Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

chicken_invanders_2_xmas.rar

king.szczurek / Gry / Chicken Invaders / Chicken Invaders 2 Xmas / chicken_invanders_2_xmas.rar
Download: chicken_invanders_2_xmas.rar

5,3 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
[Spolszczenie zawiera zarówno polskie menu jak i dubbing] W paczce znajduje się gra, crack, spolszczenie, update do wersji v1.0.19093 i fix umożliwiający gre przez steam. Instrukcja w środku. Stronghold Crusader 2 Cover Stronghold: Crusader 2 to strategia czasu rzeczywistego, będąca kontynuacją tytułu z 2002 roku autorstwa brytyjskiego studia FireFly, które zapoczątkowało serię Stronghold (w Polsce znaną jako Twierdza). W Stronghold: Crusader 2 po raz kolejny wcielamy się w dowódcę wojsk na Bliskim Wschodzie w epoce krucjat. Stając po stronie zachodniego rycerstwa bądź sił arabskich, zarządzamy zamkami, odpieramy ataki i przeprowadzamy działania wojenne zakrojone na dużą skalę. Podobnie jak w poprzedniej odsłonie serii, musimy opanować wiele elementów zarządzania tytułową twierdzą. Jest to związane, na przykład, z koniecznością wyżywienia ludności i rycerzy, odpowiedniego ich wyposażenia itp. Tytuł rozbudowuje wiele elementów znanych z pierwszej części. I tak stawiamy czoło inteligentniejszym przeciwnikom, walczymy na nowych mapach, korzystając przy tym z wprowadzonych przez studio FireFly dodatkowych pułapek, jednostek i planów zamków. Te ostatnie zostały wykonane na bardzo dużą skalę, przez co oblężenia nabrały monumentalnych rozmiarów. Frakcje Krzyżowców i Arabów otrzymały po dziesięć nowych jednostek, a każda z nich wyposażona została w pasywne i aktywne zdolności specjalne. Wśród nowych typów jednostek znaleźli się m.in.: krzyżowiec, medyk, derwisz, zabójca, konny łucznik oraz nadzorca niewolników. Stronghold: Crusader 2 jest napędzany przez nowy silnik graficzny. Oprawa wizualna obfituje w wiele szczegółów i efektów, a gra może się pochwalić rozbudowanym systemem fizyki. Dodano również możliwość swobodnego obrotu kamery oraz poprawiono interfejs użytkownika. Gra umożliwia graczom wspólne zarządzanie zamkiem w dwuosobowym trybie kooperacji. Kontrolują oni jeden zamek, dzieląc między siebie obowiązki. Jeden z graczy zajmuje się stroną ekonomiczną, drugi zaś militarną. Komunikacja pomiędzy nimi odbywa się za pomocą czatu głosowego zintegrowanego z serwisem Steam. Uczestnicy zabawy dzielą wspólną pulę zasobów pomiędzy kontrolowane przez siebie aspekty gry. Znajduje się w niej m.in. drewno, płody rolne i zwierzęta. Aspekty ekonomiczny i militarny są na tyle rozbudowane, że decyzja co do właściwego podziału dóbr nigdy nie jest oczywista. WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Core 2 Duo 2.6 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 GT lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP/Vista/7/8
Alien Nations 2 The Nations to sequel strategicznej gry z cyklu kolonizacji, budowania osady, rozwoju i ekspansji zatytułowanej The Alien Nations. Podobnie jak w Settlers główny nacisk położony jest na rozwój i budowę a nie na walkę. Do wyboru mamy trzy rasy: Pimmonowie, Amazonki oraz Sajikisi, z których każda posiada unikalne cechy i umiejętności. Grę można zakończyć na dwa różne sposoby, satysfakcjonujące zarówno graczy lubiących brutalną siłę jak i tych którzy rozwiązują problemy drogą pokojową. Gracz sam decyduje czy celem będzie podbicie wszystkich innych ras, czy nastawi się raczej na zjednoczenie ich pod pokojowymi rządami. W The Nations pojawiło się wiele nowych możliwości, m.in. możemy ustanawiać trasy handlowe lub rozwiązywać dyplomatycznie konflikty. Ważną innowacją jest wprowadzenie podziałów wewnątrz ras, z których każda składa się z kilku różnych plemion. Rozpoczynamy kontrolując jedno z nich, podejmując decyzje które zadowolą poddanych, przysparzając krajowi bogactwa i prosperity. Jeżeli uda nam się zaspokoić wszelkie potrzeby naszego plemienia inne zaczną się do nas przyłączać. Można nawet pokusić się o zjednoczenie wszystkich plemion tworząc jedno duże państwo. Zaawansowana sztuczna inteligencja zarządza wszystkimi jednostkami zarówno wrogimi jak i naszymi, wykonując przydzielone im zadania. Posiadają również własną inwencję przejawiającą się np. w budowaniu domostw na własną rękę gdy znajdą wystarczająco dużo miejsca w możliwym do zamieszkania terenie. Każda postać ma swój własny wygląd łącznie z rozróżnieniem płci. Doba podzielona na cykle dnia i nocy. Realistyczny przyrost populacji przez narodziny. Znaczne różnice między rasami, z których każda posiada własne unikalne umiejętności. WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D
Transport Giant Gold Druga połowa XIX-go stulecia to okres wielkiego bumu gospodarczego. Jak grzyby po deszczu powstawały nowe zakłady przemysłowe, z jednej strony produkujące olbrzymie ilości najróżniejszego rodzaju dóbr, z drugiej zaś strony wymagające surowców i pracowników, którzy muszą przecież jakoś dotrzeć do miejsca swej pracy. Rozrastały się również miasta, a lawinowo wzrastająca liczba ich mieszkańców wymagała szybkiego i niezawodnego zaopatrzenia w najróżniejszego rodzaju towary. Oczywistym był więc dynamiczny rozwój środków transportu służących do rozprowadzania dóbr do miejsc w których są one potrzebne. Transport Giant to gra, która pozwoli graczowi przenieść się w te realia historyczne i wcielić w rolę właściciela firmy transportowej, który zaczynając ze skromnym kapitałem stworzy z czasem potężną firmę transportową o międzynarodowym zasięgu. Kilkanaście różnorodnych kampanii składających się na dwa różne scenariusze: Europa oraz USA. Ponadto dodatkowe mapy do gry „bez zakończenia”. Możliwość rozwoju firmy przez dwa kolejne stulecia począwszy od roku 1850. Możliwość ustalania tras, po których poruszać się będą pojazdy. Mosty, tunele i wiele innych elementów infrastruktury, które można budować. Transport towarowy i pasażerski. Możliwość wyboru kolorów firmowych zarządzanego przedsiębiorstwa. Wszystkie pojazdy do nas należące będą w nie pomalowane. Ponad 130 różnego rodzaju pojazdów dostępnych do naszej dyspozycji: pociągi, ciężarówki, statki, samoloty, helikoptery, itd. Możliwość własnoręcznego ustalania składów pociągów: do 64 wagonów, kilka lokomotyw, itp. Ponad 60 różnego rodzaju produktów i gałęzi przemysłu. Ponad 500 budynków. Szczegółowa oprawa graficzna: realistyczne scenerie, cykl pór roku, itp. WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, 64MB akcelerator 3D
Conquest Frontier Wars Conquest: Frontier Wars to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, w której cała akcja toczy się w przestrzeni kosmicznej. Wszystko zaczyna się w odległej przyszłości, gdy rasa Terran po latach intensywnych badań odkrywa tajniki międzygwiezdnych podróży. Jednak radość z tego odkrycia nie trwa długo, ponieważ po wysłaniu pierwszego okrętu w międzygwiezdną podróż łączność z nim zostaje zerwana, a na drodze staje wrogo nastawiona obca rasa. Zaczyna się wielka wojna, w której gracz musi tak wykorzystać wszystkie swoje talenty oraz dostępne środki materialne, by całkowicie zniszczyć wroga. Do wyboru mamy trzy różniące się techniką oraz sposobem walki rasy: Terran, Celareon oraz Manti. Walka toczy się w szesnastu odmiennych systemach gwiezdnych, w których gracze mogą podbijać i kolonizować planety, a także budować na ich orbitach instalacje wojskowo-zaopatrzeniowe. W bitwach poza całą gamą pojazdów i okrętów bojowych biorą również udział specjalne jednostki dowódcze, (np. admirałowie) podnoszący koordynację i skuteczność oddziałów. W naszych podbojach i walkach dużą rolę odgrywa zaopatrzenie oddziałów oraz poziom zaawansowania technologicznego (nowe bronie, typy statków itp., możliwość przejmowania technologii obcych). Wysokie AI komputerowych pilotów. Dwuwymiarowa grafika z trójwymiarowo modelowanymi jednostkami. Opcje rozgrywki wieloosobowej za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu. WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Pentium II 350MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D
Space Colony HD Po dziewięciu latach od wydania strategii ekonomicznej Space Colony, tytuł ten powrócił w wersji HD. Podobnie jak oryginał, Space Colony HD stworzone zostało przez FireFly Studios – zespół znany przede wszystkim dzięki serii Twierdza (Stronghold). Autorzy nie wprowadzili istotnych zmian w warstwie rozgrywki, ograniczając się do poprawienia grafiki. Zadaniem graczy w Space Colony HD jest rozbudowa kosmicznej bazy na różnych planetach galaktyki. Wlicza się w to stawianie budynków użyteczności publicznej i umocnień obronnych, wydobywanie surowców oraz dbanie o obywateli. Nie wszystkie struktury dostępne są od razu. Na początku zabawy nasze miasto jest co najmniej skromne, ale wraz z postępem w grze otrzymujemy nowe budynki, które pomogą stworzyć prawdziwą galaktyczną metropolię. Koloniści nie są bezpłciowymi statystami – mają oni własną osobowość, unikalne zdolności i specyficzne potrzeby, które musimy w miarę możliwości zaspokajać. Do ich szczęścia przyczynia się stopień rozbudowania miasta i ilość dostępnych atrakcji, w tym parki ZOO, bary i salony gier. Jednak nie wystarczy dbać o zadowolenie naszych podopiecznych – przede wszystkim musimy chronić ich życie. Wymaga to m.in. utrzymywania właściwego poziomu tlenu, zaopatrywania w niezbędne produkty codziennej potrzeby oraz bronienia przed zakusami wroga. Musimy być stale przygotowani na ataki obcych cywilizacji niezadowolonych z naszej niezapowiedzianej wizyty na ich planecie. Przy czym nie można pozwolić sobie na opieszałość, gdyż rozgrywka prowadzona jest w czasie rzeczywistym. Widoczne są także pewne naleciałości z Twierdzy – gracze mogą zadecydować, czy chcą podążyć drogą pokoju i współpracy, czy wkroczyć na wojenną ścieżkę i siłą podbić obce rasy. Grafika w Space Colony HD to największa zmiana w stosunku do pierwowzoru z 2003 roku. Choć nadal jest dwuwymiarowa, rozdzielczość podniesiono do jakości HD – obraz może być wyświetlany w parametrach 2560x1600 pikseli. Zwiększyło się również pole widzenia, dzięki czemu możemy zobaczyć na ekranie całe nasze miasto. WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Pentium 4 1.2 GHz, 128 MB RAM (1 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 850 MB HDD, Windows XP/Vista/7
Vanishing of Ethan Carter Źródłami inspiracji dla twórców produkcji były twórczość z nurtu weird fiction, pulpowe horrory oraz opowiadania grozy z początków ubiegłego stulecia (jak chociażby utwory H. P. Lovecrafta). Osią napędową historii jest tytułowe tajemnicze zaginięcie Ethana Cartera, małego chłopca, który najprawdopodobniej został porwany przez bliżej niezidentyfikowanych sprawców. Na jego trop stara się wpaść główny bohater gry – Paul Prospero, prywatny detektyw posiadający zdolności paranormalne. Podążając tropem dziecka, trafia on do Red Creek Valley – pięknej górskiej doliny na środkowym zachodzie Stanów Zjednoczonych – gdzie znajduje potwornie zmasakrowane ciała porywaczy Ethana. Przy pomocy współczesnych narzędzi detektywistycznych oraz własnych zdolności, bohater musi rozwikłać mroczną zagadkę morderstw oraz poznać los zagubionego dziecka. The Vanishing of Ethan Carter oferuje rozległy, otwarty świat, przeznaczony do swobodnej i niespiesznej eksploracji. Jest ona ważną (choć nieobligatoryjną) częścią zabawy, nagradzającą gracza dodatkowymi wskazówkami na temat dochodzenia oraz ogólnego tła fabularnego. Gra cechuje się dużą dozą nieliniowości – możemy iść dokąd chcemy i nie musimy angażować się w rozwikłanie wszystkich zagadek, jakie twórcy umieszczają na naszej drodze. Warto mieć na uwadze, że choć dolina Red Creek jest malownicza, mamy tu do czynienia z raczej posępnym miejscem, a przygodzie towarzyszy mroczna atmosfera, mogąca niejednokrotnie przyprawić gracza o ciarki na plecach. Niemniej, bohater nie może ponieść śmierci w toku rozgrywki, toteż nie trzeba obawiać się jakichś niebezpieczeństw. Jeśli chodzi o elementy przygodówkowe (dotyczące głównie rozwiązywania spraw morderstw), to zastosowano tutaj sporo oryginalnych rozwiązań. Kiedy trafiamy na istotny fragment układanki, nie słyszymy głosu bohatera, wyjaśniającego nam, co znaleźliśmy, lecz widzimy wyskakujące na ekranie pojedyncze słowa-klucze, reprezentujące tok myślenia detektywa – np. „świeże, zwierzę, czysta ziemia, kilka dni, wypadek” w odniesieniu do plamy krwi. Pomocą służy również wspomniany wcześniej nadprzyrodzony talent protagonisty. Paul Prospero między innymi komunikuje się ze zmarłymi, ogląda wizje, a także przechodzi przez portale, za którymi widzi alternatywne lub przeszłe wersje rzeczywistości. W ten sposób uzyskujemy pomoc na przykład w odnajdowaniu przedmiotów potrzebnych do wyjaśniania zagadek. Gdy kończymy zbierać poszlaki, odtwarzamy chronologiczny przebieg zdarzeń, numerując zamrożone sceny, ukazywane w świecie gry. Tytuł napędza silnik Unreal Engine 3, który na potrzeby gry wzbogacono o nowe elementy i technologie. Zaowocowało to wykreowaniem pięknego, niemal fotorealistycznego świata. Jest to również zasługa techniki znanej jako fotogrametria – polega ona na dokładnym przetwarzaniu zdjęć wykonywanych prawdziwym miejscom w cyfrowe lokacje. WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Core 2 Duo 2.4 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 9 GB HDD, Windows XP(SP3)/Vista/7/8
Abe's Exoddus CD 1 Abe’s Exoddus to druga część przygód sprytnego stworka Abe, zamieszkującego niesamowitą planetę, którego mieliśmy okazję poznać w platformowej grze Oddworld: Abe’s Oddysee. Tym razem chciwi Glukkonowie penetrują starożytne cmentarzysko Mudokonów w poszukiwaniu kości niezbędnych do produkcji piwa Soul Storm. Wraz z przyjaciółmi Abe musi powstrzymać żądny zysku glukkoński kartel. Gra łączy w sobie elementy zręcznościowe, eksplorację złożonego świata, walkę oraz rozwiązywanie różnorodnych zagadek logicznych. Mamy możliwość interakcji z niektórymi NPC, którymi można kierować wydając im polecenia. Po drodze Abe znajduje przeróżne powerupy dające mu specjalne zdolności, jak chociażby niewidzialność. W grze zaimplementowano tryb gry wieloosobowej dla dwóch graczy w turach. Całkowicie nowe przygody niesamowitego stworka Abe. W zależności od humoru Mudokana należy zastosować odpowiednie podejście. Dzięki śpiewowi można teraz kontrolować wszystkie postacie. Nowe wspaniałe filmy, które zostały nominowane do Oscara w kategorii filmu animowanego. WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Pentium 200 MHz, 32 MB RAM, 700 MB HDD, Windows 98/2000/XP
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności