Zagubieni Chłopcy - Card Orson Scott.pdf
-
!!!@@@@ NOWE PLIKI -
@ @ @Starsze Książki -
@@LITERATURA OBCA -
@@LITERATURA POLSKA -
@@REPORTAŻ, LITERATURA FAKTU -
@KSIĄŻKI -
Biografie, Wspomnienia, Literatura faktu -
Drosnin Michael -
E-Booki -
ebooki Sensacja i Kryminały(1) -
ebooki Wojenne -
historyczne i dokumentalne 2019 -
KINDLE - Mobi kolekcja full -
Koper, Sławomir -
kryminologia -
ksiazki mobi00 -
literatura faktu(4) -
Literatura faktu, Historyczne -
Mobi kolekcja - 123 -
nazizm -
Po niemiecku -
polarnictwo -
polskie stare mapy -
tajne bronie -
Thatcher, Margaret -
Tom I WOJNA -
Tom II WOJNA -
Tom III WOJNA -
Tom IV WOJNA -
Tytus Romek i Atomek -
Tytus Romek i Atomek !!! -
Ukraina -
Wiktor Hugo -
Wiktor Suworow - spakowana kolekcja -
Wołoszański -
Wołoszański Bogusław -
Wołoszański Bogusław(1) -
Wołoszański(1) -
wołoszański(2) -
Wołoszański(3) -
WSPOMNIENIA HITLEROWCÓW -
wydawnictwo Militaria-kolekcja -
zachomikowane -
Zbigniew Nienacki -
Zwycięstwa Oręża Polskiego -
Zygmunt Zeydler-Zborowski -
Żołnierze Wyklęci- Jerzy Ślaski -
Żółty Tygrys -
Żółty Tygrys(1) -
Żółty Tygrys(2)
Step Fletcher liczył na to, że nowe życie, które wraz z rodziną zacznie po przeprowadzcedo miasteczka Steuben, będzie szczęśliwsze od dotychczasowego. Niestety, stało się inaczej: w pracy nie ukłąda mu się najlepiej, a jego 8-letni syn Stevie nie potrafi znaleźć sobie miejsca w nowym środowisku. Odrzucony przez szkolną społeczność, chłopiec zanurza się w świecie fantazji, zaludnionym przez wyimaginowanych przyjaciół. Może nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie fakt, że są to ci sami chłopcy, którzy w tajemniczych okolicznościach zaginęli bez wieści w realnym, materialnym świecie.
Królestwu Valdemar zagraża mistrz sztuk czarnoksięskich, Ancar z Hardornu. Księżniczka Elspeth, herold i następczyni tronu", wyrusza po pomoc do doliny Klanu Tayledras.Tam, między Sokolimi braćmi, chce zgłębiać tajniki magii. Kraina Tayledras nie jest jednak bezpiecznym schronieniem - księżniczkę Elspeth porywa wir wojny i magii. Kamień - serce, z którego Klan czerpał magiczną moc, został zniszczony i zamieniony w źródło zła. Elspeth i jej sprzymierzeniec, Mroczny Wiatr, muszą walczyć o ocalenie ludu.
Trylogia "Magicznych Wiatrów", księga trzecia. Ancar, władca Hardonu, szykuje potężne, magiczne uderzenie, które ma przełamać stare zaklęcia Vanyela chroniące granice Valdemaru. Bez nich królowa Selenay i jej lud będą wystawieni na niebezpieczeństwo, z którym nie dadzą sobie rady. Księżniczka Elspeth uzyskuje pomoc od Adeptów Tayledras. Co prawda Ancar znalazł potężnego sprzymierzeńca, Krwawego Adepta, ale uśpiona magia Valdemaru zaczyna się budzić i Elspeth odkrywa, że ma po swojej stronie potężnego ducha z przeszłości.
Pierwsza część trylogii "Magiczne burze". Autorka, znana w Polsce z cyklu "Magiczne wiatry", powraca do zagrożonego zarazą Valdemaru, którego królowa Selenay próbuje wynegocjować niepewny sojusz z odwiecznym wrogiem, Karsem. Obydwu stronom zagrażają dwaj potężni wrogowie, dlatego wspomniany sojusz i wspólna walka wymagać będą zjednoczenia wszystkich sił i pokonania narosłych przez wieki uprzedzeń ... Polecamy także inne książki o Heroldach Valdemaru.
Pierwszy tom trylogii "Ostatni mag heroldów". Vanyel przyszedł na świat, obdarzony darem biegłości w sztukach magicznych zarówno magów, jak i heroldów. Nie pragnąc jednak rozwijać swych umiejętności, odżegnuje się od nich. Marzy tylko o jednym - ponad wszystko pragnie zostać bardem. Zostaje więc powierzony opiece swojej ciotki Savil. Kształcenie obdarzonego silną wolą, egocentrycznego Vanyela staje się wyzwaniem, któremu nawet ona nie potrafi sprostać...
Nieokiełznane moce magii zbierają swe żniwo. Już wielu heroldów i magów zginęło w walce o utrzymanie pokoju. Nawet vanyel, najpotężniejszy spośród wszystkich magów heroldów, znalazł się u kresu sił. Jednak nie dane jest mu zaznać spokoju, zwłaszcza że do jego Towarzysza, Yfandes, dociera wezwanie, którego nie sposób zlekceważyć. Owo wezwanie to pełne rozpaczy wołanie o pomoc, które prowadzi maga heroldów oraz jego Towarzysza w sam środek magicznej rzezi w sąsiednim krolestwie. Przytłoczeni zastanym tam spustoszeniem Vanyel i Yfandes podejmują próbę rozwiązania tragicznej zagadki. Czyżby to młody książę Tashir, świeżo wybrany herold, który nie potrafi zapanować nad swą magiczną mocą, ponosił odpowiedzialność za zniszczenia? A może jest on tylko pionkiem w ważniejszej, śmiertelnej grze? Jeśli jest tak w istocie, to czy Vanyelowi uda się odnaleźć i pokonać władcę mrocznych mocy, rzeczywistego winowajcę zbrodni, zanim ten uderzy ponownie?
Trzeci tom cyklu "Strzał" o heroldach z Valdemaru. Po wypełnieniu misji i wielu przygodach Talia powraca na dwór. Okazuje się, że Królowa i następczyni tronu, Elspeth, osaczone są siecią dyplomatycznych intryg. Talia podejmuje próbę zdemaskowania zdrajcy, jednak gdy jest o krok od rozwiązania zagadki, zostaje wysłana w misji poselskiej do sąsiedniego królestwa. Powierzono jej delikatne zadanie: ma przyjrzeć się, ile są warte oświadczyny księcia Ancara...
Najpierw wyobraź sobie pajęczynę gwiazd. Wyobraź sobie, jak rozciąga się coraz szerzej i szerzej. Przemierzają ją statki. Przepływają informacje. W sercu tej pajęczyny, w jej środku, sercu i umyśle znajduje się gwiazda. To Wspólnota. A potem wyobraź sobie w ogromnym mroku pojedynczy sznur gwiazd, ścieżkę zapraszającą do oddalenia się od tej pajęczyny, ścieżkę, po której mogą podróżować statki. Dalej leży skarb, niewielkie jezioro słońc typu G5, niemal krąg idealnych gwiazd, znajdujących się w bliskim wzajemnym sąsiedztwie. Tędy, powiada to pasemko. Po tak trudnej podróży nagroda. Bogactwo. Surowce. Lecz wzdłuż tego sznura gwiazd napływa szept, cień szeptu, złudzenie szeptu. Pajęczyna gwiazd słyszała już coś takiego. Są tam inni, bardzo daleko, bardzo niewyraźni, nie mający znaczenia dla naszych spraw. Czy powinniśmy byli ich słuchać?
Odcięty od głównej armii cesarza Charlisa i zamknięty w fortecy na wrogim terytorium Hardornu, książę Tremane musi walczyć o życie własne i podległych mu żołnierzy. Sytuację utrudniają gwałtowne i groźne magiczne burze, które pustoszą kraje i powodują naturalne zakłócenia. W odległym Valdemarze adepci magii i uczeni szukają sposobu na powstrzymanie burz, dopóki sojusz z Karsem gwarantuje bezpieczeństwo. Dla Karala i An'deshy wyprawa po magiczną broń do wieży Urth na Równinach staje się podwójnym wyzwaniem. Stawką w grze jest nie tylko ich przyjaźń, ale i ocalenie państw sojuszu.