Gothic.3.POLiSH.O22y.part3.rar
-
!!▣ Filmowe nowości [2016]▬[2015] -
!!▣ Filmy spakowane w Rar nowości -
!▣ Filmy Fantasy -
# ## FILMY 2015 -
# ## RÓŻNOŚCI -
### KOSZMAR Z ULICY WIĄZÓW -
### KRÓL SKORPION -
_ -
■ Deep Black PL PC -
▦ WOLFENSTEIN THE OLD BLOOD [PC] -
■ Heavy Fire Afghanistan -
►S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla [PL] -
◙ The Dark Eye Chains of Satinav -
◙ DiRT Showdown Pc -
◙ The Elder Scrolls V Skyrim PL -
◙ Twierdza 3 Złota edycja (2012) PL PC -
◙ Wargame Zimna Wojna Pc -
◘ LEGO BATMAN 2 DC SUPER HEROES 2012 XBOX 360 -
█ F1 Race Stars (2012) -
★Filmy Dokumentalne★ -
✬CALL OF JUAREZ THE CARTEL PC PL -
✬Conspiracies II-Lethal Networks (2011) -
✬Crash Time 4 -
Batman Beyond -
Darksiders 2 - Deathinitive Edition [GOG] -
DVD1 -
DVD2 -
Emulatory PSX -
FILM To warto zobaczyć -
Filmiki, AMV -
Filmy FULL HD -
Gry -
GRY-BIJATYKI -
GRY-DLA DZIECI -
GRY-INNE -
GRY-PRZYGODOWE -
GRY-STRATEGIE -
hffff -
Openingi, Endingi -
Part 3 (27-39) -
Part 4 (40-52) -
PS2 -
PS2 VFix -
Reklamy, zapowiedzi -
Spider-Man [Dubbing PL] -
Tapety, obrazki -
The Elder Scrolls III - Morrowind + dodatki -
The Sims 4 + Dodatek Spotkajmy się -
Thorgal(2) -
Władca Pierścieni Wojna o Pierścień [PL]
Pentium 4 3 GHz, 1.5 GB RAM, karta graficzna 256 MB , 4.6 GB HDD, Windows 2000/XP
Po walce o przetrwanie w kolonii górniczej (Gothic I), po walce z orkami na terenie całej wyspy Khorinis (Gothic II), po odkryciu, że Khorinis kryje znacznie więcej, znacznie starszych od orków niebezpieczeństw (Gothic II: Noc Kruka), przyszła kolej na trzecią część Gothika, która oddaje nam do dyspozycji kawał stałego lądu. Świat przedstawiony w Gothiku III składa się z trzech wielkich krain: pustynnego Varrantu, skutego lodem Nordmaru oraz utrzymanej w europejskim, średniowiecznym klimacie Myrthany. Jest to obszar mniej więcej czterokrotnie większy od oferowanego nawet przez Noc Kruka.
Walka z orkami, która rozpoczęła się na dobre w drugiej części gry, dobiegła końca – ludzie przegrali ją z kretesem. Wszystkie miasta Myrthany znalazły się pod kontrolą orkowych oddziałów, ludzie zostali zniewoleni albo przystali na haniebną pracę dla okupanta, natomiast król Rhobar z wierną mu garstką paladynów schronił się w stolicy – Vengardzie – pod osłoną bariery magicznej. Takiej samej, jaka stanowiła więzienie gracza w pierwszej części. Gracz – wraz z towarzyszącymi mu od zawsze w przygodach towarzyszami: Lee, Lesterem, Gornem, Miltenem i Diego – przybija do brzegu Myrthany, by z miejsca wdać się w walkę z orkami. Jego dalsze poczynania jednak nie są już w żaden sposób ograniczone. Może walczyć o wyzwolenie Myrthany u boku kryjących się po lasach rojalistów, może przystać do orków i pracując dla nich umacniać ich zwycięstwo, może również sprzymierzyć się z żyjącymi na pustyni assassynami.
Podobnie jak w poprzednich odsłonach gry, gracz nie może samodzielnie wykreować postaci, lecz jej rozwój został znacząco rozbudowany. Znacznie ułatwiona została, względem poprzedniczki, walka mieczem, tracąc jednocześnie gros oferowanych wcześniej możliwości. Z drugiej strony gracz może się obecnie nauczyć walki dwoma mieczami. Poza ćwiczeniem się w walce wręcz gracz może rozwijać swoją postać w kierunku łucznictwa lub magii.
Ta ostatnia prezentuje się w Gothiku 3 cokolwiek inaczej. Magia runiczna, którą dotychczas gracz się posługiwał, została unicestwiona przez nekromantę Xardasa i obecnie zaklęcia opierają się na wiedzy pradawnych, którą gracz jest w stanie sobie stopniowo przyswajać – choć sprowadza się to do korzystania ze standardowego zestawu czarów, od kuli ognistej poczynając, na ognistym deszczu kończąc.