Auta - Przygody w Chłodnicy Górskiej PC.rar
-
✦FILMY OD A DO Z ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ -
✦FILMY RMVB ALFABETYCZNIE ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ -
Anime Lektor pl -
CSI. Kryminalne zagadki Las Vegas -
Cz 1 -
Cz 2 -
Cz 3 -
Cz 4 -
CZ 4 -
Cz 5 -
cz1 -
cz2 -
E -
Eureka pl -
Evangelion (lektor)(1) -
Komiksy -
Korona Królów -
KRZYS.DC -
Mastergames2013 -
Pilot -
-Rain- -
Ray (lektor) -
Reideen (lektor) -
S - 1 -
S - 2 -
seria 1 -
seria 2 -
seria 3 -
seria 4 -
seria 5 -
seria 6 -
seria 7 -
seria 8 -
seria 9 -
seria10 -
seria11 -
Sezon 01 -
Sezon 02 -
Sezon 03 -
Sezon 04 -
Sezon 05 -
Sezon 1 -
Sezon 2 -
Sezon 3 -
Sezon 4 -
Sezon 4 (napisy) -
Shakugan no Shana (lektor) -
Star Trek TNG PL -
Sztuki Walki -
The Walking Dead (Żywe Trupy) - KOMIKS PL
Reload: Target Down to symulator strzelnicy, w którym gracz może sprawdzić swoje umiejętności strzeleckie. Różnorodność miejsc, celów, 25 typów broni z całego świata, przeróżne akcesoria i autentyczne makiety treningowe sprawiają, że Reload: Target Down jest niesamowicie grywalny. Współzawodniczyć może do 4 graczy, a jeżeli jesteś wyborowym strzelcem możesz się zmierzyć z graczami na całym świecie uczestnicząc w Online Leaderboards. A co najważniejsze - Reload: Target Down to gra bezkrwawa, celami są tylko tarcze strzelnicze.
wymagania sprzętowe: Pentium III 750MHz, 256MB RAM, karta grafiki 32MB Army Ranger: Mogadishu to dynamiczna, militarna strzelanka pierwszoosobowa (gra akcji/FPS), przywodząca na myśl Combat: Task Force 121. Za jej przygotowanie odpowiada studio developerskie Jarhead Games, rola wydawcy przypadła zaś firmie Groove Games. Gracze wcielają się tutaj w dowódcę świetnie wyszkolonego oddziału do zadań specjalnych armii Stanów Zjednoczonych, tj. US Army Rangers. Prowadzona jednostka bierze udział w historycznej operacji wojskowej o kryptonimie „Task Force Ranger”, jaka została przeprowadzona 3 października 1993 roku w Somalii. W sumie, do przejścia przygotowano 10 rozbudowanych scenariuszy, zaś wśród zadań, jakie przed graczami postawił producent, wypada wymienić: ochronę konwojów z zaopatrzeniem, aresztowanie kluczowych oficjeli wroga, odbijanie zakładników, niszczenie fabryk i magazynów przeciwnika, czy obronę amerykańskiej bazy przed atakami partyzantów oraz miejscowej ludności. Podczas niektórych misji można korzystać z rozmaitych pojazdów wojskowych (terenowe HMMVV, czy też śmigłowce bojowe Blackhawk), jak również wzywać lotnicze wsparcie sojuszniczych jednostek.
wymagania sprzętowe: Pentium III 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D ARX Fatalis swymi podstawami nawiązuje bezpośrednio do klasyki gatunku cRPG - Ultimy Underworld. Akcja przenosi nas do fantastycznej i przepełnionej magią planety - Arx. Jest to świat pozbawiony słońca i jego życiodajnej energii, a przez to samego życia. Jednak sytuacja ta dotyczy tylko powierzchni planety. Mieszkańcy planety przenieśli się z jej powierzchni do olbrzymich podziemnych kompleksów położonych blisko rdzenia planety, który dostarcza ciepła, tak potrzebnego do rozwoju życia. I właśnie w więziennej celi jednego z takich kompleksów bohater gry (gracz) zaczyna swoją przygodę. Co gorsza zaczyna ją nie pamiętając kim jest ani dlaczego się znalazł w tym miejscu. Zabrawszy kość z ciała jednego ze zmarłych już współwięźniów wyrusza na poszukiwanie informacji o sobie oraz o tym, co spowodowało jego pobyt w niewoli. Jego poszukiwania zaczynające się tak niewinnie sprawią, że stanie się on głównym herosem sił Dobra, w walce z tajemniczą sektą religijną pragnącą sprowadzić na Arx boga Chaosu zwanego Akbaa. Czeka nas więc wciągająca i tajemnicza historia oraz wiele walk z przeróżnymi potworami i fanatycznymi wyznawcami zła. Do naszej dyspozycji oddano cały arsenał śmiercionośnych broni oraz ponad 50 różnorodnych czarów tworzących zaawansowany system magiczny. Akcja rozgrywa się w całkowicie trójwymiarowym środowisku oferującym wiele ciekawych efektów graficznych i widok z perspektywy pierwszej osoby. Gra posiada także intuicyjny i przyjazny interfejs z prostym sterowaniem postacią. W sumie otrzymujemy specyficzne połączenie cech znanych z Diablo z niepowtarzalną atmosferą i epicką fabułą charakterystyczną dla prawdziwych gier cRPG i nowel fantasy.
wymagania sprzętowe: Pentium III 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D
Bóg z Chaosu stworzył Ducha Światła i Księcia Ciemności. Drugi z nich zbuntowawszy się posiadł tajemny język stworzenia i sam próbował tworzyć żywe istoty. Jednak nie chciały one słuchać swego nowego pana biorąc część swojej esencji i powołując do życia przeraźliwe potwory i demony. Bóg i Duch Światła próbowali je powstrzymać rozpętując wielką bitwę. Gdy ostatnia ciemna istota została pokonana ich ojciec - Książę Ciemności, został wygnany w czeluście Wszechświata. Po wiekach od stworzenia Słońca, Księżyca i Ziemi zło budzi się na naszej planecie siejąc terror i spustoszenie. Potrzebny jest wybraniec, który poniesie święty miecz do zwycięstwa i ostatecznie pokona wroga. Gracz może przyjąć rolę jedną z czterech postaci, z których każda posiada inne cechy i umiejętności. Fabuła gry prowadzi przez 16 różnych środowisk: mroźne pustkowia, pustynie, arabskie pałace, hinduskie świątynie, wulkany, zaginione wyspy, kopalnie. Do dyspozycji jest ponad 100 różnorakiej broni i ponad 100 typów przedmiotów, które można: podnieść, złamać, rzucić oraz używać jako broni. Na drodze spotkać możemy ok. 25 ras wrogów i ponad 100, zagadek, pułapek i śmiercionośnych mechanizmów.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.2 GB HDD trategia ekonomiczna, w której gracz staje przed obowiązkiem zarządzania średniowiecznym miastem. Musi dbać o prawidłowy rozwój metropolii obejmujący warstwę ekonomiczną i technologiczną (polityka wewnętrzna), a także bronić jej przed atakami sąsiadów. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie wykorzystywanie okolicznych terenów, które równie dobrze mogą pełnić funkcje obronne, jak i czysto ekonomiczne. Przykładowo, miasto zbudowane na wzgórzu ma znacznie większe szanse w odpieraniu ataków wrogich armii, ale rozwiązanie to znacznie ogranicza możliwości jego przyszłej rozbudowy. Same bitwy wymagają posuwania się do określonych działań: należy zadbać o ewakuację ludności, przygotować siły obronne, można również wyburzyć okoliczne mosty, tak aby wrogie armie miały utrudniony dostęp do miejsca, w którym zlokalizowano miasto. Gracz może postawić wiele typów budowli obronnych, wśród których nie mogło zabraknąć kilku rodzajów murów i wież ostrzegawczych. Istotną rolę w trakcie zabawy odgrywa regularne zaspokajanie potrzeb mieszkańców, którzy w przypadku nie spełniania stawianych żądań mogą opuścić zbudowane przez gracza miasto w poszukiwaniu ciekawszych miejsc do osiedlenia. Sporym ułatwieniem są wskaźniki służące do monitorowania aktualnych potrzeb mieszkańców miasta, które podzielone na sześć grup: woda, żywność, spokój, zdrowie, obronność i tzw. „social”. Gracz musi w rozsądny sposób zaplanować rozbudowę miasta, tak aby nie utrudniać mieszkańcom dostępu do ważnych obiektów, ale i jednocześnie zachować spore pole do popisu przy ewentualnej obronie metropolii. Zabawa została zaprezentowana w trójwymiarowym otoczeniu, które obejmuje projekty różnych obiektów, budynków, poszczególnych mieszkańców, itp. Ulice miasta są poprzecinane uliczkami, a budynki, które przy nich stoją można przeważnie upgrade'ować. Zadbano również o realistyczną wizualizację uszkodzeń obiektów, które po odparciu wrogich ataków należy oczywiście zreperować, a także zmianę wystroju miasta przy awansach na kolejne poziomy technologiczne. Gracz ma pełną dowolność w stawianiu konstrukcji, jedynym ograniczeniem są surowce potrzebne do ich postawienia.