK -
Donatan - Rownonoc (2012) CDRip.320kbps -
Dragon Ball -
Dzem - Autsajder (krzychol81) -
Dzem - Cegla (krzychol81) -
Dzem - Detox (krzychol81) -
Dzem-Wehikul Czasu I i II (krzychol81) -
Far Cry 2 PL -
Fly Project -
Macca Squad - Maccaradza Mowi Dosc -
Menchester -
PRO8L3M (radoerkape) -
Seria 1 -
Sezon 1 -
Sezon 2 -
Sezon 3 -
Sobota – X Przykazań (2013) -
Ted 2012 Lektor PL -
Windows 8 PL X32 -
Żona na niby lektor pl -
Żona na niby Lektor Pl
Call of Duty 2 to pełnoprawny sequel wydanej pod koniec 2003 roku strzelanki pierwszoosobowej (gry akcji/FPS), z fabułą osadzoną w realiach II Wojny Światowej, która zdobyła mnóstwo nagród i uznanie graczy na całym świecie.
Call of Duty 2 to pełnoprawny sequel wydanej pod koniec 2003 roku strzelanki pierwszoosobowej (gry akcji/FPS), z fabułą osadzoną w realiach II Wojny Światowej, która zdobyła mnóstwo nagród i uznanie graczy na całym świecie. Za przygotowanie drugiej części ponownie odpowiada studio developerskie Infinity Ward, w skład którego wchodzą między innymi osoby pracujące w przeszłości nad Medal of Honor: Allied Assault.
Gracze po raz kolejny dostali do przejścia trzy kampanie, historycznie nawiązujące do lat 1941-1945. Jako amerykański spadochroniarz walczymy głównie w Europie Zachodniej (lądowanie w Normandii i późniejsze bitwy mające na celu wyparcie Niemców z terenów Francji, Belgii czy Holandii), wybierając rolę brytyjskiego komandosa przenosimy się do Afryki Północnej (Tunezja, itp.) a następnie pomagamy Amerykanom w walkach we Francji. Z kolei decydując się na grę rosyjskim piechurem trafiamy pod Stalingrad oraz prowadzimy działania na froncie wschodnim. Nowością jest tutaj możliwość przełączania się pomiędzy poszczególnymi kampaniami, tak aby przykładowo przechodzić je w kolejności chronologicznej.
Wirtualne zmagania jeszcze bardziej symulują prawdziwą bitwę. Na planszach pojawia się większa ilość żołnierzy, zarówno naszych sojuszników jak i wrogów, w tle słychać odgłosy wystrzałów (starcie nie toczy się wyłącznie przed naszymi oczami), nie sposób nie wspomnieć również o wprowadzeniu około 20,000 linii wypowiedzi żołnierzy (okrzyki w stylu przeładowuję broń!, osłaniaj mnie!, padnij! są na porządku dziennym, zwiększając tym samym realizm rozgrywki). Liczne wymiany ognia wpływają na otoczenie. Budynki niszczą się, podobnie zresztą