Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

X3 Albion Prelude 3.0 & Terran Conflict 3.2c.iso

kasiulenka_s / Gry PC Strategie & Symulatory Kosmiczne / X3 Albion Prelude 3.0 & Terran Conflict 3.2c.iso
Download: X3 Albion Prelude 3.0 & Terran Conflict 3.2c.iso

6,77 GB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Minimum system:

System Requirements;
Core 2 Duo 2 GHz, 1 GB RAM (3 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 256 MB (GeForce 7900 GT lub lepsza), 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7


:


PC
GRA PCobrazek




OPIS GRY :
symulatory, science-fiction, symulator kosmiczny, kosmiczne
X3: Albion Prelude podobnie jak poprzednie części serii jest przedstawicielem gatunku space-sim. Wcielamy się w pilota statku kosmicznego, który eksplorując kolejne systemy gwiezdne zajmuje się handlem, walką i wykonywaniem zadań zleconych mu przez różne frakcje i organizacje. Za produkcję tytułu odpowiada niemieckie studio Egosoft, które od premiery pierwszej gry z cyklu X, całkowicie poświęciło się rozwijaniu przedstawionego w nim uniwersum.
Albion Prelude jest swoistym fabularnym łącznikiem pomiędzy poprzednimi grami z „X” w tytule, a grą X Rebrith i przedstawia wydarzenia rozgrywające się tuż przed jej rozpoczęciem. Świat gry przechodzi ogromne przemiany, których efekty zobaczymy właśnie w X Rebrith. Wiąże się to z pomniejszymi konfliktami zbrojnymi oraz wyniszczającą wojną na pełną skalę, toczoną pomiędzy Ziemią a innymi rasami uniwersum X. W związku z tym twórcy pozwalają graczom na uczestnictwo w kosmicznych bitwach i bezpośrednie wpłynięcie na ich rezultaty. W X Rebrith jesteśmy również świadkami technologicznego skoku, który pozwolił korporacjom na rozpoczęcie budowy potężnych akceleratorów. Konstrukcje te, mające tworzyć sieć galaktycznych „autostrad” łączących odległe systemy, stanowią jedno z ognisk zapalnych toczonych konfliktów.
Jeżeli chodzi o model rozgrywki jest on zbliżony do tego znanego z gry X3: Konflikt Terrański. Wzbogacony został jednak o parę nowych pomysłów, które udoskonaliły znaną już formułę. W porównaniu ze wspomnianym poprzednikiem, do naszej dyspozycji zostaje oddanych 30 nowych statków oraz stacji kosmicznych. Nowością jest również giełda, na której gracze mogą sprzedawać, kupować i spekulować towarami, pomnażając lub bezpowrotnie tracąc majątek. W utrzymaniu kontroli nad naszymi decyzjami finansowymi pomagają nowe narzędzia i opcje monitorujące wskaźniki ekonomiczne i postępy w grze.


SCREENY Z GRY :

obrazek
obrazek
obrazek

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne foldery z plikami do pobrania
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek
Minimum system: Pentium 4 2.4 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce FX 5700 lub lepsza), 2.5 GB HDD, Windows XP : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : Tarr Chronicles: Sign of Pride to kontynuacja symulacji kosmicznej Tarr Chronicle: Sign of Ghosts. Za jej deweloping, podobnie jak to miało miejsce przy pierwszej grze z serii, odpowiada Quazar Studio, zaś wprowadzeniem jej na rynek zajęła rosyjska firma wydawnicza, Akella. Na początku zaznaczyć należy, iż słowo „kontynuacja” w tym przypadku dotyczy jednak tylko i wyłącznie kolejności wydawania wspomnianych gier, ponieważ wydarzenia przedstawione w Sign of Pride mają miejsce prawie 100 lat wcześniej niż akcja Sign of Ghost. Sign of Ghost rozpoczyna się w momencie, gdy w rejonach galaktyki kontrolowanych przez ludzkość pojawia się flota śmiercionośnej rasy De’Khete. Dosłownie w przeciągu kilku dni setki miast i baz zostało zamienionych w pył – tak w historii ludzkości rozpoczęła się druga epoka. Epoka De’Khete. Zadaniem gracza jest walka z nieprzyjacielem oraz niedopuszczenie do skonstruowania urządzenia, które rozsieje Mrok w promieniu kilku układów gwiezdnych. W rozgrywce pojawia się nowa rasa, której szeregi zasila gracz – Strażnicy. Niegdyś byli oni ludźmi, których Mrok wypaczył. Jednak udało im się znaleźć siłę aby stawić czoła De’Khete oraz stworzyć własny świat, kulturę i technologię. Ta ostatnia jest również bardziej zaawansowana niż ludzka, tak więc i statki kosmiczne posiadane przez Strażników są nieco potężniejsze, zarówno jeśli chodzi o opancerzenie jak i uzbrojenie. Dzięki wspomnianej, dość dobrze rozwiniętej technologii gracz może nie tylko korzystać z gotowych części, ale również tworzyć nowe rodzaje broni i używać je w boju. Co więcej, statki mogą wchodzić w tryb Stealth pozostając niewidzialne dla przeciwnika, a także w tryb Berserk znacznie potęgując siłę ognia. Tylko umiejętne połączenie wykorzystywania tych trybów pozwala na osiągnięcie sukcesu. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: System Requirements; gra z 2007 roku : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : Tarr Chronicles: Sign of Ghosts to gra reprezentująca gatunek symulacji kosmicznych z elementami RPG, stworzona przez rosyjską firmę developerską, Quazar Studios. Twórcy przyznają, iż kreując unikalne uniwersum oraz silnie zaznaczony wątek fabularny, wzorowali się na „klasykach” takich jak Wing Commander: Prophecy czy Freespace. Rozgrywka powinna więc dostarczyć przyjemności zarówno graczom starej daty jak i osobom, które dopiero niedawno odkryły pociąg do tego typu tematyki. Wspomniane uniwersum nosi nazwę Tarr. Od wielu lat toczy się tu wojna, której celem nie są kolejne zdobycze terytorialne czy zasoby naturalne – wszystkie rasy zjednoczyły się przeciw jednemu, wspólnemu wrogowi – mrocznym De'Khete i teraz walczą o życie swoje i umierającą galaktykę. Krążownik Talestra, statek flagowy Zjednoczonych Sił, został wysłany do dalekiego układu słonecznego w celu zapewnienia ochrony grupie naukowców, badających ruiny miasta zamieszkiwanego niegdyś przez starożytną rasę. Jednak z powodu usterki napędu hiperprzestrzennego, statek ten znalazł się w nieodpowiedniej części galaktyki. Teraz celem załogi jest dotarcie do domu, jednak droga powrotna wiedzie przez opuszczone systemy, światy zaludnione przez wrogie rasy oraz sektory kontrolowane przez De'Khete. Gracz wciela się w postać pilota jednego z elitarnych myśliwców, należących do systemu obronnego krążownika Talestra. Jego zadaniem jest odpieranie wszelkich wrogich ataków oraz współpraca z pozostałymi członkami eskadry, którzy wspierają nas podczas walk. Oczywiście, mimo iż żołnierze ci są bezdusznymi maszynami kierowanymi przez komputerowe A.I., każdy z nich inaczej reaguje na rozgrywające się wydarzenia, jak i rozkazy wydawane przez dowódcę. Często również wspierają nas swoimi radami i strategiami podczas walki. Pomiędzy kolejnymi misjami, możemy zmienić wygląd i wyposażenie swojego statku. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: System Requirements; Core 2 Duo 2 GHz, 1 GB RAM (3 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 256 MB (GeForce 7900 GT lub lepsza), 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7 : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : symulatory, science-fiction, symulator kosmiczny, kosmiczne X3: Albion Prelude podobnie jak poprzednie części serii jest przedstawicielem gatunku space-sim. Wcielamy się w pilota statku kosmicznego, który eksplorując kolejne systemy gwiezdne zajmuje się handlem, walką i wykonywaniem zadań zleconych mu przez różne frakcje i organizacje. Za produkcję tytułu odpowiada niemieckie studio Egosoft, które od premiery pierwszej gry z cyklu X, całkowicie poświęciło się rozwijaniu przedstawionego w nim uniwersum. Albion Prelude jest swoistym fabularnym łącznikiem pomiędzy poprzednimi grami z „X” w tytule, a grą X Rebrith i przedstawia wydarzenia rozgrywające się tuż przed jej rozpoczęciem. Świat gry przechodzi ogromne przemiany, których efekty zobaczymy właśnie w X Rebrith. Wiąże się to z pomniejszymi konfliktami zbrojnymi oraz wyniszczającą wojną na pełną skalę, toczoną pomiędzy Ziemią a innymi rasami uniwersum X. W związku z tym twórcy pozwalają graczom na uczestnictwo w kosmicznych bitwach i bezpośrednie wpłynięcie na ich rezultaty. W X Rebrith jesteśmy również świadkami technologicznego skoku, który pozwolił korporacjom na rozpoczęcie budowy potężnych akceleratorów. Konstrukcje te, mające tworzyć sieć galaktycznych „autostrad” łączących odległe systemy, stanowią jedno z ognisk zapalnych toczonych konfliktów. Jeżeli chodzi o model rozgrywki jest on zbliżony do tego znanego z gry X3: Konflikt Terrański. Wzbogacony został jednak o parę nowych pomysłów, które udoskonaliły znaną już formułę. W porównaniu ze wspomnianym poprzednikiem, do naszej dyspozycji zostaje oddanych 30 nowych statków oraz stacji kosmicznych. Nowością jest również giełda, na której gracze mogą sprzedawać, kupować i spekulować towarami, pomnażając lub bezpowrotnie tracąc majątek. W utrzymaniu kontroli nad naszymi decyzjami finansowymi pomagają nowe narzędzia i opcje monitorujące wskaźniki ekonomiczne i postępy w grze. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: System Requirements; Pentium II 300MHz, 64MB RAM, karta graficzna z min. 2MB RAM, 300MB na hdd, Direct-X 8.0, Windows 95/98/ME/NT(wymagany Service Pack 4)/XP : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : strategiczne, science-fiction Starships Unlimited łączy elementy strategii czasu rzeczywistego oraz gry turowej. Akcję osadzono w dalekiej przyszłości. Gracz wciela się w przywódcę jednej z wybranych ras i musi poprowadzić ją do ostatecznego zwycięstwa. Czas rzeczywisty zestawiony został z turami w sposób zbliżony do tego, który zaprezentowano chociażby w „UFO: Kolejne Starcie” - akcja automatycznie jest zatrzymywana przy ważniejszych wydarzeniach czy bitwach. W tym drugim przypadku gracz może dodatkowo zadecydować czy chce brać w nich bezpośredni udział, a jeśli tak to czym konkretnie miałby się zająć (np. obsługą działek pokładowych wybranych jednostek czy zarządzaniem nad konkretnymi statkami). W każdej chwili jego obowiązki może przejąć sztuczna inteligencja. Pomimo tego, iż gra oferuje wyłącznie tryb singleplayer jej autorzy zadbali o to, aby gracz nie miał prawa się nudzić. Dzieje się tak przede wszystkim za sprawą losowo generowanej przestrzeni kosmicznej. Może ona przyjąć różnorakie kształty. Komputer generuje również systemy gwiezdne. Na każdy z nich przypada od jednej do czterech planet a elementem, który umożliwia podróżowanie między nimi są tzw. czarne dziury. Gra losuje także przeciwników, których maksymalnie może być siedmiu. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: System Requirements; Procesor Pentium III 500 MHz, 128 MB RAM, 16 MB akcelerator 3D, 600 MB HDD : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : strategiczne, science-fiction, taktyczne, kosmiczne, Star Trek Starfleet Command III to kolejna cześć znanej taktycznej symulacji opartej na motywach popularnej gwiezdnej sagi Star Trek (w tym przypadku na odcinkach z serii Star Trek: The Next Generation). Podobnie jak we wcześniejszych częściach gracz staje się dowódcą statku Federacji, musi dowodzić jego załogą i decydować o strategii ataku na wroga. To, co odróżnia Star Trek: Starfleet Command III od starszych produkcji, to przede wszystkim nowy interfejs znacznie ułatwiający zarządzanie całym statkiem. Większość pomniejszych zadań przejmuje od gracza komputer, dzięki czemu można bardziej skoncentrować się na samej walce. Po raz pierwszy gracze mają też możliwość modyfikowania broni, silników, tarcz oraz innych żywotnych systemów statku. Dodatkowo w Starfleet Command III wprowadzono elementy typowe dla gatunku RPG, dzięki czemu nasi oficerowie nabierają doświadczenia i uczą się nowych umiejętności zwiększających ich możliwości w czasie walki. Rozgrywkę zaczynamy od dowodzenia najprostszą jednostką, a następnie stopniowo awansując, dostajemy możliwość korzystania z 25 legendarnych statków. W miarę postępów w grze otrzymujemy także dostęp do lepszych fazerów i disruptorów, wydajniejszych osłon oraz broni specjalnej. Dla trybu silngle player przygotowano trzy oddzielne kampanie, w których możemy grać jako Federacja, Klingoni i Romulanie. Rozgrywka wieloosobowa pozwala na grę w trybie „skirmish” gdzie gracz, oprócz trzech wcześniej wymienionych ras, może również wybrać Borga. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: System Requirements; 133 MHz Pentium processor : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : strategiczne, turowe Star Trek: The Next Generation - Birth of the Federation to strategia typu 4X, skupiająca się przede wszystkim na eksploracji, ekspansji, eksploatacji i eksterminacji. Niniejszy tytuł został osadzony w realiach bestsellerowego serialu science-fiction o nazwie Star Trek. Niemniej jednak przedstawione w owej pozycji technologie zostały zaczerpnięte z serii The next Generation. Rozpoczynając zabawę użytkownik wybiera jedną z pięciu ras (Federacja, Klingoni, Kardasowie, Romulanie, Ferenginii), którą zamierza sterować. Owa decyzja bezpośrednio wpływa na sposób rozgrywki – Klingoni nastawieni są przede wszystkim na częste potyczki, natomiast Romulanie posiadają świetną dyplomację. Zaimplementowano również trzydzieści pomniejszych ras, które nie biorą bezpośredniego udziału w zabawie. Użytkownik może jedynie przejmować ich planety poprzez działania militarne bądź negocjacje. Załatwienie sprawy na drodze pokojowej pozytywnie wpływa na relacje z mieszkańcami owych obszarów. Co więcej przyłączenie ziem poszczególnych ras do posiadanego terytorium skutkuje odkryciem bonusu w postaci specjalnych budynków, gwarantujących graczowi uzyskiwanie profitów. Istotną sprawą, na którą trzeba zwracać uwagę jest morale osób żyjących na terenach podbitych, jak i własnych. Zadowolenie mieszkańców przejętych lokacji sprawia, że rozwijają się oraz są skorzy do współpracy. Natomiast w przypadku rasy sterowanej, w zależności od tego, na którą decyduje się użytkownik, wiadomość o rozpoczętych działaniach militarnych wywołuje przygnębienie bądź radość. Zbyt wysoki poziom niezadowolenia stanowi zagrożenie buntem. Z tego też względu, aby osiągnąć cel, jakim jest stworzenie największego i najsilniejszego imperium w galaktyce, użytkownik powinien zawierać pakty o nieagresji i prowadzić politykę opartą na dyplomacji bądź odpowiednio co rusz wypowiadać wojnę. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6600 GT lub lepsza), 400 MB HDD, Windows XP/Vista/7 : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : zręcznościowe, FPP, science-fiction, kosmiczne, Star Trek Trójwymiarowa strzelanina kosmiczna oparta po części na filmie Star Trek: D.A.C. wyprodukowanym przez Paramount Pictures. Fabuła tytułu jednak tylko fragmentarycznie opiera się na wydarzeniach przedstawionych w produkcji kinowej. Autorzy zamiast standardowej ekranizacji zdecydowali się zbudować tytuł luźno nawiązujący do kultowego serialu. Na graczy czekają trzy tryby rozgrywki wieloosobowej oraz prosta kampania, która przedstawia losy walki Federacji z Romulanami. Twórcy przygotowali spory wybór floty znanej z serialu oraz nowe wersje niektórych statków widzianych w najnowszej ekranizacji kinowej. Prócz USS Enterprise do wyboru dostępne są więc różne myśliwce, bombowce i statki zwiadowcze. Gracze mogą wykorzystać bogaty wybór maszyn do nawet dwunastoosobowych potyczek. Nie zabrakło także dodatkowych broni i innych specjałów zdobywanych podczas starć, które wpływają na osiągi pojazdów. Star Trek: D.A.C. wykorzystuje moc silnika NimbusEngine, który zapewnia kolorową grafikę w 3D. Prezencję tytułu uzupełnia autorska muzyka oraz efekty dźwiękowe znane każdemu fanowi serialu. Autorzy przygotowali także liczne dodatki do ściągnięcia z sieci oraz aktualizujące się na bieżąco rankingi i przeglądy statystyk. Dzięki temu zabiegowi gra zyskała na żywotności, a gracze zostali zmotywowani do rywalizacji. Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: Internet Liczba graczy: 1-12 SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: Pentium II 400MHz, 256MB RAM, akcelerator 3D (z obsługą OpenGL) : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : symulatory, science-fiction I've Found Her: Danger and Opportunity to pierwsza w pełni grywalna produkcja, niezależnej, rosyjskiej grupy programistów, kryjącej się pod szyldem Space Dream Factory. Fabuła gry toczy się w świecie popularnego serialu science-fiction, Babylon 5. Jest to produkt nieoficjalny i całkowicie darmowy. Warto przy okazji nadmienić, że autorzy dostali błogosławieństwo głównego pomysłodawcy serii, Michaela Straczynskiego. Wbrew temu, co można by sądzić po tytule, gra należy do gatunku symulatorów kosmicznych i czerpie garściami pomysły z takich jego przedstawicieli jak: Into the Fire, Independence War, X-Wing, czy Freespace. Oprócz tradycyjnego strzelania w próżni, będziemy musieli także wykonywać różne zadania poboczne, mające przygodowy charakter i wpływające bezpośrednio na rozwój fabuły. Choć pod względem oprawy audiowizualnej program nie może równać się z komercyjnymi odpowiednikami, jest wykonany naprawdę przyzwoicie. Duże wrażenie robią zwłaszcza pieczołowicie dopracowane statki, oczywiście w 100% zgodne z tym, co możemy zobaczyć na ekranie telewizora. Największy z nich - Olympus Corvette składa się z ponad pięciu tysięcy polygonów. Równie dobrze prezentuje się niezwykle szybki engine. Wydawałoby się, że skoro każdy ze statków jest odtworzony w najmniejszych szczegółach, duża ich ilość na ekranie może skutecznie zwolnić pracę komputera, ale nie w przypadku I've Found Her: Danger and Opportunity, który nie wykazuje takich oznak nawet na Pentium II. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności