Commander Conquest Of America.part13.rar
-
(1) -
● Samochody - Chip-owanie -
✖ filmy ✖ -
2Pac -
AMIGA - gry działające na PC -
auto -
Bajki -
Czytelnia -
do samochodu -
Dom -
dyndidyndi -
Ekipa -
FULL HD GRY 2012v.2 -
Galeria -
Gry i Aplikacje Iphone 4 -
Gry iPhone(4) -
gryiphone -
heros -
Instalacje gazowe w autach, h - 26 -
Iphoneapps.2 -
jacht Johnny'ego -
KRWAWY SPORT 1 ,2 , 3 ,4 ,5 -
malarstwo -
moja muzyka 13 gb -
Nintendo Wii (jak przerobić-instrukcje) -
nowe gry -
Psp gry -
Sezon 1 Lektor -
Sezon 2 Lektor -
Sezon 3 Lektor -
Sezon 4 Lektor -
Sezon 5 Lektor -
Sezon 6 Lektor -
Sezon 7 Lektor -
Sezon 7 Napisy -
Sezon 8 Lektor -
Sezon 8 Napisy -
sims3 -
Stawka większa niż życie -
Tajemnica twierdzy szyfrów -
Tatoos -
top gear -
Top Gear Sezon 16 PL -
Top Gear Sezon 17 PL -
Top Gear Sezon 18 PL -
Top Gear Sezon 18 PL(1) -
Top Gear sezon 19 PL -
triki dla Iphone -
Warcraft 3 PL -
Wiedźmin
Paradox Interactive ( wydawca )
strategiczne ( ekonomiczna )
30 lipca 2010 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
04 sierpnia 2010 ( data premiery w USA )
tryb gry: single / multiplayer
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
Screeny: http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=9375
Strategia ekonomiczna koncertująca się na kolonizacji obu Ameryk.
Commander: Conquest of the Americas łączy cechy gier strategicznych i handlowych. Za produkcję odpowiada studio Nitro Games - autorzy serii East India Company. Jako jedna z sześciu XVI wiecznych europejskich potęg stajemy do wyścigu o dominację nad Nowy Światem. Sukces osiągnąć można tylko przez staranne zarządzanie koloniami, wliczając w to dbanie o produkcje dóbr i rozwój militarny.
Na wypełnienie wszystkich celów mamy niecałe 200 lat, gdyż gra kończy się wraz z wybuchem rewolucji amerykańskiej w 1774 roku. Zabawę zaczynamy od odnalezienia miejsc odpowiednich do założenia nowej kolonii. Niezwykle istotnym elementem gry jest handel. Nie tylko jest on głównym źródłem zarobków, ale służy też do zaspokajania potrzeb kolonistów. Z początku zmuszeni jesteśmy importować z macierzystego kraju zarówno mieszkańców, jak i surowce, narzędzia i zapasy żywności. Wraz z rozwojem lokalnej społeczności stawać się będziemy coraz bardziej samowystarczalni.
Zabawę wzbogacają bitwy morskie, w których brać może udział do 30 statków. Twórcy udostępnili ponad 20 ich rodzajów, każdy można rozbudowywać i usprawniać. Dzielą się one na jednostki bojowe i handlowe oraz na lokalne i te zdolne przepłynąć ocean. Dodatkowej różnorodności dodają postacie kapitanów, każda wyposażona w specjalne umiejętności oraz możliwość modyfikowania składu reszty załogi.
Podczas zabawy wspomaga nas czterech doradców, każdy będący ekspertem w innej dziedzinie (wojny, handlu, religii i jeden do pozostałych spraw). Ludzie ci zostali nadani przez władców z kraju macierzystego, dlatego jeśli nasze stosunki ze wszystkimi z nich popsują się kompletnie, zostaniemy po prostu zwolnieniu z pełnionej funkcji, tym samym kończąc grę. Oznacza to, że zawsze musimy dbać o to, by posiadać poparcie przynajmniej jednego z doradców. Uzyskanie sympatii wszystkich nie jest możliwe, gdyż często otrzymujemy od nich sprzeczne polecenia, co zmusza nas do wyboru, która ścieżka rozwoju jest dla nas najważniejsza.
Ostatnim wartym wspomnienia elementem jest system kontaktów z natywnymi mieszkańcami obu Ameryk. Gracze mogą się z nimi sprzymierzyć, lub manipulować nimi w celu zaszkodzenia konkurencji.
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7800 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows XP/Vista/7