Crack.rar
-
!! Internet Download Manager !! -
9 lazy 9 -
aphex twin [as AFX] - analord 01 [rephlex] -
aphex twin [as AFX] - analord 02 [rephlex] -
aphex twin [as AFX] - analord 03 [rephlex] -
aphex twin [as AFX] - analord 06 [rephlex] -
aphex twin [as AFX] - analord 07 [rephlex] -
aphex twin [as AFX] - analord 08 [rephlex] -
aphex twin [as AFX] - analord 09 [rephlex] -
aphex twin [as AFX] - analord 11 [rephlex] -
aphex twin [as gak] - gak ep -
aphex twin [as polygon window] - Quoth EP -
aphex twin [as powerpill] - PAC-MAN EP -
Asiad Dub Foundation -
audiobook -
autechre -
Autechre - Amber (1994) -
cd1 -
cd2 -
Cinematic Orchestra -
Colin McRae Rally 04 -
Doktor Faustus -
Dżuma -
El Metodo -
Folwark zwierzęcy -
Galeria -
gustloff -
Herbaliser -
IT Crowd -
jazznova -
Kraftwerk -
LFO & AFX - 4 Track EP [2005] [WAP 195] -
Lolita -
Mistrz i Małgorzata -
Odziedziczone marzenia -
Polanski -
Port Nadziei -
Rok 1984 -
Saint Germain compilations -
Sądziedzi -
sąsiedzi -
Sezon 1 -
Sezon 2 -
Sezon 3 -
Sezon 4 -
The Cinematic Orchestra - Every Day (2002) -
The Cinematic Orchestra - Ma Fleur -
The Cinematic Orchestra - Motion -
Ucieczka Przez Baltyk -
Wielcy kompozytorzy
Tryb gry: single / multiplayer
02 kwietnia 2004 ( światowa data premiery )
22 kwietnia 2004 ( data wydania w Polsce )
Wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 1.4 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza)
Czwarta odsłona rajdowej serii z firmy Codemasters sygnowanej imieniem i nazwiskiem słynnego kierowcy Colina McRae. Colin McRae Rally 04 jest najlepszą jak do tej pory częścią cyklu, starającą się jak najwierniej oddać realia rajdów samochodowych. Gracze mają do wyboru szereg trybów rozgrywki (m.in. mistrzostwa, pojedynczy rajd czy jazda po konkretnych odcinkach tras rajdowych) i to zarówno jednoosobowych jak i wieloosobowych, czego bardzo brakowało w części trzeciej. Do gry przeniesionych zostało ponad 20 autentycznych, licencjonowanych samochodów rajdowych z napędem na cztery (m.in. Citroen Xsara, Mitsubishi Evo 7 oraz Subaru Impreza) i dwa koła (Ford Puma czy Fiat Punto).
Nowy Colin wyposażony został w nowoczesny trójwymiarowy engine graficzny, który na komputerze PC generuje niezwykle szczegółowy obraz w wysokiej rozdzielczości. W porównaniu z częścią poprzednią zarówno otoczenie jak i sam samochód są bardziej realistycznie odwzorowane (lepsze tekstury, nowe animacje, itp.). Widzimy na przykład jak pod wpływem wiatru porusza się trawa, jak promienie słońca odbijają się nie tylko od szyb i blachy samochodu, lecz również od elementów otocznia, czy też jak słońce oświetla trasę rajdu oraz jak drzewa i inne obiekty rzucają cienie. Poprawiona została praca kamer, zwłaszcza jeżeli chodzi o tryb powtórki, pojawiła się również nowa kamera, tzw. „widok ze zderzaka”.
Zmiany nie ominęły też mechanizmów, które odpowiadają za odwzorowanie oddziaływań fizycznych jakie towarzyszą rajdom. Modele sterowania poszczególnymi typami samochodów pozbawione zostały elementu, który w poprzednich częściach ułatwiał graczom prowadzenie i tym samym wpływał na obniżenie realizmu, tj. swego rodzaju wspomagania sterownia, starającego się utrzymać samochód w pewnej centralnej osi. Dzięki temu zabiegowi, teraz naprawdę czujemy, że jazda po mokrej drodze szutrowej z prędkością 140 km/h to ogromne wyzwanie. Łącznie spotykamy się tu z 34 nawierzchniami oraz możemy „wystawić przeciwko nim” 19 rodzajów opon.
System symulacji zniszczeń i uszkodzeń podobnie, jak cała reszta gry, przeszedł gruntowną modernizację, by jeszcze lepiej obrazować destrukcję auta oraz jej wpływ na jazdę. Należy tu jednak zaznaczyć, że to jak wypadki i kolizje wpływają na stan i osiągi auta zależy od poziomu trudności rozgrywki. Poza tym teraz po rajdzie dzięki specjalnej cut-scenie można dokładnie zobaczyć jakie „obrażenia” odniósł samochód (nieograniczona kamera, widok 360-stopniowy).
Same rajdy umiejscowione zostały w ośmiu krajach, w Wielkiej Brytanii, Szwecji, Stanach Zjednoczonych, Finlandii, Austrii, Hiszpanii, Grecji i Japonii. Każda trasa podzielona została na sześć odcinków, a ponadto w grze spotykamy się z czterema odcinakami specjalnymi.
W tej części serii pojawia się całkiem nowy element, z którym nie mieliśmy jeszcze do czynienia, tj. nowe technologie rajdowe. W Colin McRae Rally 04 możemy zdobywać nowe bajery techniczne pomiędzy rajdami w szeregu indywidualnych mini-gier, a następnie wyposażać w nie samochód. Mowa tu o ulepszeniach zarówno silnika, układu jezdnego, opon, zawieszenia i innych newralgicznych części.