-
477 -
13233 -
784 -
685
20309 plików
14907,38 GB
->Pompy
->Automatyczną maszynę do kopania
->Rury
->Silniki
->Automatyczny CraftingTable
->i wiele innych
Mod jest cały czas rozwijany.
Instrukcja instalacji:
1. Ściągnij potrzebne pliki moda i pliki potrzebne do wystartowania moda, czyli ModLoader, ModLoaderMP 1.0.0 oraz Minecraft Forge 1.2.0 (dostępne na moim chomiku w folderze Mody) oraz same pliki modu. Mod podzielony jest na kilka części aby było można zainstalować tylko potrzebne nam części modu. Rozróżniamy następujące części:
->Core - daje nam podstawową funkcjonalność modu, bez tej części mod nie zadziała
->Builders - daje nam możliwość tworzenia markerów i urządzenia do wypełniania przestrzeni określonym materiałem.
->Factory - daje możliwość tworzenia automatycznych maszyn do kopania jak i craftowania rzeczy.
->Energy - wprowadza olej na mapę i silniki
->Transport - wprowadza rury.
Pliki mogą działać oddzielnie jak i wszystkie jednocześnie.
UWAGA!!! Zalecam zrobienie kopi folderu "bin" w folderze /.minecrfat/
2. Znajdź plik minecrfat.jar (W windows xp aby znaleźć plik kliknij "Start" -> "uruchom" i wpisz "%appdata" -> kliknij OK -> przejdź do folderu /.minecrfat/bin/ ) po czym otwórz do za pomocą Winrara lub 7-zip, po czym usuń folder META-INF i wrzuć wszystkie pliki z ModLoader, ModLoaderMP i Minecrfat Forge. Zapisz tak przygotowany plik minecrfat.jar. Dla pewności włącz Minecrfata, załaduj mapkę po czym wyłącz grę. W ten sposób sprawdziliśmy czy gra zadziałała i w folderze /.minecrfat utworzyły się potrzebne foldery do dalszej instalacji moda.
3. Do nowo utworzonego folderu "mods" wrzucamy wybrane pliki modu (Core, Builders, Factory, Energy i Transport).
4. Po tej czynności mamy już zainstalowanego moda.
Podstawowe receptury Craftingu znajdziesz w folderze "Crafting".
Buildcrfat'owa Wiki
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
5 plików
487 KB